Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Ideea cu Vaccum-ul si valva de primire suplimentara a aerului e urmatoarea:

 

Pozitia de repaus a clapetei este DESCHIS. In momentul pornirii motorului pompa de vacum intra in functionare si "suge" aerul actionand valva si inchizand clapeta paina in momentul in care turatia ajunge la cele 5500 rpm.

La 5500 rpm solenoid Valva intrerupe vaccumul catre membrana clapetei si aceasta revine in pozitia normala de deschis.

Astfel ca daca se deconecteaza furtunul clapeta va ramane tot timpul deschisa.

Vaccumul pe intreaga durata a functionarii motorului are aceeasi intensitate de suctiune.

"Flat spot" este un comportament sugrumat al motorului in care ai senzatia ca da rateuri sau nu trage destul.

Daca graficul puterii e crescator pana la 5000 acolo devine plat dupa care creste iarasi.

E o senzatie cam naspa cand se intampla in curba fenomenul asta, confera nesiguranta in controlul motocicletei.

 

Aha, am inteles. Si Solenoid Valve de unde stie cand sa taie vaccum-ul? este comandata de ECU, sau de cine?

 

Exact cum am intuit, flat spot este cum ai zis tu o zona plata in graficul puterii. Si sa inteleg ca acest flat spot este generat partial sau total de aceasta valva care gatuie aerul de intake? Si atunci, daca la mine acest flat spot apare mult mai jos (ca rpm) e un indicator ca ceva nu merge bine la valva asta de "gatuire" ?

 

Este intalnire in Bucuresti, in fiecare joi la intarea in Parcul Carol.

 

Felicitari pentru poligon.

 

Intrebarea asta o aveam si eu. Super! Azi nu cred ca ajung, dar poate de saptamana viitoare vin si eu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aha, am inteles. Si Solenoid Valve de unde stie cand sa taie vaccum-ul? este comandata de ECU, sau de cine?

 

Exact cum am intuit, flat spot este cum ai zis tu o zona plata in graficul puterii. Si sa inteleg ca acest flat spot este generat partial sau total de aceasta valva care gatuie aerul de intake? Si atunci, daca la mine acest flat spot apare mult mai jos (ca rpm) e un indicator ca ceva nu merge bine la valva asta de "gatuire" ?

 

 

S.V.-ul este controlat, ca mai tot ce tine de motor si functionarea lui de catre ECU.Flat spot-ul nu este generat doar de mai sus amintita valva ci de ECU - pt c-asa-i programat. Prin eliminarea valvei si intrarea mai usoara a aerului in cutia filtrului se obtine o usoara ameliorare a flat spot-ului. Insa cea mai una solutie este un dispozitiv gen Power Commander (eu am un V) care rezolva mai multe "probleme" plus configurarea dupa dorinte a modului de functionare a motorului.

Nu stiu daca poti sa-ti dai seama pe unde-i resctivului spot. Trebuie sa tii cont ca VFR-ul trage mai binisor de la 3-3500 rot in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar, trebuie sa imi fac timp sa ridic rezervorul si sa verific valva de "gatuire", ca sa vedem daca de acolo e sunetu... asta presupunand ca o sa pot sa imi dau seama doar prin ascultat, ca vizual banuiesc ca nu am cum sa vad cand deschide si cand inchide. dupa ce identific de unde e zgomotul suspect, vorbim pe concret care ar putea fi cauza/rezolvarea

 

in alta ordine de idei, din intamplare/prin absurd, nu are nimeni in plus un suport de scarita de pe partea stanga? (cel in care se prinde scarita, piesa cu aripioara de metal) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e clar, trebuie sa imi fac timp sa ridic rezervorul si sa verific valva de "gatuire", ca sa vedem daca de acolo e sunetu... asta presupunand ca o sa pot sa imi dau seama doar prin ascultat, ca vizual banuiesc ca nu am cum sa vad cand deschide si cand inchide. dupa ce identific de unde e zgomotul suspect, vorbim pe concret care ar putea fi cauza/rezolvarea

 

in alta ordine de idei, din intamplare/prin absurd, nu are nimeni in plus un suport de scarita de pe partea stanga? (cel in care se prinde scarita, piesa cu aripioara de metal) ?

 

O sa razi dar chiar se poate vedea functionarea clapetei de aer.

Valva e una clapeta e alta, vlava comanda ppopzitia clapetei.

Iar zgomotul tau eu cred ca ar putea veni de la Clapeta de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa-mi ridic permisul astazi si am iesit ~30km cu motorul... :rolleyes:

 

Hai cu urmatoarea intalnire...vreau sa vin si eu :bounce:

 

Ati facut vreo poza astazi?

 

Inca o intrebare...stiti pe undeva prin Bucuresti unde as putea sa-mi schimb cauciucurile? Ma intereseaza si pretul... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rog recomandare releu incarcare aftermarket

Am prajit unul din SUA ( CALTRIC )intr-o luna

Astept sugestii :cheers:

 

Incearca ignitech.cz, am auzit lucruri bune despre produsele lor. Pe de alta parte ceva nu e in regula daca s-a prajit releul asa repede; verifica si alternatorul (infasurarile statorului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca ignitech.cz, am auzit lucruri bune despre produsele lor. Pe de alta parte ceva nu e in regula daca s-a prajit releul asa repede; verifica si alternatorul (infasurarile statorului).

Nu cred ca e neaparat o problema la restul pieselor, de obicei statoarele se ard sau dau la masa, oricum ar fi curentul produs e mai mic, nu mai mare; daca ar fi mai mare ar afecta releul, asa doar cateva contacte imperfecte ar putea sa ii scurteze viata, dar chiar si asa nu cred ca in halul asta. Verifica mufele si curata-le. Eu am tot lucrat in ultima perioada in service cu relee de la electrex(vezi site electrex ) si par ok, adica suprafata mai mare a radiatorului, fire si mufe ok calitativ, ce am montat pana acum nu au avut probleme, cel mai vechi fiind montat de un an si ceva; majoritatea vin cu garantie 2 ani parca, ceea ce zic eu ca e un mare avantaj; stiu ca cei de la dillypoint le comercializeaza in romania. Am mai avut parca discutia asta si din punctul meu de vedere releele sunt prost plasate in multe cazuri, eu l-am mutat pe al meu sub codita, sa ia cat mai mult aer ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dupa ce-ti iei unul nou fie-l muti fie-i bagi un ventilator de PC - sub codita, unde-i acum montat, nu are curent de aer pt racire. Sau iti ierri unul mos-fet :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dupa ce-ti iei unul nou fie-l muti fie-i bagi un ventilator de PC - sub codita, unde-i acum montat, nu are curent de aer pt racire. Sau iti ierri unul mos-fet :)

Astea de la electrex sunt MOSFET ;)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru ajutor

Am sa comand unul de la electrex,dar va trebui sa verfic si instalatia electrica

Mai rau este ca nu ma pricep.Poate cunoasteti si un electrician moto :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa-mi ridic permisul astazi si am iesit ~30km cu motorul... :rolleyes:

 

Hai cu urmatoarea intalnire...vreau sa vin si eu :bounce:

 

Ati facut vreo poza astazi?

 

Inca o intrebare...stiti pe undeva prin Bucuresti unde as putea sa-mi schimb cauciucurile? Ma intereseaza si pretul... :D

 

Cauta pe forum "MotoRuote". E prin chitila, eu mi-am schimbat la ei in primavara camerele (nu cauciucurile, dar cred ca e acelasi pret, ca e aceiasi munca, ba chiar mai multa) si m-a costat 80 ron. Si lucreaza foarte frumos, au scule au tot. Doar sa suni in prealabil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe forum "MotoRuote". E prin chitila, eu mi-am schimbat la ei in primavara camerele (nu cauciucurile, dar cred ca e acelasi pret, ca e aceiasi munca, ba chiar mai multa) si m-a costat 80 ron. Si lucreaza foarte frumos, au scule au tot. Doar sa suni in prealabil!

 

Pai nu sunt tubeless? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce:

nu la VFR, la motorul care il aveam inainte, un virago

 

VFR Turbo???:scratch: Ti-ai pus cumva un supercharger caci de turbina pe VFR n-am auzit sa fi reusit. A incercat un individ sa puna turbina dar era legata doar la evacuarea cilindrilor fata dar n-am auzit sa fie un proiect reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wave: ok everybody, nu am turbo pe VFR, e doar o analogie la feeling-ul pe care ti-l da vtec-ul. Am un VFR V-Tec la fel de stock ca stock-ul.

 

Si da, exista supercharger pentru VFR, exista si filmulete pe youtube cu asa ceva montat, exista si de vanzare, parerea mea personala e ca nu se merita: trebuie decupate carenele ca nu incape sub ele, are parti in miscare care ies in exterior, costa vreo 500eur numai kit-ul, fara montaj, care e complicat ca presupune modificari la motor, iar plusul de putere nu e foarte mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...