Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Multumesc pt raspuns. Precizez ca sunetul se aude in relanti, fara sa fie in vreo viteza, deci nu stiu ce legatura are cu lantul. In plus am schimbat kitul de lant in primavara asta. Are 800 de km.

Ti-a spus foarte clar ca e vorba de intinzatorul lantului de distributie, n-are nicio legatura cu lantul care antreneaza roata spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:))

 

tare. de cand are FI ul distributia pe lant?

 

.........

 

posibil sa fie ceva de la supape ? ce ulei ai avut inainte?

sa nu fie ceva calamina depuse pe scaunul supapelor... zic si eu.

incearca sa alimentezi de la rompetrol, poate curata ceva, sau o solutie de curatat injectoare, ca mai curata si pe langa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu fosta incarcatura de ulei ti-a sunat ?

 

Tind sa cred ca nu ti-a sunat...asta pentru ca si eu am, dar nu tacanit, ca ticuit, si iti spun si de la ce, spune-mi doar daca ti-a facut la fel cu fostul ulei, si de care ai avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba uleiul.Recomand Motorex 10w60 si te asigur ca zgomotele devin istorie.

Am avut 10w60 de la motorex si motorul se auzea electric,din dorinta de a incerca si altceva am schimbat motorex-ul cu bel ray(mare greseala).

Cu BelRay agata cutia si motorul suna mai'uscat'.Urmeaza sa fac schimbul la Motorex.

Am incercat asa ceva si-l recomand pentru VFR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FI are distributia pe lant din 2002 odata cu aparitia V-TEC. In alta ordine de idei, cine este din Bucuresti si are un 800/750 cu distributie pe pinioane si are si o toba aftermarket? Trebuie sa aud si sa vad una neaparat live. Ce am vazut pana acum a fost in trecere pentru o secunda doua...

 

 

cand am spus FI ma refeream strict la 98-01. din 02 le zic VTEC.

scuze ca am indus in eroare.

 

daca prin aftermarket zici sa nu fie originala, am eu. dar nu e firma, e o chestie luata de pe net.

asa arata :post-23298-0-67469200-1342040720_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul fabricat intre 1998-2002(2002 fiind si anul in care s-a trecut la vtec) are distributia 'mixta',adica are si pinioane si lant.Doar modelul fabricat pana in 1998 are distributia pe pinioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La majoritatea motoarelor de motocicleta actionarea axelor cu came se face cu un lant(pinion pe motor si cate un pinion pe fiecare axa).In cazul vfr-ului din '98 e putin mai complex.S-a renuntat la sistemul asta pentru ca motorul devenise indestructibil.Pur si simplu este construit perfect.In aceasta situatie multi oameni ramaneau fara servici.Asa a aparut Honda VFR 800 VTEC.O motocicleta foarte costisitoare.VTEC-ul a creat locuri de munca pentru ca distributia este pe lant.

Am sa postez o schema cu distributia'mixta'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm.... am mai auzit povestea cu transmisia si pe pinioane si pe lant...

nu prea o cumpar...

 

am rasfoit manualele de service la VFR750(pagina 156) si la 800 (98-01)(pagina 271) si vad doar un lant care antreneaza pompa de ulei la ambele, in rest doar pinioane.

nu stiu de unde s-a ajuns la concluzia ca 98-01 ar avea si lant in distributie

pentru cine are timp de studiat treaba cu lantul, pun mai jos link catre manualele VFR, inclusiv VTEC:

 

Manuale VFR

 

PS

De la pagina 329 incepe Transmission.(manualul pt 98-01) rog pe cei care sustin ideea cu lantul sa mi-l arate si mie.

 

PS2.

 

Parcul carol, maine(JOI) pe la 7, 7 jumate? cine mai vine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a spus foarte clar ca e vorba de intinzatorul lantului de distributie, n-are nicio legatura cu lantul care antreneaza roata spate.

Multumesc. Voi investiga problema. :)

 

:))

 

tare. de cand are FI ul distributia pe lant?

 

.........

 

posibil sa fie ceva de la supape ? ce ulei ai avut inainte?

sa nu fie ceva calamina depuse pe scaunul supapelor... zic si eu.

incearca sa alimentezi de la rompetrol, poate curata ceva, sau o solutie de curatat injectoare, ca mai curata si pe langa.

Salut.

Am avut Motul 5100 inainte. O sa incerc sa alimentez numai de la Rompetrol o perioada, ca sa vad daca se schimba ceva. Adevarul e ca am bagat numai de la OMV si MOL de cele mai multe ori. Daca nu se amelioreaza, incerc si cu solutia de curatat injectoare.

Multumesc

 

Cu fosta incarcatura de ulei ti-a sunat ?

 

Tind sa cred ca nu ti-a sunat...asta pentru ca si eu am, dar nu tacanit, ca ticuit, si iti spun si de la ce, spune-mi doar daca ti-a facut la fel cu fostul ulei, si de care ai avut.

Am avut Motul 5100 si, intr-adevar, ai dreptate nu mi-a tacanit. Da, sunetul de acum e mai degraba ca un ticait. Ti s-a intamplat si tie? Care a fost cauza?

 

Schimba uleiul.Recomand Motorex 10w60 si te asigur ca zgomotele devin istorie.

Am avut 10w60 de la motorex si motorul se auzea electric,din dorinta de a incerca si altceva am schimbat motorex-ul cu bel ray(mare greseala).

Cu BelRay agata cutia si motorul suna mai'uscat'.Urmeaza sa fac schimbul la Motorex.

Am incercat asa ceva si-l recomand pentru VFR.

Multumesc pt recomnadare Laura :)

 

Distributia la 90-93, 94-97 si 98-01 e pe roti dintate, de sus pana jos, nu intervine nici un lant.

Asa stiam si eu, ca VFR-urile, pana in '98 inclusiv, aveau distributia pe cascada de pinioane. Deci nu intervine nici un lant in angrenaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil e vorba de modificarea cu aceleasi dimensiuni ca si in buletinul de service ale pasajelor de ulei, dar mai simplu si mai putin costisitor e sa schimbi uleiul cu totul.

Eu am avut Castrol 10w40, nu a sunat deloc, am pus apoi Repsol 15w50, aci a sunat, acum am mobil 1 4T, si nu mai suna deloc.

post-33938-0-28807700-1342075111_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil e vorba de modificarea cu aceleasi dimensiuni ca si in buletinul de service ale pasajelor de ulei, dar mai simplu si mai putin costisitor e sa schimbi uleiul cu totul.

Eu am avut Castrol 10w40, nu a sunat deloc, am pus apoi Repsol 15w50, aci a sunat, acum am mobil 1 4T, si nu mai suna deloc.

Asta o sa si fac. Multumesc pt sfaturi, cyborg. Acum am ulei proaspat in el, nu are nici 1000 de km si a costat destul de multicel. Vreau sa fac o tura prin Europa si cam atat pe anul asta. Apoi o sa incerc alt ulei. Ma gandeam la Motorex, Castrol sau (din nou) Motul 5100.

In alta ordine de idei, am sanse sa foot ceva prin motor daca plec cu uleiul asta in tura? Sau e doar o chestie de deranj la timpan?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci pana la urma e VTEC ?

teoretic, singura problema e timpanul.

Nu e VTEC a mea. E din '98 :)

 

Nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme. Succes cu tura ta !

Multumesc mult! O sa pun poze la intoarcere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci n-ai treaba cu intinzatorul de lant :)

 

pe unde te turezi ? si cand?

eu am bilete la Brno la MotoGP, si o sa plec cu a mea motoreta:)

mai vine careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba uleiul.Recomand Motorex 10w60 si te asigur ca zgomotele devin istorie.

Am avut 10w60 de la motorex si motorul se auzea electric,din dorinta de a incerca si altceva am schimbat motorex-ul cu bel ray(mare greseala).

Cu BelRay agata cutia si motorul suna mai'uscat'.Urmeaza sa fac schimbul la Motorex.

Am incercat asa ceva si-l recomand pentru VFR.

Si eu recomand Motorex, dar dupa multe incercari de alte vascozitati si dupa un training legat de uleiul de motor am ajuns la concluzia ca vascozitatea recomandata de producator/manual este cea mai buna. La VFR fiind 10W 40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci n-ai treaba cu intinzatorul de lant :)

 

pe unde te turezi ? si cand?

eu am bilete la Brno la MotoGP, si o sa plec cu a mea motoreta:)

mai vine careva ?

Plec in 27 iulie si raman cate o noapte in urmatoarele locatii: Budapesta, Viena, Liezen, Salzburg, Cortina d'Ampezzo, Limone sul Garda (Lago di Garda), Venetia.

De acolo o tai inspre Croatia unde s-ar putea sa o ard aiurea vreo 3-4 zile prin Krk sau Dubrovnik. Apoi cobor inspre Muntenegru, pe la Skadar, Serbia si inapoi acasa.

In principiu ar fi trebuit sa plec impreuna cu un prieten (tot cu VFR) insa si-a inebunit bugetul si ma vad cu el numai in Croatia. Deci o sa circulez singur. Abia astept sa-mi frec cauciucurile pe Grossglockner :D:D:D si pe nebuniile alea de viraje din Alpi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti place lucrarea din poza, ia legatura cu baietii:garaj pantelimon

 

aha, am mai vazut un topic al userului deusex1, nu stiam ca ei sunt. imi place cum lucreaza dar...nu mi-a raspuns nimeni la intrebari/posturi de la ei. pana acum...

 

inteleg ca tu ti-ai facut la ei crashpad-urile..? intrebare: cu rezervorul de racire ce au facut? inlocuit cu altul la forma dorita sau dat gaura in el si lipit cu silicon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam la Motorex, Castrol sau (din nou) Motul 5100.

 

 

Apropo de ulei .. ce ulei recomandati la VTEC ? intentionez sa pun Motul 5100 10w40 (merita sa pun 7100 ?)

Sau sa merg pe Motorex ? in ideea ca nu vreau sa schimb uleiurile, vreau sa obijnuiesc motorul cu acelasi ulei.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de ulei .. ce ulei recomandati la VTEC ? intentionez sa pun Motul 5100 10w40 (merita sa pun 7100 ?)

Sau sa merg pe Motorex ? in ideea ca nu vreau sa schimb uleiurile, vreau sa obijnuiesc motorul cu acelasi ulei.

 

Merci

Pai baga uleiul care i-a placut cel mai mult motorului pana acum. Al meu s-a simtit bine cu Motul 5100 10w40. M-a mancat in coor anul asta sa incerc ceva mai bun (Motul 7100) si uite ca nu-i place. Unii VFR-isti recomanda Motorex, altii Castrol, manualul recomanda altceva...depinde ce afinitati ai si in ce marci ai incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai baga uleiul care i-a placut cel mai mult motorului pana acum. Al meu s-a simtit bine cu Motul 5100 10w40. M-a mancat in coor anul asta sa incerc ceva mai bun (Motul 7100) si uite ca nu-i place. Unii VFR-isti recomanda Motorex, altii Castrol, manualul recomanda altceva...depinde ce afinitati ai si in ce marci ai incredere.

 

Moto vine saptamana viitoare .. acum pregatesc consumabilele :grinbandit: ... cred ca iau 5100 oricum e la oferta

 

Merci, Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai manualul recomanda 10w40. nu recomanda nici o marca.

Eu, de exemplu, merg cu Motorex si sunt multumit. (TopSpeed full sintetic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul asta am avut ocazia sa scot cel mai mic si cel mai mare consum la VFR-ul meu. Sibiu - Rm Valcea - Curtea de Arges - Cetatea Poenari (160km) - 4,4 l / 100km. Pe exact acelasi traseu de intoarcere, dupa ce am iesit din Rm. Valcea, am dat de un meserias pe drum cu un Audi R8 care avea chef de joaca...si nu m-am putut abtine. Toata valea Oltului am tinut-o numai intr-a treia si a patra, schimbat numai aproape de rosu. VFR-ul este intr-adevar o masinarie sportiva senzationala. Daca sti ce sa-i ceri si il exploatezi cum trebuie ofera sportivitate extraordinara. Si vorbeam de consum... 10,6 l / 100km. Dar s-a meritat, din plin :):):)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul asta am avut ocazia sa scot cel mai mic si cel mai mare consum la VFR-ul meu. Sibiu - Rm Valcea - Curtea de Arges - Cetatea Poenari (160km) - 4,4 l / 100km. Pe exact acelasi traseu de intoarcere, dupa ce am iesit din Rm. Valcea, am dat de un meserias pe drum cu un Audi R8 care avea chef de joaca...si nu m-am putut abtine. Toata valea Oltului am tinut-o numai intr-a treia si a patra, schimbat numai aproape de rosu. VFR-ul este intr-adevar o masinarie sportiva senzationala. Daca sti ce sa-i ceri si il exploatezi cum trebuie ofera sportivitate extraordinara. Si vorbeam de consum... 10,6 l / 100km. Dar s-a meritat, din plin :):):)

De ce nu te-ai intors pe Transfagarasan? Au refacut Beirut-ul de pe langa lac in proportie de 98%!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...