viperfx15 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Ideea cu Vaccum-ul si valva de primire suplimentara a aerului e urmatoarea: Pozitia de repaus a clapetei este DESCHIS. In momentul pornirii motorului pompa de vacum intra in functionare si "suge" aerul actionand valva si inchizand clapeta paina in momentul in care turatia ajunge la cele 5500 rpm. La 5500 rpm solenoid Valva intrerupe vaccumul catre membrana clapetei si aceasta revine in pozitia normala de deschis. Astfel ca daca se deconecteaza furtunul clapeta va ramane tot timpul deschisa. Vaccumul pe intreaga durata a functionarii motorului are aceeasi intensitate de suctiune. "Flat spot" este un comportament sugrumat al motorului in care ai senzatia ca da rateuri sau nu trage destul. Daca graficul puterii e crescator pana la 5000 acolo devine plat dupa care creste iarasi. E o senzatie cam naspa cand se intampla in curba fenomenul asta, confera nesiguranta in controlul motocicletei. Aha, am inteles. Si Solenoid Valve de unde stie cand sa taie vaccum-ul? este comandata de ECU, sau de cine? Exact cum am intuit, flat spot este cum ai zis tu o zona plata in graficul puterii. Si sa inteleg ca acest flat spot este generat partial sau total de aceasta valva care gatuie aerul de intake? Si atunci, daca la mine acest flat spot apare mult mai jos (ca rpm) e un indicator ca ceva nu merge bine la valva asta de "gatuire" ? Este intalnire in Bucuresti, in fiecare joi la intarea in Parcul Carol. Felicitari pentru poligon. Intrebarea asta o aveam si eu. Super! Azi nu cred ca ajung, dar poate de saptamana viitoare vin si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 NU e imperativa prezenta alaturi de motocicleta :-D Eu stiu cel mai bine acest lucru, deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Eu stiu cel mai bine acest lucru, deocamdata. Ai ramas fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Ai ramas fara? Nu. Acum pun banii la pusculita sa-mi iau si eu una prin decembrie, asa ca de mos craciun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Nu. Acum pun banii la pusculita sa-mi iau si eu una prin decembrie, asa ca de mos craciun Mult succes! Eu nu mi-am putut lua gandul de la VFR...drept urmare...m-am ales cu un 800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Aha, am inteles. Si Solenoid Valve de unde stie cand sa taie vaccum-ul? este comandata de ECU, sau de cine? Exact cum am intuit, flat spot este cum ai zis tu o zona plata in graficul puterii. Si sa inteleg ca acest flat spot este generat partial sau total de aceasta valva care gatuie aerul de intake? Si atunci, daca la mine acest flat spot apare mult mai jos (ca rpm) e un indicator ca ceva nu merge bine la valva asta de "gatuire" ? S.V.-ul este controlat, ca mai tot ce tine de motor si functionarea lui de catre ECU.Flat spot-ul nu este generat doar de mai sus amintita valva ci de ECU - pt c-asa-i programat. Prin eliminarea valvei si intrarea mai usoara a aerului in cutia filtrului se obtine o usoara ameliorare a flat spot-ului. Insa cea mai una solutie este un dispozitiv gen Power Commander (eu am un V) care rezolva mai multe "probleme" plus configurarea dupa dorinte a modului de functionare a motorului. Nu stiu daca poti sa-ti dai seama pe unde-i resctivului spot. Trebuie sa tii cont ca VFR-ul trage mai binisor de la 3-3500 rot in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 e clar, trebuie sa imi fac timp sa ridic rezervorul si sa verific valva de "gatuire", ca sa vedem daca de acolo e sunetu... asta presupunand ca o sa pot sa imi dau seama doar prin ascultat, ca vizual banuiesc ca nu am cum sa vad cand deschide si cand inchide. dupa ce identific de unde e zgomotul suspect, vorbim pe concret care ar putea fi cauza/rezolvarea in alta ordine de idei, din intamplare/prin absurd, nu are nimeni in plus un suport de scarita de pe partea stanga? (cel in care se prinde scarita, piesa cu aripioara de metal) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 e clar, trebuie sa imi fac timp sa ridic rezervorul si sa verific valva de "gatuire", ca sa vedem daca de acolo e sunetu... asta presupunand ca o sa pot sa imi dau seama doar prin ascultat, ca vizual banuiesc ca nu am cum sa vad cand deschide si cand inchide. dupa ce identific de unde e zgomotul suspect, vorbim pe concret care ar putea fi cauza/rezolvarea in alta ordine de idei, din intamplare/prin absurd, nu are nimeni in plus un suport de scarita de pe partea stanga? (cel in care se prinde scarita, piesa cu aripioara de metal) ? O sa razi dar chiar se poate vedea functionarea clapetei de aer. Valva e una clapeta e alta, vlava comanda ppopzitia clapetei. Iar zgomotul tau eu cred ca ar putea veni de la Clapeta de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 deci? 19:00 - 19:30 - la carol, da ? p p pop ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 deci? 19:00 - 19:30 - la carol, da ? Prezent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Rog recomandare releu incarcare aftermarket Am prajit unul din SUA ( CALTRIC )intr-o luna Astept sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Am reusit sa-mi ridic permisul astazi si am iesit ~30km cu motorul... Hai cu urmatoarea intalnire...vreau sa vin si eu Ati facut vreo poza astazi? Inca o intrebare...stiti pe undeva prin Bucuresti unde as putea sa-mi schimb cauciucurile? Ma intereseaza si pretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Rog recomandare releu incarcare aftermarket Am prajit unul din SUA ( CALTRIC )intr-o luna Astept sugestii Incearca ignitech.cz, am auzit lucruri bune despre produsele lor. Pe de alta parte ceva nu e in regula daca s-a prajit releul asa repede; verifica si alternatorul (infasurarile statorului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Incearca ignitech.cz, am auzit lucruri bune despre produsele lor. Pe de alta parte ceva nu e in regula daca s-a prajit releul asa repede; verifica si alternatorul (infasurarile statorului). Nu cred ca e neaparat o problema la restul pieselor, de obicei statoarele se ard sau dau la masa, oricum ar fi curentul produs e mai mic, nu mai mare; daca ar fi mai mare ar afecta releul, asa doar cateva contacte imperfecte ar putea sa ii scurteze viata, dar chiar si asa nu cred ca in halul asta. Verifica mufele si curata-le. Eu am tot lucrat in ultima perioada in service cu relee de la electrex(vezi site electrex ) si par ok, adica suprafata mai mare a radiatorului, fire si mufe ok calitativ, ce am montat pana acum nu au avut probleme, cel mai vechi fiind montat de un an si ceva; majoritatea vin cu garantie 2 ani parca, ceea ce zic eu ca e un mare avantaj; stiu ca cei de la dillypoint le comercializeaza in romania. Am mai avut parca discutia asta si din punctul meu de vedere releele sunt prost plasate in multe cazuri, eu l-am mutat pe al meu sub codita, sa ia cat mai mult aer ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Si dupa ce-ti iei unul nou fie-l muti fie-i bagi un ventilator de PC - sub codita, unde-i acum montat, nu are curent de aer pt racire. Sau iti ierri unul mos-fet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haotika Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Rog recomandare releu incarcare aftermarket Am prajit unul din SUA ( CALTRIC )intr-o luna Astept sugestii Tourmax fac relee foarte bune. Tot la dillypoint le gasesti. Editat Octombrie 5, 2012 de Haotika Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Si dupa ce-ti iei unul nou fie-l muti fie-i bagi un ventilator de PC - sub codita, unde-i acum montat, nu are curent de aer pt racire. Sau iti ierri unul mos-fet Astea de la electrex sunt MOSFET Editat Octombrie 5, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Multumesc pentru ajutor Am sa comand unul de la electrex,dar va trebui sa verfic si instalatia electrica Mai rau este ca nu ma pricep.Poate cunoasteti si un electrician moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am reusit sa-mi ridic permisul astazi si am iesit ~30km cu motorul... Hai cu urmatoarea intalnire...vreau sa vin si eu Ati facut vreo poza astazi? Inca o intrebare...stiti pe undeva prin Bucuresti unde as putea sa-mi schimb cauciucurile? Ma intereseaza si pretul... Cauta pe forum "MotoRuote". E prin chitila, eu mi-am schimbat la ei in primavara camerele (nu cauciucurile, dar cred ca e acelasi pret, ca e aceiasi munca, ba chiar mai multa) si m-a costat 80 ron. Si lucreaza foarte frumos, au scule au tot. Doar sa suni in prealabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Astea de la electrex sunt MOSFET Alway learning... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Cauta pe forum "MotoRuote". E prin chitila, eu mi-am schimbat la ei in primavara camerele (nu cauciucurile, dar cred ca e acelasi pret, ca e aceiasi munca, ba chiar mai multa) si m-a costat 80 ron. Si lucreaza foarte frumos, au scule au tot. Doar sa suni in prealabil! Pai nu sunt tubeless? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 probabil vfr urile "Turbo" au si camera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 nu la VFR, la motorul care il aveam inainte, un virago Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 nu la VFR, la motorul care il aveam inainte, un virago VFR Turbo??? Ti-ai pus cumva un supercharger caci de turbina pe VFR n-am auzit sa fi reusit. A incercat un individ sa puna turbina dar era legata doar la evacuarea cilindrilor fata dar n-am auzit sa fie un proiect reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 ok everybody, nu am turbo pe VFR, e doar o analogie la feeling-ul pe care ti-l da vtec-ul. Am un VFR V-Tec la fel de stock ca stock-ul. Si da, exista supercharger pentru VFR, exista si filmulete pe youtube cu asa ceva montat, exista si de vanzare, parerea mea personala e ca nu se merita: trebuie decupate carenele ca nu incape sub ele, are parti in miscare care ies in exterior, costa vreo 500eur numai kit-ul, fara montaj, care e complicat ca presupune modificari la motor, iar plusul de putere nu e foarte mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.