ThunderByte Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Bordul sa il schimbi te chinui cam mult.....gramada de fire. Banutzi relativ multi, dar...cine stie.... Rezervorul de antigel are deja o tabla decorativa peste, ca si radiatoarele....e o bucatica din munca mea (mai ales daca in spate e prinsa cu un "colier de Turda") Alt paintjob in nici un caz, ce se vede e urmare a drumurilor pe asfaltul patriei, o amica a muncit destul de mult la detalii. HANDGUARD-uri pe vfr.....o minune, mai ales daca ghidonul e de cross . Cea mai importanta modificare in comportament dupa "dezbracare" am obtinut-o prin coborarea suspensiei fata cu 1 cm....Chiar la inceput cand am mers cu ghidonul acela mai lat se comporta destul de ciudat, mai ales la viteza. Acum se misca exact cum imi place mie. Partea mecanica e in perfecta stare de functionare, o folosesc mult in oras, si la drum lung e foarte comoda, cu handguard-uri si cu parbriz de Aprilia. E un proces evolutiv, uite mai jos poze inainte de mascari radiatoare, ghidon alb, alte oglinzi, parbriz original taiat, suport bagaje, etc... Masca fata e un proiect de viitor, pentru cand mai am idei sadice. Are o ruptura destul de urata de la ultima cazatura pe balega, Important e sa ne simtim bine, si desi sunt constient ca juriul care l-ar avea pe styx presedinte m-ar descalifica, asta nu inseamna ca nu te salut cand ne vedem pe doua roti. Cum spuneam si mai sus, asta e cel mai important, si eu pot spune acelasi lucru despre a mea. Cat despre eventualele modificari, fiecare din noi are diferite prioritati in viata si toate se fac la timpul lor. Editat Martie 11, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Ce inseamna sa ai motor made in japan,platesti la r.a.r. si numar de omologare europeana ca pina in 2000 japonezele se faceau la mama lor abia dupa s-au mutat prin Spania...stie cineva cit mai costa treaba asta?din ce am aflat cam 550ron dar nu stiu sigur, am devenit posesor de vfr 800i din 98,acum trebuie sa inmatriculez ca are acte de Italia,apoi mai vorbim ,inca nu am intrat in posesia lui,e pe drum , am rasfoit toate cele 3sute si ceva de pagini,m-am inscris si pe vfrd.forum,acum am informatia,astept materialul de prelucrat si unde ma inpotmolesc revin cu intrebari,sper cat mai rar cu probleme si cat mai des cu bucurii cam asta e si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Ce inseamna sa ai motor made in japan,platesti la r.a.r. si numar de omologare europeana ca pina in 2000 japonezele se faceau la mama lor abia dupa s-au mutat prin Spania...stie cineva cit mai costa treaba asta?din ce am aflat cam 550ron dar nu stiu sigur, Daca a fost inmatriculata in Italia,din cate stiu eu, nu ar trebui sa platesti nimic in plus in afara de cele normale(CI, identificare, ITP).Cel putin asa era acum cativa ani... Mai apar costuri suplimentare gen vama la motoare aduse din afara UE sau ceva omologari cand inmatriculezi un model care nu a mai fost niciodata inmatriculat in Ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 in caz ca isi cauta cineva un set de oglinzi OEM pt VFR800, nu cred ca gasiti mai ieftin: http://dx.com/p/diy-motorcycle-anti-glare-back-rearview-mirrors-for-honda-vfr800-02-08-black-2-pcs-166209#.UyI6v3mKBD8 ma bate si pe mine un gand sa-mi iau un set ca sa le schimb pe ale mele zgariate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 la modelul '98-'01 nu stiu sa existe cutii laterale originale de la Honda. Ai luat de '02-'09 si le adaptezi ? exact, nu e mare filozofie si pe deasupra suportul de topcase care il am este de foarte mare ajutor o sa-i fac poze sa vedeti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Poate intereseaza pe cineva /index.php?/topic/709708-electromotor-honda-vfr-rc-24-rc-36/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Dupa cum era de asteptat, dupa 8 ani, acumulatorul meu a ajuns in Raiul bateriilor. Cam de unde pot cumpara alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Eu m-am inteles foarete bine cu ei http://www.bumbas.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Salutare, Ca tot a venit primavara va anunt ca azi ne strangem la intrarea in Parcul Carol Bucuresti incepand cu ora 18. Anuntul a fost facut pe grupul VFR de pe facebook, dar am zis sa anunt si aici poate ne strangem mai multi posesori de VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 salutare baieti. mai am o mare dilema. unde boala gasesc si eu sa zica exact ce bujii am nevoie la un vfr750 rc36 din `92 ? am tot gasit pe net ba CR9EHIX-9 ba CR8EHIX-9 nu mai inteleg nimic. Ba bate gandul sa cumpar bujii iridium. este vreo diferenta intre cele clasice si cele iridium? ma refer vizibila ca la bani este detul de mare va rog sa ma ajutati si pe mine cu o informatie mai exacta : ce bujii trebuie si daca merita sa iau iridium ori ba. va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 salutare baieti. mai am o mare dilema. unde boala gasesc si eu sa zica exact ce bujii am nevoie la un vfr750 rc36 din `92 ? am tot gasit pe net ba CR9EHIX-9 ba CR8EHIX-9 nu mai inteleg nimic. Ba bate gandul sa cumpar bujii iridium. este vreo diferenta intre cele clasice si cele iridium? ma refer vizibila ca la bani este detul de mare va rog sa ma ajutati si pe mine cu o informatie mai exacta : ce bujii trebuie si daca merita sa iau iridium ori ba. va multumesc. In manual CR8EH9 sau CR9EH9, CR9EH9 e pentru mers continuu la viteze mari. CR8/9EHIX9 sunt iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 In manualCR8EH9 sau CR9EH9, CR9EH9 e pentru mers continuu la viteze mari. CR8/9EHIX9 sunt iridium. In manualCR8EH9 sau CR9EH9, CR9EH9 e pentru mers continuu la viteze mari. CR8/9EHIX9 sunt iridium. Ioi merci pentru raspuns.este vreo diferenta intre cele iridium si cele normale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Ioi merci pentru raspuns.este vreo diferenta intre cele iridium si cele normale? Multi zic ca se ineaca usor pe carburatie si ca nu-s indicate, din propria experienta iti spun ca nu au nici o treaba. Diferente mari nu-s, parca merge un pic mai bine motorul, dar nu-s diferente foarte mari, ca durata de viata sunt ceva mai bune iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Multi zic ca se ineaca usor pe carburatie si ca nu-s indicate, din propria experienta iti spun ca nu au nici o treaba. Diferente mari nu-s, parca merge un pic mai bine motorul, dar nu-s diferente foarte mari, ca durata de viata sunt ceva mai bune iridium. Sa incerc oare un cr9 ?? Nu merg sport cu ea..5-6000 ture.ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Eu zic sa mergi pe cele standard, adică CR8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Salutare,am venit primul drum cu vfr-ul ,de la Cluj-Reghin-Toplita-Gheorgheni-Miercurea Ciuc-Comanesti-Adjud-Tecuci-Galati=540 km in care am facut cunostinta si am incercat sa ne acomodam impreuna,concluzii, pai nu prea e de oras deloc,ii place mult afara peste suta unde e foarte stabila,franele ingheata de intorc asfaltul,farurile aprind drumul,pozitia este aerodinamica si cu protectie buna la vant dar din cauza de drum prost ma cam dor incheieturile la miini ,sigur nu stiu sa stau relaxat inca, am de reglat suspensia mai moale si trebuie sa imi aranjez manetele si comenzile dupa mine...ii place si la peco,5-6 la suta zic eu, dar nu am tras mai mult de 6000 de ture ca e primul drum, vroiam sa ajung acasa sanatos ,sa o inmatriculez si dupa mai vedem,oricum nu ma pasioneaza latura sportiva mai mult touring-ul,de aia am luat-o cu side-uri, sunt foarte incantat de potentialul ei,as intreba pe forjatorii mai cu experienta ce se intimpla cu consumul atunci ,cind ai unde si poti sa o exploatezi in gama de turatii mai mari ,adica sa schimbi trepte intre 7 si 9-10 mii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Consumul este pe masura cand tragi de ea. Cel mai mult am reusit sa fac vreo 360km cu un plin, iar cel mai putin vreo 200 si ceva marunt. Ma rog, n-am lasat-o niciodata sa ajunga pe rosu', da' nici mult nu mai avea S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) Prima tura pe anul asta, concluzia e ca imi trebuiesc cauciucuri noi. Editat Martie 22, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Prima tura pe anul asta, concluzia e ca imi trebuiesc cauciucuri noi. Ti-ai rezolvat partea electrica? La ce gume te-ai gandit sa iti cumperi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Da, e rezolvata problema pe electrica. Ca gume sincer nu m-am hotarat exact, momentan sunt intre BT 016 pro, Angel gt si eventual un Pilot Road 3 sau 4 ... Editat Martie 23, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Michelin Pilot Road 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 noi sau sh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Michelin Pilot Road 4 Nu merg foarte mult pe distante lungi ci mai degraba sportiv, cel putin din punctul meu de vedere , din aceasta cauza as prefera ceva cu mai multa aderenta chiar daca asta inseamna viata mai scurta pentru cauciucuri ... noi sau sh? Intre cele enumerate de mine e si Pilot Road 4 care doar ce au aparut, deci noi. Editat Martie 23, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Angel gt nu are cum sa te dezamageasca, tocmai ce mi le-am montat si le pot da capat lejer, sunt peste angel ST cu care am mers mult si bine si am fost multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Angel gt nu are cum sa te dezamageasca, tocmai ce mi le-am montat si le pot da capat lejer, sunt peste angel ST cu care am mers mult si bine si am fost multumit. Cati km ai facut cu ST-urile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.