Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

She`s big, nu gluma :D! Topcase-ul Givi este mult peste Nonfango-ul meu de 2 casti. Sau cel putin asa pare din poze. Nimic rau in extramarimea lui. Din contra.

 

 

 

 

Estetica ca estetica, dar VFR-ul a fost primul meu motor cu topcase. Arata ca un cu.c, dar este incredibil de practic daca esti obisnuit sa ai mereu lucruri dupa tine si nu vrei sa anulezi avantajul portbagajului masinii in care cari, preventiv, de toate (batranetea, deh :D!).

 

 

Facut si eu o tura de aproape 1000 de km cu masina zilele acestea libere. Scos consum mediu de 5.2 L / 100 km. Si nu am menajat-o mai deloc.

Inca ma deprima consumul VFR-ului. M-am obisnuit prost :( :lol:.

 

 

Am vazut un RC36 2.0 negru zilele astea la Garnic cu numere de TM. Eram tot atent la numere, crezand ca este @MetalWarrior. Fiind in mers nu am putut opri, dar sper sa il "reperez" cat de curand si sa schimbam impresii despre "viforurile" din dotare.

 

Topcaseul are 52 de litri si cate 48 alea laterale. Suficiente cat sa-ti iei jumatate de casa in ele :D

 

Consumul minim scos de VFR-ul meu este de 4,8 L/100km, iar cel mediu de 5,5 L/100km. In oras sare de 6,5 L/100km in functie de cat de agresiv merg.

 

Prin Orsova, Baile Herculane o sa fiu la inceputul lunii iunie, posibil sa dau o fuga si prin Garnic. Poate ai chef de o plimbare in perioada aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Incet incet punem mobra pe picioare ! Am mai facut un pas important : farul . Urmeaza sa facem jantele in albastrul celor de la Minolta !

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topcaseul are 52 de litri si cate 48 alea laterale. Suficiente cat sa-ti iei jumatate de casa in ele :D

 

Consumul minim scos de VFR-ul meu este de 4,8 L/100km, iar cel mediu de 5,5 L/100km. In oras sare de 6,5 L/100km in functie de cat de agresiv merg.

 

Prin Orsova, Baile Herculane o sa fiu la inceputul lunii iunie, posibil sa dau o fuga si prin Garnic. Poate ai chef de o plimbare in perioada aia.

zi mi si mie,te rog cat au costat sidecasurile astea si topcasul

am mare nevoie de carat ca plec la drum lung.

de unde le ai luat si daca pot gasi SH pe undeva.

mersi mult.

 

zi mi si mie,te rog cat au costat sidecasurile astea si topcasul

am mare nevoie de carat ca plec la drum lung.

de unde le ai luat si daca pot gasi SH pe undeva.

mersi mult.

 

Mai vreau sa stiu daca imi pot monta in locul tobei mele infiorator de mare ,alea 2 tobe de la modelul dupa 2001,ca pune in evidenta monobratul si nu se mai frige pasagerul.

Ma gandesc ca gasesc destul de usor si la un pret bun,tobele alea 2, la cineva caruia nu l satisfac alea originale.

 

Mai vreau sa stiu cum imi pot inalta ghidonul pt o pozitie mai confortabil la condus-vin dupa bmw RT-

am citit topicul asta cu multe denumiri in eng dar nu am inteles clar cine face si sau pune inaltarile astea la chidon.

daca inalti ghidonul,ajung furtunele si comenzile sau trebuiesc schimbate si alea?

 

Mai imi trebuie si o casca silentioasa.Care ar fi cea mai potrivita?Cineva imi spunea ca Shubert C1 parca.

Voi cum va descurcati la viteze de peste 150?,ca eu nu mai aud nici muzica in casti.Am un Nolan flip Up.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asa am luat motorul, cu toate cutiile. Un pret pentru achizitia lor nu stiu sa-ti zic pentru ca difera in functie de marime, marca. SH ar trebuii sa fie undeva pe la un 200-250 de euro.

 

Nu cred ca e prea usor sa iti poti pune tobe sub sa, dar nici imposibil nu este. Cel mai simplu este cu o toba din carbon care nu se incalzeste si este mai usoara decat cea originala.

 

Despre inaltarea gidonului nu stiu sa-ti raspund pentru ca nu am facut o asa modificare. Ceva bani costa si treaba asta mai mult ca sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai vreau sa stiu daca imi pot monta in locul tobei mele infiorator de mare ,alea 2 tobe de la modelul dupa 2001,ca pune in evidenta monobratul si nu se mai frige pasagerul.

Ma gandesc ca gasesc destul de usor si la un pret bun,tobele alea 2, la cineva caruia nu l satisfac alea originale.

Modificarea de care vorbesti tu este posibila (ca orice lucru de altfel) :

2a9bpys.jpg

2a0hlqs.jpg

Dar, nu e "floare la ureche"...Munca e laborioasa pentru asa un rezultat :

http://vfrworld.com/forums/5th-generation-1998-2001/36725-t3-tinks-annual-project-bike-98-vfr800.html

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea de care vorbesti tu este posibila (ca orice lucru de altfel) :

 

Dar, nu e "floare la ureche"...Munca e laborioasa pentru asa un rezultat :

http://vfrworld.com/forums/5th-generation-1998-2001/36725-t3-tinks-annual-project-bike-98-vfr800.html

;)

 

Asta e ce imi imaginam si eu ca o sa iasa.

Tobele le am gasit pe ebay.de incepand cu 100 e.

Stopul ala nou costa tot 100.

Mai ramane sa gasesc pe cineva sa mi faca transformarea.

 

Eu asa am luat motorul, cu toate cutiile. Un pret pentru achizitia lor nu stiu sa-ti zic pentru ca difera in functie de marime, marca. SH ar trebuii sa fie undeva pe la un 200-250 de euro.

 

Nu cred ca e prea usor sa iti poti pune tobe sub sa, dar nici imposibil nu este. Cel mai simplu este cu o toba din carbon care nu se incalzeste si este mai usoara decat cea originala.

 

Despre inaltarea gidonului nu stiu sa-ti raspund pentru ca nu am facut o asa modificare. Ceva bani costa si treaba asta mai mult ca sigur.

 

Urmaresc sa fac tarile nordice si atunci imi trebuie olecuta de confort la drum lung.

Stiti vre un site cum e wunderliht pt bmw,in care sa gasesti de a gata elemente de tunning pt vfr?

Am gasit pe ebay un chit de ghidon la un pret decent.

voi ce ziceti?eu peronal as prefera acealeasi manete-adica nu toata bara de ghidon dar mai inalte.

http://www.ebay.de/itm/Superbike-Lenker-Umbau-Kit-HONDA-VFR-800-98-01-/260748456523?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cb5d1b24b

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu codita se poate face, chiar usor as putea spune, mai ales ca stii ce iti trebuie exact ... eu am pus pe al meu codita de 929 si m-am chinuit un pic sa ii fac cadrul de codita, cel original de 929 nu avea nici o treaba cu prinderile pe cadrul de la vfr ... un pic de munca e dar se face.

post-18053-0-27242000-1336252143_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare VFR-stilor!! tocmai sa ars releul de incarcare si nu stiu de cere sa cumpar.. ce am gasit pe ici pe scrie doar ca is compatibile si nu prea vreau sa dau banii pe ceva sa nu stiu daca e bun...

voi ce sfat imi dati? unde gasesc ?

am un vfr rc 24 din 89..model mai vechi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare VFR-stilor!! tocmai sa ars releul de incarcare si nu stiu de cere sa cumpar.. ce am gasit pe ici pe scrie doar ca is compatibile si nu prea vreau sa dau banii pe ceva sa nu stiu daca e bun...

voi ce sfat imi dati? unde gasesc ?

am un vfr rc 24 din 89..model mai vechi..

ca veni vb de releul buclucas,singura hiba a hondelor vfr...

arsul releului astuia este permanenta sau este vb numai de ala cu care vine ea echipata din fabrica?

adica tre sa umblii cu releul la tine ca nu se stie,sau daca ti sa ars o data nu mai ai probleme dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

salutare VFR-stilor!! tocmai sa ars releul de incarcare si nu stiu de cere sa cumpar.. ce am gasit pe ici pe scrie doar ca is compatibile si nu prea vreau sa dau banii pe ceva sa nu stiu daca e bun...

voi ce sfat imi dati? unde gasesc ?

am un vfr rc 24 din 89..model mai vechi..

O varianta este WEMOTO.COM (vezi sectiunea intitulata "ELECTRICA - Lista piese) la 101 sau 109 euro plus transport. Adresa dealerului de Romania am gasit-o la ei pe site: Wemoto Romania, Aviator Traian Vasile 74, Sector 1, Bucuresti, Romania, Telefon: 0744164899.

O a doua varianta, despre care am auzit pe topicurile de Transalp si Africa Twin este firma ceha IGNITECH. Din cate am auzit sunt mai ieftini ca preturi. Cred ca trebuie sa le dai mail si sa le spui ce ai nevoie.

Mai vezi si la http://www.romimoto-...o/vehicle/17980. La mine nu se incarca acum sectiunea de "Electrice".

 

Pe releul motorului meu a montat prietenul de la care am cumparat-o un cooler de computer

post-3763-0-03551400-1336335887_thumb.jpgpost-3763-0-83952000-1336335894_thumb.jpgpost-3763-0-83713900-1336335905_thumb.jpgpost-3763-0-19308600-1336335913_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O varianta este WEMOTO.COM (vezi sectiunea intitulata "ELECTRICA - Lista piese) la 101 sau 109 euro plus transport. Adresa dealerului de Romania am gasit-o la ei pe site: Wemoto Romania, Aviator Traian Vasile 74, Sector 1, Bucuresti, Romania, Telefon: 0744164899.

O a doua varianta, despre care am auzit pe topicurile de Transalp si Africa Twin este firma ceha IGNITECH. Din cate am auzit sunt mai ieftini ca preturi. Cred ca trebuie sa le dai mail si sa le spui ce ai nevoie.

Mai vezi si la http://www.romimoto-...o/vehicle/17980. La mine nu se incarca acum sectiunea de "Electrice".

 

Pe releul motorului meu a montat prietenul de la care am cumparat-o un cooler de computer

post-3763-0-03551400-1336335887_thumb.jpgpost-3763-0-83952000-1336335894_thumb.jpgpost-3763-0-83713900-1336335905_thumb.jpgpost-3763-0-19308600-1336335913_thumb.jpg

 

Ca sa il ajuti intradevar ar fi trebuit sa masori spatul de acolo, cat iti permite, si sa pui o tabla de aluminiu cat mai mare intre radiator si sasiu, pe langa faptul ca fierul nu are o coductibilitate termica foarte buna tabla pe care e prins e extrem de mica. Mi mi s-a prajit releul de curand ... il pusesem sub sa pe un radiator destul de marisor dar lipsa de ventilare si-a spus cuvantul. Dupa un drum de vrep 15-20 de km in care am tras un pic de motor am simtit pe final seaua calda, a doua zi cand am masurat tensiunea de incarcare era fix pix, unde mai pui ca a iesit si fum din releu in 2 reprize. Acum i-am pus sub codita un releu de Suzuki cu aripioare de ventilare pe o tabla de aluminiu destul de mare ca suprafata, cat am putut vedea pana acum pot spune ca se comporta ok ca temperatura si valori de incarcare, nu stiu la drum mai lung, etc ... o sa verific cand am sa merg la drum ...

post-18053-0-49461800-1336338078_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa il ajuti intradevar ar fi trebuit sa masori spatul de acolo, cat iti permite, si sa pui o tabla de aluminiu cat mai mare intre radiator si sasiu, pe langa faptul ca fierul nu are o coductibilitate termica foarte buna tabla pe care e prins e extrem de mica. Mi mi s-a prajit releul de curand ... il pusesem sub sa pe un radiator destul de marisor dar lipsa de ventilare si-a spus cuvantul. Dupa un drum de vrep 15-20 de km in care am tras un pic de motor am simtit pe final seaua calda, a doua zi cand am masurat tensiunea de incarcare era fix pix, unde mai pui ca a iesit si fum din releu in 2 reprize. Acum i-am pus sub codita un releu de Suzuki cu aripioare de ventilare pe o tabla de aluminiu destul de mare ca suprafata, cat am putut vedea pana acum pot spune ca se comporta ok ca temperatura si valori de incarcare, nu stiu la drum mai lung, etc ... o sa verific cand am sa merg la drum ...

eu pina in momentu de fata am avut un releu facut de un prieten(home made) incarcarea e prea anemica si din cauza asta am decis sa il schimb cu unu original.. sau daca nu original unu compatibil... la mine releul mau l-am montat in fata linga far sub carena acolo are racire mai mult decit suficienta...

 

O varianta este WEMOTO.COM (vezi sectiunea intitulata "ELECTRICA - Lista piese) la 101 sau 109 euro plus transport. Adresa dealerului de Romania am gasit-o la ei pe site: Wemoto Romania, Aviator Traian Vasile 74, Sector 1, Bucuresti, Romania, Telefon: 0744164899.

O a doua varianta, despre care am auzit pe topicurile de Transalp si Africa Twin este firma ceha IGNITECH. Din cate am auzit sunt mai ieftini ca preturi. Cred ca trebuie sa le dai mail si sa le spui ce ai nevoie.

Mai vezi si la http://www.romimoto-...o/vehicle/17980. La mine nu se incarca acum sectiunea de "Electrice".

 

Pe releul motorului meu a montat prietenul de la care am cumparat-o un cooler de computer

post-3763-0-03551400-1336335887_thumb.jpgpost-3763-0-83952000-1336335894_thumb.jpgpost-3763-0-83713900-1336335905_thumb.jpgpost-3763-0-19308600-1336335913_thumb.jpg

salur Raul!! multumesc pt raspuns, dar nu imi permit unu nou ...ma refeream la unu folosit dar sa fie bun.. a vorbit un prieten de-al meu cu un tip de prin dumbravita dar se pare ca mai trebuie sa astept pana vine nustiu cine din italia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pina in momentu de fata am avut un releu facut de un prieten(home made) incarcarea e prea anemica si din cauza asta am decis sa il schimb cu unu original.. sau daca nu original unu compatibil... la mine releul mau l-am montat in fata linga far sub carena acolo are racire mai mult decit suficienta...

 

 

salur Raul!! multumesc pt raspuns, dar nu imi permit unu nou ...ma refeream la unu folosit dar sa fie bun.. a vorbit un prieten de-al meu cu un tip de prin dumbravita dar se pare ca mai trebuie sa astept pana vine nustiu cine din italia...

eu mi am luat un releu nou nu este original este din tailanda sau de pe acolo de pe undeva :burnout: il am de doi ani si merge perfect.si nu am dat pe el decat 200 roni parca sau mai putin nu imi mai aduc aminte bine.e drept ca si eu i am pus un ventilator dar merge.cu alea second originale se poate sa te inseli parerea mea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi am luat un releu nou nu este original este din tailanda sau de pe acolo de pe undeva :burnout: il am de doi ani si merge perfect.si nu am dat pe el decat 200 roni parca sau mai putin nu imi mai aduc aminte bine.e drept ca si eu i am pus un ventilator dar merge.cu alea second originale se poate sa te inseli parerea mea

de unde lai cumparat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Desi a trecut mai bine de o luna de cand am intrat in posesia VFR-ului abia azi mi-am downloadat Owners's Manual-ul si am inceput sa-l rasfoiesc (sunt un indolent stiu). Intrebarea mea e legata de presiunea in roti, am vazut in manual ca e trecuta la 36/42 psi fata/spate ceea ce inseamna respectiv in bari 2,5 fata si 2,9 spate indiferent daca ai sau nu pasager, ceea ce mi se pare un mic cam mult. Voi cat folositi? Ar trebui sa aiba si legatura cu modelul de gume mai mult ca sigur eu am pirelli angel ST pe fata si diablo pe spate. Modelul e VFR 800 2007

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Desi a trecut mai bine de o luna de cand am intrat in posesia VFR-ului abia azi mi-am downloadat Owners's Manual-ul si am inceput sa-l rasfoiesc (sunt un indolent stiu). Intrebarea mea e legata de presiunea in roti, am vazut in manual ca e trecuta la 36/42 psi fata/spate ceea ce inseamna respectiv in bari 2,5 fata si 2,9 spate indiferent daca ai sau nu pasager, ceea ce mi se pare un mic cam mult. Voi cat folositi? Ar trebui sa aiba si legatura cu modelul de gume mai mult ca sigur eu am pirelli angel ST pe fata si diablo pe spate. Modelul e VFR 800 2007

 

Multumesc

 

 

Baga-i cu incredere. Matahala-i destul de grea de una singura plus "soferul" si un pasager se pare ca nu face mare diferenta. Va trebui, cand iei pasager, sa intaresti suspensia spate - daca ai ABS atunci e usor :)

 

Urmaresc sa fac tarile nordice si atunci imi trebuie olecuta de confort la drum lung.

Stiti vre un site cum e wunderliht pt bmw,in care sa gasesti de a gata elemente de tunning pt vfr?

Am gasit pe ebay un chit de ghidon la un pret decent.

voi ce ziceti?eu peronal as prefera acealeasi manete-adica nu toata bara de ghidon dar mai inalte.

http://www.ebay.de/itm/Superbike-Lenker-Umbau-Kit-HONDA-VFR-800-98-01-/260748456523? pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3cb5d1b24b

 

Eu la kitul de ghidon, in loc de bara din imagine - care nu mi s-a parut suficient de inalta - mi-am luat asta:

http://www.louis.de/_30cb7eceb2c7de6084c4578edcb06e63de/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0

 

La pagina 366 gasesti niste poze cu prima si actuala bara - neconcludente insa dar n-am altele la mine :what:

Cu noul ghidon insa senzatia-i super - acu' nu-i mai invidiez p'ai cu bmw-uri :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga-i cu incredere. Matahala-i destul de grea de una singura plus "soferul" si un pasager se pare ca nu face mare diferenta. Va trebui, cand iei pasager, sa intaresti suspensia spate - daca ai ABS atunci e usor :)

 

 

 

Eu la kitul de ghidon, in loc de bara din imagine - care nu mi s-a parut suficient de inalta - mi-am luat asta:

http://www.louis.de/_30cb7eceb2c7de6084c4578edcb06e63de/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0

 

La pagina 366 gasesti niste poze cu prima si actuala bara - neconcludente insa dar n-am altele la mine :what:

Cu noul ghidon insa senzatia-i super - acu' nu-i mai invidiez p'ai cu bmw-uri :wink:

bine bine dar nu inteleg cum prinzi bara asta la mobra noastra.

adica chitul ala de prindere de unde la i luat?

 

Salutare,

 

Desi a trecut mai bine de o luna de cand am intrat in posesia VFR-ului abia azi mi-am downloadat Owners's Manual-ul si am inceput sa-l rasfoiesc (sunt un indolent stiu). Intrebarea mea e legata de presiunea in roti, am vazut in manual ca e trecuta la 36/42 psi fata/spate ceea ce inseamna respectiv in bari 2,5 fata si 2,9 spate indiferent daca ai sau nu pasager, ceea ce mi se pare un mic cam mult. Voi cat folositi? Ar trebui sa aiba si legatura cu modelul de gume mai mult ca sigur eu am pirelli angel ST pe fata si diablo pe spate. Modelul e VFR 800 2007

 

Multumesc

vreau si eu manualul asta,te rog ,ca nu am.

multumesc.

 

bine bine dar nu inteleg cum prinzi bara asta la mobra noastra.

adica chitul ala de prindere de unde la i luat?

 

 

vreau si eu manualul asta,te rog ,ca nu am.

multumesc.

a,dar stai ca eu am vfr 800 interceptor ca e din 98...

poate are cineva manualul la ea.

cat despre presiune eu am bagat 2,5 pe fata si 3 pe spate cu pasager si bagaj si a mers bine.

imi aduc aminte ca la 1100 gs nu stiam cat sa bag si am bagat 2 atm in ambele si mi au distrus o pereche de cauciucuri kontinental tkc noi noute in 2000km.

pur si simplu mi sau crapat.sa nu mai vb de consum....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare VFR-isti, ma bag si eu cu o idee, poate s-a mai discutat, poate s-a mai vorbit, poate nu. Ce ar fi daca intre releu si cadru/releu si radiatorul releului s-ar pune niste pasta termo-conductoare precum punem intre radiator si procesorul calculatorului? Nu ar transfera caldura mai bine? Iar asta combinat cu un cooler de PC sa aibe ca rezultat un releu infailibil :banana: ? (desi nimic nu este infailibil)

 

La VFR cadrul de codita e din fier(cel putin pana in 97, nu stiu la restu) si fierul nu e la fel de eficient in conductibilitatea si disiparea caldurii ca si aluminiul. Solutia perfecta ar fi prinderea unei placi de aluminiu cu o suprafata cat mai mare intre sasiu si releul de incarcare cat si un cooler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine bine dar nu inteleg cum prinzi bara asta la mobra noastra.

adica chitul ala de prindere de unde la i luat?

...

 

Kitul e luat de pe louis:

http://www.louis.de/_1050e3c32905e23fae0cde664b3d9fbe12/index.php?topic=search&searchterm=10021361&cmd.x=0&cmd.y=0

insa acu' vad ca-i mai scump. Kitul gasit pe ebay-i mai ieftin si face acelasi lucru.

 

uite mai jos o poza cu kitul de mai sus plus primul ghidon (al' al mai pitic) - pt ca pozitia nu era cine stie ce imbunatatita (doar manevratul era mai usor datorita latimii ghidonului) iar furtunele de frana si ambreiaj picau naspa l-am luat p'al mai mare/inalt care-a rezolvat mai toate problemele, plus ca mi-a permis si instalarea protectiilor la manere.

post-41410-0-13430000-1336437922_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul e luat de pe louis:

http://www.louis.de/_1050e3c32905e23fae0cde664b3d9fbe12/index.php?topic=search&searchterm=10021361&cmd.x=0&cmd.y=0

insa acu' vad ca-i mai scump. Kitul gasit pe ebay-i mai ieftin si face acelasi lucru.

 

uite mai jos o poza cu kitul de mai sus plus primul ghidon (al' al mai pitic) - pt ca pozitia nu era cine stie ce imbunatatita (doar manevratul era mai usor datorita latimii ghidonului) iar furtunele de frana si ambreiaj picau naspa l-am luat p'al mai mare/inalt care-a rezolvat mai toate problemele, plus ca mi-a permis si instalarea protectiilor la manere.

Imi place mult varianta A din link ul dat de tine pe luis

nu am inteles insa care varianta este mai inalta...din astea 3 date de ei

tu vb de primul ales de tine.ai luat mai multe?

nu trebuiesc facute alte modificari la furtune si cabluri,sa inteleg?

nu loveste parbrizul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu manualul asta,te rog ,ca nu am.

multumesc.

a,dar stai ca eu am vfr 800 interceptor ca e din 98...

poate are cineva manualul la ea.

cat despre presiune eu am bagat 2,5 pe fata si 3 pe spate cu pasager si bagaj si a mers bine.

imi aduc aminte ca la 1100 gs nu stiam cat sa bag si am bagat 2 atm in ambele si mi au distrus o pereche de cauciucuri kontinental tkc noi noute in 2000km.

pur si simplu mi sau crapat.sa nu mai vb de consum....

 

 

aici gasesti toate manualele pentru toate modelele de VFR :)

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/files/category/2-owners-manuals-and-other/page__sort_order__DESC__sort_key__file_submitted__num__10__st__50

 

E posibil sa iti trebuiasca sa iti faci cont dar nu dureaza mai mult de 2 minute . Cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place mult varianta A din link ul dat de tine pe luis

nu am inteles insa care varianta este mai inalta...din astea 3 date de ei

tu vb de primul ales de tine.ai luat mai multe?

nu trebuiesc facute alte modificari la furtune si cabluri,sa inteleg?

nu loveste parbrizul?

 

am luat in prima faza ghidonul recomandat de ei (louis) pt kit si modelul biclei, cel ce apare in poza de la post-ul anterior, insa nu mi-a placut (din motivele expuse tot in postul anterior) asa ca mi-am luat un al altul mai inalt. furtunele si, mai ales, cablurile de acceleratie trebuie redirectionate dar altfel ajung.

acum il am p'asta http://www.louis.de/_303db99f577ccbe701c67a8afda3a9e7dc/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 si-s f multumit pt ca pozitia-i faina (nu mai trebuie sa stau in maini) si-am putut monta si protectiile de maini. totusi, montand protectiile de maini si datorita marimii mari a rezervoarelor de lichid a franei si ambreiajului, n-am putut regla ghidonul a.i. sa nu ating parbrizul atunci cand intorc la maxim intr-o parte sau alta. insa nu-i bai avand in vedere ca in mers nu apuc sa rasucesc atat de mult ghidonul. am mers iarna cu manerele incalzite si protectiile prin oras folosind manusile de vara http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-GP-Pro-2006/SubProducts/34311-3029937-17 - problema se schimba insa la iesiri mai lungi si la peste 100km/h cand eram nevoit sa port manusile de iarna :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat in prima faza ghidonul recomandat de ei (louis) pt kit si modelul biclei, cel ce apare in poza de la post-ul anterior, insa nu mi-a placut (din motivele expuse tot in postul anterior) asa ca mi-am luat un al altul mai inalt. furtunele si, mai ales, cablurile de acceleratie trebuie redirectionate dar altfel ajung.

acum il am p'asta http://www.louis.de/_303db99f577ccbe701c67a8afda3a9e7dc/index.php?topic=search&searchterm=10021605&cmd.x=0&cmd.y=0 si-s f multumit pt ca pozitia-i faina (nu mai trebuie sa stau in maini) si-am putut monta si protectiile de maini. totusi, montand protectiile de maini si datorita marimii mari a rezervoarelor de lichid a franei si ambreiajului, n-am putut regla ghidonul a.i. sa nu ating parbrizul atunci cand intorc la maxim intr-o parte sau alta. insa nu-i bai avand in vedere ca in mers nu apuc sa rasucesc atat de mult ghidonul. am mers iarna cu manerele incalzite si protectiile prin oras folosind manusile de vara http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-GP-Pro-2006/SubProducts/34311-3029937-17 - problema se schimba insa la iesiri mai lungi si la peste 100km/h cand eram nevoit sa port manusile de iarna :laugh:

ce mi arati tu aici este un chidon.la 50 e.

nu vad distantierele aici.

alea ce mi le ai dat data trecuta erau 3 variante.despre alea nu sunt lamurit pe care din ele le ai ales.

profit un pic de tine si vin si cu alte teme de discutie.

ce parbriz ai?banuiesc ca unul turing.de unde l ai luat ,link ceva?

ce ulei recomanda producatorul?ca eu mi am luat 10w 60 motorex si sper sa nu gresesc.

folosesti buji cu iridium sau simple?am gasit simple la 35 lei si iridium la 70 lei.e bun pretul?

mersi si scuza ma daca abuzez de bunavointa ta.

protectie in caz de dai motorul pe jos ai?ce se foloseste?buloane din alea?cam cat costa?

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...