Metal Heart Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 2000 vad ca se cere pe cel din 98.... La 2000E ar trebui sa nu mai ai nici un ban de bagat in ea si motocicleta sa fie cu ceva dotari - topcase, toba aftermarket, mansoane incalzite... chestii de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Salut. VFR800 2001, stiti daca se poate schimba doar contact + cheie (plus buson rezervor / șea) sau trebuie cu tot cu CDI si alte parti electrice ? Am un fir care iese din contact si face figuri cand e ghidonul in unele pozitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cichician Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Salutare! In afara de ebay.co.uk de unde as putea cumpara un brat de furca fata pentru un VFR din 2003? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Salut!Pai? Daca e stramb telescopul, vezi ca poti cumpara doar partea avariata. Gen jamba / tubul superior. Costa nou cam 200E. https://www.mrcycles.com/oemparts/a/hon/5053f5a8f870021c54be7b43/front-fork Iei de pe linkul mai sus codul piesei si incepi si trimiti mailuri astora de aduc OEM. Sau vanezi vreun VFR prin dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Salut. VFR800 2001, stiti daca se poate schimba doar contact + cheie (plus buson rezervor / șea) sau trebuie cu tot cu CDI si alte parti electrice ? Am un fir care iese din contact si face figuri cand e ghidonul in unele pozitii. Daca e cu HISS (adica ai cheie cu cip), trebuie si CDI-ul din ce stiu eu, pt ca sunt imperecheate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Salut! Este cineva pe aici care are un VFR de culoare visiniu? Sunt curios daca si in talon scrie visiniu sau scrie rosu? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 21, 2018 Share Postat Mai 21, 2018 Daca e cu HISS (adica ai cheie cu cip), trebuie si CDI-ul din ce stiu eu, pt ca sunt imperecheate. Este cu HISS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 22, 2018 Share Postat Mai 22, 2018 razvan87, on 21 May 2018 - 21:33, said: Salut! Este cineva pe aici care are un VFR de culoare visiniu? Sunt curios daca si in talon scrie visiniu sau scrie rosu? Multumesc. Este trecut rosu in talon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Mai 22, 2018 Share Postat Mai 22, 2018 Este trecut rosu in talon. Mersiii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 24, 2018 Share Postat Mai 24, 2018 Arata bine! Am vazut pe ebay set ce contine si capacel pt gaura aia din butuc - aprox. 11 lire. Ai facut ceva cu filtrul ala de de benzina? Nu vorbi vorbe aici.Vino cu link .Eu ti am aratat ca setul ala costa 100 de lei si ti sa parut mult.Acum daca stii tu unul cu 50 da mi sa vad. Filtrul de benzina merge (chiar si batut cu ciocanul pt ai reduce diametrul) insa problema cu alimentatul nu sa rezolvat.Tot 16 litri imi incape in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 25, 2018 Share Postat Mai 25, 2018 16L ? Eu bag cam 18. Acum a inceput sa clipeasca ultima liniuta. Mai fac inca 8 km pana acasa si inainte sa alimentez as scoate toata benzina din rezervor. Sa ma duc sa alimentez doar cu jumatate de litru sau cu ce e in motor. Sa vedem cat intra si la mine. Daca se apropie de 21... Uite aici link de pe ebayhttps://www.ebay.co.uk/itm/Honda-VFR-800fi-Dressing-kit-Rear-wheel-and-swing-arm-Chrome-bungs-nut-covers/323228081320?hash=item4b41e51ca8:g:N60AAOSw-dBTvuRx. In continuare, mi se pare scumpe niste rahaturi ordinare din plastic cromat. Singura investitie ar fi in niste crashpaduri (inca sunt in cautari sa vad cine mai face pe aici la preturi decente.... pacat ca s-a retras Petru din biznis) si niste proiectoare. Dar pe alea nuj cum naibii sa le montez. Am vazut la tine, dar parca nu sunt impacat cu solutia ta. Le-as pune undeva mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 28, 2018 Share Postat Mai 28, 2018 pai 17 lire (transportul nu l pui?) nu insemna 100 de lei ??? )))) ma miram sa gasesti tu altceva proiectoare mai sus de oglinzi vrei ??? ))) vezi ca eu am 2 perechi.Alea de jos sunt de ceata iar alea de sus sunt de zi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandreifirst Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Salutare din nou! Am o mica nelamurire. In 2006 s.a schimbat putin modul de functionare al v.tecului...asta inseamna ca orice model din 2006 are recenta remapare de v.tec? Intreb pentru ca voi achizitiona una in scurt timp...si am de ales intre cateva din ianuarie 2006! Sa fie ultimele imbunatatiri deja din ianuarie 2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Este cu HISS Ia un contact pentru acelasi model si schimba doar partea electrica de pe el astfel incat cheia si cipul sa ramana aceeasi. CIP-ul din cheie, antena si ECU sunt una, yala mecanica e alta si partea mecanica-electrica e alta, doar ca yala si partea mecanica-electrica vin impreuna(contactul) dar asta nu inseamna ca nu-s demontabile si interschimbabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 Mi am pus Repsol 10w40 Sintetic si am constatat o cutie galagioasa ce sarea intre viteze,destul de periculos la frana de motor cand practic pleca pe liber. Am mers 200 km cu el si l am aruncat .Astazi am pus Motul 7100 si este altceva. Credeam ca mi sa stricat cutia dar nu are nici o treaba. Am mai patit in trecut asa ,dar uitasem,cand am folosit un 10w40 Yako . Asa ca daca aveti cutii sensibile feriti va de Repsol si Yako Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 (editat) Ai pus probabil un ulei contrafacut Repsol a fost una dintre marcile de ulei intens falsificate. Am avut de-a lungul anilor diverse uleiuri in motociclete si n-am patit niciodata ce descrii tu mai sus. Editat Iunie 20, 2018 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 Are cineva de vanzare cheia pentru desfacut roata spate? Sau o solutie de tubulara cu care sa pot desface prezoanele alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 Incearca la o vulcanizare care are o cheie pneumatica cu desfacere prin socuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altieri Constantin Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 La mine se blocheaza foarte greu. A trebuit sa ma opintesc bine ca sa scot putin fum din cauciuc. Cand a facut testul cu frana spate era sa-l arunce pe nenea ala in nas, nu se astepta ca sa blocheze si fata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi Am patit si eu asa. Dar a venit un inginer si i-a explicat tehnicianului (incepator sau batut in cap) ca am ABS si ca nu blocheaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manoliu_Alex Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Salutare, Sunt in cautare de VFR. Am gasit unul in Bucuresti, 2007. Propietar cinstit, a zis ca a avut si un incident cu ea. Mobra arata bine, e echipata cu bagaje si tot ce trebuie pebtru caltoriile pe care vreau sa le fac, Problema car emi se pare mie. Se aude o bataie in zona de jos a motorului (zona alternator/ambreiaj) ca si cum o piesa in miscare atinge ceva, alternativ. Zgomot metalic. Propietarul zice ca asa a luat-o si el si ca cineva cunoscator de VFR-uri ( un asa zis Musta, nu cunosc, nu ma pronunt) i-a zis ca asa tre sa faca. Cunoaste cineva proprietarul? chill0ut user pe forum. Pretul cerut , an 2007, 45k km e 4000 negociabil (echipata ful GIVI) Cum nu ma pricep la VFR-uri va rog dati o parere. Despre model, despre user, despre Musta Multumesc! » Post actualizat in 26 Jun 2018 18:12ps: Caut VFR. Echipat cu bagaje, stare cat mai buna, an cat mai nou si evident, cat mai ieftin. Buget. Maxim 4K Oferte pe privat va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandreifirst Postat Iunie 28, 2018 Share Postat Iunie 28, 2018 (editat) Salut! Ieri am iesit prima data cu vfr.ul achizitionat recent. Model 2006 abs. Totul in regula cu o singura problema... am observat o voblare atunci cand iau mainile de pe ghidon, chiar si la 50 kmh sau 70kmh....apoi daca las maninile foarte lejer pe ghidon doar cat sa am cel mai mic sprijin tot simt ca vrea sa vobleze usor. Mentionez ca presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9, iar anvelopele sunt din 2014. Motocicleta a rulat foarte putini km in acesti 4 ani de cand dateaza gumele... ce pareri aveti? Voblatul asta se simte doar cand nu am mana pe ghidon, si nu mereu face asta, ci cam din 3 teste prin care las ghidonul liber , da sa vobleze doar o data. Sa fie ceva din anvelopa sau pot avea un mare noroc costisitor gen jug,amortizoare etc?! Nici nu stiu ce mecanic sa aleg, pentru ca peste tot sunt pareri pro si contra despre service.uri. in trecut am fost cu vfr.ul anterior la united motors, insa mi s.a parut piperat pretul pentru micile revizii facute, iar acum vad/aud foarte multe vorbe negative despre ei. Ceva sfaturi? Multumes, orice idee imi poate fi de folos! » Post actualizat in 28 Jun 2018 08:02 Scuze pentru greslile ortografice....dau vina pe telefon pt ele ! Editat Iunie 28, 2018 de alexandreifirst Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 28, 2018 Share Postat Iunie 28, 2018 Pai ia-o in ordine: - roata dezechilibrata - cauciuc uzat neuniform / cu galma in el- rulmenti roata dusi- rulmenti jug dusi- rulmenti jug slabiti - furca stramba Vezi ce poti face tu... - ia un spray de frana si curata etrierii - sunt sanse ca un etrier sa nu elibereze complet placuta si sa in permanenta un disc sa fie in frana - verifica roata fata la ochi si vezi daca ti se pare suspect cauciucul, daca prezinta urme de lovituri, daca janta e stramba sau a suferit vreo lovitura - groapa, accident, bordura - roaga un amic sa-ti tina apasat pe codita in timp ce motocicleta e pe cricul central si sa-ti tina ghidonul blocat, in timpul acesta tu misti cu toata puterea de roata fata si vezi daca ai ceva joc in rulmenti. Teoretic orice joc mic ar trebui sa il simti. De asemenea, niste rulmenti pe fata dusi scot si un huruit nefiresc in mers si iti da o nesiguranta asupra directiei. - verifica toate suruburile de prindere de pe furca, sa nu ai ceva slabit pe acolo Pentru furca si rulmentii de jug ar trebui sa vezi un mecanic, asta daca nu esti tu un minitehnicus. Deocamdata cam ideile astea le am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 1, 2018 Share Postat Iulie 1, 2018 nu-i cam mare presiunea aia? eu zic ca nu are nimic motoreta ci face asa de la faptul ca atunci cand iei mana din gaz face o frana de motor si tinde sa dezechilibreze fengshuiul roatei fata altfel poate fi anvelopa uzata sau rulmenti de jug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.