Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu mai stiu exact dar parca 3,2 L. Poti sa-i bagi atat semi cat si ulei full sintetic. Eu am folosit numai Motul si am fost multumit. Daca nu te dau banii afara din casa, un 5100 15w50 merge fara nici o problema. Pune cateva poze cu ea.

 

Mie nu imi "manca" pic de ulei. In aproape 5000 km n-a consumat gram de ulei, nu mai spun ca uleiul inca isi pastra o nuanta placuta.

Apropo, la cati faci schimbul, avand in vedere ca folosesti Motul? Eu am avut Motul 7100 si am facut vreo 8500 anul asta. In primavara il schimb oricum, dar eram curios. Si tot de curiozitate: folositi aditiv la ulei? (eu am bagat in primavara o doza de Metabond). Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La VTEC in manualul gasit pe net scrie 4000 mile (aprox 6000km) pentru un schimb de ulei si filtru; in graficul de intretinere dat de Intermotorcycle (fostul importator si dealer) si cel de la Carpati Motors intervalul e de 6000 km.

 

Bafta!

 

 

PS: daca tot era vorba mai sus de capace monopost, daca vrea cineva un capac monopost pt VTEC am unul de vanzare (cu tot cu capacelele pt gaurile de la manere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La VTEC in manualul gasit pe net scrie 4000 mile (aprox 6000km) pentru un schimb de ulei si filtru; in graficul de intretinere dat de Intermotorcycle (fostul importator si dealer) si cel de la Carpati Motors intervalul e de 6000 km.

 

Bafta!

 

multam fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi VFR-isti ,de 2 saptamani sunt posesorul unui VFR 750 F din 90 ,m-ar interesa daca aveti idee de magazine online din Europa unde pot gasi piese pentru ea.Eu scot un consum de 7.5 L/100 km ,este normal tinand cont ca este limitata la 34 CP?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, la cati faci schimbul, avand in vedere ca folosesti Motul? Eu am avut Motul 7100 si am facut vreo 8500 anul asta. In primavara il schimb oricum, dar eram curios. Si tot de curiozitate: folositi aditiv la ulei? (eu am bagat in primavara o doza de Metabond). Multam

 

Intre 6 si 8000 km, in functie de diversi factori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aruncat prin service o grila de VFR 750 '95 mai mult ca sigur se potriveste si la altele din alti ani, o donez cui ii terbuie(eu am pierdut una si aiurea a mai fost fara, chiar protejeaza) daca are careva nevoie sa zica.

 

Deasemenea m-am pricopsit cu o roata de vfr pe 16", e impecabila, daca are careva nevoie sa zica, ne intelegem la pret.

Ma intereseaza roata. Poti pune niste poze si sa-mi spui un pret?

 

Legat de grila, la care grila te referi?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza roata. Poti pune niste poze si sa-mi spui un pret?

 

Legat de grila, la care grila te referi?

 

Multumesc!

 

Grila de la radiator.

Poze :

post-18053-0-69269400-1321855845_thumb.jpg

post-18053-0-85310300-1321855875_thumb.jpg

 

De pret nu stiu ce sa zic ... Am luat tot ansamblul fata de la tipul care a avut piesele de vfr ieftine. In honda EPC imi zicea ca roata e pe 17" si discurile de 296(ca la cb-ul meu), doar ca roata e de 16" si discurile de 276(ca la f2 si vfr-urile de dinainte de 1989), poate ca nu ar fi fost o problema asa mare daca furca era intreaga, dar din pacate bratele sunt un pic strambe ... in fine nu vreau sa despic firul in 4 pe tema asta, cam asa e cu piesele ieftine.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

are cineva experienta cu power commander si autotune montate pe vfr? Daca da, va rog sa dati ceva informatii cu eventuale dificultati si/sau tips-uri de montare si exploatare.

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se hotaraste cineva sa-si vanda VFR-ul 800 (1998-2001), sa scrie si aici, pentru ca sunt interesat sa cumpar unul.

 

Stie cineva ceva despre aceasta motocicleta de pe mobile.ro (din Drobeta Turnu-Severin)?

http://goo.gl/wT0sO

Mi se pare suspect de ieftina pentru cati "Km reali" spune vanzatorul ca ar avea, fiind si recent adusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, care a fost ultimul VFR cu distributie pe pinioane? Este VFR 800 Fi facut pana in 2001?

Cel din anuntul postat de mine e ultimul VFR cu distributie pe pinioane, si este modelul 1998-2001. Este modelul pe care il vreau eu.

Care a fost primul cu distributie pe pinioane nu stiu.

 

Km reali ? Cu carte service da. Motorul arata superb, daca merge la fel cum arata suma este aproape corecta.

 

"Rechinul alb" are aproape 100 K cu vfr-ul si merge ca in prima zi.

Daca ar fi in Bucuresti, maine m-as duce sa-l vad, cu un mecanic priceput. Sau mi-as da intalnire cu el intr-un service unde sa il pot verifica.

In drobeta-Turnu-Severin nu stiu pe nimeni, si nici nu stiu ce mecanic din Bucuresti ar veni cu mine pana acolo sa imi spuna daca merita sau nu.

Cam cat ar trebui sa aiba compresia un VFR in stare foarte buna?

Editat de georgem
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia la al meu in manual e 13,7 bar, cam pe acolo trebuie sa se invarta si cel de 800. Si eu zic ca arata f bine in poze, totusi spune-i sa-ti trimita niste poze cu rezolutie mai mare, ca vad abtibildurile alea la carena laterala dreapta, sa nu fi fost scapat acolo si sa ascunda zgarieturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut videoclip-ul cu multa vreme in urma si, asa cum i-au zis si altii la rubrica de comentarii de pe youtube, cam bate campii. Inainte sa-mi iau vfr-ul am citit comentarii pro si contra si am ajuns sa-mi iau tot vfr.

Motocicleta "doarme" pana-n 7k ture (si d-aia nu se poate face touring cu ea) si consuma multa benzina este ceea ce spune el. De fapt, pt prima afirmatie, mie mi se pare convenabil: la mers lejer, de pana-n 7k ture / 135km/h, si in regim de touring consumul meu se situeaza usor sub 5% in conditile in care merg cu gentile laterale si posterioara iar pe mine flutura imbracamintea de fas. Daca trec de acest regim de somn, normal ca si consumul creste dar niciodata nu mi-a trecut de 7 (dar nici cu peste 200 n-am mers).

A mai zis el multe dar, in concluzie, cred ca-i dus... iar detinatorii de vfr-uri cred ca stiu mai bine decat un descreierat care traieste din forjatul motoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Pentru ca vad ca sunteti pe principiul:" Omul gospodar isi face iarna car si vara sanie", va anunt ca imi scot la vanzare "Zdreanta" (Honda VFR 750 F- RC 36 E, pe talon scrie anul fabricatiei- 1994). Are ITP-ul facut anul asta in 28.07.2011 insa starea ei estetica lasa de dorit ( a se vedea in poze), motiv pentru care asi prefera sa se dea mai bine pe piese.Insa, deoarece nu am cunostintele necesare pentru a desface un motor si nici spatiul de depozitare, asi prefera sa-l dau spre desfacere, la un pret modest. Daca sunteti interesati puteti sa-mi dai PM si revin cu mai multe detalii.

 

 

Multumesc,

Blachiutza

post-39933-0-50365300-1324041503_thumb.jpg

post-39933-0-25133000-1324041514_thumb.jpg

post-39933-0-47083000-1324041522_thumb.jpg

post-39933-0-63402400-1324041536_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut videoclip-ul cu multa vreme in urma si, asa cum i-au zis si altii la rubrica de comentarii de pe youtube, cam bate campii. Inainte sa-mi iau vfr-ul am citit comentarii pro si contra si am ajuns sa-mi iau tot vfr.

Motocicleta "doarme" pana-n 7k ture (si d-aia nu se poate face touring cu ea) si consuma multa benzina este ceea ce spune el. De fapt, pt prima afirmatie, mie mi se pare convenabil: la mers lejer, de pana-n 7k ture / 135km/h, si in regim de touring consumul meu se situeaza usor sub 5% in conditile in care merg cu gentile laterale si posterioara iar pe mine flutura imbracamintea de fas. Daca trec de acest regim de somn, normal ca si consumul creste dar niciodata nu mi-a trecut de 7 (dar nici cu peste 200 n-am mers).

A mai zis el multe dar, in concluzie, cred ca-i dus... iar detinatorii de vfr-uri cred ca stiu mai bine decat un descreierat care traieste din forjatul motoarelor.

stai,stai,stai...ca ceea ce spui tu mi se pare interesant insemna ca ai o autonomie de 400 km la un asa consum si sincer m`am mai tot interesat dar nu am auzit pe nimeni sa ii ia asa de putin...am mai auzit de un 5,5 dar mers numai in viteza a6a la 90 km la ora(si asta nu e stilul meu,nu ca asa avea unul foarte sportiv) eu nu am reusit sa scot la a mea mai putin de 6,5% viteza de croaziera maxim 130km/h si schmibul vitezelor nu mai mult de 5000 rpm fara prea multe depasiri si autostrada 100 de km,motocicleta este stok(evacuare originala,filtru de aer original dar curat,bujiile ok) doar ca am termostatul blocat pe deschis care nici acum nu am reusit sa il schimb si temperatura apei pe frigul asta sta undeva intre 60-70 de grade.Intrebare : asta sa imi influenteze consumul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar ca am termostatul blocat pe deschis care nici acum nu am reusit sa il schimb si temperatura apei pe frigul asta sta undeva intre 60-70 de grade.Intrebare : asta sa imi influenteze consumul ?

Evident. Cand temperatura motorului este mai scazuta, amestecul este mai bogat in bezina, deci consumul va fi mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine sunt dezactivate pair-air valves (blocat furtunul de trage aer din cutia filtrului si scoasa mufa din valva), dezactivata actionarea caii secundare de intrare a aerului in cutia filtrului (scos si obturat/izolat furtunelul de vacuum de deasupra cutiei filtrului - n-am gasit de cuviinta sa scot si ghidul de cauciuc al aerului din drapta), filtru aer K&N, schimbate tevile colectoare a esapamentului cu unele fara catalizator (fara intentie dar busind bicla anul trecut s-au deformat cele vechi si n-am gasit meseriasi sa mi le faca), esapamentul il am Laser (am avut bulan pt ca asa a venit mobra din germania - luat sh la 17k km) si (cred eu ca-i f important - mai important decat efectul vitezei mari) controlul cumpatat al manetei de acceleratie.

Pt ultimul punct ma refer la faptul ca, cu rare exceptii, nu trag de acceleratie brusc ci lent si progresiv functie de miscarea/acceleratia mobrei - faptul ca, la vfr, configuratia motorului, in "V", te face sa-l "simti" mai bine decat o bazaitoare super-sportiva in 4 linie (sper sa nu-mi sara cei cu sportive-n cap dar cei cu "V"-uri stiu la ce fac referire).

Un alt factor important este evitarea pe cat posibil a variatiilor de viteza. Spre exemplu: ajungi o alta masina din urma dar nu o poti depasi imediat - in acest caz, daca reusesc sa estimez de la distanta, ma apropii mai lent de cel ce vreau sa-l depasesc asteptand/estimand o oportunitate de depasire; cand aceasta vine/o vad incep o accelerare lina astfel incat sa fiu in spatele lui/ei (sa nu-mi iasa vorbe ca-s misogin) si sa pot iesi in depasire imediat ce s-a eliberat sensul opus. Diferenta este ca eu mi-am conserva mai bine momentul miscarii spre deosebire de situatia in care m-as baga in "fundul" celui ce ar urma depasit si apoi sa trag tare de gaz pt a mari suficient viteza sa pot efectua depasirea. Tot asa si cu opririle la intersectii/sensuri giratorii unde trebuie dat prioritate: pe cat posibil, incerc sa nu opresc efectiv ci sa ma misc/tarasc (in unele cazuri) lent - se stie ca cel mai mare consum este atunci cand pornesti de pe loc pt ca te treci de la o stare la alta (repaus - miscare). Toate astea le-am experimentat mai pe indelete cu masini "puturoase" - mai intai un audi100 din 83 iar acum un astra de 1,7 care arata consumul instantaneu pe consola centrala.

Revenind la motocicleta, conteaza si cauciucurile: pana spre mijlocul toamnei am avut niste continentale de vara (aproape lisa pe centru si deja "patratite") iar acum am niste enduroaice pirelli corsa rs cu care mi-a crescut o tara consumul dar merg fara prea multa grija pe udatura, pietris si noroi (cand e cazul) - in vara-mi voi lua niste scorpioane de la pirelli. Aici se vede cum arata cu enduroaicele montate: http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/143-honda-vfr-800-vtec-abs/page__tab__images

Am experimentat si eliminarea senzorilor de O2 dar, desi controlul acceleratiei la viteze mici era sublim, consumul imi crescuse si, drept urmare, i-am reconectat - deci nu recomand. Am deja luate un power commander V si un modul autotune dar n-am avut timp sa le montez si nu stiu cum vor afecta si acestea consumul.

Referitor la temperatura, eu zic sa faci ceva sa-ti remediezi problema. La mine, cat de rece ar fi vremea (cel putin pana peste 2 grade), motorul mi se incalzeste peste 80-85 grade iar mersul cu 160-180 pe autostrada n-a schimbat asta. E bine stiut ca un motor cald merge mai bine decat unul rece.

Am divagat destul si am sa ma opresc aici. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...