zis_ungureanu Postat Aprilie 15, 2018 Share Postat Aprilie 15, 2018 Aparatoare d'aia as fi vrut sa-mi pun si eu - imi facea varza geanta spate si placa de sustinere. In schimb am prelungit suportul de numar cu o bucata de palstic - arata naspa dar nu-mi mai murdareste spatele. Cea din carbon insa-i scumpa rau https://www.aliexpress.com/item/Universal-Motorcycle-Fender-Modified-adjustable-rear-wheel-cover-Motorcycle-back-mudguard-for-MSX125-MSX-SF-125/32834363805.html prinderea din ce am studiat pana acum ai puteao face din surubul ala de pe butuc ce are o clema de prinde furtunele de frana. » Post actualizat in 15 Apr 2018 10:19 https://www.aliexpress.com/item/Universal-Motorcycle-Fender-Modified-adjustable-rear-wheel-cover-Motorcycle-back-mudguard-for-MSX125-MSX-SF-125/32834363805.html prinderea din ce am studiat pana acum ai puteao face din surubul ala de pe butuc ce are o clema de prinde furtunele de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 15, 2018 Share Postat Aprilie 15, 2018 Multumesc pt link. Momentan am alte prioritati iar mobra-i doar de calarit. Doar de la SMAEB as vrea, dac-oi gasi, niste capete de ghidon - ale mele lipsesc. Poate-n toamna voi studia problema. Drumuri bune su fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondacbr1000rr Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Salutare, Am schimbat doua fireblade-uri si un FJR in cautarea unui motor ideal. Momentan am un VFR 800 din 2002 si e super ok motorul, V4, trage, se aude si se vede bine. Din cauza asta as vrea sa il pastrez, dar inainte sa investesc niste banuti in el ( alta sa, crash pad-uri, tobe etc ), as vrea sa stiu daca se merita sa il dau si sa iau un vtec din 2012(cel mai nou model care pastreaza forma). Din cate am observat nu prea sunt diferente majore intre modele, in special la motor si sasiu ..... Prima mea motocicleta a fost un fireblade din 2005, apoi un fireblade din 2007, si modelul din urma a fost "tweak-uit", greutate redusa etc. Daca sunt posesori de VFR, sunt anumite modificari la modelele mai noi pentru care se merita sa fac upgrade? sau sunt aproximativ similare ? Ms ptr timp si sugestii. Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Da.. Din 2006 (parca) i-au mai adus ceva imbunatatiri minore. Vezi ca e topic dedicat VFR la MOTOCICLETE DE STRADA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razen Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 Daca deja ai un VFR, de ce ai mai lua unul? Si daca e ca o religie, de ce nu unul facut dupa '14? Faruri cu LED, mansoane incalzite din fabrica, VTEC mai prietenos (zic review-urile, nu am avut placerea sa il testez pe cel pre-2014) si cu 10 kg mai usoara (parca). Si prinderi pentru cutii integrate, nu te mai complici cu suporti, daca estetica e importanta. Cred ca si suspensia e diferita (spatele are preload ajustabil "remote"). In plus, arata mult mai bine decat modelul vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 16, 2018 Share Postat Aprilie 16, 2018 am vazut mai multa lume ce cauta sa si inalte pozitia pe vfr 800 fi am gasit solutia asta care pare mai decenta ca si pret.poate ajuta pe cineva info. https://www.ebay.co.uk/itm/Handle-bar-Risers-for-Honda-VFR750-VFR800-Fi-Model-1988-2001-41mm-forks/152947652902?hash=item239c63f926:g:vAIAAOSw1R1arB~L » Post actualizat in 16 Apr 2018 20:32 am vazut mai multa lume ce cauta sa si inalte pozitia pe vfr 800 fi am gasit solutia asta care pare mai decenta ca si pret.poate ajuta pe cineva info. https://www.ebay.co.uk/itm/Handle-bar-Risers-for-Honda-VFR750-VFR800-Fi-Model-1988-2001-41mm-forks/152947652902?hash=item239c63f926:g:vAIAAOSw1R1arB~L Eu eram pe net in cautare de piulite cromate pt prezoanele de la roata spate.Stie cineva ce alte capace as putea pune sa nu dau milionul pe astea ? https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-VFR-800fi-Dressing-kit-Rear-wheel-and-swing-arm-Chrome-bungs-nut-covers/323173320080?hash=item4b3ea18590:g:N60AAOSw-dBTvuRx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Da, astea par cele mai ok inaltatoare de ghidon. Mai exista si varianta cu ghidon lat, asa cum are BB. Pozitia e mai ok dar deranjeaza la mersul in oras, la strecuratul printre masini. Cred totusi ca e ok daca tii motocicleta doar pentru calatorii in afara. Kitul se gaseste si pe Louis. Pilulitele alea le-ai gasit la pret foarte bun. Nu le-am vazut mai ieftine de atat. Dar nu stiu daca merita deranjul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Da, astea par cele mai ok inaltatoare de ghidon. Mai exista si varianta cu ghidon lat, asa cum are BB. Pozitia e mai ok dar deranjeaza la mersul in oras, la strecuratul printre masini. Cred totusi ca e ok daca tii motocicleta doar pentru calatorii in afara. Kitul se gaseste si pe Louis. Pilulitele alea le-ai gasit la pret foarte bun. Nu le-am vazut mai ieftine de atat. Dar nu stiu daca merita deranjul. Eu am gasit astea pe aliexpres https://www.aliexpress.com/item/20pcs-lot-17mm-19mm-Universal-Car-Wheel-Hub-Lugs-Nuts-Bolts-Rims-Cover-Dust-Protective-Cap/32821941567.html?priceBeautifyAB=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 Nu-mi dau seama daca-s din plastic sau ceva metal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Salutare. Am gasit o solutie de reparat un starter clutch spart (problema frecventa la vfr750 - pana in '97). Cu 3 suruburi si 3 piulite si ceva rabdare se pot re-consolida cele 3 sectoare din piesa rupta, scutind o investitie de 1000 ron in piesa noua (din dezmembrari se vinde prima si oricum poate ceda, cand isi atinge pragul dat de greseala tehnologica a unei gauri de ungere supradimensionata). Materialul este casant, are duritatea unui rulment, nu se poate interveni cu "cusatura metalica" sau sudura. De asemenea, nu se poate aplica un "colier/bucsa" pe exterior, deoarece acolo sunt polii cititi de bobinele de aprindere pentru sincronizare. Solutia este folosirea pieselor existente, completand rolul functional initial cu rolul structural de consolidare. Initial, cele 3 suruburi scurte tin capacul pe "rulment" - strangere la cuplu si loctite (pentru fixarea in filetul din material casant). Solutia mea a fost gaurirea completa a tablei din "spate" a piesei cu burghiu de 8mm, apoi frezarea suplimentara a celor 3 gauri in zona dinspre centrul piesei. Apoi am preparat 3 suruburi nimbus - prin realizarea unui con spre filet - prin strangere - frezarea excentrica din tabla va forta suplimentar sectorul de rulment spre centru. Pe fata, am pus capacul pe pozitie - suruburile insa au o cota de 0.5mm relativa la gaurile din "capac" - care este la fel din material tratat termic, grosime 3mm in zona plata - canelurile vin pe arborele motorului. Pentru a anula gradul de libertate al suruburilor relativ la gaurile din capac - am preparat din nou 3 piulite prin frezarea unui con de 45 grade pe jumatate din hexagon. In ultima etapa - se taie capul nimbusului pana ramane 1.5mm (pentru a nu atinge de pinionul primar din spatele starter-clutch) , se scurteaza suruburile si se securizeaza pentru a nu se desface piulitele - am preferat mecanic, nu cu loctite. Atasez ceva poze, nu am toate detaliile, dar cred ca s-a inteles principiul de catre cine are problema cu demarorul la vfr. *solutia merge cu conditia sa nu existe uzuri pe role. atentie - nu comandati kitul de reparatie inainte de a desface motorul - nu rezolva nimic sa inlocuiesti rolele si arcurile, daca este sparta carcasa piesei. Mda, vad ca nu se mai pot uploada poze pe forum (dupa o absenta de 5-6 ani e totusi o surpriza). PM pentru cine e interesat si trimit pe mail. » Post actualizat in 19 Apr 2018 11:32am gasit attach files button. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 Am facut o iesire zilele aste in BG si scopul proiectoarelor de 80w x2 din dreptul oglinzilor a fost atins. Sunt atat de vizibil de nu mai trebuie sa folosesc sunetul motorului. Cele de jos 20w x 2 au rolul doar pe timp de ceata si le am pus la un buton separat sa le folosesc doar cand este ceata. Astazi mi am montat si leduri spate pozitie semnal si frana ca de la atatea bagaje nu mi se mai vede stopul si risc sa dea unul peste mine . » Post actualizat in 20 Apr 2018 17:49 » Post actualizat in 22 Apr 2018 20:51Este o greseala in siteul ala. 5w se foloseste pt furcile USD cu setari complete. Pt furca de VFR trebuie 10w sau 15w cum am pus eu. cati ulei trebuie la furca ?este ulei special banuiesc.vre o marca ceva anume? la vfr 800 fi trebuie pe langa semeringurile pt furca si semeringuri de praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 cati ulei trebuie la furca ?este ulei special banuiesc.vre o marca ceva anume? la vfr 800 fi trebuie pe langa semeringurile pt furca si semeringuri de praf 457ml de ulei in fiecare tub sau 130mm camera de aer. Ulei poti sa pui ce marca vrei tu, vascozitatea sa fie 10W daca o vrei standard sau 15W daca o vrei mai tare. Acum doi ani am ales sa pun 10W, dar am scazut camera de aer cu 10mm, adica am pus mai mult ulei pentru a intari suspensia. Anul asta am ales sa schimb arcurile cu unele progresive de la Wirth cu 10W si cantitatea corecta de ulei. Eu am simeringurile de praf originale, inca sunt in stare buna, nu vad de ce sa le inlocuiesti daca sunt inca bune si nu ruginite. La simeringurile de ulei, la fel, pui ce marca vrei tu, important este sa le montezi corect si cu grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 NVS mersi de raspuns Tu ti le ai servisat singur banuiesc Am sunat acum la Motorfly in Ploiesti si ma pune pe langa semeringurile de ulei si cele de praf (135 lei) sa inlocuiesc si cuzinetii 150 de lei care pe langa manopera 150 si ulei 65 ma duce la 500 lejer.ca cica la mobra mea cu 70 mii km nu au cum sa mai fie buni . Mai avea putin pana sa mi sugereze sa schimb mobra cu una mai noua eventual 2017 Ma gandesc sa schimb eu cuzinetii si uleiul si am gasit si un tutorial pt vfr chiar daca numai cu poze. http://pemotoare.ro/revizia-furcii-moto-pas-cu-pas/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Eu mi-am facut suspensia la Cesar din Bucuresti - desi-s din C-ta. Are service-ul Grand Garage sau ceva de genul... Partea buna-i ca-l gasesti numai seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 27, 2018 Share Postat Aprilie 27, 2018 ca sa va mai clatiti ochiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 1, 2018 Share Postat Mai 1, 2018 Salutare. Am o problema. Sub sa in partea din spate exista cateva fire electrice. Chestia este ca am 2 fire desfacute care nu stiu de unde sunt. Toate becurile si semnalele functioneaza. Stie cineva? Multumesc. » Post actualizat in 01 May 2018 13:57 Am atasat si foto. » Post actualizat in 01 May 2018 14:07 De fapt cablul cu mufa este de tot rupt si nu stiu de unde vine. » Post actualizat in 01 May 2018 18:03 Am descoperit. Este cablul si firele de la becul de la numar. » Post actualizat in 01 May 2018 18:15 Am descoperit. Este cablul si firele de la becul de la numar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 4, 2018 Share Postat Mai 4, 2018 NVS mersi de raspuns Tu ti le ai servisat singur banuiesc Am sunat acum la Motorfly in Ploiesti si ma pune pe langa semeringurile de ulei si cele de praf (135 lei) sa inlocuiesc si cuzinetii 150 de lei care pe langa manopera 150 si ulei 65 ma duce la 500 lejer.ca cica la mobra mea cu 70 mii km nu au cum sa mai fie buni . Mai avea putin pana sa mi sugereze sa schimb mobra cu una mai noua eventual 2017 Ma gandesc sa schimb eu cuzinetii si uleiul si am gasit si un tutorial pt vfr chiar daca numai cu poze. http://pemotoare.ro/revizia-furcii-moto-pas-cu-pas/ Am servisat-o singur. Cuzinetii pot sa fie uzati, nu ai cum sa stii ce gasesti inauntru. Eu am preferat sa ii verific si sa ii schimb ulterior daca este cazul. Nu a fost, dar acum stiu ca pentru urmatoarea servisare am de schimbat si cuzinetii. Asta e bine cand faci cu mana ta, ca stii ce ai facut si ce ai de facut dupa. Daca ti-au sugerat sa le schimbi pe toate, mai incearca la alt service sau pune mana si cumpara sculele necesare si spor la treaba. Uite un video pentru furca de CBR 600, este aproximativ aceeasi furca, daca scoti fisele celor doua furci, vei observa diferenta. La VFR este mai simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 4, 2018 Share Postat Mai 4, 2018 Si-a pus careva pompa de frana radiala? Se simte vreo imbunatatire substantiala? Am ocazia sa iau o pompa de frana radiala si eram curios daca merita deranjul cu schimbatul lichidului de frana, aerisire si tot ce trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 7, 2018 Share Postat Mai 7, 2018 Si-a pus careva pompa de frana radiala? Se simte vreo imbunatatire substantiala? Am ocazia sa iau o pompa de frana radiala si eram curios daca merita deranjul cu schimbatul lichidului de frana, aerisire si tot ce trebuie... Aaaaaaaaah, da. Doar ca eu am schimbat toata fata si aveam si etrieri sa ajute pompa aia. Initial a venit cu pompa normala, apoi la cateva luni dupa ce am schimbat fata am pus si pompa radiala si am vazut diferenta imediat. Nu stiu cum se comporta pe configuratia stock dar mai mult ca sigur ai sa vezi totusi o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Mi au sosit piulitele la set de 21 bucati le am montat si imi place la nebunie cum arata daca este cineva interesat dau din ce mi a ramas din set cu 5 lei bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Arata bine! Am vazut pe ebay set ce contine si capacel pt gaura aia din butuc - aprox. 11 lire. Ai facut ceva cu filtrul ala de de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 am schimbat eu pompa la fz1. nu te ajuta cu nimic. nu e mare smecherie. poate daca pui ceva cit mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandreifirst Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Salutare tuturor! Sunt nou pe aici, si vin cu cateva intrebari pentru a ma lamuri un pic mai bine despre bijuteria Vfr! Inttai de toate as vrea sa stiu, exista si o pagina FB pentru membri VFR? Am cautat si nu prea am avut succes. Multumesc » Post actualizat in 16 May 2018 20:18 Am revenit Incerc sa strang ceva banuti pentru un vfr si observ ca bijuteriile astea au preturi frumusele incepand de la 2000E pentru 98-01, Cateva pe la 3000-4000 Vtec cu sau fara ABS din 2002-2005, apoi pana la 6000 modele de prin 2008. Ceea ce spun se raporteaza la OLX (app, daca va apartine vreunul dintre cele de pe OLX sau poate cunoasteti vreunul, mi.ar fi perfect). 2 As vrea sa stiu diferentele de consum intre cele 3 variante, si diferenta de vtec de dupa 2006. Probabil urmeaza sa vad doua sau 3 dintre cele de pe olx nu foarte scumpe de pana in 2004. 3. Neclaritatea mea este urmatoarea...trebuie sa decid daca iau un vfr 800 model 98 la 2000E vs un vtec la 3000E cu 3 ani mai tanar si apoi in timp cand vor fi mai bulti bani sa trec la un 2006+..??? 4 sau pot astepta pana in primavara lui 2019 and poate la 5000 gasesc un 2006+ frumusel si ingrijit. Merita 2006 +? Sau e mult prea mica diferenta ... ? Nu.s prea hotarat decat pe un singur lucru, vreau VFR si nu stiu inca de care ) 10. MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 17, 2018 Share Postat Mai 17, 2018 a vandut un amic din cluj un vfr 2002 stare ff buna la 1900e. eu cu 2400e de abia l-am dat an 2003. nu mai tin pretu. defapt il tin doar ce nu vor sa le dea. la 3200 deja sint cu abs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandreifirst Postat Mai 17, 2018 Share Postat Mai 17, 2018 2000 vad ca se cere pe cel din 98.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.