Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Tu parca ti ai montat un Power Comander sau ceva de genu am vazut in posturile mai vechi, excelent consum trebuie sa recunosc :ok: , cred ca acea modificare iti permite consumul acesta. Cu un plin fac maxim 350 km oricum as merge, intre 250 si 300 imi intra pe rosu in functie de stilul de mers, adica un consum de minim 6 .

 

 

Cat despre modificări de amortizoare si furci ...sincer nu cred ca fac o asa de mare diferentă decat dacă mergi in regim maxim pe pistă si conteaza fiecare sutime de secundă, mai bine pui banii in niste cauciucuri bune.

Am coborat doar fata cu 2 cm si pretensionarile pe hard si motorul chiar in regim de pistă(testat Euroring HU) sta extraordinar de bine pe curbe, facănd față cu brio supersportivelor . Vfr ul pierde insa la liniile drepte din cauza greutatii pe pista . Pe strada greutatea conferă stabilitate ... iar pe strada VFR-ul e extraordinar ! :hug:

 

Power Commanderul l-am montat abia in febr dar plecand la munca n-am avut posibilitatea sa fac un consum la drum lung. Insa acum merge motorul mult mai bine ca inainte. Mai am de asteptat pana-n iulie.... :unsure:

Merci de sfaturi. Cred c-o sa las asa suspensia fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare, Vfr-ul se comporta foarte suspect zilele astea, acum 2 saptamani facusem un drum Iasi-Roman si retur, consum mediu undeva intre 5.5-6 %, viteza media de 110. Ieri am fost la un drum de ~120 km in care mi-a papat 10 l de benzina, dar am mers mult mai incet, viteza medie de 90. In ambele cazuri cu pasager.

Nu inteleg de ce consuma mai mult la viteze mai mici. Ma gandesc fie trebuie resincronizate carburile (sigur), filtru de aer nou ( sigur), dar sincer ma gandesc si la termostat. Pana unde se ridica temperatura uleiului la drum lung? La mine sta undeva foarte aproape de temp minima, ma gandesc ca nu inchide termostatul si nu ajunge uleiul la temeperatura de functionare optima ? Nu cred ca reuseste doar vantul sa raceasca motorul fara sa fie termostatul deschis si sa-l tina la 20-30 de grade.

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Salutare, Vfr-ul se comporta foarte suspect zilele astea, acum 2 saptamani facusem un drum Iasi-Roman si retur, consum mediu undeva intre 5.5-6 %, viteza media de 110. Ieri am fost la un drum de ~120 km in care mi-a papat 10 l de benzina, dar am mers mult mai incet, viteza medie de 90. In ambele cazuri cu pasager.

Nu inteleg de ce consuma mai mult la viteze mai mici. Ma gandesc fie trebuie resincronizate carburile (sigur), filtru de aer nou ( sigur), dar sincer ma gandesc si la termostat. Pana unde se ridica temperatura uleiului la drum lung? La mine sta undeva foarte aproape de temp minima, ma gandesc ca nu inchide termostatul si nu ajunge uleiul la temeperatura de functionare optima ? Nu cred ca reuseste doar vantul sa raceasca motorul fara sa fie termostatul deschis si sa-l tina la 20-30 de grade.

Multam

 

Nu stiu ce anume indica ceasul din bord, dar eu presupun ca temperatura apei din circuit. Inca invat motorul. Si la mine, la drum intins, sta f. jos - daca imi aduc bine aminte putin peste prima si singura gradatie de la baza. In oras si mie mi se incalzeste destul de repede, dar in acelasi ritm se si raceste imediat ce ies cu ea de printre stradutele dintre blocuri.

 

Cel mai valabil site vfr extern e vfrd.

In privinta parbrizului, din fragmentele citite, Givi d190s parca era cel mai indicat contra curentului de aer. Despre MRA poate sa-ti zica user-ul belbody, ca el are.

Consumul la al meu, tot 96, facut sapt trecuta, e ~6.3, in regim de mers turat, varfuri scurte de ~200kmph, in rest 100-120, si putin oras (20 km) In oras intotdeauna mi-a luat 8-9 (doar oras), si asta ca se incalzeste mai greu motorul, deci regimul asta in Âşa Âşi go, fara incalzire, te arde la jeb.

 

Multumesc de lamuriri!

Baș, ți l-ai gasit pe BB :laugh:! Din cate stiu eu, el are undeva la 1.70. Maxim :D. Eu am 1.87, deci, din pacate, stau cu capul mult mai sus si in curent decat el. Dar am sa ii dau un Pm.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Vfr-ul se comporta foarte suspect zilele astea, acum 2 saptamani facusem un drum Iasi-Roman si retur, consum mediu undeva intre 5.5-6 %, viteza media de 110. Ieri am fost la un drum de ~120 km in care mi-a papat 10 l de benzina, dar am mers mult mai incet, viteza medie de 90. In ambele cazuri cu pasager.

Nu inteleg de ce consuma mai mult la viteze mai mici. Ma gandesc fie trebuie resincronizate carburile (sigur), filtru de aer nou ( sigur), dar sincer ma gandesc si la termostat. Pana unde se ridica temperatura uleiului la drum lung? La mine sta undeva foarte aproape de temp minima, ma gandesc ca nu inchide termostatul si nu ajunge uleiul la temeperatura de functionare optima ? Nu cred ca reuseste doar vantul sa raceasca motorul fara sa fie termostatul deschis si sa-l tina la 20-30 de grade.

 

Multam

Ca sa mergi cu el la consum ar trebui sa mergi undeva la 110-120, la 90 ... nici cu a 5-a nu poti merge ca e destul de turat dar nici cu a 6-a ca e subturat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ziceam sa arunc si eu o privire aseara pe la 10 pe vfrdiscussion.com.

Si am sfarsit prin a ma retrage la somn undeva pe la 1.30.

:makeout:

Foarte fain site-ul.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu stiu daca-si are locul aici:

Ce fac vfr-urile prin Georgia si Armenia, foarte frumoasa plimbarea.

 

Misto filmuletul.

Totusi, in calitate de posesor de Yamaha Tenere, le-as recomanda un 950/990 :laugh:!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o problema la vfr..Cand pornesc motorul, se aude un zgomot la cutie,strang ambreiajul nu se mai aude.. cand las ambreiajul se aude din noi, dar cand se incalzeste nu se mai aude nimic. Oare de la ce sa fie? astept parerile voastre, multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o problema la vfr..Cand pornesc motorul, se aude un zgomot la cutie,strang ambreiajul nu se mai aude.. cand las ambreiajul se aude din noi, dar cand se incalzeste nu se mai aude nimic. Oare de la ce sa fie? astept parerile voastre, multumesc!

 

Rulmentul de la ambreiaj.

La RC 36 din 94 e 235 de lei.

 

Un amic de-al meu zicea ca rezista 3-4000 de km si incepe iarasi sunetul dupa.

Eu am problema asta la Hornet. Face asa si la rece si la cald, inclusiv in mers, indiferent de treapta.

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, care aveti parbriz double bubble pe VFR (RC46),m-ar interesa o parere fie ca e el Puig, MRA sau Zero Gravity. Ma gandesc sa il schimb pe cel stoc si inca nu m-am hotarat care model sa-l cumpar. Despre ala inaltat touring ce parere aveti ?

 

Merci

Am eu un parbriz nou de rc46 double-bouble,mi.au trimis gresit comanda si nu m.am mai chinuit sa dau retur..0740.470.725 sau mail EVOMOTORS11@YAHOO.COM Stima

 

Avand in vedere ca e primul post pe acest topic ma si prezint :friends: Lucian din Bacau,Honda Vfr V-tec 2002

post-23326-0-49150300-1335386647_thumb.jpg

post-23326-0-76744100-1335386705_thumb.jpg

Editat de sorin.bc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un amic de-al meu zicea ca rezista 3-4000 de km si incepe iarasi sunetul dupa.

Eu am problema asta la Hornet. Face asa si la rece si la cald, inclusiv in mers, indiferent de treapta.

Da ... doar ca nu dupa 3-4000 ci dupa vreo 10-15 mii, lasand asta la oparte daca il lasi asa ajunge de huruie si face ca toti dracii ...

 

te-au obligat sa-i pui carene? :unsure:

La identificare nu gaseau incompetentii de la iasi seria de la motor si s-a dus nea gigi sa se uite pe pozele motocicletei din baza de date ... cand a vazut ca era cu carene mi-a zis ca pana nu vin cu ea carenata nu iau nimic nici identificare nici ITP si a si trecut asta la defect grav, lumina "albastra" de la numar, care e defapt alba ca sunt 3 leduri mi-a trecut-i defect major, samd :))(sunt defecte minore, majore si grave)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a pus cineva Conti Trail Attack pe vfr?

 

Vreau sa pun 180/55/17 spate si 120/70/17 fata? A avut cineva o anvelopa pe spate cu balonul asta ? Cum l-a afectat pe veferica?

Multumesc.

 

Daca nu a pus nimeni 180/55 pe spate, a pus cienva 160/70/17 pe janta de 5''?

Vreau neaparat conti Trail attack si as aprecia parerea voastra.

 

Teoretic cel putin guma de 160/70 ar trebui sa-mi faca vfr-ul 4th gen sa intoarca mai bine in curbe.

 

rectificare:

 

150/70/17, nu 160/70

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ca naiba un VFR cu genti pe el. GS1200 arata bine cu genti, dar un VFR.. argh!

:friends:

Parerea ta. Eu zic ca arata binisor, nefiind niste cutii originale Honda cum au Vtechurile. Intr-adevar VFRul arata bine simplu, dar cand e vorba de carat nu mai conteaza estetica atat de mult.

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cateva poze de azi cu "dulapul" . Le-am montat intr-un final.

She`s big, nu gluma :D! Topcase-ul Givi este mult peste Nonfango-ul meu de 2 casti. Sau cel putin asa pare din poze. Nimic rau in extramarimea lui. Din contra.

 

 

Arata ca naiba un VFR cu genti pe el. GS1200 arata bine cu genti, dar un VFR.. argh!

Parerea ta. Eu zic ca arata binisor, nefiind niste cutii originale Honda cum au Vtechurile. Intr-adevar VFRul arata bine simplu, dar cand e vorba de carat nu mai conteaza estetica atat de mult.

Estetica ca estetica, dar VFR-ul a fost primul meu motor cu topcase. Arata ca un cu.c, dar este incredibil de practic daca esti obisnuit sa ai mereu lucruri dupa tine si nu vrei sa anulezi avantajul portbagajului masinii in care cari, preventiv, de toate (batranetea, deh :D!).

 

 

Facut o tura zilele astea, am reusit sa scot consum mediu 5.8% cu cel mai mic consum de 5.35 intre Iasi si Bicaz

Hell yeah !

Facut si eu o tura de aproape 1000 de km cu masina zilele acestea libere. Scos consum mediu de 5.2 L / 100 km. Si nu am menajat-o mai deloc.

Inca ma deprima consumul VFR-ului. M-am obisnuit prost :( :lol:.

 

Rulmentul de la ambreiaj.

La RC 36 din 94 e 235 de lei.

 

Stiu ca suna foarte stereotip si a lenes ce nu are chef sa scormoneasca netul, dar spune-mi te rog si mie de unde cumperi rulmentul in cauza?

M-am uitat cam pe toate site-urile cunoscute mie (wemoto, motomike, louis, polo, etc) si nu prea reusesc sa imi dau seama care este piesa buclucasa.

Ca sa nu se inteleaga gresit - posesor de uruit de toata frumusetea in ambreiaj. Pe care nu am de gand sa il las asa, la cat de tipicar ma stiu.

Sunt sigur ca am sa imi dau seama de unde vine zgomotul atunci cand voi desface blocul dar as vrea sa identific piesa, cotele ei si sa vad daca o gasesc mai ieftin la un magazin din TM specializat pe rulmenti.

Piesa cu care numar este din schema de mai jos?

post-3763-0-06911300-1335996043_thumb.gif

 

 

Am vazut un RC36 2.0 negru zilele astea la Garnic cu numere de TM. Eram tot atent la numere, crezand ca este @MetalWarrior. Fiind in mers nu am putut opri, dar sper sa il "reperez" cat de curand si sa schimbam impresii despre "viforurile" din dotare.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

She`s big, nu gluma :D! Topcase-ul Givi este mult peste Nonfango-ul meu de 2 casti. Sau cel putin asa pare din poze. Nimic rau in extramarimea lui. Din contra.

 

 

 

 

Estetica ca estetica, dar VFR-ul a fost primul meu motor cu topcase. Arata ca un cu.c, dar este incredibil de practic daca esti obisnuit sa ai mereu lucruri dupa tine si nu vrei sa anulezi avantajul portbagajului masinii in care cari, preventiv, de toate (batranetea, deh :D!).

 

 

Facut si eu o tura de aproape 1000 de km cu masina zilele acestea libere. Scos consum mediu de 5.2 L / 100 km. Si nu am menajat-o mai deloc.

Inca ma deprima consumul VFR-ului. M-am obisnuit prost :( :lol:.

 

 

 

Stiu ca suna foarte stereotip si a lenes ce nu are chef sa scormoneasca netul, dar spune-mi te rog si mie de unde cumperi rulmentul in cauza?

M-am uitat cam pe toate site-urile cunoscute mie (wemoto, motomike, louis, polo, etc) si nu prea reusesc sa imi dau seama care este piesa buclucasa.

Ca sa nu se inteleaga gresit - posesor de uruit de toata frumusetea in ambreiaj. Pe care nu am de gand sa il las asa, la cat de tipicar ma stiu.

Sunt sigur ca am sa imi dau seama de unde vine zgomotul atunci cand voi desface blocul dar as vrea sa identific piesa, cotele ei si sa vad daca o gasesc mai ieftin la un magazin din TM specializat pe rulmenti.

Piesa cu care numar este din schema de mai jos?

post-3763-0-06911300-1335996043_thumb.gif

 

 

Am vazut un RC36 2.0 negru zilele astea la Garnic cu numere de TM. Eram tot atent la numere, crezand ca este @MetalWarrior. Fiind in mers nu am putut opri, dar sper sa il "reperez" cat de curand si sa schimbam impresii despre "viforurile" din dotare.

Lucrez la Madras motoparts in iasi.

20 e rulmentul de presiune care de obicei nu face probleme dar fiindca e 2 lei si un leu de obicei se schimba si ala, 21 e rulmentul cu probleme, iar 3 e bucsa pe care calca rulmentul, bucsa care e indicat sa o schimbi o data cu rulmentul.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...