Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare.

Ma gandesc ca urmatorul motor sa fie un Vfr 800 de prin 2002 varianta facelift.

Acum vin intrebarile,probabil scrie pe topic dar are enorm de multe pagini

-la ce sa ma uit cand e sa il iau?

-ce probleme uzuale are?

am vazut ca sunt cateva de prin 2002 cu aproximativ 30000 km.e cam putin pentru genul asta de motor.se pot da km inapoi?

un motor pe la 50000 km daca e intretinut e ok?duce?stiu ca sunt destul de fiabile

Recomandari ceva?Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema destul de intalnita la VFR - releul de incarcare.

Eu am avut modelul anterior, fabricatie 1999, l-am cumparat la 76000 km si l-am vandut la 96000 km.

Doi ani si 20000 km cat am mers cu el nu am avut probleme, doar acel releu de incarcare.

Un motor din 2002 si cu 50000 km zic ca e ok. Sunt totusi 13 ani, daca te plimbi doar prin oras si tot faci kilometrii astia cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema destul de intalnita la VFR - releul de incarcare.

Eu am avut modelul anterior, fabricatie 1999, l-am cumparat la 76000 km si l-am vandut la 96000 km.

Doi ani si 20000 km cat am mers cu el nu am avut probleme, doar acel releu de incarcare.

Un motor din 2002 si cu 50000 km zic ca e ok. Sunt totusi 13 ani, daca te plimbi doar prin oras si tot faci kilometrii astia cu el.

Releul de incarcare e o problema comuna la hondele din perioada aia.

Sunt curios in legatura cu cele care au 30000 km si sunt de prin 2002

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are putin peste 30k si nu vad inca probleme la regulator. Spre deosebire de generatia '99-'01 unde regulatorul era sub sa, '02-'10 are regulatorul montat pe cadru in dreapta fata - asa are mai multa ventilatie in mers iar in stationare disipa cat poate din caldura in cadru; dar tot sta la peste 80 de grade odata ce s-a incins motorul si, implicit, cadrul :)

 

Stie cineva unde gasesc un far dreapta (preferabil secon hand ca oricum il desfac sa indes proiectoare xenon in el) pt a mea? Si daca stie cineva un vopsitor bun in vecinatatea Constantei, sa dea va rog de veste.

Am dat cu ea (si mine) de pamant la aceasta iesire /index.php?/topic/717983-cheile-bicazului-pasul-tihuta-sighisoara-20-21-septembrie/page-5&do=findComment&comment=3840762 si mi-au ramas farul si vopsitul. Deocamdata merg cu ea chioara si nevopsita :)

post-41410-0-45472500-1423491649_thumb.jpgpost-41410-0-10122800-1423491709_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea (2003 RC46 VTEC) a fost luata la vreo 24.000km pe bord (cu siguranta aranjati, dar mobra functiona ok, asa ca nu mi-a pasat). Am avut probleme teribile cu releul de incarcare si cu alternatorul. S-au rezolvat insa cu un VFRness si multa pasiune din partea mecanicului.

In rest... apa, paie si bataie: nu consum de ulei, nu fum, nu zgomote aiurea. Doua sezoane si 16.000km impreuna si doar astea au fost problemele :)

Editat de w33bb0
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,detin un vfr 750f 88',am problema la carburatie banuiesc,cand trag de gaz se duce pana la 6500 ture,imi da in nas ca si cum s-ar inceca,taie gazu,dupaia dupa ce sta vreo 3-4 sec la 6500 ture,se tureaza pana pe rosu.Si asa se repeta de fiecare data .Are cine idee ce ar fi,unde sunt reglaje,are ac de dozaj,vacumuri(sa fac sincronizare)?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Nu am mai activat demult pe forum, asa ca scuze pentru acest hit and run.

Aveti cumva idee ce bord/ faruri ar fi compatibile pe un VFR 750 ? Vreau sa-mi dau carenele jos si ma gandeam sa schimb si cateva chestii.

Sunt praf cu electronica, dar in principiu se poate pune orice far/ bord la o motocicleta ? :D As vrea tare mult niste ceasuri analogice si un far simplu sau dublu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Nu am mai activat demult pe forum, asa ca scuze pentru acest hit and run.

Aveti cumva idee ce bord/ faruri ar fi compatibile pe un VFR 750 ? Vreau sa-mi dau carenele jos si ma gandeam sa schimb si cateva chestii.

Sunt praf cu electronica, dar in principiu se poate pune orice far/ bord la o motocicleta ? :D As vrea tare mult niste ceasuri analogice si un far simplu sau dublu.

In principal se pate adapta orice, daca vitezometrul e mecanic poti lua melcul de la rc36I care e bolt on pe capacul de la pinionul de atac ... gen bordul de Hornet, Bandit. Faruri bolt on nu gasesti dar, suporti gasesti pe toate drumurile, depinde ce far vrei sa ii pui, problema e mai mare ci cablurile care iti raman, eu le-am pus in fara airbox-ului si am conectat toate mufele acolo.

Ca sa iti raspund la intrebare, da in principiu se poate pune orice far/bord.

» Post actualizat in 20 Feb 2015 06:27

mobra mea (1997) a inceput sa piarda ulei pe la schimbatorul de viteze, a schimbat cineva acel semering? trebuie demontat motorul sau exista si o alta solutie ?

Faci dintr-o tija mai groasa un carlig care il bagi pe langa semering si il tragi afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cine intereseaza, am gasit o oferta de bujii aici: https://www.moto24.ro/produse/reparatii-intretinere-electrice/bujii-moto/ngk--bujie-imr9b-9h-iridium-oferta-speciala!.html

In alte parti sunt la peste 110 si in unele locuri 150. 80 mi se pare ok; pe amazon ar fi ceva mai ieftine dar cu transportul tot cam acolo s-ar ajunge fara a adauga taxele vamale.

Stie cineva kit de lant unde s-ar gasi la oferte/mai ieftin?

 

Plimbari faine tuturor.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina oferta!

 

Am gasit si aici: http://motodiscount.ro/Kit-de-lant-DID-HONDA-VFR800--02----50VX-110-X-RING---JTF339-16---JTR1340-43-

Eu folosesc gaz lampant cu un kit louis pt curatat lantul si am ungator cu ulei de drujba :)

 

Desi batranica are 10 ani, a pornit la prima cheie dupa mai bine de 4 luni de stat afara :rock:

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta un manual ... nu se dau foarte greu jos dar trebuie sa ai un pic de experienta. Face mereu asa, si pe liber si in sarcina?

da si in sarcina si pe liber

azi am mai iesit cu el si la fel face,o sa le dau jos sa vad sincronizarea la clapete ,din cate am vazut 2 deschid mai repede o idee...le verific la cumpana sa vad daca e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...