nycku Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Filtrul de benzina l-ai schimbat ? E in rezervor si il poti gasi doar pe original. Pe ala nu l-am schimbat, marti am programare la service...sper sa fie doar filtru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Dar pe mine cine ma ajuta? Si voua va consuma 9% in oras sau are a mea ceva special? Am impresia ca VTEC-ul e mai flamand. Am varianta FI ai mai mult de 8% nu am reusit sa scot in oras, mers blana maxim. De obicei consuma 7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Tot acolo consuma si al meu in oras, 7-7,5, Depinde cum circuli, daca doar drumuri scurte si motorul e mereu rece, atunci consuma si mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 (editat) S-a mai lovit cineva de problema cu "masa"? vfr 800 2006 La punere contact bazaie releele in bord si nu porneste decat daca anulezi releele de faza scurta si lunga,precum si de semnalizare. Atasez si un clip pe youtube . Problema se manifesta identic si la mine Editat Mai 28, 2017 de Spaceghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 S-a mai lovit cineva de problema cu "masa"? vfr 800 2006 La punere contact bazaie releele in bord si nu porneste decat daca anulezi releele de faza scurta si lunga,precum si de semnalizare. Atasez si un clip pe youtube . Problema se manifesta identic si la mine Deruleaza la minutul 4:09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 ThunderByte, multumesc frumos .(pentru ambele topicuri) Poate merge sa curat acolo mufa sa faca atingere lamele intre ele, fara sa fac lipitura aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 (editat) ThunderByte, multumesc frumos .(pentru ambele topicuri) Poate merge sa curat acolo mufa sa faca atingere lamele intre ele, fara sa fac lipitura aia. Ar fi bine totusi sa ii dai o masa in plus, preferabil dupa mufa, inspre bord. Instalatia e slaba pe masa iar releele si luminile o suprasolicit. Poti da masa si langa relee de pe cadul de bord pe orice fir verde, verde e masa. Nu e tiganeala sau ceva, e doar rezolvarea unui defect din fabrica. Editat Mai 29, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Ma poate ajuta cineva unde pot gasi o husa rezervor pentru vfr 800 din 2005? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Uite una aici https://www.olx.ro/oferta/husa-rezervor-vfr-800-ID8DmuL.html#d81d5ccfcc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Mersi, sper sa gasesc una rosie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Guys intrebare : pentru vfr1200 ce imi recomandați : filtru de aer k&n care se spală la fiecare revizie de ulei sau filtru original. Nu urmăresc creșteri de putere, are destul, ci o filtrare cât mai buna a prafului din țara asta și în special din București. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Cu ocazia weekend-ului prelungit s-a amanat programarea la service pana sapt viitoare, am dat jos rezervoru, am curatat filtru de benzina ( era plin de nisip), dar tot asa face . » Post actualizat in 29 May 2017 17:56Nu am mai apucat sa editez postarea, dar, fiind cam mare sa il atasez pun un link de youtube la simptom si la codul de eroare simptom: Iar codul de eroare este 11, cred : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 (editat) Codul tau e 21 iar eroare e pe senzorul de oxigen(sonda lamda), totusi manualul zice ca motorul se comporta normal in situatia asta. Daca ai desfacut rezervorul, ce ai curatat? Paharul din care treage pompa poate, filtrul nu ai cum sa il cureti, ala se schimba. Daca chiar ai avut nisip, e clar ca ala a trecut mai departe de filtru si ti-a lucrat pe acolo pompa si injectoare. SCHIMBA filtrul de benzina si fa un test de presiune in rampa, apoi verifica vizual modul in care pulverizeaza injectoarele. Editat Mai 29, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Am scos pompa de benzina, acolo era ceva in genu unui spalator de vase de sarma, iar sub el era ceva ca un fel de tifon, ala l-am curatat. Daca este cine din TM sau din imprejurimi cu un VFR sa incerc alta sonda as fi recunoscator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Aia e doar o sita, filtrul arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Guys intrebare : pentru vfr1200 ce imi recomandați : filtru de aer k&n care se spală la fiecare revizie de ulei sau filtru original. Nu urmăresc creșteri de putere, are destul, ci o filtrare cât mai buna a prafului din țara asta și în special din București. Mulțumesc Eu am mers dintotdeauna pe filtrul original. Nu stiu daca e mare sfaraiala cu K&N-ul. Filtrul de aer sport in inteleg, amortizezi destul de repede investita, dar la ulei eu prefer sa il inlocuiec la fiecare schimb de ulei. Costa o bruma de bani si e pacat. Nu stiu, in schimb, la modelul tau. La Fi-ul meu costa 30 de lei. K&N-ul e aproape dublu. Cel sport nu stiu. Deci... Daca vine cineva cu o explicatie "de ce e mai bun cel sport", sunt dispus sa incerc. Pana acum n-am gasit nimic sa ma convinga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Mie mi s-a spus la service ca am de ales între filtru de aer stock și k&n. Și cum ca acest k&n filtrează mai bine. De fapt asta ma și intereseaza. Sa ai ajungă cât mai puține particule de praf în motor. Oricum îl înlocuiesc la fiecare schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Am avut eu filtru de aer K&N sport,de il spalam in fiecare an si nu e sfaraiala,la modul ca are porii mai mari,circula aerul mai lejer prin el,dar inclusiv praful de pe drumurile noastre..ca si comparatie cu cel stock de hartie,palniile de la admisie erau f f pline de mazga,praf,etc,praf care intra si in motor..si va zic eu ca nimeni nu isi da rezervorul jos la fiecare 1000 km sa il spele si unga din nou !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 bun deci raman pe stock OEM sau aftermarket. OEM honda e 500 roni WTF!!! hifo e 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Gata și eu proaspăt posesor de VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Frumos. S-o stăpânești sănătos. Don ce an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Multumesc. 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Congrats !! sa va bucurati unul de celalalt :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 bun deci raman pe stock OEM sau aftermarket. OEM honda e 500 roni WTF!!! hifo e 200. Filtrul normal e mai bun pentru ce vrei tu decat K&N. Mi se pare ca esti un pic exagerat cu grija asta, praf e peste tot, nu numai in Romania. Schimba filtrul la cat iti recomanda manualul de intretinere si cu asta basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) Merci de raspuns. Da sunt puțin maniac. Mereu schimb la timp ulei și filtre. Încerc doar sa nu fac schimbări proaste. De exemplu după achizitia evacuării akrapovic apare întrebarea următoarele : pentru un Flow corect de aer e nevoie de alt filtru? Backpressure se va mai face în aceeasi parametrii ca la evacuarea stock? Știu ca pentru cei cu mai multe mobre la activ și km în pedala suna noob dar eu întreb pentru ca nu știu lucrurile astea și încerc sa nu fac tâmpenii. Editat Iunie 2, 2017 de nikkon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.