Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Top Speed este un ulei sintetic, nu este full sintetic. Iar cum motorul tau este de generatie mai recenta ar trebuii sa se impace mai bine cu un ulei sintetic/full sintetic, decat cu cel semi-sintetic folosit inainte de tine. Verifica starea ambreajului, decat sa te lase cand iti este lumea mai draga...

Nu are nici o treaba cat de nou e motorul cu tipul de ulei, s-ar putea sa foloseasca chiar kit-ul de ambreiaj de pe 750 ... am mai auzit cazuri in care un anumit ulei nu se impaca cu o anumita marca de placi de ambreiaj, persoane care mergeau cu x ulei fara probleme dar dupa ce au schimbat kit-ul de ambreiaj a inceput sa patineze ...

 

Am si eu o curiozitate.

Pt o pozitie mai ridicata a ghidonului cam ce solutii ar fi si cam la ce costuri?

O pozitie mai ridicata cred ca ar fi mult mai ok prin oras.

 

Ori kit de semighidoane reglabile pe inaltime care costau ceva banuti ori gauri in jug prinderi de ghidon si pus ghidon normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ori kit de semighidoane reglabile pe inaltime care costau ceva banuti ori gauri in jug prinderi de ghidon si pus ghidon normal.

Cautand pe net am vazut kit-ul de la lsl de montare a unui ghidon normal dar mi se pare destul de scump.

 

Ce spui tu sa gauresc,jugul, este acela dintre semighidoane de care este prin si contactul?

Prinderea ghidonului cum se face daca dau gaurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi lejer pe 7100 in continuare, vfr-ul nu e motor de 300v(nu urca in zeci de mii de ture) si nici nu cred ca te dai cu el tot timpul "racing racheta R".

 

Merci fain,

 

Nu merg racheta si rar depasesc doar 7k (doar sa aud motorul cantand :hug: ). Am sa continui cu 7100 din moment ce mi-a mers bine si la cald si la rece.

 

Este fain sa ridici si tragi spre inapoi ghidonul - pozitia se schimba mult in bine/confortabil. Va trebui schimbat si parbrizul pt o buna protectie la vant ceea ce va duce si la un usor consum marit. Am castigat in confort dar nu mai cobor sub 5 l/100 km cum era inainte. :nono:

Cheers. :peace:

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cautand pe net am vazut kit-ul de la lsl de montare a unui ghidon normal dar mi se pare destul de scump.

 

Ce spui tu sa gauresc,jugul, este acela dintre semighidoane de care este prin si contactul?

Prinderea ghidonului cum se face daca dau gaurile?

In gaurile alea se prind monturile dintre jugul superior si ghidon. Daca esti interesat de asta da o fuga la Dinamite Brothers, ei au mai facut asa ceva si cu siguranta or sa iti zica ce implica treaba asta.

 

Am si eu o intrebare in legatura cu ambreiajul.....catzi km are motorul ?

Nu stiu daca are vre-o relevanta asta, conteaza mult cum este utilizat si una peste asta nu ai de unde sa stii daca sunt reali.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu mi-m facut acelasi mod la vfr, furca usd si ghidon putintel mai inalt. Ai trei posibilitati: kit lsl de handlebar care costa in prostie, dar pare foarte ok, helibars, convertibars sau variobar si montarea de suporti pe jug si montarea ghidonului. Personal am optat pentru a 3a varianta dupa ce m-am interesat de priomele doua. As fi preferat convertibars, dar n-am gasit nicaieri la preturi omenesti. Jugul meu a fost umplut cu sudura si placi de duraluminiu, trase gauri pentru suporti, suportii manufacturati si montat ghidonul, cred ca poti sa sari peste umplerea jugului, daar nu stiu cat de safe e in caz de impact. Preturile probabil variaza in functie de unde te duci. Am sa postez poze cand e gata. Cheers

 

si eu mi-m facut acelasi mod la vfr, furca usd si ghidon putintel mai inalt. Ai trei posibilitati: kit lsl de handlebar care costa in prostie, dar pare foarte ok, helibars, convertibars sau variobar si montarea de suporti pe jug si montarea ghidonului. Personal am optat pentru a 3a varianta dupa ce m-am interesat de priomele doua. As fi preferat convertibars, dar n-am gasit nicaieri la preturi omenesti. Jugul meu a fost umplut cu sudura si placi de duraluminiu, trase gauri pentru suporti, suportii manufacturati si montat ghidonul, cred ca poti sa sari peste umplerea jugului, daar nu stiu cat de safe e in caz de impact. Preturile probabil variaza in functie de unde te duci. Am sa postez poze cand e gata. Cheers

 

si eu mi-m facut acelasi mod la vfr, furca usd si ghidon putintel mai inalt. Ai trei posibilitati: kit lsl de handlebar care costa in prostie, dar pare foarte ok, helibars, convertibars sau variobar si montarea de suporti pe jug si montarea ghidonului. Personal am optat pentru a 3a varianta dupa ce m-am interesat de priomele doua. As fi preferat convertibars, dar n-am gasit nicaieri la preturi omenesti. Jugul meu a fost umplut cu sudura si placi de duraluminiu, trase gauri pentru suporti, suportii manufacturati si montat ghidonul, cred ca poti sa sari peste umplerea jugului, daar nu stiu cat de safe e in caz de impact. Preturile probabil variaza in functie de unde te duci. Am sa postez poze cand e gata. Cheers

 

nu mai postez de pe telefon :D poate un mod sa repare mesajul va rog?

 

Ps: e posibil sa ai nevoie si de furtune mai lungi de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Arunca un ochi si pe la vecini, sa-ti faci o idee ... http://www.motoforum.bg/index.php/topic,31008.90.html,

 

Astept sa-ti vad lucrarea.

Ai gasit pe cineva sa-ti faca suporti la un pret decent?

Am gasit niste suporti dar sunt numai pt ghidon de 28.6.

Multumesc pt info.

si eu mi-m facut acelasi mod la vfr, furca usd si ghidon putintel mai inalt. Ai trei posibilitati: kit lsl de handlebar care costa in prostie, dar pare foarte ok, helibars, convertibars sau variobar si montarea de suporti pe jug si montarea ghidonului. Personal am optat pentru a 3a varianta dupa ce m-am interesat de priomele doua. As fi preferat convertibars, dar n-am gasit nicaieri la preturi omenesti. Jugul meu a fost umplut cu sudura si placi de duraluminiu, trase gauri pentru suporti, suportii manufacturati si montat ghidonul, cred ca poti sa sari peste umplerea jugului, daar nu stiu cat de safe e in caz de impact. Preturile probabil variaza in functie de unde te duci. Am sa postez poze cand e gata. Cheers

si eu mi-m facut acelasi mod la vfr, furca usd si ghidon putintel mai inalt. Ai trei posibilitati: kit lsl de handlebar care costa in prostie, dar pare foarte ok, helibars, convertibars sau variobar si montarea de suporti pe jug si montarea ghidonului. Personal am optat pentru a 3a varianta dupa ce m-am interesat de priomele doua. As fi preferat convertibars, dar n-am gasit nicaieri la preturi omenesti. Jugul meu a fost umplut cu sudura si placi de duraluminiu, trase gauri pentru suporti, suportii manufacturati si montat ghidonul, cred ca poti sa sari peste umplerea jugului, daar nu stiu cat de safe e in caz de impact. Preturile probabil variaza in functie de unde te duci. Am sa postez poze cand e gata. Cheers

si eu mi-m facut acelasi mod la vfr, furca usd si ghidon putintel mai inalt. Ai trei posibilitati: kit lsl de handlebar care costa in prostie, dar pare foarte ok, helibars, convertibars sau variobar si montarea de suporti pe jug si montarea ghidonului. Personal am optat pentru a 3a varianta dupa ce m-am interesat de priomele doua. As fi preferat convertibars, dar n-am gasit nicaieri la preturi omenesti. Jugul meu a fost umplut cu sudura si placi de duraluminiu, trase gauri pentru suporti, suportii manufacturati si montat ghidonul, cred ca poti sa sari peste umplerea jugului, daar nu stiu cat de safe e in caz de impact. Preturile probabil variaza in functie de unde te duci. Am sa postez poze cand e gata. Cheers

nu mai postez de pe telefon :D poate un mod sa repare mesajul va rog?

Ps: e posibil sa ai nevoie si de furtune mai lungi de frana.

Editat de a_diaconu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca nu-mi place sa curat aiurea la motor, mi-am prelungit protectia de la roata fata cu o bucata de cauciuc. Azi am :bike-037: la cursuri pe o ploaie rece si sunt multumit de improvizatia facuta pe fata.

Acum problema mea este ca topcase-ul si suportul lui se fac ca draku pe ploaie pt ca roata spate arunca moroi si apa (Strazile Constantei sunt cam prafuite in cmparatie cu alte locatii). A facut cineva ceva in legatura cu asta sau a incercat asa ceva? Astept sugestii & merci.

 

post-41410-0-05526700-1364308813_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu prelungisem aripa spate pot spune ......tot cu o bucata de cauciuc de vre`o 15 cm ....m`am folosit doar de gaura la ochiul de pisica, imi pare rau ca nu am facut poze la momentul respectiv sincer nu credeam ca are sa intereseze pe cineva, dar uite ca.....da :)

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa caut un cauciuc ceva mai tare si mai gros decat ce-am pus pe fata si am sa incerc si eu solutia ta. Merci.

Am vazut (din poze) ca VFR 1200 are aripa/fender-ul spate mult dat inapoi - banuieasc ca tocmai sa nu stropeasca topcase-ul. In anii trecuti tin minte ca mai ajungeau ceva stropi si la mine pe geaca atunci cand mergeam fara genti.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca nu trebuie sa fie prea gros cauciucul deoarece nu ai sa te mai poti prinde cu surubul ochiului de pisica, este incastrat in acel plastic... asta daca vrei sa renuntzi la aceasta idee si sa dai gauri separat in aripa...

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este si o solutie mai profi la aparatoarea asta, 'fenda extenda' se numeste.

'fenda extenda' este un produs pt roata fata iar aleia i-am facut o extra extindere (suna ciudat dar nu-mi altfel in minte). Mai sus vorbeam pt spate.

Ok am sa incerc sa gasesc un cauciuc ceva de bun simt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hugger este altceva. Am deja (este in lista de modificari :blbl: - vezi link-ul din semnatura) dar toate sunt mult prea mici si sunt in principal de design si/sau sa protejeze amortizorul spate, tevile de esapament ce ies din cilindrii posteriori si linkage-ul de suspensie. Noi vorbeam de extinderea aripii ce tine numarul de inmatriculare. Merci totusi pt interes si sugestii.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este si o solutie mai profi la aparatoarea asta, 'fenda extenda' se numeste.

 

Poti sa-mi spui si mie unde gasesc asa ceva in Romania? sau daca face careva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hugger este altceva. Am deja (este in lista de modificari :blbl: - vezi link-ul din semnatura) dar toate sunt mult prea mici si sunt in principal de design si/sau sa protejeze amortizorul spate, tevile de esapament ce ies din cilindrii posteriori si linkage-ul de suspensie. Noi vorbeam de extinderea aripii ce tine numarul de inmatriculare. Merci totusi pt interes si sugestii.

Salutare

O modificare ce as aduce in primul rand la VFR ar fi capacitatea rezervorului.

Ce touring frate sa faci cu ea cand la 220 km facuti ti se aprinde becul rosu la benzina?

A facut vre o firma rezervoare mai mari pt modelul asta?sau tre sa l tai si sa l latesc,ca la choppere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

O modificare ce as aduce in primul rand la VFR ar fi capacitatea rezervorului.

Ce touring frate sa faci cu ea cand la 220 km facuti ti se aprinde becul rosu la benzina?

A facut vre o firma rezervoare mai mari pt modelul asta?sau tre sa l tai si sa l latesc,ca la choppere?

 

Cam cat ti-a iesit consumul la ea? Si eu ma miram, dar chiar papa vacuta.. :|

 

Hmmm...cred ca s-a mai discutat, dar din experienta voastra, aproximativ cam cati l mai sunt in rezervor cand incepe sa clipoceasca ultima liniuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

O modificare ce as aduce in primul rand la VFR ar fi capacitatea rezervorului.

Ce touring frate sa faci cu ea cand la 220 km facuti ti se aprinde becul rosu la benzina?

A facut vre o firma rezervoare mai mari pt modelul asta?sau tre sa l tai si sa l latesc,ca la choppere?

Sa inteleg ca mergi mai sportiv daca ai consum atat de mare. Nu stiu daca cineva modifica rezervoare. Eu mi-am cam luat gandul atunci cand mi-am pus dihania de ghidon pe pozitie. Teoretic er trebui sa mearga dar practic am vazut altceva: http://www.ldrider.ca/vfr-stuff/vfr-aux-tank/vfr-aux-tank.htm

Desi interesanta ideea totusi nu-mi prea surade. Banuiesc ca-i mai buna ideea de a cauta pe la cei ce modifica tankuri si sa mareasca rezervorul tau. Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca mergi mai sportiv daca ai consum atat de mare. Nu stiu daca cineva modifica rezervoare. Eu mi-am cam luat gandul atunci cand mi-am pus dihania de ghidon pe pozitie. Teoretic er trebui sa mearga dar practic am vazut altceva: http://www.ldrider.ca/vfr-stuff/vfr-aux-tank/vfr-aux-tank.htm

Desi interesanta ideea totusi nu-mi prea surade. Banuiesc ca-i mai buna ideea de a cauta pe la cei ce modifica tankuri si sa mareasca rezervorul tau. Cheers!

la mine,contrar oricarei logici,ori ca merg in oras ori afara,ori ca merg cu 100 ori cu 200,ori incarcat ori gol tot pe acolo e consumul.

sa ma fuck in ele de mobre ca toate mi au mancat mult : tot aud de unii cu consum de 5/100 dar eu niciodata nu am scazut sub 7.

decat sa mi pun rezervorul ala aditional mai bine imi pun o bomboleta de butelie si o trec pe GPL. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am uitat aici http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/731-VFR_800.html?constyear_s=1998&constyear_e=2001&minkm=50&powerunit=2 si vad ca nu trebuie sa consume asa mult, dar poate ai tu putere mai mare in mana dreapta de la parapanta. ;)

la mine,contrar oricarei logici,ori ca merg in oras ori afara,ori ca merg cu 100 ori cu 200,ori incarcat ori gol tot pe acolo e consumul.

sa ma fuck in ele de mobre ca toate mi au mancat mult : tot aud de unii cu consum de 5/100 dar eu niciodata nu am scazut sub 7.

decat sa mi pun rezervorul ala aditional mai bine imi pun o bomboleta de butelie si o trec pe GPL. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci .. cred ca asa o sa fac, cel putin cu ocazia asta verific si starea ambreiajului si sa schimb ce e nevoie ... De verificat verific eu ca imi place sa mesteresc si pana acum eu m-am descurcat mai bine la service decat multi mecanici :)

 

O intrebare putin stupida dar e posibil sa patineze din cauza frigului de afara in conditiile in care motorul era cald ? Ieri erau -2 grade cand m-am plimbat cu el iar motorul era undeva in jurul a 80 grade.

O sa-ti zic ceva cu bataie tare lunga, sansele sa se intample sunt de .. 2% dar cine stie. Mie mi s-a intamplat.

 

Ai verificat presiunea in roata spate dupa iarna?

 

Eu in primavara trecuta, adica exact cu un an in urma, am scos motocicleta de la iernat (din garaj adica) i-am pus bateria si-am zis sa dau o tura ca ma mancau rau palmele.

Am plecat de la garaj, am iesit pe autostrada si am inceput sa-i dau un pic in goarna, cum se spune. Am mers un pic cu 80-90-100km/h apoi dupa ce am scapat de trafic am inceput sa merg un pic mai repede.. pe la 130km/h, eram intr-a sasea pe la 5-6000 de ture.. am bagat gaz.. vad cum imi urca turometrul pe la 8000, aud cum se tureaza motorul, dar eu nimic. Imi zic: nasol, imi patineaza ambreiajul...

Incerc sa repet figura pe la 80-90 la ora.. nimic, ajung iar pe la 130 la ora imi face iar la fel. Hmmm..

Ies de pe autostrada .. opresc la o benzinarie sa alimentez.. vine un mos la mine si-mi arata roata spate. :| Era pe janta, dezumflata complet.

Am umflat-o acolo, am plecat spre casa, iar autostrada, de data asta pe la 130km/h facea ce trebe, urca la 140-150 fara probleme :D

Ce mi se intampla mie e un lucru pe care nu-l credeam posibil .. dar cand acceleram mi se rotea janta in cauciucul neumflat..

A doua zi l-am gasit iar dezumflat muci, l-am umflat iar si am gasit o gaurica exact pe mijloc - am schimbat cauciucul ala.

 

Verifica asta.. desi, cum ziceam, ma indoiesc sa pateasca cineva acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...