Metal Heart Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Fata de ce trompete de faruri au avut motoretele mele inainte, VFR-ul e lux. Am si eu o nelamurire legata de rezerva de benzina. Eu pana acum nu am ramas cu ea in pana prostului asa ca nu stiu cand ramane fara benzina. Cel mai mult am mers 40km cu ultima liniuta licarind. Dupa ce se duce si acea ultima liniuta care palpaie, intra rezerva sau aia e tot? Cert e ca dupa cei 40km parcursi cu ultima liniuta licarind mi-au intrat 19L de benzina in rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Fata de ce trompete de faruri au avut motoretele mele inainte, VFR-ul e lux. Am si eu o nelamurire legata de rezerva de benzina. Eu pana acum nu am ramas cu ea in pana prostului asa ca nu stiu cand ramane fara benzina. Cel mai mult am mers 40km cu ultima liniuta licarind. Dupa ce se duce si acea ultima liniuta care palpaie, intra rezerva sau aia e tot? Cert e ca dupa cei 40km parcursi cu ultima liniuta licarind mi-au intrat 19L de benzina in rezervor... In mod normal, un "standard" nestandard zice ca rezerva te duce cam 60 de km, dar eu nu m-as baza pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Fostul proprietar, a mers cu liniuță licărind inainte de Urziceni, iar eu de 3 ori am alimentat cand a inceput sa licare si au intrat 15-15.5 L... In teorie mai erau 5-6 L stiind ca rezervorul este de 21L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Pa da, de asta ma miram si eu.. Am mers o gramda pe rezerva si cand am alimentat au intrat 19L. Deci zeama in ea ar mai fi avut ceva. Cred ca o sa experimentez cat de curand chestia asta, imi iau un bidon de benzina in spate si vedem cat tine si cat intra dupa ce ramane pe uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Eu am ramas in "pana prostului". Din ce imi aduc aminte, am facut cam 50 km si a inceput sa de-a rateuri la un moment dat, dupa care s-a oprit. As fi interesat sa-mi improspatez memoria daca are cineva chef sa experimenteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Aia e tot...licare ultima linie pana la ultimul strop !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Unde fac si eu o interventie la sistemul de franare? Nu e neaparate nevoie, dar dupa ce vin din concediu as vrea sa ii fac o revizie... - schimbat lichid de frana in tot sistemul - dat jos etrierii si curatati - eventual schimbate si garniturile etrierilor f+s Din ce vad in manual, e ceva bataie de cap cu sistemul asta CBS, cu etrier tinut la inclinat la 15 grade, cu dat roata spate jos, cu aerisitoare intermediare samd... Evident, primul mail cu cerere de pret l-am dat dealerului Honda din Bucuresti care are si service. Raspunsul lor (de mai jos) mi-a dat sah! "Buna ziua, Din pacate nu efectuam lucrari la sistemul de franare. Puteti apela la Bardak Motors. Zi buna!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Zi buna!"[/size][/font][/color] Ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Intreb si eu aici, daca imi fluiera putin franele cand franez cu fata ar trebui sa-mi fac griji mari. La ce sa ma uit, ca m-am lasat de mecanica de ceva vreme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B0b_the_Wasp Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 salutare tuturor, sunt proaspat posesor de VFR din 2003 si deja am probleme Am ramas in Cluj, se aude un bazait de sub bord si nu mai vrea sa porneasca, nu am chei la mine, nici macar o surubelnita. Vreo sansa sa ma ajute cineva? Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 Cel mai probabil e din cauza la o impamantare pe partea stanga. Au avut un recall legat de problama asta. E o mufa albastra cu multe fire. Uite o poza cu fixul. Sunt proaspat posesor de VFR dar din cate stiu asta e cauza. Poate cineva mai experimentat are mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B0b_the_Wasp Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 am desfacut, pare ok mufa si firul verde arata ok, altceva ce as putea sa mai verific? » Post actualizat in 14 Jul 2017 16:33 asta era multumesc din suflet guys am rezolvat » Post actualizat in 14 Jul 2017 20:42 s-a rezolvat dar nu prea. acum am dat o tura prin cluj, pe seara, parea ca merge bine. am stationat vreo 2-3 ore, acum cand sa plecam, turometrul a ramas blocat si bordul nu mai afiseaza decat niste linii ca niste erori. ce ziceti, de ce sufera? ma mai tine pana la bucuresti sa ajung sau sa nu ma risc? » Post actualizat in 14 Jul 2017 20:42 s-a rezolvat dar nu prea. acum am dat o tura prin cluj, pe seara, parea ca merge bine. am stationat vreo 2-3 ore, acum cand sa plecam, turometrul a ramas blocat si bordul nu mai afiseaza decat niste linii ca niste erori. ce ziceti, de ce sufera? ma mai tine pana la bucuresti sa ajung sau sa nu ma risc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Salut, trebuie sa schimb tuburile cromate la un VFR 750, an94-97, rc36. Stiti cumva pe cineva care sa demembreze? Cumpar si toata furca daca trebuie ... Multumesc. Eventual daca stiti de la ce alte modele s-ar potrivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 OLX... ce sa zic. Noi costa un purcoi de bani. Nu prea merita. Daca tot ai de investit, nu crezi ca merita sa faci translplant de fatza (telescoape, juguri, roata fatza, discuri, etrieri) de pe un 919 sau ceva F4i Sport sau 600RR cu o suspensie mai acatarii si niste frane mai de doamne-ajuta? Si o poza cu mobra mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 (editat) Gata,am reusit sa reglez farul dupa ce am dat jos plasticul ala ce tine bordul ... Intre timp am inteles ca xenonul ,ca si la masini,este amendabil daca modelul tau de motor nu a fost prevazut din fabrica si cei de la RAR pot verifica asta ,implicit retine talonul. Asa ca mi am mai comandat pe Aliexpress 2 proiectoare ceata 20w bucata si unul spot+ beem de 40w pe care le am instalat cum ma dus capul. Inca nu le am legat ca trebuie sa ma duc la un electrician sa mi puna releu ,dar mai prost ca inainte nu are cum sa fie Editat Iulie 25, 2017 de zis_ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 Nustiu ce sa zic Nu pot sa zic ca-mi place cum arata VFR-ul are lumini foarte ok din fabrica, ce nu te-a multumit la ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 M au nemultumit ca nu erau reglate in primul rand.Faza scurta batea destul de departe dar faza lunga in copaci deci nu o puteam folosi... Apoi am prins o ceata de nu vedeai nimic si ma gandesc ca lampile astea de ceata prin filtrul ala galben si amplasate atat de jos o sa rezolve si problema asta. Stie cineva cum se monteaza un indicator din asta ce ti arata in ce treapta de viteza esti? Mi a sosit indicatorul asta si ma uit ca mata in calendar la el ca e cu un magnet si cu 2 senzori si cu fire in 4 culori....ma asteptam sa fie mai simplu. Nu degeaba,bineinteles : Ma deplasez la domiciliul omului cu berile aferente in lada frigorifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 La miscarea ghidonului stanga-dreapta imi taie toata alimentarea electrica. Bordul se inchide total, motorul se opreste. Problema este la unul din cablurile care pleaca de la comenzi in fata, sub bord, pentru ca daca le misc, isi revine. Problema este ca nu stiu cu care sa incep si parca nu as vrea sa o fac prin incercari, sa le jupoi pe toate. Vreun pont ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 Pai main power switch unde e la motocicleta? La ce faci "click" si prinde viata? La cheia de contact, deci de-acolo as porni cu cautarile. Urmeaza firele care ies din contact si vezi unde duc, probabil o mufa nu mai sta cum trebuie la locul ei. Cablurile sunt toate prinse la un loc sub bord/furca, deci orice ai misca se misca tot.. pana nu urmaresti cablurile nu afli nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Salut,ati avut careva curajul sa puneti un intinzator lant distributie manual ? ca cel din link-ul asta http://www.ebay.co.uk/itm/TIMING-CAM-CHAIN-TENSIONER-MANUAL-ADJUSTER-2002-2015-INTERCEPTOR-800-VFR800-VFR-/160990180535 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Ma gandesc sa-mi pun eu. Mi se pare ca a inceput sa-mi tacane si mie. Voi confirma la service in prima faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Am pus eu la un v-tec ... care e baiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 (editat) Pai tu sa ne spui,daca ai pus..e bai sau nu e bai ?se mai aude ceva? recomanzi ?? Ai inlocuit ambele intinzatoare,sau doar pe cel din spate ? Editat Iulie 31, 2017 de cristh4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodooo Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 http://blog.biker.ie/2013/10/vfr800-rc46-rear-cam-chain-tensioner.html Asta am gasit pentru schimbarea intinzatorului spate. Pentru fata nu am gasit inca. Variante de ajustare a tensiunii sunt 2: cea din link si una la care se regleaza cu motorul pornit din aproape in aproape. La mine suna intinzatorul foarte putin, pana ajunge temperatura la 40-50 de grade, dupa care tace. Vi s-a intamplat sa vi se aprinda intermitent becul de abs doar dupa ce treceti de 120 km/h? Daca opresc motorul si pornesc din nou nu mai face asa pana nu ating iar 120-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Da,am citit si eu articolul,mie mi se aude la fel,doar cand e rece,trebuie sa umblu preventiv,cel mai probabil in revizia din sezonul rece..!! Cu abs-ul nu ii poti face decat o testare,ai vreun senzor bulit,asta dupa ce inspectezi vizual sa nu ai coroanele de abs acoperite cu pamant,mazga,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.