NVS Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 200 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 pt. cei interesati de o plimbare prin imprejurimi...adik la ceva obiective din bulgarica si romanicaaaa...... p.s:pot pune foto din plimbari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Sa vedem pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Salut tuturor. hai sa imi fac intrarea si eu aici. am un rc 36 din 93 la care tot surubaresc de un an si ceva incoace. modificari aduse: furca fata gsxf-99 cu tot cu rota si etrieri. carena fata cu un pic de facelift , renuntat la toba finala, aripa fata de zx9r, bobine de inductie individuale pe fiecare bujie, xenon. urmeaza telescop spate de zx9, un amortizor ghidon, ceva scarite fata ca pe dreapta am o bucata de teava toate consumabilele noi inclusiv ambreajul si e gata de drum deindata ce iese soarele. daca stiti careva un amortizor de ghidon sunt interesat. in rest numa de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Salut tuturor. hai sa imi fac intrarea si eu aici. am un rc 36 din 93 la care tot surubaresc de un an si ceva incoace. modificari aduse: furca fata gsxf-99 cu tot cu rota si etrieri. carena fata cu un pic de facelift , renuntat la toba finala, aripa fata de zx9r, bobine de inductie individuale pe fiecare bujie, xenon. urmeaza telescop spate de zx9, un amortizor ghidon, ceva scarite fata ca pe dreapta am o bucata de teava toate consumabilele noi inclusiv ambreajul si e gata de drum deindata ce iese soarele. daca stiti careva un amortizor de ghidon sunt interesat. in rest numa de bine Mare treaba nu ai facut cu furca aia ... decat ca ai pus-o pe roti, presupun ca ai avut probleme, altfel nu vad evolutia, nici aia de GSXF nu e cine stie ce, nici ca franare nici ca suspensie in sine ... in rest pare ok din descriere, doar ca mi se pare un pic chicioasa. Bodinele individuale de la ce motor sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 a avut probleme proprietarul anterior iar la ora aia nu am gasit furca decat la preturi astronomice, furca de gsx-f potriveste la fix iar ciclistica ramane neschimbata, nu sant probleme la capitolul frane. bobinele sunt de zx9 si ele. referitor la aspect fiecaruia i se pare frumoasa cum o are ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 referitor la aspect fiecaruia i se pare frumoasa cum o are ) right on Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 In sfarsit a ajuns acasa. Prima tura mai serioasa cu ea, aprox 400 Km si sunt impresionat de ea. Referitor la releul de incarcare montat, incarca 14.2 cu farul aprins la 4000 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Cam ce consum ti-a iesit Alin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ronee Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Salut, vin si eu cu o problema : Pacient : RC36 1st. Problema : Nu invarte. Porneste decat impinsa. Baterie noua, totul bine si frumos in mers. Sa fie electromotorul? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Cam ce consum ti-a iesit Alin?Pana-n 6%. Media a fost de 120 in afara localitatii si 80 in localitati. Au fost si varfuri de 170-180 km/h.Am facut 350 km cu 18 litri. Plinul la plecare si dupa 350 km am facut iar plinul si 18 litri au intrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) Salut, vin si eu cu o problema : Pacient : RC36 1st. Problema : Nu invarte. Porneste decat impinsa. Baterie noua, totul bine si frumos in mers. Sa fie electromotorul? Multumesc anticipat. Sau releul. Cand pui contactul auzi click sub sea (sau unde-i localizat releul)? Daca da atunci ar putea fi electromotorul si atunci incepi cu verif periilor/carbunilor. Editat Aprilie 6, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ronee Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Sau releul. Cand pui contactul auzi click sub sea (sau unde-i localizat releul)? Daca da atunci ar putea fi electromotorul si atunci incepi cu verif periilor/carbunilor. Multumesc pentru raspuns. Da se aude. Releul a fost inlocuit toamna trecuta. Unde ar fi localizat electromotorul? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Daca design-ul nu s-a schimbat de-a lungul anilor atunci ar trebui sa se afle in fata motorului.Dar cel mai bine te-ar sfatui un posesor de 750 care se pricepe - de ex user-ul "ThunderByte" - cand or intra pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) E in spate, spre baterie adica. Are un cablu, ce vine de la releu, plusul +, dezveleste guma aia de cauciuc ce acopera surubul, si da-i curent cu un alt cablu de la plusul bateriei (da-i curent pe surub). Asa vezi daca ii de bai el, sau releul. asta e Editat Aprilie 6, 2013 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) Multumesc pentru raspuns. Da se aude. Releul a fost inlocuit toamna trecuta. Unde ar fi localizat electromotorul? Mersi. In prima faza incearca sa faci contact mecanic cu o surubelnita ceva intre cele 2 suruburi de la releu unde vine firul de la + de la baterie sa fii sigur ca releul intradevar cupleaza si curentul trece mai departe. Daca faci asa si totusi nu se intampla nimic poti sa verifici urmatoarele 2 lucuri si anume cele 2 fire care se duc pe electromotor, unul de masa care vine de la baterie de la - si cel de + care vine din releu. Electromotorul e in fata sub galeriile cilindrilor. Daca si astea sunt ok si esti sigur ca iti ajunge curent acolo, poti masura cu un aparat de masura sau in lipsa poti lua un bec de 12v si il legi, un fir pe surubul de pe electromotor si unul il pui pe motor, ar trebui sa se aprinda cand dai la demaror si releul face click. Daca iti ajunge curent inseamna ca problema e din electromotor, de obicei sunt carbunii care nu costa cine stie ce, in jur de 100 de lei. Cu un pic de indemnare o cheie de 10 si una de 8(parca) ii poti schimba singur acasa. Sau cumperi electromotorul de la Vladf, el are la dezmembrat un RC36 I. Apropo de electromotor nu stiu daca cel de cbr/hornet se potriveste la vfr 800 dar cel de vfr 750 s-ar putea sa se potriveasca la 800 primele modele. E in spate, spre baterie adica. Are un cablu, ce vine de la releu, plusul +, dezveleste guma aia de cauciuc ce acopera surubul, si da-i curent cu un alt cablu de la plusul bateriei (da-i curent pe surub). Asa vezi daca ii de bai el, sau releul. asta e Intradevar ala e dar nu e in spate, e in fata, intre galerii si filtrul de ulei, 200% sigur. Editat Aprilie 6, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ronee Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 In prima faza incearca sa faci contact mecanic cu o surubelnita ceva intre cele 2 suruburi de la releu unde vine firul de la + de la baterie sa fii sigur ca releul intradevar cupleaza si curentul trece mai departe. Daca faci asa si totusi nu se intampla nimic poti sa verifici urmatoarele 2 lucuri si anume cele 2 fire care se duc pe electromotor, unul de masa care vine de la baterie de la - si cel de + care vine din releu. Electromotorul e in fata sub galeriile cilindrilor. Daca si astea sunt ok si esti sigur ca iti ajunge curent acolo, poti masura cu un aparat de masura sau in lipsa poti lua un bec de 12v si il legi, un fir pe surubul de pe electromotor si unul il pui pe motor, ar trebui sa se aprinda cand dai la demaror si releul face click. Daca iti ajunge curent inseamna ca problema e din electromotor, de obicei sunt carbunii care nu costa cine stie ce, in jur de 100 de lei. Cu un pic de indemnare o cheie de 10 si una de 8(parca) ii poti schimba singur acasa. Sau cumperi electromotorul de la Vladf, el are la dezmembrat un RC36 I. Apropo de electromotor nu stiu daca cel de cbr/hornet se potriveste la vfr 800 dar cel de vfr 750 s-ar putea sa se potriveasca la 800 primele modele. Intradevar ala e dar nu e in spate, e in fata, intre galerii si filtrul de ulei, 200% sigur. Multumesc mult, Thunderbyte. O sa incerc si revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 buna ''fetelor''!(adik honditelor vfr) care mai doreste ,care mai pofteste......plimbarica pana la oltenita de ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Vand Honda VFR750F din 1994. Nu stiu daca o veni cineva din Romania sa-mi ia motocicleta din Cehia, dar cine stie, nebuni sunt peste tot. Pretul: 2200eur la pachet cu tot ce are pe ea: suporti givi, parbriz touring, furtune frana metalice, priza 12V, topcase+genti laterale. Are trusa de chei originala. 2 chei de contact. Stiu ca sunt slabe sansele, dar daca stiti pe careva care vrea un VFR in stare super buna.. aici e. O vand din motive personale - imi trebe o alta masina si nici nu prea am folosit-o anul trecut, anul asta nici o sansa. Familia e o prioritate. http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/708281-vfr-750-f.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Pana-n 6%. Media a fost de 120 in afara localitatii si 80 in localitati. Au fost si varfuri de 170-180 km/h. Am facut 350 km cu 18 litri. Plinul la plecare si dupa 350 km am facut iar plinul si 18 litri au intrat. aceaiasi viteza am avut si eu sambata pe Rucar Bran. consumul insa a fost unul normal adica mi sa aprins becul la 220 km si am mai mers fix 30 km . aceaiasi viteza am avut si eu sambata pe Rucar Bran. consumul insa a fost unul normal adica mi sa aprins becul la 220 km si am mai mers fix 30 km .P1050489.JPG Consumul este "normal" in ghilimele caci asa imi consuma si daca asi fi fost singur-cu bagaj sau fara- Asta este singurul lucru ce ma dispera la mobra asta Stie cineva ce sa i fac? Cand ma gandesc ca visez sa plec la Cap Nord in vara asta ma apuca groaza. Se simte la buzunar o diferenta de 4 l/100 fata de ale voastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Daca e interesat careva de mobra lul Belbody pot aranja ieftin cu transportul Editat Aprilie 7, 2013 de hayabusa_sd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 aceaiasi viteza am avut si eu sambata pe Rucar Bran. consumul insa a fost unul normal adica mi sa aprins becul la 220 km si am mai mers fix 30 km .P1050489.JPG Consumul este "normal" in ghilimele caci asa imi consuma si daca asi fi fost singur-cu bagaj sau fara- Asta este singurul lucru ce ma dispera la mobra asta Stie cineva ce sa i fac? Cand ma gandesc ca visez sa plec la Cap Nord in vara asta ma apuca groaza. Se simte la buzunar o diferenta de 4 l/100 fata de ale voastre... Cum ai filtru de aer? Relatiul cum este reglat? Bujiile sunt in regula? Parbrizul de care este, ma gandesc ca unul mai touring nu mai este atat de aerodinamic si sa mai creasca consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Cum ai filtru de aer? Relatiul cum este reglat? Bujiile sunt in regula? Parbrizul de care este, ma gandesc ca unul mai touring nu mai este atat de aerodinamic si sa mai creasca consumul. relanti ul la m pus sa stea la 1000 filtrul de aer este K<N bujiile sunt iridium schimbate recent parbriz ul este MRA touring dar sta inchisa aripioara aia deoarece imi provoaca zgomot la casca daca o deschid-alta hiba ce speram sa nu o intalnesc la shubert c3- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ai ceva modificari la motor? Daca-ti consuma atat de mult ar putea fi injectoarele care in loc sa faca spray dau jet sau curg. O alta chestie, legata sau nu de problema amintita mainainte, ar fi cu senzorii de O2. Daca li se pare ca nu-i buna treaba cu gazele de esapament pot face ECU sa dea mai mult sau mai putin combustibil - in cazul tau se pare ca mai mult. Practic ti-as recomanda sa mergi undeva unde sunt oameni priceputi si sa-ti faca o diagnosticare - practic sa-ti citeasca AFR-ul gazelor de esapament. O alta cauza data de manual ar fi regulatorul de presiune a combustibilului zdrelit sau ceva in neregula cu furtunele (probabil se refera la retur?!). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 salutare vfr-isti:) o nelamurire am si eu am un vfr rc24 din 89 750cc de curand sa dus dracu bateria... am avut o baterie de 14-A si mi se parea ca e cam mare pt el incarcarea era cam anemica.. acum sa dus si am incercat cu o alta baterie de putere mai mica de 10-A si incarca exact cat trebuie adica 13,9-14v cu cea veche incarca 12,9..13v si cu timpu trebuia sa o mai pun si la incarcat.. intrebarea e.. merge si cu una mai mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.