Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 In privinta trompetei, daca ai cand, mergi de o asculta pe a lu' Dani, fara DB-killer. O sa te indragostesti. Nu am nici un dubiu. Stiu sigur ca ar suna ceva de vis. Dar nu stiu cum ar suna la viteze/ture mai mari. Este motor luat in principal pentru tura si nu as vrea sa imi amestece gandurile in cap de atata zgomot. Vedem. Nu zic nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Nu am nici un dubiu. Stiu sigur ca ar suna ceva de vis. Dar nu stiu cum ar suna la viteze/ture mai mari. Este motor luat in principal pentru tura si nu as vrea sa imi amestece gandurile in cap de atata zgomot. Vedem. Nu zic nu. La peste 120-130nu o mai auzi din cauza zgomotului de fond. Am facut ceva km, mereu fara db-killer. E o toba simpla,fara nume, se aude bine dar nu deranjeaza, doar incanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Off topic ! Foarte multi nu au reusit sa le mai porneasca ! Ar trebui sa te bucuri ! Iarta-mi gluma daca nu ai gustat-o ! on topic : problema nu poate fi decat de la un contact electric care ar putea fi oxidat si nu mai inchide circuitul pe oprire . Butonul rosu de pe ghidon functioneaza ? Butonul acela rosu l-am verificat,intr-un tarziu am scos si mufa dar nu s-a intamplat nimic.In bord se afla indicatorul acela de la H.I.S.S ,este aprins non stop.Am inteles ca este o eroare pe undeva dar in primul rand trebuie sa descopar de unde. Si sa stii ca ma bucur defectul nu e invers(sa nu o pot porni).Buna gluma. Editat Aprilie 12, 2012 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Pai poate butonul rosu inchide circuitul, deci degeaba scoti mufa. Vezi pe schema, si fa scurt pe mufa cu butonul rosu. Si verifica cu un aparat de masura daca functioneaza butonul rosu. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Butonul acela rosu l-am verificat,intr-un tarziu am scos si mufa dar nu s-a intamplat nimic.In bord se afla indicatorul acela de la H.I.S.S ,este aprins non stop.Am inteles ca este o eroare pe undeva dar in primul rand trebuie sa descopar de unde. Si sa stii ca ma bucur defectul nu e invers(sa nu o pot porni).Buna gluma. Sistemul de la HISS trebuie sa aiba un cititor de cip-uri si , probabil , un releu care sa deschida sau sa inchida circuitul de pornire / alimentare / aprindere , etc . In cazul in care martorul respectiv sta permanent aprins , inseamna ca de acolo poate fi buba . Multa bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Multumesc pentru sfaturi.Maine dimineata intra in verificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 salut.stiti careva ce presiune de aer trebuie sa am in telescoapele din fata?ca la mine au 1 atm si de cand am schimbat cauciucul parca scutura mai tare.oare de acolo pot sa mai reglez sa le las mai moi?sau sa nu umblu la ele?multumesc si un paste fericit tuturor!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 salut.stiti careva ce presiune de aer trebuie sa am in telescoapele din fata?ca la mine au 1 atm si de cand am schimbat cauciucul parca scutura mai tare.oare de acolo pot sa mai reglez sa le las mai moi?sau sa nu umblu la ele?multumesc si un paste fericit tuturor!! Nu mai stiu exact, era in manual data dar oricum nici pe departe 1 atm ci mult mai putin ... alea nu se umfla la vulcanizare cu pistolul clasic de aer, pentru amortizoare e o pompa speciala cu manometru incorporat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 deci ar trebui sa mai dau drumul la aer?o sa aiba efectul dorit?adica o sa fie mai moi telescoapele si nu o sa ma mai scutere asa tare ?si cu o pompa cu manometru nu se poate regla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 deci ar trebui sa mai dau drumul la aer?o sa aiba efectul dorit?adica o sa fie mai moi telescoapele si nu o sa ma mai scutere asa tare ?si cu o pompa cu manometru nu se poate regla? Normal asa ar fi, cel mai bine ar fi sa vezi manualul ... Nu conteaza cu ce umfli atata timp cat presiunea e cea recomandata de manual, doar ca un pistol de imflat roti nu e asa precis si finut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Si-a pus cineva un ghidon de superbike pe vfr? Pentru o pozitie upright ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Superbike lenker se numeste ghidonul gen naked, pus pe sportiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 @adrian: cum a zis si Gixu, se numesc superbike-lenker sau pe engleza superbike-handlebars sau pe romaneste ghidon de superbike @ Gixu: yup, la astea ma refeream : http://spieglerusa.com/controls/handlebar-conversion.html Nu trebuie neaparat sa fie cele "originale" de la lsl sau spiegler, chiar si ceva manufacturat, cum se comporta motorul, este incomoda pozitia mainilor in curbe? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Eu m-am dat cu un VFR 1200 cu ghidon superbike. personal prefer mai mult varianta cu semighidoane originale, am mai mult control. Cine a avut naked si e obisnuit, spune ca e pozitia mai ok cu ghidon sbk..Parerile sunt impartite. La capitolul comfort, o data cu ghidonul trebuie sa schimbi si parbrizul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 eu am ghidon de ala superbike (de naked). am schimbat furca fata cu una upside down, am renuntat la carene si i-am pus ghidon normal. BELEA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 eu am ghidon de ala superbike (de naked). am schimbat furca fata cu una upside down, am renuntat la carene si i-am pus ghidon normal. BELEA! Ne pui o poza . . . ca se pare ca ai coafat o bestie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Ce-ti mai place sa te bagi in seama. Cauta termenul pe google si o sa vezi ce-ti da, romane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Ne pui o poza . . . ca se pare ca ai coafat o bestie ! stai sa-mi vina masca de streetfighter... saptamana viitoare o sa ai pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 s-o baga in seama dar are dreptate. ghidonul de superbike e una si ghidon de naked e alta. nu poti folosi ghidon sbk de naked ca si expresie cand sunt doua lucruri diferite. poti folosi ghidon de naked aka handlebar sau ghidon de sbk aka clips-on sau pe romaneste semighidon. totusi pe vfr sunt semighidoane inaltate care da o pozitie foarte buna iar schimbarea lor cu handlebar n-o vad de mare efect doar daca nu vrei sa pui un ape-hanger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) Romanul tot roman e. @ saracie: termenul de "superbike handlebar" provide din anii 70-80 inainte de inventarea semighidoanelor "clip-on" si se refera la ghidoanele care erau folosite in motocicletele sportive din anii respectivi. Nu erau nici standard de cruiser/enduro si nici drepte. Din aceasta diferentiere provide si denumirea. Ca sa evitam confuzia, vreau sa-mi pun pe vfr in loc de semighidoane, ghidon de "naked", pentru ca suntem romani. Editat Aprilie 16, 2012 de robertd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Motoarele au fost gandite foarte bine de cine au fost gandite (parerea mea). Am mai vazut personaje pe-afara care-si puneau ghidoane din astea de naked pe gixxer de 1000. Nu judec,doar ca eu personal nu le vad rostu.... Daca ai VFR si vrei ceva mai comod,pozitie mai relaxata,iti iei naked.... asta doar daca nu vrei sa faci struto-camila din motor.. in viziunea ta nu poti sa faci tuning la nici un motor, masina, nimic! - doar fiindca asa le-a gandit producatorul. ura si la gara... daca vrei sa modifici un motor pe care iti place sa mergi, nu ai voie, trebuie sa cumperi altul pe care sa nu-ti placa sa mergi... am avut naked, am avut si carenata. am si enduro/turing sau cum s-o chema amaraciunea aia de bmw F650. nu as schimba vfr-ul modificat pe nici un naked nou. si nici pe o carenata. asta e damblaua mea... producatorul se poate supara daca vrea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 ai dreptate in ce zici cu obiectia ca ghidoanele naked (handlebar) ofera o pozitie mai confortabila de pilotat, mai ales in orase, trafic aglomerat. in rest nu se schimba nimic, bracare, manevrabilitate sunt la fel. iar optiunea de a pune furca usd este poate o exagerare, poate nu... fiindca in cazul asta cu siguranta modifica stabilitatea si in general comportamentul motocicletei in viraje si nu numai. deci daca ghidonul naked este o chestie de confort, furca usd este o imbunatatire. fara dubii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 VFR-ul consuma 5 pana in 120. Iar vorbesti din auzite. Eu cred ca e momentul sa te retragi, nu uita ca esti deja la a treia clona si risti oricand sa fii nevoit sa o faci pe a patra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) aici ne ducem la esenta. ne-ar trebui cate un motor pentru fiecare abordare a motociclismului. unul de oras - aici e discutabil daca vrei un street sau un supermoto care sa urce bordurile si sa preia gropile mai bine. daca vrei o tura mai mica si rapida (de we) iti iei o vitezana, daca vrei sa strabati lumea ... si tot asa. momentan am doua (si nu prea am chef sa mai iau ca si asa am bube cu nevasta-mea) e complicat sa le intretin ok si pe astea doua, desi le folosesc in paralel. bmw-ul e perfect pentru oras si ture mici prin imprejurimi, forestiere, soft enduro in general. la drum, autostrada, sosea, e destul de lipsit de vlaga la viteze de peste 100 km/h, faza la care vfr-ul intra si preia cu brio. nemaivorbind de placerea de a pilota si confort la drum care sunt de belea pe vfr... nu am ce cauta cu vfr-ul in oras, consuma lejer cu 2 l/100 mai mult ca f650-ul. chiar daca e mai confortabil cu ghidoane naked, pozitia pe f650 e net mai buna (vizibilitate a traficului clar superioara) in plus manevrabilitatea/bracarea pe spatii mici a f650 este incredibila. dar la drum lung vfr-ul chiar si fara protectie la vant este incredibil. intr-un fel regret lipsa protectiei la vant dar pe de alta parte e mai safe pentru ca folosesc puterea/cuplul vfr-ului in depasiri si pentru a mentine o viteza de croaziera constanta (120/140 depinde de drum). ma scuteste de oboseala unui pilotat in viteza mare. p.s. nemaivorbind ca nevesti-mi ii place mult mai mult vfr-ul l.e. intradevar mi-a consumat si sub 5. daca mergi "batraneste" e chiar prietenos cu portofelul. Editat Aprilie 16, 2012 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.