ciprinakos Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 in cel mai probabil caz se datoreaza faptului ca nu era roata in sarcina. motorul nu are o turatie stabila la relanti iar inertia rotii este destul de mare in comparatie cu cea a lantului si apar fluctuatii/deosebiri in viteza unghiulara a celor doua. atat timp cat nu-ti face problema in mers atunci nu-i problema. poti verifica, pt a fi cu sufletul impacat, poti verifica daca lantul are 'f-o za gripata - putin probabil daca lantul a fost cat de cat intretiut si daca nu-s semne de rugina. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 in cel mai probabil caz se datoreaza faptului ca nu era roata in sarcina. motorul nu are o turatie stabila la relanti iar inertia rotii este destul de mare in comparatie cu cea a lantului si apar fluctuatii/deosebiri in viteza unghiulara a celor doua. atat timp cat nu-ti face problema in mers atunci nu-i problema. poti verifica, pt a fi cu sufletul impacat, poti verifica daca lantul are 'f-o za gripata - putin probabil daca lantul a fost cat de cat intretiut si daca nu-s semne de rugina.bafta! la asta m am gandit si eu.va multumesc pt lamuriri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Intre doua nu te ploua Am o intrebare: stie cineva de unde pot face rost ieftin un deflector din ala de parbriz? Al meu are o mica bucatica rupta in partea stanga de la prima si ultima cazatura cu motoreta. Zic ieftin pt. ca la louis gasesc cu 100 EUR dar mi se cam pare bataie de joc de bani. Prea mult pentru o saracie de bucata de plastic. In alta ordine de ideei au venit levierele de care vorbeam niste posturi mai devreme. Merita toti banii si recomand la toata lumea. Pe langa faptul ca arata si sunt lucrate f. bine imi place ca se poate doza cat de 'muscatoare' sa fie frana la franarea cu 2 degete si faptul ca schimba mai bine vitezele acum (cred ca pistonasul de la ambreiaj apasa mai tare acum altfel nu-mi explic) A, si la VFR-ul rosu puteti observa o sa lucrata de Darian. Inca una: desi VFR-ul e o mobra cu lumini foarte ok, am vazut la tura de ieri ce inseamna xenon montat pe ea. Mult mult mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 In sfarsit am facut si eu cateva poze cu VFR-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Misto dar parca are multe stikere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 mai am tancul si carenele de luat de la reparat/vopsit si seaua de venit de la Darian si sunt apoi sunt gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Misto dar parca are multe stikere... Iluzie optica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Iluzie optica De la prea mult soare Cateva 750-uri custom, generatia 90-98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 cutreierand astazi pe youtube am dat de poza din atasament. am intrebat pe la americani dar nu stie nimeni nimic de cine/unde s-ar face asa ceva. eu credeam ca doar predecesoarele vtec-ului puteau purta astfel de crash bar-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus12 Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Salut baieti si fete! La ce pret ar fi bun un vfr 750 din '98-'99 ? Si ce ar trebui sa tin cont cand cumpar un vfr? Multumesc ! Mesaj completat Salut baieti si fete! La ce pret ar fi bun un vfr 750 din '98-'99 ? Si ce ar trebui sa tin cont cand cumpar un vfr? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Salut baieti si fete! La ce pret ar fi bun un vfr 750 din '98-'99 ? Si ce ar trebui sa tin cont cand cumpar un vfr? Multumesc ! Mesaj completat Salut baieti si fete! La ce pret ar fi bun un vfr 750 din '98-'99 ? Si ce ar trebui sa tin cont cand cumpar un vfr? Multumesc ! 750-ul s-a facut doar pana in 97 iar din 98 a aparut cel de 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus12 Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 750-ul s-a facut doar pana in 97 iar din 98 a aparut cel de 800. Scuze dar nu sunt prea familiarizat cu anii de aparitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 sal-nu te mai chinuii, daca ai masurat corect poti sa iti cauti linistit un regulator nou -acelasi lucru am patit si eu si probabil multi alti, din descrierea ta cu "pornit si apoi ..." verdictul este clar regulatorul de incarcare busit -eu luna asta ii cumpar unul nou de aici http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm - nu incerca cu sh-uri respect Salut De la ignitech tocmai mi-am cumparat si eu releul. Eu am uitat sa le spun prin ce sa il trimita si astia by default l-au trimis cu posta... si a facut vreo 13 zile . Daca te grabesti cred ca poti sa le spui sa il trimita cu DHL TNT etc..... Weekendu asta cred ca mi-l montez si o sa postez rezultatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Exista vreun Vfr 750 '94-'97 prin Bucuresti? Vreau sa il incalec si sa fac ceva km cu el sa vad daca imi place. Las garantie in bani, masina, ce vrea proprietarul. Astept PM daca exista vreun binevoitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 daca nu ma insel, "Gixu." are/avea un 750 si-i din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 daca nu ma insel, "Gixu." are/avea un 750 si-i din Bucuresti. Gixu avea un 750 dar era un 750 din 93. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Salut De la ignitech tocmai mi-am cumparat si eu releul. Eu am uitat sa le spun prin ce sa il trimita si astia by default l-au trimis cu posta... si a facut vreo 13 zile . Daca te grabesti cred ca poti sa le spui sa il trimita cu DHL TNT etc..... Weekendu asta cred ca mi-l montez si o sa postez rezultatele. mersi pt. informatie.imi spui si cat te a costat cu tot cu posta ?si cum trebuie procedat ca eu nu am mai lucrat cu astia de dincolo.si aici totul este in engleza Mesaj completat salut.caut un regulator de tensiune pt.un vfr de 750 din 1987,aveti careva? Editat Aprilie 2, 2011 de trogheru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Salut, intereseaza pe cineva un parbriz touring de vtec? Il vand sau il dau la schimb pe unul sport. Pret: 80 euro Mesaj completat Salut, intereseaza pe cineva un parbriz touring de vtec? Il vand sau il dau la schimb pe unul sport. Pret: 80 euro 0752 217 585 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Salutare,am si eu o problema la vfr-ul meu din 2001.La drum foarte denivelat sau canr iau o groapa se aprinde becul de FI (cel rosu) si cel cu cheita(cel portocaliu).si imi taie gazul pret de 1 secunda pana revin din nou pe drum bun.Precizez ca la relantiu si pe asfalt bun nu se aprinde .Stie careva de unde este problema?Trebuie sa-l pun pe un tester?. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 daca-i doar din cauza scuturatului, singura chestie de-mi vine in minte ar fi senzorul/contactul de cric lateral si/sau central. practic acestea nu permit motorului sa mearga daca este in viteza, ambreiajul neapasat/strans si vr-unul din cricuri lasate. verifica arcurile/jocul de la cele doua cricuri. nu vad alte contacte care s-ar putea intrerupe si reface in un interval atat de scurt. verifica astea si poate ceilalti colegi vfr-isti mai vin cu alte idei. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 daca-i doar din cauza scuturatului, singura chestie de-mi vine in minte ar fi senzorul/contactul de cric lateral si/sau central. practic acestea nu permit motorului sa mearga daca este in viteza, ambreiajul neapasat/strans si vr-unul din cricuri lasate. verifica arcurile/jocul de la cele doua cricuri. nu vad alte contacte care s-ar putea intrerupe si reface in un interval atat de scurt. verifica astea si poate ceilalti colegi vfr-isti mai vin cu alte idei. bafta! Multumesc pentru sfat ,am sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Salut Tocmai mi-am instalat releul de incarcare de la Ignitech. De instalat , l-am pus in locul celui vechi, a inceput bine, tinand cont ca este considerabil mai mare decat cel original. Am facut ceva masuratori si la relanti cu 2 faruri aprinse 13 V cand cresc in ture 14 V, si in turatii maxime nu depaseste 14.5 V. Ramane de verificat rezistenta in timp. La o prima idee nu pare sa se incinga. Mesaj completat Salut Tocmai mi-am instalat releul de incarcare de la Ignitech. De instalat , l-am pus in locul celui vechi, a inceput bine, tinand cont ca este considerabil mai mare decat cel original. Am facut ceva masuratori si la relanti cu 2 faruri aprinse 13 V cand cresc in ture 14 V, si in turatii maxime nu depaseste 14.5 V. Ramane de verificat rezistenta in timp. La o prima idee nu pare sa se incinga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 (editat) Când un releu se încinge tare e pe ducă ? Al meu se încinge ca naiba, nu poți pune mâna pe el, dar încarcă bine. Editat Aprilie 3, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 daca-i doar din cauza scuturatului, singura chestie de-mi vine in minte ar fi senzorul/contactul de cric lateral si/sau central. practic acestea nu permit motorului sa mearga daca este in viteza, ambreiajul neapasat/strans si vr-unul din cricuri lasate. verifica arcurile/jocul de la cele doua cricuri. nu vad alte contacte care s-ar putea intrerupe si reface in un interval atat de scurt. verifica astea si poate ceilalti colegi vfr-isti mai vin cu alte idei. bafta! Am ancorat ambele cricuri cu fasete dar din pacate tot intrerupe,nu mai intrerupe la orice denivelare ,doar la gropi ceva mai mari.Deocamdata ma interesez de un tester ceva sa vad care-i buba. Multumesc oricum de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Când un releu se încinge tare e pe ducă ? Al meu se încinge ca naiba, nu poți pune mâna pe el, dar încarcă bine. Nu. Nu cred ca are vreo legatura. Ala original se incingea destul de tare la mine. Dar s-a ars dupa un an ... . Dar sfatul meu e sa ai tot timpul un releu cu tine , cand pleci la drumuri mai lungi, sa nu ai surprize neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.