Larry Flyt Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Depinde ce vrei ... fa o tura si cu unul si cu celalant ... Caut confort la un consum decent. Nu o vreau pentru oras. Tind sa cred ca este mai confortabila ca un f4i. Ce inseamna v-tech?? Ce hibe are, in general vorbind? Ps: e superba, cea cu tobele sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Lumea nu zice nimic de stock, desi-i old crap, probabil pt ca, asa cum sunt si eu, nu stiu de mai bine. Eu am citit ca s-ar putea imbunatati experienta pe capra si d'aia incerc una si alta. Am bagat un PCV si acu merge motorasul ca uns de la turatii mici (mai am autotune-ul de legat...); urmeaza suspensiile fata si spate, furtunele de frana braided si deja mi-am luat alte pompe de frana si ambreiaj cu diametru mai mare (15.7mm fata de 14mm standard): http://www.motorcycle-superstore.com/1/4/68/41046/ITEM/Shindy-Products-Clutch-Master-Cylinder-Kits.aspx http://www.motorcycle-superstore.com/1/4/68/41039/ITEM/Shindy-Products-Brake-Master-Cylinder-Kits.aspx?SiteID=SLI|Brake%20Master%20Cylinder&WT.MC_ID=10010 Ca sa evit problemele de contacti prajiti specifici VFR-ului VTEC mi-am luat si asta: http://www.wiremybike.com/product_info.php?cPath=1_17&products_id=267&osCsid=aa58420f0ad6fde584e87e33d1129f13 Pt schimbator nu stiu ce sa zic. Pe mine nu ma deranjeaza pedala schimbatorului insa ma deranjeaza faptul ca sare aiurea din treapta (am aratat ca un idiot cand am coborat de pe o bordura si mi-a iesit din viteza - normal c-am dat cu ea de pamant). De aceea mi-am luat si urmeaza (cand 'oi aj acasa) sa montez asta: http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodh91.html Pt mr.magic: Diferenta este ca la 06-09 VTEC-ul intra in functiune la 6800rpm cand, teoretic, cuplul este ceva mai mic si tranzitia n-ar mai fi asa violenta ca la 02-05; un Power Commnader vindeca "problema" plus instabilitatea motorului la turatii mici si daca-i si un PCV atunci se fac harti pt fiecare treapta de viteza (ceea ce-i cool!!!). Cat costa un Power Comander din asta pt mobra mea din 98? Poate rezolva problema consumului care pe mine ma necajeste tare?adica nu pot face mai mult de 250 km cu un plin si schimb la maxim 7000 de ture....cea ce mi se pare mult si se simte la drumuri lungi CE Placute de frana recomanzi?eventual un top asa ca am inteles ca tre sa le schimb pe toate si imi e cam jale sa dau 5 mil pe SBS care am inteles ca s cele mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Nissin din Anglia David silver Pffff... absenta totala pe la ora 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Nissin din Anglia David silver Pffff... absenta totala pe la ora 8 eu zic ca ar fi o idee mai buna sa ne intalnim la arc miercuri la 18 oricum vad ca suntem o mana de oameni si acolo mai sunt si ceilalti acolo sa parcam vfr urile unul langa altul daca vreti sa dam impresia unei comunitati. parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Salutare, de prin toamna anului trecut sunt fericitul posesor a unui VFR 750F RC36I, '92, nu am apucat sa fac decat 5000 km anul trecut, dar ne inteleg deja de minune; anul acesta nu am reusit sa-i fac inca revizia de "primavara". S-au discutat multe pe acest thread si desi stau si-l survolez de luni bune acum as avea nevoie de 2-3 sfaturi/pareri daca se poate, ca dupa ce am citit multe ore despre uleiuri tot nu am ajuns la o concluzie: 1. Ce ulei mi-ati recomanda pt furca? (marca, model, vascozitate). Voi ce ulei ati folosit? (marca, model, vascozitate) 2. Ce ulei mi-ati recomanda pentru motor? Mineral sau Semi-Sintetic? Ce firma, model? Anul trecut dupa ce l-am cumparat am bagat un ulei destul de ieftin mineral 15W-50 din care nu a papat absolut niciun gram si am fost foarte multumit, si as vrea sa continui tot cu aceasta viscozitate, deoarece mi se pare foarte buna pt un motor cum este Vfr-ul care stim ca se incalzeste destul de tare mai ales in oras. Numai bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Poti sa vezi aici ce recomanda motul-ul, eu in general lucrez cu fork expert, nu am avut plangeri, am avut de la motorex in schimb. Ca ulei de motor eu ti-as recomanda sa mergi pe 10-40, macar incearca o data, eu am avut probleme cu cutia de viteze cand am bagat 15w50, pana nu trecea temperatura motorului mai sus de jumatate mergea foarte greoi. Acum am 7100 10-40 in motor, foarte multumit de el ca ulei; de papat nu stiu ce sa zic, am un capac fisurat cat un fir de par si cateva garnituri nasoale(de la fostul proprietar) pe unde pierde un pic, a trebuit sa completez un pic zilele astea. Oricum ar fi, la motor din 94 nu m-ar mira sa consume un pic ulei, atata timp cat merge bine in rest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Nissin din Anglia David silver Pffff... absenta totala pe la ora 8 Aloooo am fost acolo la ora 19 cum s`a postat cui inca 2 prieteni cu VFR`urile( am sa postez si pozele cand le recuperez) am stat pana la ora 19:45 si dupa cum ai spus si tu aqm vazut ca este absenta totala ne`am vazut de drumurile noastre ) Dovada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 de obicei stateam destul de mult. cel putin pana la 9. am intarziat ca am schimbat uleiul si filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 de obicei stateam destul de mult. cel putin pana la 9. am intarziat ca am schimbat uleiul si filtrul de aer. noi am fost punctuali ora 19 am stat 45 de minute,cum am mai spus....am vazut ca nu mai vine nimeni (ambii finnd prietenii mei ) ne`am vazut de drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Salutare, de prin toamna anului trecut sunt fericitul posesor a unui VFR 750F RC36I, '92, nu am apucat sa fac decat 5000 km anul trecut, dar ne inteleg deja de minune; anul acesta nu am reusit sa-i fac inca revizia de "primavara". S-au discutat multe pe acest thread si desi stau si-l survolez de luni bune acum as avea nevoie de 2-3 sfaturi/pareri daca se poate, ca dupa ce am citit multe ore despre uleiuri tot nu am ajuns la o concluzie: 1. Ce ulei mi-ati recomanda pt furca? (marca, model, vascozitate). Voi ce ulei ati folosit? (marca, model, vascozitate) 2. Ce ulei mi-ati recomanda pentru motor? Mineral sau Semi-Sintetic? Ce firma, model? Anul trecut dupa ce l-am cumparat am bagat un ulei destul de ieftin mineral 15W-50 din care nu a papat absolut niciun gram si am fost foarte multumit, si as vrea sa continui tot cu aceasta viscozitate, deoarece mi se pare foarte buna pt un motor cum este Vfr-ul care stim ca se incalzeste destul de tare mai ales in oras. Numai bine tuturor! A mea se intelege foarte bine cu Agip 15w50 semi. Am avut si Bardahl 10w50 full si Motorex ceva 10w40 (parca) si imi derapa ambreiajul sau nu intra in neutru/ greu intaiaia, din cate mi s-a explicat ambreiaju e de vina. Dupa ce am sa-mi schimb ambreiajul probabil am sa revin la 10w50 sa vad daca mai aluneca sau sunt probleme cu vitezele. Pentru oras si serpentine 15w50 mi se pare foarte ok, mai ales daca te mananca sa te duci pe o forestiera, insa mai bine asculti sfatului lui Thunderbyte. Salutare, arata super motocicleta, foarte frumoasa si pare bine intretinuta. Nu ne-am intalnit anul trecut la Bukovina MC party ? Editat Iunie 29, 2012 de robertd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Poti sa vezi aici ce recomanda motul-ul, eu in general lucrez cu fork expert, nu am avut plangeri, am avut de la motorex in schimb. Ca ulei de motor eu ti-as recomanda sa mergi pe 10-40, macar incearca o data, eu am avut probleme cu cutia de viteze cand am bagat 15w50, pana nu trecea temperatura motorului mai sus de jumatate mergea foarte greoi. Acum am 7100 10-40 in motor, foarte multumit de el ca ulei; de papat nu stiu ce sa zic, am un capac fisurat cat un fir de par si cateva garnituri nasoale(de la fostul proprietar) pe unde pierde un pic, a trebuit sa completez un pic zilele astea. Oricum ar fi, la motor din 94 nu m-ar mira sa consume un pic ulei, atata timp cat merge bine in rest. Multumesc mult pentru informatii. A mea se intelege foarte bine cu Agip 15w50 semi. Am avut si Bardahl 10w50 full si Motorex ceva 10w40 (parca) si imi derapa ambreiajul sau nu intra in neutru/ greu intaiaia, din cate mi s-a explicat ambreiaju e de vina. Dupa ce am sa-mi schimb ambreiajul probabil am sa revin la 10w50 sa vad daca mai aluneca sau sunt probleme cu vitezele. Pentru oras si serpentine 15w50 mi se pare foarte ok, mai ales daca te mananca sa te duci pe o forestiera, insa mai bine asculti sfatului lui Thunderbyte. Salutare, arata super motocicleta, foarte frumoasa si pare bine intretinuta. Nu ne-am intalnit anul trecut la Bukovina MC party ? Multumesc mult pentru raspuns si pt aprecieri. Sincer, nu cred ca ne-am intalnit la Bukovina MC party anul trecut, eu am fost doar in trecere pe acolo, am ajuns pe la 10 seara, am ascultat 2-3-4 balade si am fugit pana in ora 1 noaptea. Agip 15w50 Mineral am avut si eu in ea in cei 5000 km anul trecut si s-a inteles bine cu el. Dilema mea mare este in principal daca sa raman pe mineral in continuare sau sa bag semi-sintetic. P.S. De asta imi era si mie frica, alunecari ale ambreiajului, bine ca am intrebat!!! Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Asa, ma uit pe flacon acum, baga Agip 15w-50 sintetic, am bagat o poza ca sa stii exact cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Asa, ma uit pe flacon acum, baga Agip 15w-50 sintetic, am bagat o poza ca sa stii exact cum arata. Foarte ciudat ce-mi spui tu aici, am primit o gramada de sfaturi sa bag mineral in motorul meu, fiind vechi. Nu credeam ca o sa vad VFR 750 cu ulei SINTETIC in el. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Nu pretind sa ma pricep foarte bine cu uleiuri, eu doar ti-am zis ce merge bine la motorul meu ~50 000 km (presupun ca reali). Tu din multimea de sfaturi pe care le ai, asculti de ce consideri tu ca ti se pare cu bun simt si in regula. Experimentezi si vezi. Din cate stiu si eu din "vorba-n vorba" mineral se pune la motoare cu multi km, daca ai 50-70 mii, baga-i sintetic, daca papa ulei, baga-i mineral, dar asteptam "batranii" sa sara cu sfaturi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Nu pretind sa ma pricep foarte bine cu uleiuri, eu doar ti-am zis ce merge bine la motorul meu ~50 000 km (presupun ca reali). Tu din multimea de sfaturi pe care le ai, asculti de ce consideri tu ca ti se pare cu bun simt si in regula. Experimentezi si vezi. Din cate stiu si eu din "vorba-n vorba" mineral se pune la motoare cu multi km, daca ai 50-70 mii, baga-i sintetic, daca papa ulei, baga-i mineral, dar asteptam "batranii" sa sara cu sfaturi . Si tu si ThunderByte mergeti pe sintetic si nu aveti probleme, it's enough for me. Merci, again. Later edit: Ofer spre vanzare foaie de 43 dinti, pentru VFR 750, uzata in proportie de maxim 10%. Pret 80 Ron. Nu stiu exact cati km a fost rulata, dar mai are inca destula "carne", dupa cum se poate vedea in poze: P.S.: CRED ca se potriveste si la VFR 800 RC46. Editat Iunie 29, 2012 de Cascaval Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Salutare, M-am gandit ca poate va intereseaza pe cei care nu ati apucat sa-l schimbati inca: am un filtru de aer sigilat in cutie. Nu am ce face cu el. Sta degeaba. Daca va trebuie, il dau la pret redus. Putem vorbi la tel pt detalii: 0728 20 48 48 Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 (editat) Asta cu patinatul ambreiajului dupa schimbul de ulei si ... e ambreiajul prost e cea mai mare minciuna care am auzit-o; Drept dovada motorul tau merge fara probleme cu alt ulei, nu zic acum ca e uleiul de vina, anumite uleiuri nu se inteleg bine cu anumite placi de ambreiaj dar asta nu inseamna ca e uleiul sau ambreiajul de vina ... Drept dovada stiu pe cineva care si-a bagat agip in motor si ii patina ambreiajul de la el, la tine e ok treaba. Editat Iunie 29, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Asta cu patinatul ambreiajului dupa schimbul de ulei si ... e ambreiajul prost e cea mai mare minciuna care am auzit-o; Drept dovada motorul tau merge fara probleme cu alt ulei, nu zic acum ca e uleiul de vina, anumite uleiuri nu se inteleg bine cu anumite placi de ambreiaj dar asta nu inseamna ca e uleiul sau ambreiajul de vina ... Drept dovada stiu pe cineva care si-a bagat agip in motor si ii patina ambreiajul de la el, la tine e ok treaba. Subiectul asta cu uleiurile trebuie sa fie cel mai relativ subiect din istorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Subiectul asta cu uleiurile trebuie sa fie cel mai relativ subiect din istorie. Ce i s-a intamplat lu robert nu e chestie de "relativitate" ci mai degraba de marketing ... nu e prost uleiul e prost motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Ce i s-a intamplat lu robert nu e chestie de "relativitate" ci mai degraba de marketing ... nu e prost uleiul e prost motorul ... Interesant ce zici, crezi ca ar putea avea ceva ? De cand am pus Agip nu s-a mai manifestat, de asta te intreb. Daca excludem uleiul din ecuatie si daca discurile de ambreiaj is ok, ce altceva sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Interesant ce zici, crezi ca ar putea avea ceva ? De cand am pus Agip nu s-a mai manifestat, de asta te intreb. Daca excludem uleiul din ecuatie si daca discurile de ambreiaj is ok, ce altceva sa fie ? Cred ca e soarta ... eu zic ca poti merge cu orice ulei vrei tu in afara de ala, se pare ca nu ii prieste ambreiajului tau. Stiu persoane carora cu 7100 le patina ambreiajul, apoi cu 5100 sau oricare altul nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Cred ca e soarta ... eu zic ca poti merge cu orice ulei vrei tu in afara de ala, se pare ca nu ii prieste ambreiajului tau. Stiu persoane carora cu 7100 le patina ambreiajul, apoi cu 5100 sau oricare altul nu ... Multam de feedback thunderbyte, atunci la urmatorul schimb am sa bag tot agip. If it ain't broken, don't fix it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 salut vreau sa stiu si eu ce recomanda producatorul ca si placute eventual link de unde pot cumpara si a pus cineva goldfren? o toba sh are cineva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 producatorul a facut VFR ul cu placute NISSIN eu doar din alea am pus si am sa pun luna vitoare am sa imi comand kit de lant, daca vrei ne putem combina pentru a avea costuri de transport mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 producatorul a facut VFR ul cu placute NISSIN eu doar din alea am pus si am sa pun luna vitoare am sa imi comand kit de lant, daca vrei ne putem combina pentru a avea costuri de transport mai mici. si cat costa frate placutele astea? cine si a mai pus toba la vfr 800? ne vedem miercuri la arc la 19? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.