ThunderByte Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut, aveti idee de unde pot cumpara cheia in semiluna pentru ajustarea lantului la VFR-urile cu monobrat ? A mea a venit fara trusa de scule si as vrea sa imi achizitionez una. Multumesc SPANNER, PIN 89201-MR8-000 Codul Honda, e cam 10 euro. » Post actualizat in 05 May 2016 21:07 Cu siguranta. Daca totul merge bine si ma inteleg cu omul, luni dimineata plec dupa ea, iar spre seara ar trebui sa fiu acasa. Multumesc mult pentru sfaturi. Am sa tin cont. Asfalt uscat. » Post actualizat in 04 May 2016 12:51 ---------- Imi cer scuze ca intreb fara a cauta daca s-a mai postat. Care ar trebui sa fie tensiunea de incarcare normala la VFR800 ? Mersi. Intre 12.5v-13v la relanti si 14.5v-15v maxim in turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tapu Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Salutare vfr-istilor....si in special cel din C-ta care m-a gasit in ditamai parcarea de la SMAEB....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 salut baietii, un manual de la haynes pt un vfr 800 din 98, ma ajuta cineva? mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 (editat) No offence dar ... Muringuristi mai sunteti unii http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-VFR-800-FI-Interceptor-1998-2001-Manual-de-reparatie.html http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-VFR800FI-Interceptor-98-01-Service-Manual.html Editat Mai 7, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Salutari colegi VFR-isti, Mi-am schimbat statorul la mobra - 'al vechi se vede ca-i parlit in poza - dar nu stiu cat de tare sa strang suruburile la capac. In manual zice doar de suruburile de tin statorul in capac si nimic de cele de capac. Merci anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Cam toate suruburile M6 se strang la 12Nm Welcome back! » Post actualizat in 08 May 2016 19:40L.E. Cum sa nu zica bre capitolul 17-3 sau pagina 556 in josul paginii ... Cum ziceam ... muringuristi bre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Multam atat pt info cat si pt urare. Tot la 12 Nm am strans si eu dar credeam ca-i prea putin. I-am bagat garnitura noua si silicon unde zicea manualul - sper sa fie bine si sa nu scape ulei. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 mersi in primul rand pt info... cat despre muringuristi, parca asta era scopul forumurilor in general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Daca te refereai la asta: "TORQUE VALUESFlywheel flange boltAlternator stator torx boltStator wire socket boltEngine oil f ilter cartridgeEngine oil drain bolt103 N·m (10.5 kgf-m, 76lbf·ft)12 N·m (1.2 kgf·m, 9 lbf·ft)12 N·m (1.2 kgf·m, 91bf·ft)26 N·m (2.7 kgf·m, 20 lbf·ft)29 N·m (3.0 kgf·m, 22 lbf·ft)Apply oil to the threadsApply clean engine oil to the 0-ring", nici una nu se refera la capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 (editat) Daca te refereai la asta: "TORQUE VALUES Flywheel flange bolt Alternator stator torx bolt Stator wire socket bolt Engine oil f ilter cartridge Engine oil drain bolt 103 N·m (10.5 kgf-m, 76 lbf·ft) 12 N·m (1.2 kgf·m, 9 lbf·ft) 12 N·m (1.2 kgf·m, 91bf·ft) 26 N·m (2.7 kgf·m, 20 lbf·ft) 29 N·m (3.0 kgf·m, 22 lbf·ft) Apply oil to the threads Apply clean engine oil to the 0-ring", nici una nu se refera la capac. Nu am inteles eu bine, scuze. Intr-adevar nu scrie acolo deci probabil se incadreaza la valorile standard capitolul 1-12 » Post actualizat in 08 May 2016 21:38 mersi in primul rand pt info... cat despre muringuristi, parca asta era scopul forumurilor in general Adevarat si totusi cred ca daca ai da o cautare rapida pe google sigur ai gasit ceva si nu ar mai fi nevoie sa stai pana iti raspunde cineva de pe forum, plus ca e imposibil sa atasezi un manual de 180 de mb pe forum direct. Editat Mai 8, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Salutare. Intr-un final, am batut palma ieri pentru VFR-ul de care vorbeam mai sus. O perioada o sa va mai stresez cu unele intrebari (stiu ca nu va suparati ). Este ultimul an al generatiei a 5-a, respectiv 2001. Are cateva defecte optice (zgarieturi carene, o fisura pe la imbinare, o urma de forţare de la desfacut carena, o semnalizare fisurata, o oglinda zgariata, etc), oarecum normale le consider eu tinand cont de varsta. Ideea e ca stiam de ele si cand am plecat la drum, nu ma asteptam sa gasesc motocicleta de reprezentanta. Motorul merge foarte bine sau cel putin asa cred eu. Nu scoate fum, porneste usor, nu sare din viteza, nu patineaza ambreiajul, nu se aud zgomote ciudate (mai putin fluieratul specific injectiei + distributiei pe pinioane). De la Piatra Neamt la Iasi am avut oarecum ceva drum sa-l testez. Pe curbe este incredibil. Desi este mai greu cu vreo 40 kg decat SV-ul, aproape se lasa singur in viraje. Spun asta dupa 150 km parcursi. Ma gandesc ca dupa 5000 o sa mearga si mai bine. O alta chestie, fata de SV, franeaza de 10 ori mai bine. Aici la fel, spun asta dupa 150 km ... In mare parte cam asta e. Astept sa termin cu actele vietii dupa care o sa-l bag la ture de 2-3 zile prin tara. ====================================================================================== Intrebare : In primul si primul rand, vreau sa fac schimbul de ulei. Ce recomandati sa folosesc ? In motor este Motul (nu stiu ce model si ce vascozitate). Mi se pare cam subtire si m-as indrepta spre altceva. Sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Foarte faina jucaria, sa te bucuri de ea cat a fost? ulei baga 10w 40-50-60 nu are rost sa-i pui mai gros, oricum asta iti recomanda si manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Era la 2350 E la vanzare....cred ca macar 150 E a lasat si vanzatorul....exemplarul asta am vrut sa il iau si eu, dar kilometrajul suspect de mic, cateva defecte optice (far fisurat), modificari cu posibile probleme la RAR, plus distanta relativ mare pana la Piatra Neamt m-au facut sa renunt la el...Sper sa se bucure noul cumparator , de atelaj.Consider ca e cea mai reusita generatie de VFR.Am tot cautat una in stare buna dar fara macar 2800 E nu gasesti nici in strainatate. Drumuri bune si benzina in rezervor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Salutare vfr-isti, am o problema: acul indicatorului temperatura motor cateodata se ridica pana peste prima linie groasa, dar de obicei nu se ridica deloc, ar putea fi defect ceasul sau senzorul? Mentionez ca ventilatorul de racire porneste la mers in coloana, burn , dar ceasul este mort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Nu stiu daca s-a mai discutat pe forum sau nu ....363 de pagini ma descurajeaza dar...sunt curios daca mai exista posesori de VFR care au facut modurile la airbox (flapper, pair valve, snorcle) si desigur eliminarea senzorilor de o2? Eu le-am facut si sunt multumit de rezultate! La voi cum a iesit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Ok si la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salutare vfr-isti, am o problema: acul indicatorului temperatura motor cateodata se ridica pana peste prima linie groasa, dar de obicei nu se ridica deloc, ar putea fi defect ceasul sau senzorul? Mentionez ca ventilatorul de racire porneste la mers in coloana, burn , dar ceasul este mort. Asta pentru ca sunt senzori diferiti. Din ce spui tu, sunt sanse mari sa fie senzorul de temperatura. Nu am retinut ce motor ai exact dar ... gasesti in manual positionarea lui, cred ca vine undeva pe dreapta in spatele cilindrilor din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Salut! Am o problema cu turometrul, urca doar pana la 8000 de rotați. Bordul l-am schimbat. Ce poate fii? » Post actualizat in 13 May 2016 18:39 ....vfr 750 93! » Post actualizat in 13 May 2016 19:40 De unde vine impulsul la turometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Salut! Am o problema cu turometrul, urca doar pana la 8000 de rotați. Bordul l-am schimbat. Ce poate fii?» Post actualizat in 13 May 2016 18:39....vfr 750 93!» Post actualizat in 13 May 2016 19:40De unde vine impulsul la turometru? Din cdi, vezi schema electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Ok! Mulțumesc. O sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 (editat) Vazute azi live ... nu am inteles niciodata de ce honda nu a scos mai multe versiuni de strada a VFR ului, varianta supersport. Editat Mai 15, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Vazute azi live ... nu am inteles niciodata de ce honda nu a scos mai multe versiuni de strada a VFR ului, varianta supersport. Babaciuni...dar ce babaciuni, pff. Mare pacat ca nu au scos mai multe si asa le-au dat ca painea calda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Mi am schimbat semnalele la VFR 800 98-2001 cu unele albe si acum imi caut becuri galbene.Stie cineva unde pot gasi? Semnalele originale sunt in buna stare si le pot ceda daca ii trebuie cuiva(50 lei bucata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 (editat) Mi am schimbat semnalele la VFR 800 98-2001 cu unele albe si acum imi caut becuri galbene.Stie cineva unde pot gasi? Semnalele originale sunt in buna stare si le pot ceda daca ii trebuie cuiva(50 lei bucata). Salut, modelul pe becului care il cauti tu este: WY21W, ar trebui sa il gasesti la orice magazin de piese auto; dar ca sa fie mai sigur te duci direct cu codul de HELLA (8GP009021-002) si daca nu il au, ti-l pot comanda. Bafta! Editat Mai 18, 2016 de Z3US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 O mersi mult pt raspunsul prompt Z3US. Am fost astazi la magazin si soc si groaza Philips costa 37 lei becul iar Hella 25 mai bine ramaneam la cele originale » Post actualizat in 18 May 2016 16:14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.