Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

In privinta trompetei, daca ai cand, mergi de o asculta pe a lu' Dani, fara DB-killer. O sa te indragostesti.

 

Nu am nici un dubiu. Stiu sigur ca ar suna ceva de vis. Dar nu stiu cum ar suna la viteze/ture mai mari. Este motor luat in principal pentru tura si nu as vrea sa imi amestece gandurile in cap de atata zgomot. Vedem. Nu zic nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu am nici un dubiu. Stiu sigur ca ar suna ceva de vis. Dar nu stiu cum ar suna la viteze/ture mai mari. Este motor luat in principal pentru tura si nu as vrea sa imi amestece gandurile in cap de atata zgomot. Vedem. Nu zic nu.

 

La peste 120-130nu o mai auzi din cauza zgomotului de fond. Am facut ceva km, mereu fara db-killer. E o toba simpla,fara nume, se aude bine dar nu deranjeaza, doar incanta. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic !

 

Foarte multi nu au reusit sa le mai porneasca ! Ar trebui sa te bucuri ! :whip:

 

 

Iarta-mi gluma daca nu ai gustat-o !

 

 

on topic : problema nu poate fi decat de la un contact electric care ar putea fi oxidat si nu mai inchide circuitul pe oprire . Butonul rosu de pe ghidon functioneaza ?

 

Butonul acela rosu l-am verificat,intr-un tarziu am scos si mufa dar nu s-a intamplat nimic.In bord se afla indicatorul acela de la H.I.S.S ,este aprins non stop.Am inteles ca este o eroare pe undeva dar in primul rand trebuie sa descopar de unde.

Si sa stii ca ma bucur defectul nu e invers(sa nu o pot porni).Buna gluma.

Editat de laura_tazy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butonul acela rosu l-am verificat,intr-un tarziu am scos si mufa dar nu s-a intamplat nimic.In bord se afla indicatorul acela de la H.I.S.S ,este aprins non stop.Am inteles ca este o eroare pe undeva dar in primul rand trebuie sa descopar de unde.

Si sa stii ca ma bucur defectul nu e invers(sa nu o pot porni).Buna gluma.

 

Sistemul de la HISS trebuie sa aiba un cititor de cip-uri si , probabil , un releu care sa deschida sau sa inchida circuitul de pornire / alimentare / aprindere , etc . In cazul in care martorul respectiv sta permanent aprins , inseamna ca de acolo poate fi buba .

Multa bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.stiti careva ce presiune de aer trebuie sa am in telescoapele din fata?ca la mine au 1 atm si de cand am schimbat cauciucul parca scutura mai tare.oare de acolo pot sa mai reglez sa le las mai moi?sau sa nu umblu la ele?multumesc si un paste fericit tuturor!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.stiti careva ce presiune de aer trebuie sa am in telescoapele din fata?ca la mine au 1 atm si de cand am schimbat cauciucul parca scutura mai tare.oare de acolo pot sa mai reglez sa le las mai moi?sau sa nu umblu la ele?multumesc si un paste fericit tuturor!!

Nu mai stiu exact, era in manual data dar oricum nici pe departe 1 atm ci mult mai putin ... alea nu se umfla la vulcanizare cu pistolul clasic de aer, pentru amortizoare e o pompa speciala cu manometru incorporat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci ar trebui sa mai dau drumul la aer?o sa aiba efectul dorit?adica o sa fie mai moi telescoapele si nu o sa ma mai scutere asa tare :laugh: ?si cu o pompa cu manometru nu se poate regla?

Normal asa ar fi, cel mai bine ar fi sa vezi manualul ... Nu conteaza cu ce umfli atata timp cat presiunea e cea recomandata de manual, doar ca un pistol de imflat roti nu e asa precis si finut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adrian: cum a zis si Gixu, se numesc superbike-lenker sau pe engleza superbike-handlebars sau pe romaneste ghidon de superbike

 

@ Gixu: yup, la astea ma refeream : http://spieglerusa.com/controls/handlebar-conversion.html

 

Nu trebuie neaparat sa fie cele "originale" de la lsl sau spiegler, chiar si ceva manufacturat, cum se comporta motorul, este incomoda pozitia mainilor in curbe?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am dat cu un VFR 1200 cu ghidon superbike. personal prefer mai mult varianta cu semighidoane originale, am mai mult control. Cine a avut naked si e obisnuit, spune ca e pozitia mai ok cu ghidon sbk..Parerile sunt impartite. La capitolul comfort, o data cu ghidonul trebuie sa schimbi si parbrizul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ghidon de ala superbike (de naked).

am schimbat furca fata cu una upside down, am renuntat la carene si i-am pus ghidon normal.

BELEA! :friends:

 

Ne pui o poza . . . ca se pare ca ai coafat o bestie ! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o baga in seama dar are dreptate. ghidonul de superbike e una si ghidon de naked e alta. nu poti folosi ghidon sbk de naked ca si expresie cand sunt doua lucruri diferite. poti folosi ghidon de naked aka handlebar sau ghidon de sbk aka clips-on sau pe romaneste semighidon.

totusi pe vfr sunt semighidoane inaltate care da o pozitie foarte buna iar schimbarea lor cu handlebar n-o vad de mare efect doar daca nu vrei sa pui un ape-hanger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romanul tot roman e.

 

@ saracie: termenul de "superbike handlebar" provide din anii 70-80 inainte de inventarea semighidoanelor "clip-on" si se refera la ghidoanele care erau folosite in motocicletele sportive din anii respectivi. Nu erau nici standard de cruiser/enduro si nici drepte. Din aceasta diferentiere provide si denumirea.

 

Ca sa evitam confuzia, vreau sa-mi pun pe vfr in loc de semighidoane, ghidon de "naked", pentru ca suntem romani.

Editat de robertd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Motoarele au fost gandite foarte bine de cine au fost gandite (parerea mea). Am mai vazut personaje pe-afara care-si puneau ghidoane din astea de naked pe gixxer de 1000. Nu judec,doar ca eu personal nu le vad rostu....

 

Daca ai VFR si vrei ceva mai comod,pozitie mai relaxata,iti iei naked.... asta doar daca nu vrei sa faci struto-camila din motor..

 

 

in viziunea ta nu poti sa faci tuning la nici un motor, masina, nimic! - doar fiindca asa le-a gandit producatorul. ura si la gara...

daca vrei sa modifici un motor pe care iti place sa mergi, nu ai voie, trebuie sa cumperi altul pe care sa nu-ti placa sa mergi...

 

am avut naked, am avut si carenata. am si enduro/turing sau cum s-o chema amaraciunea aia de bmw F650.

 

nu as schimba vfr-ul modificat pe nici un naked nou. si nici pe o carenata.

 

asta e damblaua mea... producatorul se poate supara daca vrea... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate in ce zici cu obiectia ca ghidoanele naked (handlebar) ofera o pozitie mai confortabila de pilotat, mai ales in orase, trafic aglomerat.

in rest nu se schimba nimic, bracare, manevrabilitate sunt la fel.

 

iar optiunea de a pune furca usd este poate o exagerare, poate nu... fiindca in cazul asta cu siguranta modifica stabilitatea si in general comportamentul motocicletei in viraje si nu numai.

 

deci daca ghidonul naked este o chestie de confort, furca usd este o imbunatatire. fara dubii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ul consuma 5 pana in 120. Iar vorbesti din auzite. Eu cred ca e momentul sa te retragi, nu uita ca esti deja la a treia clona si risti oricand sa fii nevoit sa o faci pe a patra. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici ne ducem la esenta. ne-ar trebui cate un motor pentru fiecare abordare a motociclismului. unul de oras - aici e discutabil daca vrei un street sau un supermoto care sa urce bordurile si sa preia gropile mai bine. daca vrei o tura mai mica si rapida (de we) iti iei o vitezana, daca vrei sa strabati lumea ... si tot asa.

 

momentan am doua (si nu prea am chef sa mai iau ca si asa am bube cu nevasta-mea) e complicat sa le intretin ok si pe astea doua, desi le folosesc in paralel. bmw-ul e perfect pentru oras si ture mici prin imprejurimi, forestiere, soft enduro in general. la drum, autostrada, sosea, e destul de lipsit de vlaga la viteze de peste 100 km/h, faza la care vfr-ul intra si preia cu brio.

nemaivorbind de placerea de a pilota si confort la drum care sunt de belea pe vfr...

 

nu am ce cauta cu vfr-ul in oras, consuma lejer cu 2 l/100 mai mult ca f650-ul. chiar daca e mai confortabil cu ghidoane naked, pozitia pe f650 e net mai buna (vizibilitate a traficului clar superioara) in plus manevrabilitatea/bracarea pe spatii mici a f650 este incredibila.

 

dar la drum lung vfr-ul chiar si fara protectie la vant este incredibil. intr-un fel regret lipsa protectiei la vant dar pe de alta parte e mai safe pentru ca folosesc puterea/cuplul vfr-ului in depasiri si pentru a mentine o viteza de croaziera constanta (120/140 depinde de drum). ma scuteste de oboseala unui pilotat in viteza mare.

 

p.s. nemaivorbind ca nevesti-mi ii place mult mai mult vfr-ul :rolleyes:

 

l.e. intradevar mi-a consumat si sub 5. daca mergi "batraneste" e chiar prietenos cu portofelul. :rolleyes:

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...