Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Bordul sa il schimbi te chinui cam mult.....gramada de fire. Banutzi relativ multi, dar...cine stie....

Rezervorul de antigel are deja o tabla decorativa peste, ca si radiatoarele....e o bucatica din munca mea (mai ales daca in spate e prinsa cu un "colier de Turda")

Alt paintjob in nici un caz, ce se vede e urmare a drumurilor pe asfaltul patriei, o amica a muncit destul de mult la detalii.

HANDGUARD-uri pe vfr.....o minune, mai ales daca ghidonul e de cross :P.

 

Cea mai importanta modificare in comportament dupa "dezbracare" am obtinut-o prin coborarea suspensiei fata cu 1 cm....Chiar la inceput cand am mers cu ghidonul acela mai lat se comporta destul de ciudat, mai ales la viteza.

Acum se misca exact cum imi place mie. Partea mecanica e in perfecta stare de functionare, o folosesc mult in oras, si la drum lung e foarte comoda, cu handguard-uri si cu parbriz de Aprilia. E un proces evolutiv, uite mai jos poze inainte de mascari radiatoare, ghidon alb, alte oglinzi, parbriz original taiat, suport bagaje, etc...

 

Masca fata e un proiect de viitor, pentru cand mai am idei sadice. Are o ruptura destul de urata de la ultima cazatura pe balega,

Important e sa ne simtim bine, si desi sunt constient ca juriul care l-ar avea pe styx presedinte m-ar descalifica, asta nu inseamna ca nu te salut cand ne vedem pe doua roti.

Cum spuneam si mai sus, asta e cel mai important, si eu pot spune acelasi lucru despre a mea.

Cat despre eventualele modificari, fiecare din noi are diferite prioritati in viata si toate se fac la timpul lor.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce inseamna sa ai motor made in japan,platesti la r.a.r. si numar de omologare europeana ca pina in 2000 japonezele se faceau la mama lor abia dupa s-au mutat prin Spania...stie cineva cit mai costa treaba asta?din ce am aflat cam 550ron dar nu stiu sigur,

 

am devenit posesor de vfr 800i din 98,acum trebuie sa inmatriculez ca are acte de Italia,apoi mai vorbim ,inca nu am intrat in posesia lui,e pe drum :),

 

am rasfoit toate cele 3sute si ceva de pagini,m-am inscris si pe vfrd.forum,acum am informatia,astept materialul de prelucrat si unde ma inpotmolesc revin cu intrebari,sper cat mai rar cu probleme si cat mai des cu bucurii



cam asta e



si o poza

post-25862-0-06634000-1394722932_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna sa ai motor made in japan,platesti la r.a.r. si numar de omologare europeana ca pina in 2000 japonezele se faceau la mama lor abia dupa s-au mutat prin Spania...stie cineva cit mai costa treaba asta?din ce am aflat cam 550ron dar nu stiu sigur,

Daca a fost inmatriculata in Italia,din cate stiu eu, nu ar trebui sa platesti nimic in plus in afara de cele normale(CI, identificare, ITP).Cel putin asa era acum cativa ani...

Mai apar costuri suplimentare gen vama la motoare aduse din afara UE sau ceva omologari cand inmatriculezi un model care nu a mai fost niciodata inmatriculat in Ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la modelul '98-'01 nu stiu sa existe cutii laterale originale de la Honda.

Ai luat de '02-'09 si le adaptezi ?

 

exact, nu e mare filozofie si pe deasupra suportul de topcase care il am este de foarte mare ajutor o sa-i fac poze sa vedeti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Ca tot a venit primavara va anunt ca azi ne strangem la intrarea in Parcul Carol Bucuresti incepand cu ora 18.

Anuntul a fost facut pe grupul VFR de pe facebook, dar am zis sa anunt si aici poate ne strangem mai multi posesori de VFR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti.

mai am o mare dilema.

unde boala gasesc si eu sa zica exact ce bujii am nevoie la un vfr750 rc36 din `92 ?

am tot gasit pe net ba CR9EHIX-9 ba CR8EHIX-9 nu mai inteleg nimic.

Ba bate gandul sa cumpar bujii iridium. este vreo diferenta intre cele clasice si cele iridium? ma refer vizibila ca la bani este detul de mare :)

va rog sa ma ajutati si pe mine cu o informatie mai exacta : ce bujii trebuie si daca merita sa iau iridium ori ba.

va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti.

mai am o mare dilema.

unde boala gasesc si eu sa zica exact ce bujii am nevoie la un vfr750 rc36 din `92 ?

am tot gasit pe net ba CR9EHIX-9 ba CR8EHIX-9 nu mai inteleg nimic.

Ba bate gandul sa cumpar bujii iridium. este vreo diferenta intre cele clasice si cele iridium? ma refer vizibila ca la bani este detul de mare :)

va rog sa ma ajutati si pe mine cu o informatie mai exacta : ce bujii trebuie si daca merita sa iau iridium ori ba.

va multumesc.

In manual

 

CR8EH9 sau CR9EH9, CR9EH9 e pentru mers continuu la viteze mari. CR8/9EHIX9 sunt iridium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualCR8EH9 sau CR9EH9, CR9EH9 e pentru mers continuu la viteze mari. CR8/9EHIX9 sunt iridium.

In manualCR8EH9 sau CR9EH9, CR9EH9 e pentru mers continuu la viteze mari. CR8/9EHIX9 sunt iridium.

Ioi merci pentru raspuns.este vreo diferenta intre cele iridium si cele normale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ioi merci pentru raspuns.este vreo diferenta intre cele iridium si cele normale?

Multi zic ca se ineaca usor pe carburatie si ca nu-s indicate, din propria experienta iti spun ca nu au nici o treaba. Diferente mari nu-s, parca merge un pic mai bine motorul, dar nu-s diferente foarte mari, ca durata de viata sunt ceva mai bune iridium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi zic ca se ineaca usor pe carburatie si ca nu-s indicate, din propria experienta iti spun ca nu au nici o treaba. Diferente mari nu-s, parca merge un pic mai bine motorul, dar nu-s diferente foarte mari, ca durata de viata sunt ceva mai bune iridium.

Sa incerc oare un cr9 ?? Nu merg sport cu ea..5-6000 ture.ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am venit primul drum cu vfr-ul ,de la Cluj-Reghin-Toplita-Gheorgheni-Miercurea Ciuc-Comanesti-Adjud-Tecuci-Galati=540 km in care am facut cunostinta si am incercat sa ne acomodam impreuna,concluzii,

 

pai nu prea e de oras deloc,ii place mult afara peste suta unde e foarte stabila,franele ingheata de intorc asfaltul,farurile aprind drumul,pozitia este aerodinamica si cu protectie buna la vant dar din cauza de drum prost ma cam dor incheieturile la miini ,sigur nu stiu sa stau relaxat inca,

 

am de reglat suspensia mai moale si trebuie sa imi aranjez manetele si comenzile dupa mine...ii place si la peco,5-6 la suta zic eu, dar nu am tras mai mult de 6000 de ture ca e primul drum, vroiam sa ajung acasa sanatos ,sa o inmatriculez si dupa mai vedem,oricum nu ma pasioneaza latura sportiva mai mult touring-ul,de aia am luat-o cu side-uri,

 

sunt foarte incantat de potentialul ei,as intreba pe forjatorii mai cu experienta ce se intimpla cu consumul atunci ,cind ai unde si poti sa o exploatezi in gama de turatii mai mari ,adica sa schimbi trepte intre 7 si 9-10 mii??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul este pe masura cand tragi de ea.

Cel mai mult am reusit sa fac vreo 360km cu un plin, iar cel mai putin vreo 200 si ceva marunt. Ma rog, n-am lasat-o niciodata sa ajunga pe rosu', da' nici mult nu mai avea :)

S-o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Michelin Pilot Road 4

Nu merg foarte mult pe distante lungi ci mai degraba sportiv, cel putin din punctul meu de vedere :D , din aceasta cauza as prefera ceva cu mai multa aderenta chiar daca asta inseamna viata mai scurta pentru cauciucuri ...

 

noi sau sh?

Intre cele enumerate de mine e si Pilot Road 4 care doar ce au aparut, deci noi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...