Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Toba, toba , toba :cheers:

Apropo de elasticitatea motor-cutie, VFR-ul a fost singura mobra (sport) cu care puteam sa merg linistit seara prin oras cu treptele 5-6, fara sa sar aproape deloc peste cei 10 KMh over. Evident, fara reprize, mers batranesc, chillout.

 

Toba eram f. hotarat sa o schimb fiindca suna prea electric si incet in ture mici, dar am constatat astazi ca, de la 6-7000 in sus, suna cat se poate de fain si suficient de tare cat sa nu ma deranjeze la viteze de croaziera de 140-160. Peste 160 oricum nu o mai aud.

Nu stiu, ma mai gandesc. Dar, sunt destul de sigur ca ma apuc de altele inainte - de exemplu, mai degraba, de parbriz inalt.

Am sa incerc si eu testul tau, dar am un feeling ca nu o sa mearga. La a mea nu ii place deloc sub 2000-2500 rpm.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sub 2000 e si aiurea sa o tii. Nu mai stiu exact in cate ture, dar in a 6-a poti sa mergi lejer cu 70-80 fara sa o simti cocosata. Nu ai gaz pt sprint, dar daca alegi sa mergi asa, nici nu ai nevoie.

 

In privinta trompetei, daca ai cand, mergi de o asculta pe a lu' Dani, fara DB-killer. O sa te indragostesti.

 

Parbrizul este o investitie f buna,la fel si niste prelungiri pt carene, in zona genunchilor. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In privinta trompetei, daca ai cand, mergi de o asculta pe a lu' Dani, fara DB-killer. O sa te indragostesti.

 

Nu am nici un dubiu. Stiu sigur ca ar suna ceva de vis. Dar nu stiu cum ar suna la viteze/ture mai mari. Este motor luat in principal pentru tura si nu as vrea sa imi amestece gandurile in cap de atata zgomot. Vedem. Nu zic nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici un dubiu. Stiu sigur ca ar suna ceva de vis. Dar nu stiu cum ar suna la viteze/ture mai mari. Este motor luat in principal pentru tura si nu as vrea sa imi amestece gandurile in cap de atata zgomot. Vedem. Nu zic nu.

 

La peste 120-130nu o mai auzi din cauza zgomotului de fond. Am facut ceva km, mereu fara db-killer. E o toba simpla,fara nume, se aude bine dar nu deranjeaza, doar incanta. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic !

 

Foarte multi nu au reusit sa le mai porneasca ! Ar trebui sa te bucuri ! :whip:

 

 

Iarta-mi gluma daca nu ai gustat-o !

 

 

on topic : problema nu poate fi decat de la un contact electric care ar putea fi oxidat si nu mai inchide circuitul pe oprire . Butonul rosu de pe ghidon functioneaza ?

 

Butonul acela rosu l-am verificat,intr-un tarziu am scos si mufa dar nu s-a intamplat nimic.In bord se afla indicatorul acela de la H.I.S.S ,este aprins non stop.Am inteles ca este o eroare pe undeva dar in primul rand trebuie sa descopar de unde.

Si sa stii ca ma bucur defectul nu e invers(sa nu o pot porni).Buna gluma.

Editat de laura_tazy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butonul acela rosu l-am verificat,intr-un tarziu am scos si mufa dar nu s-a intamplat nimic.In bord se afla indicatorul acela de la H.I.S.S ,este aprins non stop.Am inteles ca este o eroare pe undeva dar in primul rand trebuie sa descopar de unde.

Si sa stii ca ma bucur defectul nu e invers(sa nu o pot porni).Buna gluma.

 

Sistemul de la HISS trebuie sa aiba un cititor de cip-uri si , probabil , un releu care sa deschida sau sa inchida circuitul de pornire / alimentare / aprindere , etc . In cazul in care martorul respectiv sta permanent aprins , inseamna ca de acolo poate fi buba .

Multa bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.stiti careva ce presiune de aer trebuie sa am in telescoapele din fata?ca la mine au 1 atm si de cand am schimbat cauciucul parca scutura mai tare.oare de acolo pot sa mai reglez sa le las mai moi?sau sa nu umblu la ele?multumesc si un paste fericit tuturor!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.stiti careva ce presiune de aer trebuie sa am in telescoapele din fata?ca la mine au 1 atm si de cand am schimbat cauciucul parca scutura mai tare.oare de acolo pot sa mai reglez sa le las mai moi?sau sa nu umblu la ele?multumesc si un paste fericit tuturor!!

Nu mai stiu exact, era in manual data dar oricum nici pe departe 1 atm ci mult mai putin ... alea nu se umfla la vulcanizare cu pistolul clasic de aer, pentru amortizoare e o pompa speciala cu manometru incorporat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci ar trebui sa mai dau drumul la aer?o sa aiba efectul dorit?adica o sa fie mai moi telescoapele si nu o sa ma mai scutere asa tare :laugh: ?si cu o pompa cu manometru nu se poate regla?

Normal asa ar fi, cel mai bine ar fi sa vezi manualul ... Nu conteaza cu ce umfli atata timp cat presiunea e cea recomandata de manual, doar ca un pistol de imflat roti nu e asa precis si finut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adrian: cum a zis si Gixu, se numesc superbike-lenker sau pe engleza superbike-handlebars sau pe romaneste ghidon de superbike

 

@ Gixu: yup, la astea ma refeream : http://spieglerusa.com/controls/handlebar-conversion.html

 

Nu trebuie neaparat sa fie cele "originale" de la lsl sau spiegler, chiar si ceva manufacturat, cum se comporta motorul, este incomoda pozitia mainilor in curbe?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am dat cu un VFR 1200 cu ghidon superbike. personal prefer mai mult varianta cu semighidoane originale, am mai mult control. Cine a avut naked si e obisnuit, spune ca e pozitia mai ok cu ghidon sbk..Parerile sunt impartite. La capitolul comfort, o data cu ghidonul trebuie sa schimbi si parbrizul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ghidon de ala superbike (de naked).

am schimbat furca fata cu una upside down, am renuntat la carene si i-am pus ghidon normal.

BELEA! :friends:

 

Ne pui o poza . . . ca se pare ca ai coafat o bestie ! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o baga in seama dar are dreptate. ghidonul de superbike e una si ghidon de naked e alta. nu poti folosi ghidon sbk de naked ca si expresie cand sunt doua lucruri diferite. poti folosi ghidon de naked aka handlebar sau ghidon de sbk aka clips-on sau pe romaneste semighidon.

totusi pe vfr sunt semighidoane inaltate care da o pozitie foarte buna iar schimbarea lor cu handlebar n-o vad de mare efect doar daca nu vrei sa pui un ape-hanger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romanul tot roman e.

 

@ saracie: termenul de "superbike handlebar" provide din anii 70-80 inainte de inventarea semighidoanelor "clip-on" si se refera la ghidoanele care erau folosite in motocicletele sportive din anii respectivi. Nu erau nici standard de cruiser/enduro si nici drepte. Din aceasta diferentiere provide si denumirea.

 

Ca sa evitam confuzia, vreau sa-mi pun pe vfr in loc de semighidoane, ghidon de "naked", pentru ca suntem romani.

Editat de robertd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Motoarele au fost gandite foarte bine de cine au fost gandite (parerea mea). Am mai vazut personaje pe-afara care-si puneau ghidoane din astea de naked pe gixxer de 1000. Nu judec,doar ca eu personal nu le vad rostu....

 

Daca ai VFR si vrei ceva mai comod,pozitie mai relaxata,iti iei naked.... asta doar daca nu vrei sa faci struto-camila din motor..

 

 

in viziunea ta nu poti sa faci tuning la nici un motor, masina, nimic! - doar fiindca asa le-a gandit producatorul. ura si la gara...

daca vrei sa modifici un motor pe care iti place sa mergi, nu ai voie, trebuie sa cumperi altul pe care sa nu-ti placa sa mergi...

 

am avut naked, am avut si carenata. am si enduro/turing sau cum s-o chema amaraciunea aia de bmw F650.

 

nu as schimba vfr-ul modificat pe nici un naked nou. si nici pe o carenata.

 

asta e damblaua mea... producatorul se poate supara daca vrea... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate in ce zici cu obiectia ca ghidoanele naked (handlebar) ofera o pozitie mai confortabila de pilotat, mai ales in orase, trafic aglomerat.

in rest nu se schimba nimic, bracare, manevrabilitate sunt la fel.

 

iar optiunea de a pune furca usd este poate o exagerare, poate nu... fiindca in cazul asta cu siguranta modifica stabilitatea si in general comportamentul motocicletei in viraje si nu numai.

 

deci daca ghidonul naked este o chestie de confort, furca usd este o imbunatatire. fara dubii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...