Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Pai intri in in "My account" si in coloana "Actions" dai "More" si "Mileage icon" ... iti alegi ce format iti place si ii day copy>paste in semnatura.

 

bafta

Merci, am reusit. Eu incercam sa introduc codul HTML dar se pare ca trebuia BBCode-ul.

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

multumesc de sfaturi .. cred ca o sa incerc sa pun 10w de la motul .. sa vad ce iese ...

 

cat despre arcuri nu stiu nimic, am motocicleta din toamna si nu stiu foarte multe despre mentenanta ei.

am schimbat cam tot ce am crezut de cuviinta la ea, lichid frana, placute frana, ulei filtre aer si ulei, bujii.

 

acum mai am de facut schimbul de ulei si semeringuri la furca, cat mai repede ca mi se pare foarte moale in comparatie cu alte vfr-uri pe care le-am vazut.

apoi ambreajul sa il aerisesc si sa schimb lichidul, si cine stie poate ma bag si la amortizorul spate sa vad ce e cu el.

 

in oras scot cam 8-8.5 consumul. in afara nu prea am mers cu ea. in weekend voi merge la buzau si va voi spune ce consum am reusit sa scot.

credeti ca pentru bucuresti consumul de oras e mare???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul meu in oras este de 8-9l/100km - merg mai agresiv, iar in afara depinde cat de batraneste sau vitejeste merg. Am pus si eu iconul de spritmonitor.de avand acolo evidenta consumurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul meu in oras este de 8-9l/100km - merg mai agresiv, iar in afara depinde cat de batraneste sau vitejeste merg. Am pus si eu iconul de spritmonitor.de avand acolo evidenta consumurilor.

 

Cum ii mai bine din perspectiva consumului in oras ... sa mergi mai sportiv cu crosetat printre masini sau sa stai la coada.

 

Io recunosc, is cam pensionar la capitolu asta si nu prea ma bag la creatie.

 

Consum inca n-am reusit sa fac o departajare oras/exterior, dar e undeva la 8 oras si 6 afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mananc multa benzina la plecatul de la semafor, unde plec mai in forta. De obicei fug de restul masinilor. Probabil daca as pleca mai linistit ar mai scadea consumul.

Nu recomand crosetatul masinilor. Crosetat eu inteleg cand masinile sunt in miscare. Doar cand in fata ta este un bivol ce "conduce" cum stie si el, mai bine trec de el daca am posibilitatea.

Cu masinile oprite la semafor este alta treaba, daca e loc merg pana la semafor, nu este loc stau in coloana ca nu am de ales.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai ghicit: valve RaceTech si arcuri Wilbers. Voi incerca Motul ca ulei dar stau in dubii cu greutatea 5-7,5-10 ? :-L O sa mai arunc o geana pe fisa de calcul de pe site-ul racetech-ului.

Pt a nu lasa spatele in urma, i-am pregatit tot un Wilbers cu reglaj compresie ca si acum (la distanta), rezervor separat si reglare inaltime.

Sper sa fie/iasa combinatia ok. Will live & see...

La asta ma refeream ieri.

post-41410-0-41175700-1368199215_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu masinile oprite la semafor este alta treaba, daca e loc merg pana la semafor, nu este loc stau in coloana ca nu am de ales.

asa merg si eu .. in coloana linistit pana se opreste coloana daca se poate strecura printre masini bine daca nu stam in coloana ... ca doar de .. suntem si noi masini ce naiba :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! de unde ai facut rost de amortizorul Wilbers ?

Cumparat (cum altfel) prin intermediul /index.php?/user/944-romi3/

Cu aj lui mi-am luat mai multe, inclusiv cauciucuri (dupa o negociere mai stransa - i-am aratat ca puteam gasi mai ieftin pe un site extern :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand le pui sus ?

Cand imi fac timp - sunt bagat in cursuri pana-n gat iar weekend-urile-s dedicate familiei. Voi profita de ocazie sa schimb si furtunele de frana spate asa cum facui cu cele de fata.

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ca am venit si eu dintr-o mica plimbare si ma hodinesc.

consumul a fost de 6.2, zic eu ca f bun mai ales ca am fost cu pasager, bagaje si la dus am mers si cu 160.

per total extrem de multumit de motor, dar trebuie de echipat cu topcase si genti laterale pt ca si greutatea pasagerului venind peste mine si greutatea ghiozdanului de vreo 10-15kg .. nu a fost prea comod pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciprinakos: multam fain de link, am sa-l contactez pe om, vreau neaparat un amortizor nou pe spate.

 

Pana una alta, mie mi-a crescut putin consumul fata de anul trecut echipat full + pasger si topcase pentru ca am pozitia mai ridicata pe mobra datorita ghidonului, iar vantul e o frana aerodinamica. Nu stiui daca merita investitia intr-un parbriz inalt insa, acum imi dau seama de viteza dupa vant :D

 

anul asta se face vreo intalnire a iubitorilor de veferici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am incercat o honda vfr 800 vtec din 2003 pe portiunea tg mures -stanceni neagra. este in probe la mine si ma bate gândul sa o cumpar. nu m-am mai dat cu 4 in v niciodato, ultimul motor avut acum 4 ani fiind o honda 929. ca si minusuri pt mine ar fi greutatea si lipsa puterii ca si plusuri ar fi confortul si modul cum arată. saptamana ce vine ma decid daca o iau sau nu in functie de pret. consumul iarasi mi se pare super ok. undeva pe la 6 -7 l la suta.

Asfalt uscat si daca cineva de pe aici are o maneta frana, genti laterale cu sistem eventual si topcase, manere pasager, sa-mi dea de stire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am incercat o honda vfr 800 vtec din 2003 pe portiunea tg mures -stanceni neagra. este in probe la mine si ma bate gândul sa o cumpar. nu m-am mai dat cu 4 in v niciodato, ultimul motor avut acum 4 ani fiind o honda 929. ca si minusuri pt mine ar fi greutatea si lipsa puterii ca si plusuri ar fi confortul si modul cum arată. saptamana ce vine ma decid daca o iau sau nu in functie de pret. consumul iarasi mi se pare super ok. undeva pe la 6 -7 l la suta.

Asfalt uscat si daca cineva de pe aici are o maneta frana, genti laterale cu sistem eventual si topcase, manere pasager, sa-mi dea de stire

:) Lipsa puterii in ture mari poate vrei sa zici, asta comparativ cu 929-le ca in rest este destul de ok. Nu a fost facut sa fie un motor sport, de aici si comportamentul motorului. Ca greutate totala cam asa sunt toate vfr-urile din cauza motorului dar o data pus in miscare nu mai simti greutatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce configuratii aveti pentru bagajerie??

se poate ceva linkuri, sfaturi?

Primul lucru (chiar inaintea inmatricularii :) ) a fost sa ma ocup de bagaje. Am cumparat / adaptat / montat asa : Wingrack (Kappa N141) ; 2 x laterale Givi E360 si 1 x topcase Givi Maxia E52. 124 de litri e aproape suficient pentru tot dulapul sotiei :) . Am mers cu ele pline (cam 30 kg) plus pasager (46 kg) si motocicleta s-a simtit foarte bine, parca se aseaza si mai bine pe drum. Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e un subiect interesant de discutat :) Eu zic ca prin august ar fi ok

daca se face ma bag si eu...

 

Primul lucru (chiar inaintea inmatricularii :) ) a fost sa ma ocup de bagaje. Am cumparat / adaptat / montat asa : Wingrack (Kappa N141) ; 2 x laterale Givi E360 si 1 x topcase Givi Maxia E52. 124 de litri e aproape suficient pentru tot dulapul sotiei :) . Am mers cu ele pline (cam 30 kg) plus pasager (46 kg) si motocicleta s-a simtit foarte bine, parca se aseaza si mai bine pe drum.

merci de info .. trebuie sa ma interesez si eu sa vad ce pun pe ea ca nu se mai poate cu rucsacul in spate ... waaaaaaay toooo uncomfortable

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare si bine v-am gasit , dupa cum urmeaza am sa-mi introduc clar povestea poate asa se gaseste vreunul care sa-mi explice si mie fenomenul ... am achizitionat acum 3 sap un vfr din 2001 , superba motoreta , m-am dat cu ea apx 200km mers decent cu ea , respectivii km i-am facut intr-o zi , a doua zi cand am vrut sa o pornesc nema si am dat la automat de vre-o 4 ori intr-un final a luato mergand in 2 ... am zis ok e momentul pentru bujii , am pus mana pe telefon si am sunat dupa bujii , in aceeasi zi le montez ... surprizaa aceeasii chestie pornit greu + nu se mai accelera mai mult de 5000 de ture in sarcina la relanti balbait ajungea pana pe la 8000 , l-am sunat pe tipu de la care am luat-o si i-am explicat fenomenul , am dus-o la el si am inceput prin excludere:TPS , MAP , pompa de benzina , la fel aceeasi problema ... si dupa multa chinuiala am incercat sa-i obturam un pic furtunul de retur sa vedem ce zice ... surprizaaa motoreta se tura la rosu fara balbaieli dar nu mai statea la relanti , tin sa precizez ca rampa de injectie a fost schimbata doar pentru teste ... daca a-ti intalnit defectul help nici acum nu i-am dat de cap

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...