nikkon Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Guys intrebare : pentru vfr1200 ce imi recomandați : filtru de aer k&n care se spală la fiecare revizie de ulei sau filtru original. Nu urmăresc creșteri de putere, are destul, ci o filtrare cât mai buna a prafului din țara asta și în special din București. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Cu ocazia weekend-ului prelungit s-a amanat programarea la service pana sapt viitoare, am dat jos rezervoru, am curatat filtru de benzina ( era plin de nisip), dar tot asa face . » Post actualizat in 29 May 2017 17:56Nu am mai apucat sa editez postarea, dar, fiind cam mare sa il atasez pun un link de youtube la simptom si la codul de eroare simptom: Iar codul de eroare este 11, cred : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 (editat) Codul tau e 21 iar eroare e pe senzorul de oxigen(sonda lamda), totusi manualul zice ca motorul se comporta normal in situatia asta. Daca ai desfacut rezervorul, ce ai curatat? Paharul din care treage pompa poate, filtrul nu ai cum sa il cureti, ala se schimba. Daca chiar ai avut nisip, e clar ca ala a trecut mai departe de filtru si ti-a lucrat pe acolo pompa si injectoare. SCHIMBA filtrul de benzina si fa un test de presiune in rampa, apoi verifica vizual modul in care pulverizeaza injectoarele. Editat Mai 29, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nycku Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Am scos pompa de benzina, acolo era ceva in genu unui spalator de vase de sarma, iar sub el era ceva ca un fel de tifon, ala l-am curatat. Daca este cine din TM sau din imprejurimi cu un VFR sa incerc alta sonda as fi recunoscator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Aia e doar o sita, filtrul arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Guys intrebare : pentru vfr1200 ce imi recomandați : filtru de aer k&n care se spală la fiecare revizie de ulei sau filtru original. Nu urmăresc creșteri de putere, are destul, ci o filtrare cât mai buna a prafului din țara asta și în special din București. Mulțumesc Eu am mers dintotdeauna pe filtrul original. Nu stiu daca e mare sfaraiala cu K&N-ul. Filtrul de aer sport in inteleg, amortizezi destul de repede investita, dar la ulei eu prefer sa il inlocuiec la fiecare schimb de ulei. Costa o bruma de bani si e pacat. Nu stiu, in schimb, la modelul tau. La Fi-ul meu costa 30 de lei. K&N-ul e aproape dublu. Cel sport nu stiu. Deci... Daca vine cineva cu o explicatie "de ce e mai bun cel sport", sunt dispus sa incerc. Pana acum n-am gasit nimic sa ma convinga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Mie mi s-a spus la service ca am de ales între filtru de aer stock și k&n. Și cum ca acest k&n filtrează mai bine. De fapt asta ma și intereseaza. Sa ai ajungă cât mai puține particule de praf în motor. Oricum îl înlocuiesc la fiecare schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 Am avut eu filtru de aer K&N sport,de il spalam in fiecare an si nu e sfaraiala,la modul ca are porii mai mari,circula aerul mai lejer prin el,dar inclusiv praful de pe drumurile noastre..ca si comparatie cu cel stock de hartie,palniile de la admisie erau f f pline de mazga,praf,etc,praf care intra si in motor..si va zic eu ca nimeni nu isi da rezervorul jos la fiecare 1000 km sa il spele si unga din nou !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Mai 31, 2017 Share Postat Mai 31, 2017 bun deci raman pe stock OEM sau aftermarket. OEM honda e 500 roni WTF!!! hifo e 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Gata și eu proaspăt posesor de VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Frumos. S-o stăpânești sănătos. Don ce an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Multumesc. 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Congrats !! sa va bucurati unul de celalalt :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 bun deci raman pe stock OEM sau aftermarket. OEM honda e 500 roni WTF!!! hifo e 200. Filtrul normal e mai bun pentru ce vrei tu decat K&N. Mi se pare ca esti un pic exagerat cu grija asta, praf e peste tot, nu numai in Romania. Schimba filtrul la cat iti recomanda manualul de intretinere si cu asta basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) Merci de raspuns. Da sunt puțin maniac. Mereu schimb la timp ulei și filtre. Încerc doar sa nu fac schimbări proaste. De exemplu după achizitia evacuării akrapovic apare întrebarea următoarele : pentru un Flow corect de aer e nevoie de alt filtru? Backpressure se va mai face în aceeasi parametrii ca la evacuarea stock? Știu ca pentru cei cu mai multe mobre la activ și km în pedala suna noob dar eu întreb pentru ca nu știu lucrurile astea și încerc sa nu fac tâmpenii. Editat Iunie 2, 2017 de nikkon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Eu zic K&N, mai ales daca ai evacuare custom. Am curatat si sincronizat carburatoarele, facute confom manual si aveam un punct mort in mid rpm, asta cu filtru oem stock. Cum am pus K&N s-a schimbat treaba, trage liniar de jos pana sus, asa ca tragi tu concluzia. Asta a a fost acum 3 ani...anul asta am dat iar jos carburatoarele sa le curat si sincronizez...guess what, nu era mai deloc mizerie dupa filtru, deci nu-i atat de tragic daca cureti anual filtru ala si-l dai cu spray pt filtre sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Merci de raspuns. Ma voi gândi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 (editat) Eu zic K&N, mai ales daca ai evacuare custom. Am curatat si sincronizat carburatoarele, facute confom manual si aveam un punct mort in mid rpm, asta cu filtru oem stock. Cum am pus K&N s-a schimbat treaba, trage liniar de jos pana sus, asa ca tragi tu concluzia. Asta a a fost acum 3 ani...anul asta am dat iar jos carburatoarele sa le curat si sincronizez...guess what, nu era mai deloc mizerie dupa filtru, deci nu-i atat de tragic daca cureti anual filtru ala si-l dai cu spray pt filtre sport. Nu compara, el are injectie, tu ai carburatie. Chiar si in cazul tau, punctul mort din mid rpm se poate scoate din reglajul carburatoarelor daca mergi la mecanicul potrivit. Eu am avut toba sport cu filtru normal si nu aveam nici un punct mort sau comportament ciudat al motorului. Nu sunt pro sau contra K&N dar un filtru mai permisiv nu poate filtra totusi mai bine sau macar la fel de bine ca unul mai putin permisiv, nu cu aceeasi durata de viata(cicluri de spalare), unul fiind facut din hartie filtranta si altul din burete imbibat cu ulei, uleiul prinde particulele fine dar pana intr-un punct, cand devine prea plin praful trece pe langa ... Editat Iunie 2, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Depinde pe unde te dai cu motorul si in ce conditii. Daca te dai cu el pe plaja, e clar ca nu e indicat un filtru sport. Atat timp cat mergi pe drumuri ok si cureti periodic filitru ala, atunci nu o sa ai probleme, eu in curat anual si e ok. La carburatie e mai complicata treaba, dar daca ai injectie nu pot sa garantez ca o sa simti o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Merg cu el zilnic în București(și voi mai tot merge pana îmi cumpăr un scooter ceva pt ca nc750s ul l-am vândut) la muncă și pe cât posibil afară drumuri lungi. Cât privește filtrul și debitul de aer, chiar dacă am flux mai mare calculatorul face amestecul de aer și benzină asa ca probabil va trebui resoftata ca sa beneficieze cu adevărat de noul debit de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 Nu trebe nici o resoftare, de-aia exista softul actual si de aia exista injectie si un senzor sau mai multe lambda. Injectia se autoregleaza in functie de parametri intr-o bucla inchisa. Daca nu aveai sonde de oxigen mai ziceam dar asa.. Eu nu inteleg de ce inventeaza unii probleme acolo unde nu exista probleme. Cumpara un filtru Hiflo, pune-l acolo si vezi-ti de viata inainte. Nu o sa se intample nimic. Ai verificat macar ochiometric filtrul actual, e cazul sa-l schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 5, 2017 Share Postat Iunie 5, 2017 In primul rand nu a zis nimeni ca ar avea o problema. Eu întreb în urma opțiunilor venite de la mecanic. Cum nu ma pricep la asa ceva am intrebat aici. Nu știu cum funtioneaza Injectia, deci Merci pentru detalii. Momentan nu e cazul sa schimb nimic. Am abia 3300 km și voi face următoarea revizie la 6k. Nelămurirea era k&n vs stock filters. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 (editat) Salut. Am o evacuare finala de la Leo Vince, nu stiu exact modelul. Toba nu are silencer, este goala pe dinauntru (hackuita de fostul proprietar) si cu toate astea, motorul suna decent. Din doua motive as vrea sa o mai scurtez putin. 1. Este putin cam lunga si inestetica in acelasi timp (cel putin asta e parerea mea). 2. As vrea sa sune totusi putin mai tare. Acum nu stiu, daca o scurtez s-ar putea sa sune ca dracu ? Care e principiul mai exact ? As risca sa o stric si sa dau banii apoi pe alta ... ? Mersi. Editat Iunie 7, 2017 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikkon Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 (editat) poate te ajuta asta: http://www.motorcyclistonline.com/high-performance-motorcycle-exhaust-systems-explained-motorcyclist-magazine-tech#page-2 Editat Iunie 7, 2017 de nikkon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Sincer, mie nu-mi plac improvizatiile astea mioritice. Ai putea sa strangi niste banuti si sa-ti iei una calumea de la baietii astia Nu sunt ele miezul din dodoasca, dar sunt facute bine si suna ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.