Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

aoleoooo fratilor suntetiiii de ai mei eu vreu sa imi cumpar unul de la un prieten (vfr750)

 

cuvinte de LAUDA ce mai poti zice de un astfel de motor ca e aproape perfect

te duce si de aduce oricat de lung ar fi drumul si sa nu mai vorbim ca daca tragi de el il eau draci de la ture foarte mici pe cuvant cu treapta a 6 la 50 km/h si tragi de acceleratie si placa glont spunetimi voi ce motor de acceasi generatie mai e asa ?

 

 

diferente intre 750 si 800 e ca 750 are transmisea pe pinioane si 800 pe lant dar in rest nu sunt mari diferente

 

dai si voi cu parerea de acest motor

 

 

 

fain motoru .... mai ales ca acuma e a meu. numai ca bunul prieten a uitat sa mentioneze ca volanta de la electromotor e facuta manual.. nu e cea originala si acuma mai am de dat ceva sute de euro ... faina treaba , nu? mai vrei sa o cumperi ? ca ti-o dau... ca cine stie ce surprize mai ascunde... :)) apropo: de unde fac rost ed o volanta?

 

am verificat. nu se potriveste niciun model de oglinda :)

\

 

 

www.louis.de si cauta acolo oglinzi... o sa gasesti ceva. Daca nu, fa-ti rost de catalogul de la Louis, ca au toti care fac cumparaturi pe piese, si in el o sa gasesti tot feluld e oglinzi cu tot felul de sisteme de prindere.

 

Apropo, vad ca aveti numarul lui Robert, din Bistrita. Ma bucur ca oamenii de pe aici pot ajuta atata lume... eu imi caut o volanta acuma pentru VFR-ul meu 750F. Vedeti pozele..

post-30540-1212836666_thumb.jpg

post-30540-1212836671_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

rspectu meu baieti...pt toti...am si eu o intrebare...am plecat p jawa 350...acum...un prieten a adus din afara un vfr 88'..alb superrb..nu stiu cum a reusit sa-l pastreze asa..nici o zgarietura..nu este revopsit...36000km...suna excelent..parc sa zic c se aude o tacaiala minora..aproape inssizabila..am mers k ea..merge perfect (pana in 100,nu am avut curaj)..1500 E..+sa_i fac actele...ma ajuta el...ce parere aveti..va rog mult sa va dati k ideea..k abia c am reusit sa strang niste bani..si sapt viit dau d carnet:D...asfalt uscat!!

Editat de draky90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coane, scrie si tu cuvintele intregi, nu ca pe mirc...

 

Ontopic:

Daca zici ca e intretinuta, nu ar trebui sa te preocupe acel tacanit. La mine se aude de cand am luat-o. Avea 40.000 km. Acum are 73.000 si n-are nici pe dracu. Merge de rupe. Si e din 87! Doar sa ai grija de ea sa-i schimbi consumabilele (ulei, filtre, placute) si n-o sa te dezamageasca !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

de maine sunt fericitul posesor al unui vfr 750f din 94 care arata impecabil si poate ma initiati si pe mine in legatura cu acest motor

 

am ales vfr pentru ca este o legenda si este si honda insa poate imi dati niste informatii despre consum,fel de condus,consumabile(pret si locuri de unde pot cumpara in siguranta),cum se comporta pe viraje si sau hibe ascunse la care trebuie sa am grija

mentionez ca este din 94 si a fost intretinuta si are 43000km

 

si apropo am vazut discutia despre guma spate a mea are 190 :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare miam luat si eu o honda vfr800 din 2000

,sant fff multumit de ea ...dar e prea linistita...ma refer la zgomot...ma poate ajuta cineva...cu o toba sport ...banul jos ...bafta si sfalt uscat :cheers:

post-9740-1213436679_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Tocmai am achizitionat (de vreo 2 saptamani) un VFR 800 din '99.

Nu stiu de la ce i se trage sau doar faptul ca nu sant eu obisnuit cu el,

dar mi se pare sa suspensia spate e cam varza, adica are un comportament

deosebit de ciudat in curbe. Daca ai norocul sa prinzi ceva denivelari in

curbe ai toate sansele sa o ia razna, parca vrea sa te arunce din sa, incepe sa

vobleze ciudat. Initial i-am mai comprimat putin arcul de la telescopul spate

dar parca facea mai ciudat, in schimb daca l-am lasat mai moale a inceput sa se

mai aseze pe curbe. Este adevarat ca aveam rotile cam moi sub 1,8 dar mi sa

parut cel putin ciudat comportamentul ei.

Citisem dinainte ca are suspensiile moi, dr nu mi-am imaginat ca ar putea crea

probleme de acestea la denivelarile din curbe.

In afara de asta ghidonul merge atat de usor de parca e bicicleta, are chiar

un efect supravirator.

Va rog sa imi spune-ti si voi din prima experienta cu VFR, daca ati avut ceva

surprize asemanatoare.

In rest este super OK, comod si motorul trage liniar si frumos, clar nu este

o bestie, este un motor de touring foarte OK.

 

Va multumesc pentru rapsunsuri.

 

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Tocmai am achizitionat (de vreo 2 saptamani) un VFR 800 din '99.

Nu stiu de la ce i se trage sau doar faptul ca nu sant eu obisnuit cu el,

dar mi se pare sa suspensia spate e cam varza, adica are un comportament

deosebit de ciudat in curbe. Daca ai norocul sa prinzi ceva denivelari in

curbe ai toate sansele sa o ia razna, parca vrea sa te arunce din sa, incepe sa

vobleze ciudat. Initial i-am mai comprimat putin arcul de la telescopul spate

dar parca facea mai ciudat, in schimb daca l-am lasat mai moale a inceput sa se

mai aseze pe curbe. Este adevarat ca aveam rotile cam moi sub 1,8 dar mi sa

parut cel putin ciudat comportamentul ei.

Citisem dinainte ca are suspensiile moi, dr nu mi-am imaginat ca ar putea crea

probleme de acestea la denivelarile din curbe.

In afara de asta ghidonul merge atat de usor de parca e bicicleta, are chiar

un efect supravirator.

Va rog sa imi spune-ti si voi din prima experienta cu VFR, daca ati avut ceva

surprize asemanatoare.

In rest este super OK, comod si motorul trage liniar si frumos, clar nu este

o bestie, este un motor de touring foarte OK.

 

Va multumesc pentru rapsunsuri.

 

Paul

 

 

in primul rand umfla rotile la presiunea normala de utilizare si dupa aia vezi cum sta pe strada (presiunea trebuie sa fie mult peste 1.8- vezi cat e la tine

 

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand umfla rotile la presiunea normala de utilizare si dupa aia vezi cum sta pe strada (presiunea trebuie sa fie mult peste 1.8- vezi cat e la tine

 

 

bafta

 

Le-am umflat cat scrie in manual dar nu am simtit vreo imbunatatire notabila.

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am umflat cat scrie in manual dar nu am simtit vreo imbunatatire notabila.

 

Merci.

 

Mi se pare foarte ciudat ceea ce scrii tu. VFR-ul este un motor extrem de stabil !

Baga presiune 2.6 bari pe spate si 2.4 bari pe fata, iar daca situatia nu se schimba insemna ca este ceva in neregula cu bicicleta.

Misca de bascula stanga-dreapta sa vezi daca are joc !

 

Ce motor ai avut inainte ? Daca ai avut R6, e normal sa ti se para ciudat VFR-ul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare foarte ciudat ceea ce scrii tu. VFR-ul este un motor extrem de stabil !

Baga presiune 2.6 bari pe spate si 2.4 bari pe fata, iar daca situatia nu se schimba insemna ca este ceva in neregula cu bicicleta.

Misca de bascula stanga-dreapta sa vezi daca are joc !

 

Ce motor ai avut inainte ? Daca ai avut R6, e normal sa ti se para ciudat VFR-ul !

 

Si mie mi sa parut ciudat, am fost ieri si am umflat fata la 2,2 si spatele la 2,6 si ma prins

ploaia, deci am fugit repede la garaj. Sper sa am noroc astazi sa ma dau putin, dar dupa cum arata

vremea e putin probabil. Eu am inca un CB500 cu care m-am dat destul de mult dar nu am simtit

niciodata asa ceva. Am mai calarit si altele CBR600F4, Bandit 1200, Thuhdercat, Fazer 600,

da nu am mai intalnit asa ceva. I-am dat si unui prieten sa mearga si sa speriat si el

de comportament. Am incercat sa ii misc bascula sau roata dar par a fi solide nu se simt jocuri

anormale, chiar l-am lasat pe amicul meu in fata cu ea si mergeam in spate sa vad daca

se vad ceva miscari neobisnuite, dar nu se vede nimic. Am sa ma uit putin in manual

sa vad pe unde o fi bucsa de la bascula si sa incerc sa vad daca nu joaca de acolo, cu toate

ca dupa cum face e mai mult chestie de suspensii, imi e teama ca am de schimbat telescopul spate.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat peste alta problema....posesoru' de vfr de la care vreau sa_l cump...mi_a zis sa o inscriem aici..si o radieaza el duapaia in afara...din italia...se poate blink.gif !!?a lasat'o la 1500 +inscrisu..motoru merge perfect..

 

 

Salut! Nu cred ca merge! Ca sa inmatriculezi motorul pe numele tau trebuie sa fie radiata de fostul proprietar. Pe actele de Italia scrie pe targa "Radiato per esportatzione in UE" bla bla... ceva de genu asta! Intai pune-l pe el sa o radieze si apoi o inmatriculezi tu aici ( omologare, fisc, politie etc.. )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este normal dupa c il pornesti la 2minute...cand am dat sal turez era sami moara motoru?(de 2 ori

)da nu mult...asa brusc..dupaia nu a mai facut...poate sa fie din benzina...sau nush...aveti vreo idee?

Editat de draky90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooo... salutare unchiule si bine ai venit in lumea cu 4 in ve.

Deci, eu merg frecvent in oras cu vfr-ul si tot ce pot sa zic este ca e in primul rand problema de skill, de adaptare. Daca la inceput mi se parea foarte incomoda, acum deja o simt altfel, in principiu, cand mergi pe culoar printre coloane, daca trec oglinzile, trece si restul (si am si un top-case de-ala nesimtit de doua casti pe coada). Acuma... oglinzile trec chiar si cand la prima vedere nu e loc - oglinzile de la moto trec peste cele de la masini , iar ghidonul (capetele) trec pe sub oglinzile masinior.

 

Singurul mic neajuns este unghiul maxim de bracaj, ghidonul nu vireaza suficient, incat atunci cand schimbi culoarul, daca se inchide, atunci trebuie sa pregatesti manevra mai de departe, ca sa te poti incadra dintr-o bucata. Daca nu, mai dai in spate o data si apoi schimbi culoarul.

 

Oricum, ca o concluzie, eu unul merg in pas cu scuteristii printre coloane pentru poll-position la semafor, deci motocicleta permite inclinare pe loc destul de mare. In mers demarajul este absolut impecabil, pleaca detasat fata de motoare 4 in linie. Singurul lucru la care trebuie sa ai grija este frana de motor, e foarte brutala la v4, trebuie sa o dozezi cel putin din gaz (adica sa nu lasi motorul sa cada in ralanti cand eliberezi ambreiajul).

 

In oras mai deranjeaza ventilatorul, merge in reprize de 20-30 de secunde cu 2-3 minute pauza, daca viteza medie e sub 20-30 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, inca n-am venit in lumea V4, dar ma bate foarte rau un gand in sensul asta.

 

"Culoar hopping" nu fac oricum nici acum, ma interesa din punct de vedere al latimii mai mult, iar ce zici tu cu oglinzile si ghidonul imi convine foarte mult.

 

Ca lucreaza ventilatorul astfel, nu ma deranjeaza; dar am mai auzit niste zvonuri negative referitor la racire, si anume ca nu s-ar simti foarte bine in oras din cauza carenelor, si s-ar incinge cam mult pentru binele ei ... si-al fundului meu. Fact or myth ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul nu era tras...oricum o cump sapt viit...dar unde pot sa_i fac schimbul de consumabile?c tre' schimbate...nu stiu daca au fost schimbate vreodata.. :( ....modelul rc 24 88' are ventililator eu nu l_am vaz..si imi tre' o cupla si un lant...ms :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca lucreaza ventilatorul astfel, nu ma deranjeaza; dar am mai auzit niste zvonuri negative referitor la racire, si anume ca nu s-ar simti foarte bine in oras din cauza carenelor, si s-ar incinge cam mult pentru binele ei ... si-al fundului meu. Fact or myth ?

 

 

Salut! Cu parere de rau o spun ca este FACT. La vfr-u meu ( '97) cel mai mult ma enerveaza ca frige cadru.. si cand spun ca frige nu exagerez. Se simte destul de naspa la OO :). In rest nu mi se pare ca se controleaza greu in oras, de strecurat se strecoara foarte bine.

Acum ca tot a venit caldura asta de foc trebuie sa ii pun un cooler pe releu de incarcare ca am auzit ca sufera de boala asta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut VeFeR-isti, am citit in mare acest topic dedicat vfr-urilor si din ce am observat nu prea sunt motoare vechi pe aici adica cele de pina in 93 cu bascula pe spate si 2 tobe.

Vreau sa imi cumpar si eu unul adus din Germania dar e vechiut, '90, nu ma deranjeaja, e destul de ieftin oare sa aibe ceva??? intermediarul spune ca e buna ca nu a umblat la km-tri si ca asta e pretul lor. acum nu stiu ce sa fac sa imi dau GS-ul cu care meg peste tot ori cind pe un v4 cu atiti Nm citi si CP (aproape :crack: ) sau sa mai astept ceva timp si sa imi cumpar unl din 98.

Sincer m-am cam saturat de GS si e mic pentru plecari inafara localitati cu bagaje dupa tine si doua persoane pe el, va rog dati-mi un sfat ce ziceti de acest moto http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1990-94260.html

Din cite am inteles eu vfr-ul ar fi perfect pentru mine consum mic 6% manevrabil in oras, confort in sea, e destul de lung si merge destul de repede 240.

Cine mai e cu modele dastea sa imi spuna si mie ce diferenta e intre ele si cele monobrat cu 1 toba pina in 98

 

Respect

Editat de tamas_daniell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda ieri am plecat pana pe cheia si .... am ramas cu ea in drum

prima oara mi sa ars siguranta principala (30 amp) am schimbat si am plecat la izvoarele am ramas din nou sa oprit asa din senin in mers

a oprit un tip cu o masina si am reusit sa o inping ,la benzinarie am impins iar dar deja nu mai statea la relanti ,cu greu am ajuns la ploiesti unde am chemat pe cineva sa aduca o baterie

am pus baterie noua si gata nou nouta

acum intreb si eu este releul de incarcare sau ce mentionez ca bateria este noua 1 sapt si daca are cineva de vanzare asa ceva

modelul este VFR 750 F din '94

 

am citit ceva referitor la caldura da intradevar in oras este crima cand porneste ventilatorul pe mine unu ma arde la genuchi in rest foarte manevrabila (nu ma asteptam), confortabila si cel putin a mea economica 4,5-6

 

multumesc anticipat celor care imi vor da un raspuns cu respect :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...