Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Nu merg foarte mult pe distante lungi ci mai degraba sportiv, cel putin din punctul meu de vedere :D , din aceasta cauza as prefera ceva cu mai multa aderenta chiar daca asta inseamna viata mai scurta pentru cauciucuri ...

 

 

Intre cele enumerate de mine e si Pilot Road 4 care doar ce au aparut, deci noi.

Pilot Road 4 de la Michelin sunt de touring, iar accentul este pus pe distante lungi.

De asemenea sunt foarte aderente (a se vedea si modelul precedent).

Pentru ceva "foarte" tourig sunt Michelin Pilot Road 4 GT care echipeaza noul model de BMW R1200 RT si alte modele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cati km ai facut cu ST-urile ?

 

 

Cu angel ST am facut arpoximativ 9-10k si inca aratau chiar bine. Cu mentiunea ca nu am abuzat de ele, mers frumos...pe urma am vandut mobra respectiva, noul proprietar mai foloseste gumele inca.

 

M-am dat si cu gume sport dar astea au aderenta mai buna pe strada si mai ales ploaie.

 

GT-urile cica tin cu pana la 25% mai mult.

 

Nu stiu cati km faci pe an, dar ar trebui sa te tina lejer 2 sezoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte faceam in jur la 8-10 mii de km, acum din pacate lipsa de timp cred ca nu o sa imi mai permita. Anul trecut spre exemplu am facut doar 200 de km cu motorul, initial a fost in tara, apoi cand l-am avut avea problema pe electrica asa ca nu m-am bucurat deloc de el. Legat de cauciucuri, in ultima perioada nu prea le mai menajez, e clar totusi ca nu or sa aibe aderenta buna cat is reci si ca aderenta pe ud scade drastic, indiferent ce cauciucuri ai. Anul asta am facut sambata primii 50 de km un pic morcovit, pe langa faptul ca trebuie sa ma acomodez iar cu limitele motocicletei mi-a mai fugit si spatele de cateva ori, lucru nu foarte placut, mai ales cand nu te astepti la asta. Momentam motocicleta e echipata cu Metzeler Roadtec Z6 din 2010 sau 2011, oricum niste mizerii, nu recomand nimanui. Nici cand erau noi nu erau cine stie ce, nu stiu cum se face dar de-a lungul timpului am avut parte numai de cauciucuri proaste de la Metzeler ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreo 1400 de lei parca. Nu sunt sigur, c-am facut multe chestii mobrei inainte s-o scot de la garaj.

 

In alta ordine de idei: stie cineva codul pentru cele doua placute de plastic ce acopera locasul manerelor pentru pasager de la codita? Vreau sa le dau jos si tre' sa-mi comand inainte, sa nu raman cu gauri.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreo 1400 de lei parca. Nu sunt sigur, c-am facut multe chestii mobrei inainte s-o scot de la garaj.

 

In alta ordine de idei: stie cineva codul pentru cele doua placute de plastic ce acopera locasul manerelor pentru pasager de la codita? Vreau sa le dau jos si tre' sa-mi comand inainte, sa nu raman cu gauri.

Multumesc!

 

Depinde de ce culoare are motorul.

 

Vezi aici: http://zsf-motorrad.de/en/Spares/VFR8003-ED/F-20-REAR-COWL

Editat de S3RJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor!

Ma numesc Elvis si sunt noul posesor al unei Honditze V-tech din 2002 ..varianta cu ABS ...am luat-o cu 33 400 km saptamana trecuta,si fiind vreme buna, i-am m-ai adaugat 800 km zilele acestea.Deocamdata sunt foarte multumit de ea..cum trage si cum se intinde la drum....in privinta consumului am scos 9 % in oras mers cu treaptele 1..2..3....iar in afara un 6.5% croaziera 120km/h cu cateva varfuri de 180km/h.O singura nelamurire am....dimineata,porneste din a doua "cheie"...la prima sta 2-3 secunde la relanti si moare,iar la a doua isi face reglajul si e ok .E normal asa ceva ?(mentionez ca bateria e noua).Iar daca ma poate ajuta cineva cu idei de crash paduri....ce ati montat pe ale voastre?eventual poze? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ai manual vezi ca zice ca dupa ce o pornesti cu soc ,sa o ajuti din acceleratie 2-3 minute, sa stea intre 2-3mii de ture apoi sa inchizi complet socul,

 

la mine cind am luat-o nici nu pornea fara sprit ,acum dupa schimb ulei si filtru +bujii a inceput sa mearga doar din buton dimineata,fara soc si o tin 1-2 minute turata la 2000-2500 apoi o las pina ajunge apa peste 65 de grade, maxim 2 minute in plus ii ia si sunt gata de drum,dar ce zic eu ,sa zica pro mai vechi in domeniu,

 

eu abia am trecut de r.a.r. cu tot cu nr. de omologare europeana ,550 ron am scos din buzunar,abia astept nr. negru,despre mers in oras si eu ma abtin la maxim 1,2,3 si 60 la ora dar cu mare efort...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal nu e. Cauzele pot fi multe, iar socul poate fi unul dintre ele (si poate cel mai corect), pentru ca, desi tu nu il poti actiona mecanic, el ar trebui sa existe in varianta automata. Pompa de benzina mai poate fi unul... Cel mai bine o duci la cineva care se pricepe cu adevarat. Eu nu pot decat sa fac o paralela cu motoarele cu injectie de pe masini, pentru ca la mobre sunt absolut nepriceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal nu e. Cauzele pot fi multe, iar socul poate fi unul dintre ele (si poate cel mai corect), pentru ca, desi tu nu il poti actiona mecanic, el ar trebui sa existe in varianta automata. Pompa de benzina mai poate fi unul... Cel mai bine o duci la cineva care se pricepe cu adevarat. Eu nu pot decat sa fac o paralela cu motoarele cu injectie de pe masini, pentru ca la mobre sunt absolut nepriceput.

Are pompa de benzina?

Stiam ca este prin cadere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura nelamurire am....dimineata,porneste din a doua "cheie"...la prima sta 2-3 secunde la relanti si moare,iar la a doua isi face reglajul si e ok .E normal asa ceva ?(mentionez ca bateria e noua).

 

Si a mea face la fel, dar numai la temperaturi sub 10 grade ... pana acum nu m-a deranjat in mod deosebit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor cu injectie are pompa neaparat ... actionata electric sau mecanic.

 

:))))))))) pentru faza de dinainte cu caderea..."n limba"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu pornitul acela a doua oara .....este ceva legat de MAP senzor sau IAT seznor....ambele sunt pe cutia filtrului de aer....la VFR unul deasupra (IAT) si MAP`ul parca dedesubt sub cutie...nu mai imi aduc aminte exact dar trebuie curatat ceva la unul din acesti senzori ...parca la MAP senzor verificat si curatat furtunelul care aduce apoi in "T-ul" de plastic(verificat si curatat si ala) apoi pe throttle ...si eu imi aduc aminte ca am avut problme cu pornirea doar ca imi ramanea si lumina FI aprinsa dupa a 2 a pornire......este cineva care s`a mai lovit de treaba asta pe aici ....sa detalieze...eu nu mai imi aduc aminte exact :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...