Jump to content

Honda Vfr 750/800/1200


rmg
 Share

Recommended Posts

  • Replies 8.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@MetalWarrior super tare motocicleta, arata impecabil! Sa o folosesti sanatos!

 

Ce ai mai avut inainte de VFR?

Multumesc!

 

CBR600F3 si Hornet600, cele din semnatura.

 

Ce vezi tu acolo e prinderea de la suportul de topcase/sidecase, vezi ca are si pe stanga si pe dreapta ...

Asa este, prinderea pentru suport se vede acolo.

 

Urmeaza si o toba sport, ca sa puna in evidenta sunetul V4-ului.

Link to comment
Share on other sites

Ma intereseaza si pe mine o carena fata (cea de la faruri) pentru VTEC din 2002, poate ma puteti indruma cu un site, un dealer, etc.

Multam

 

Pe ebay da cautare vfr fairing. Incearca si pe .uk, .fr & .de.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Unde mai pot "scrie" si eu o cheie in afara de hotzii aia de la Honda...?are cineva idee?.....sunt hotzi pt ca toti care mi`a spus ca au scris au platit intre 60-80 lei,mi mi`au cerut 200 lei pe motiv ca trebuie sa dea carenele jos si rezervorul si le ia 2 ore... credeti`ma ca m`a bufnit rasul in fata baiatului de acolo... daca unui mecanic Honda ii ia 2 ore sa dea jos 2 carene si un rezervor ca sa gaseasca o mufa si sa o puna inapoi atunci la o lucrare mai ampla insemana ca te nenorocesc pe viatza....nu am nik personal cu ei, dar nu mi se par corectzi la faza asta... nu stiu care am vazut ca le luati aici apararea pe forum,dar cu toata verificare lor gratis (care poate sa si`o faca orisicine ceea ce era in lista aia) daca imi ia 2 ore de manopera pt o ridicare de rezervor si nici nu stiu daca este nevoie sa imi dea lateralale jos din partea mea nu ii pot numai decat HOTZI si or sa ma aiba personal ca client cand o sa am nevoie Doamne fereste de piese si nu le pot gasi pe Ebay sau in alta parte ..

Edited by smok3
Link to comment
Share on other sites

Chiar ca hoti! Pt a accesa mufa service sau calculatorul trebuie sa dai jos doar carena dreapta - treaba de cel mult 10 min (5 clips-uri & 8 suruburi parca - treaba naspa daca-s gripate din cauza mizeriei cele 2 de vin in spatele rotii).

Dupa ceva vreme de mers cu noile gume vreau sa zic ca-s f bune - nu-mi mai tremura curu pe noroi sau pietris iar la drum lung se poarta bine. Luandu-le mai inguste, nu ma pot inclina prea mult dar oricum, dupa buseala de anul trecut, nu mai intru tare-n curbe. Am mers fara probl si cu 200 (pt f scurt timp si doar pe autostrada). Spre deosebire de vechile gume, acum motorul nu mai cade atat de usor in viraj - banuiesc ca datorita profilului cu contact mai mare.

Tot dupa ultima iesire, nu am mai avut variatii ale turatiei cu maneta tinuta la punct fix peste 6500. Acum am facut aprox 30km cu ea peste 7000, deci cu vtec-ul la lucru (ca s-asa nu a prea avut parte) si nu mi-a mai jucat sus/jos ca data trecuta cand aveam anulati senzorii de O2. Astfel ca recomand anularea senzorilor doar in combinatie cu PC sau ceva similar si trecut cu vederea comportamentul naspa la ture mici a motorului.

Ca fapt divers: manere incalzite si protectii de ghidon pt vant nu-s suficiente la viteza/drum lung. Trebuie sa-mi iau si niste manusi groase de iarna...

:wave: :moto:

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat "problema" cu screirea cheii la un baiat in Bucuresti care spre rusinea mea am uitat sa il intreb si cum il cheama ,daca mai sunt doritori si care au avut aceias "problema" ca mine le las numarul de tel cu ceea mai mare placere.

 

Manopera a costat 90 lei(timp manopera cred ca maxim 7 minute,ridicat rezervorul),NU 200 lei ca la Honda ( unde timpul pt "scrierea" unei chei era de 2 ore la spusele celui de acolo ridicand rezervorul si dat jos carenele laterale ,deci pt mine e clar baietzii de la Honda nu au nici o treaba... fara suparare si trebuie recunoscut ca sunt si scumpi la ora de manopera )scumpi si cu nici o treaba e combiantzia letala :)) pt motoretele naostre la un(ATENITE) SERVICE AUTORIZAT HONDA

Edited by smok3
Link to comment
Share on other sites

Salut , buna seara . In urma neatentiei mele , am ajuns sa scriu si eu urmatoarele : caut piese second hand ptr Honda vfr 800 fi din 2001 . Am nevoie de far , amortizoare , o semnalizare , ceva carene , aripa fata . . . . . si habar n-am ce mai gasesc cand o desfac .

Asa ca , daca aveti vreo sugestie sau recomandare , va voi ramane profund indatorat .

O seara placuta tuturor !

Link to comment
Share on other sites

Foloseste cu incredere ebay. A fost mana cereasca pt mine (plus faptul ca am facut toate reparatiile de unul singur). La dezmembrari n-am prea gasit si preturile nu-s nici prea stralucite. Dac-ai avut frontal e posibil sa ai nevoie si de sub-cadru (cel ce tine bordul, farurile, releele etc) daca nu gasesti pe cineva bun sa ti-l indrepte.

Multa bafta si rabdare!

Link to comment
Share on other sites

salut.am un vfr din 1987 si am o intrebare pt cunoscatori .cum se regleaza suspensia din fata ?am surubul ala de reglaj dar cum trebuie rotit sa faci suspensia mai moale ?surubul ala se roteste pina la o anumita limita sau nu are limitator. si cum regleaza suspensia,modifica presiunea uleiului din telescop?sau cum avind in vedere ca are reglaj numai pe un telescop?am zis o intrebare si cred ca am pus vreo zece :laugh: multumesc.

Link to comment
Share on other sites

salut.am un vfr din 1987 si am o intrebare pt cunoscatori .cum se regleaza suspensia din fata ?am surubul ala de reglaj dar cum trebuie rotit sa faci suspensia mai moale ?surubul ala se roteste pina la o anumita limita sau nu are limitator. si cum regleaza suspensia,modifica presiunea uleiului din telescop?sau cum avind in vedere ca are reglaj numai pe un telescop?am zis o intrebare si cred ca am pus vreo zece :laugh: multumesc.

Din cate tin eu minte surubul ala regleaza doar comportarea antidiving la franare. Ca sa faci suspensia mai moale sau mai tare ar trebui sa umbli in primul rand la presiunea pneumatica din fiecare amortizor(pe fiecare amortizor ar trebui sa ai sus un capacel sub care se afla o valva cu ventil ca la roata). Tot din cate tin eu minte presiunea cu care trebuie umflat fiecare amortizor e mica si nu prea poate fi masurata cu manometrele obisnuite pentru roti. Eu le-am umflat cu o pompa de bicicleta si am avut grija sa bag acelasi nr de pompe in fiecare ca sa fie cat de cat egala presiunea din fiecare brat.

Link to comment
Share on other sites

Daca vinde careva o janta spate cu 8 spite de pe VFRul din '90-'93 sa imi dea de stire. Sunt in cautarea uneia.

Edited by MetalWarrior
Link to comment
Share on other sites

Daca vinde careva o janta spate cu 8 spite de pe VFRul din '90-'93 sa imi dea de stire. Sunt in cautarea uneia.

Merge si de la celelate modele superioare ca si serie, dar cu o mica modificare. S-a vandut una de 90-93 sapt trecuta, dar n-am fost atent cu 200 de lei cu tot cu monobrat. Moca.

Link to comment
Share on other sites

Din cate tin eu minte surubul ala regleaza doar comportarea antidiving la franare. Ca sa faci suspensia mai moale sau mai tare ar trebui sa umbli in primul rand la presiunea pneumatica din fiecare amortizor(pe fiecare amortizor ar trebui sa ai sus un capacel sub care se afla o valva cu ventil ca la roata). Tot din cate tin eu minte presiunea cu care trebuie umflat fiecare amortizor e mica si nu prea poate fi masurata cu manometrele obisnuite pentru roti. Eu le-am umflat cu o pompa de bicicleta si am avut grija sa bag acelasi nr de pompe in fiecare ca sa fie cat de cat egala presiunea din fiecare brat.

mersi mult.

Link to comment
Share on other sites

Merge si de la celelate modele superioare ca si serie, dar cu o mica modificare. S-a vandut una de 90-93 sapt trecuta, dar n-am fost atent cu 200 de lei cu tot cu monobrat. Moca.

Si eu am ratat oferta aia.

 

Stiu ca merge si de la '98 in sus, dar inca mai caut una cu 8 spite, arata mult mai frumos dupa mine. Daca nu e de gasit, atunci punem si una de model mai nou.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...