ciprinakos Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Ughhh, am urat sa stau in maini pe bicla si cu picioarele ghemuite. Dar imi place VFR-ul la nebunie. D'aia mi-am schimbat ghidonul, am inaltat seaua si alte alea pt confort (si de-ami omora timpul in vacante). Stau la bloc si 2 bicle-s prea mult si ar trebui schimbate. Ma incanta ideea ca, la un drum lung, sa trag din cand in cand nitel de gaz... Dar am pierdut trenul si asta este, ma bucur de mobra asa cu este. Mi-am dat la facut casca mai sientioasa la vant dar acu nu mai aud sunetul prea bine - noroc ca-l simt inca maraind sub mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Fac ce fac si tot la VFR ajung ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Niiiiiiice! vfr ROSU! Asa! Sa il calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Niiiiiiice! vfr ROSU! Asa! Sa il calaresti sanatos! Ms Dani, e fix mobra pentru care mi-am vandut anu`trecuta baba Same deal, different flavour Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 intrebare: la voi care este temperatura la care porneste/se opreste ventilatorul? la mine porneste la 105 si se opreste la 96, insa in manualul de service vad ca scrie ca trebuie sa porneasca la 98-102 si sa se opreasca la 93-97 . hmmm... ciprinakos: scuze, eu retinusem ca puterea creste pana undeva la 130cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Fac ce fac si tot la VFR ajung ! Foarte frumoasa, modelul asta mi se pare cel mai frumos! S-aveti grija unul de altul intrebare: la voi care este temperatura la care porneste/se opreste ventilatorul? la mine porneste la 105 si se opreste la 96, insa in manualul de service vad ca scrie ca trebuie sa porneasca la 98-102 si sa se opreasca la 93-97 . hmmm... ciprinakos: scuze, eu retinusem ca puterea creste pana undeva la 130cp La VTEC-urile pe care le stiu eu (cu termocupla originala) ventilatorul porneste la 105 -ajunge la 106 imediat ce a pornit- si se opreste la 95-96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 S3RJ: aha, deci e normal cum e la mine. Update: am investigat problema cu sunetul ciudat. am ridicat rezervorul si m-am uitat sa vad ce se intampla. ce am aflat: 1) clapeta de "extra air intake" nu functioneaza deloc. adica si la relanti, si la 2000rpm, si la 6000rpm, si cu motorul oprit are aceiasi pozitie si anume deschis (adica intra aer pe acolo inspre filtru). furtunul este conectat la valva, dar pe furtun nu vine vaccum deloc la nicio turatie (am scos furtunu si am pus degetu sa vad ce se intampla). Valva aparent e buna: am inchis clapeta la maxim cu mana, am pus degetu pe stutzul de la valva si am dat drumu la clapeta: a coborat doar jumate, semn ca nu trage aer fals/nu are membrana rupta. Asadar, zgomotul nu are nici o legatura cu valva asta 2) am incalzit motorul pana la 80 de grade si am incercat sa imi dau seama de unde vine sunetul -> nu am reusit. Am desfacut carcasa filtrului de aer, am inspecat pe acolo, nimic in neregula. Am pus doar filtrul de aer (fara capac) si am pornit motorul. Rezultat: zgomotul se aude mult mai puternic si intr-adevar este clar zgomotul unei membrane/supape actionate de preziune/vaccum. Totusi...in continuare nu stiu de unde vine sunetul mai exact si daca este normal sau nu. Avand in vedere ca sunetul sa amplificat cand am deschis cutia filtrului am tras concluzia ca supapa in cauza care genereaza sunetul este undeva pe unul din furtunele care dau in cutie... Am facut un filmulet in care se aude clar sunetul: Acum intrebarile: la pct. 1), oare de ce nu vine nimic pe furtun? solenoid valve sa fie stricata (nu functioneaza) ? vaccum container sa fie spart? One way valve sa fie stricata (a devenit bidirectionala) ? Furtun rupt/spart pe undeva? Dar in toate cazurile astea, nu ar trebui sa se auda un fasait proeminent, pe unde se pierde vaccum-ul?. la pct. 2) aveti vreo idee, e normal sunetul? de unde/de la ce ar putea sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Foarte frumoasa, modelul asta mi se pare cel mai frumos! S-aveti grija unul de altul Multumesc Sergiu, e singurul model care imi place din toate punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 S3RJ: aha, deci e normal cum e la mine. Update: am investigat problema cu sunetul ciudat. am ridicat rezervorul si m-am uitat sa vad ce se intampla. ce am aflat: 1) clapeta de "extra air intake" nu functioneaza deloc. adica si la relanti, si la 2000rpm, si la 6000rpm, si cu motorul oprit are aceiasi pozitie si anume deschis (adica intra aer pe acolo inspre filtru). furtunul este conectat la valva, dar pe furtun nu vine vaccum deloc la nicio turatie (am scos furtunu si am pus degetu sa vad ce se intampla). Valva aparent e buna: am inchis clapeta la maxim cu mana, am pus degetu pe stutzul de la valva si am dat drumu la clapeta: a coborat doar jumate, semn ca nu trage aer fals/nu are membrana rupta. Asadar, zgomotul nu are nici o legatura cu valva asta 2) am incalzit motorul pana la 80 de grade si am incercat sa imi dau seama de unde vine sunetul -> nu am reusit. Am desfacut carcasa filtrului de aer, am inspecat pe acolo, nimic in neregula. Am pus doar filtrul de aer (fara capac) si am pornit motorul. Rezultat: zgomotul se aude mult mai puternic si intr-adevar este clar zgomotul unei membrane/supape actionate de preziune/vaccum. Totusi...in continuare nu stiu de unde vine sunetul mai exact si daca este normal sau nu. Avand in vedere ca sunetul sa amplificat cand am deschis cutia filtrului am tras concluzia ca supapa in cauza care genereaza sunetul este undeva pe unul din furtunele care dau in cutie... Am facut un filmulet in care se aude clar sunetul: Acum intrebarile: la pct. 1), oare de ce nu vine nimic pe furtun? solenoid valve sa fie stricata (nu functioneaza) ? vaccum container sa fie spart? One way valve sa fie stricata (a devenit bidirectionala) ? Furtun rupt/spart pe undeva? Dar in toate cazurile astea, nu ar trebui sa se auda un fasait proeminent, pe unde se pierde vaccum-ul?. la pct. 2) aveti vreo idee, e normal sunetul? de unde/de la ce ar putea sa fie? Ce se intampla daca treci de 2000 rpm? Vino cu ea joi la intalnire caci sunetul filmului se aude dubios si daca nu ne prindem acolo gasim o solutie sa ii dam de cap ca doar e facuta de om. Daca te roade tare intre timp da-mi un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 nu se intampla nimic daca trec de 2000rpm. in filmulet se aude dubios, dar in realitate sunetul motorului este identic si inainte si dupa aparitia sunetului (si sub si peste 2000rpm). am sa incerc sa vin joi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) Sper sa fie frumos joi...si eu vreau sa vin. Ce parere aveti despre placutele de frana Lucas si Saito? Editat Octombrie 8, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Fac ce fac si tot la VFR ajung ! Frumoasa! Cand te intorci cu ea in tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Frumoasa! Cand te intorci cu ea in tara? Merci, era sa-mi iau una identica cu a ta In tara vin cu ea cel mai probabil la vara, in concediu. Pana una-alta, iarna asta mai am de bricolat cate ceva pe la ea Sa vad unde gasesc o toba cu cot highmount. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Salut ! Am eu o "instalatie" highmount . Nu stiu daca se potriveste la tine . Nu este facuta acasa , este de cumparat . Are slip on . P.S. : m-am cam mutat de ceva vreme pe topicul vfr-ului . ( ma bate gandul ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Merci, era sa-mi iau una identica cu a ta In tara vin cu ea cel mai probabil la vara, in concediu. Pana una-alta, iarna asta mai am de bricolat cate ceva pe la ea Sa vad unde gasesc o toba cu cot highmount. Initial si eu voiam sa fie rosie, dar acum imi place culoarea la a mea maxim de mult. Prevad ca pe asta nu o vei mai vinde prea curand. Cot de highmount am avut eu, doar ca am fost nevoit sa-l modific pentru pozitia normala, mereu am montat suportul de caseuri si nu aveam cum sa pun toba sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) S3RJ: aha, deci e normal cum e la mine. Update: am investigat problema cu sunetul ciudat. am ridicat rezervorul si m-am uitat sa vad ce se intampla. ce am aflat: 1) clapeta de "extra air intake" nu functioneaza deloc. adica si la relanti, si la 2000rpm, si la 6000rpm, si cu motorul oprit are aceiasi pozitie si anume deschis (adica intra aer pe acolo inspre filtru). furtunul este conectat la valva, dar pe furtun nu vine vaccum deloc la nicio turatie (am scos furtunu si am pus degetu sa vad ce se intampla). Valva aparent e buna: am inchis clapeta la maxim cu mana, am pus degetu pe stutzul de la valva si am dat drumu la clapeta: a coborat doar jumate, semn ca nu trage aer fals/nu are membrana rupta. Asadar, zgomotul nu are nici o legatura cu valva asta 2) am incalzit motorul pana la 80 de grade si am incercat sa imi dau seama de unde vine sunetul -> nu am reusit. Am desfacut carcasa filtrului de aer, am inspecat pe acolo, nimic in neregula. Am pus doar filtrul de aer (fara capac) si am pornit motorul. Rezultat: zgomotul se aude mult mai puternic si intr-adevar este clar zgomotul unei membrane/supape actionate de preziune/vaccum. Totusi...in continuare nu stiu de unde vine sunetul mai exact si daca este normal sau nu. Avand in vedere ca sunetul sa amplificat cand am deschis cutia filtrului am tras concluzia ca supapa in cauza care genereaza sunetul este undeva pe unul din furtunele care dau in cutie... Am facut un filmulet in care se aude clar sunetul: Acum intrebarile: la pct. 1), oare de ce nu vine nimic pe furtun? solenoid valve sa fie stricata (nu functioneaza) ? vaccum container sa fie spart? One way valve sa fie stricata (a devenit bidirectionala) ? Furtun rupt/spart pe undeva? Dar in toate cazurile astea, nu ar trebui sa se auda un fasait proeminent, pe unde se pierde vaccum-ul?. la pct. 2) aveti vreo idee, e normal sunetul? de unde/de la ce ar putea sa fie? am mai studiat problema, cu manualul de service in fata, si m-am gandit asa: In cutia filtrului de aer intra doua furtune: unul de la crankcase emission control system (crankcase breather hose)(1) si unul de la secondary air supply system (PAIR air suction hose) (2). acum, pentru (1), furtunul vine direct de la capacul chiuloasei de la cilindrii din spate (rear cylinder) - breather hose, unde nu are nici o supapa sau ceva de genul. E o gaura care da direct in interiorul motorului. asadar, sunetul nu are cum sa vina "pe furtunul asta" pentru ca nu are cine sa il produca. pentru (2), furtunul vine din PAIR solenoid valve, care in functie de alimentarea primita pe cele 2 fire, inchide sau deschide circuitul intre acest furtun si celelalte 2 furtune care duc fiecare la cele doua jumatati ale motorului (front si rear). Aici se conecteaza fiecare la PAIR check reed valve pe capacul chiuloasei. asadar, aici avem asa: furtunul vine mai intai in supapa comandata electric (PAIR solenoid valve) amplasata chiar langa cutia filtrului de aer, si apoi, prin cele 2 furtune, la supapa uni-sens de pe capacul chiuloasei (comandata mecanic prin presiune). Deci sunetul poate sa provina de la: - supapa electrica, care se inchide/deschide in timp ce este presiune mare pe furtun, sau care are mecanismul/pistonul/membrana (semi)facuta praf astfel incat produce zgomot la actionare - supapa uni-sens mecanica, care se inchide/deschide actionata de presiune, sau care are si ea membrana (semi)rupta, si atunci produce zgomotun anormal. acuma, un lucru e cert: daca la voi ziceti ca nu se aude absolut nimic, inseamna ca variantele cu functionare normala pot sa le exclud. Trebuie cumva sa izolez defectul, si asta cred ca cel mai simplu pot sa fac verificand valva electrica (care e si foarte usor accesibila)...demontez, pun 12V, suflu si vad ce se intampla. Cu toate ca, avand in vedere ca defectul (sunetul) apare doar peste o anumita temperatura a motorului (e influentat de temperatura motorului) si ca sunetul seamana foarte mult cu sunetul produs de capacul de la sticla de nectar Prigat cand il desfaci (capacul metalic cu bulina in mijloc care pacane cand desigilezi sticla), eu inclin sa cred ca este de la supapa uni-sens de pe capacul chiuloasei. Adica valva electrica este deschisa, furtunul care e legat la cutia filtrului de aer are cale libera pana jos la supapa mecanica care (dintr-un motiv momentan necunoscut) pacane. in alta ordine de idei, la ce ora e intalnirea joi? eu probabil o sa pot ajunge cel mai devreme pe la 8 aprox... Editat Octombrie 10, 2012 de viperfx15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Salut ! Am eu o "instalatie" highmount . Nu stiu daca se potriveste la tine . Nu este facuta acasa , este de cumparat . Are slip on . P.S. : m-am cam mutat de ceva vreme pe topicul vfr-ului . ( ma bate gandul ) . Salut, nu cred ca se potriveste, VFR-ul are un sistem ciudat de prindere a esapamentului. Initial si eu voiam sa fie rosie, dar acum imi place culoarea la a mea maxim de mult. Prevad ca pe asta nu o vei mai vinde prea curand. Cot de highmount am avut eu, doar ca am fost nevoit sa-l modific pentru pozitia normala, mereu am montat suportul de caseuri si nu aveam cum sa pun toba sus. Eu am primit ieri capacul monopost si un tankbag...Genti laterale nu vreau, daca o fii, o sa ma rezum la un rucsac si tankbag pt plimbari mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Merci, era sa-mi iau una identica cu a ta In tara vin cu ea cel mai probabil la vara, in concediu. Pana una-alta, iarna asta mai am de bricolat cate ceva pe la ea Sa vad unde gasesc o toba cu cot highmount. Felicitari pentru achizitie! Ceva diferente simti, in comparatie cu 90-93? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 in alta ordine de idei, la ce ora e intalnirea joi? eu probabil o sa pot ajunge cel mai devreme pe la 8 aprox... E ok, oricum nu vine nimeni inainte de 19.30; sunt curios sa aud si eu zgomotul respectiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Felicitari pentru achizitie! Ceva diferente simti, in comparatie cu 90-93? Pai, mai in gluma, mai in serios, am venit cu ea 130 km numai pe drum de munte...I-am simtit lipsa cadrului neacoperit.Cu carena peste, nu mai beneficiez de caldura. Imi place, pare un pic mai usoara, ciclistica este grozava, se apleaca mult mai usor...Trage la fel, se aude la fel. Apropo, unde e robinetu' pt rezerva si cati litri are rezervorul? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) N-are robinet de rezerva, te duci pana cade in cap si asa ramane, asa ca watch out, robinetul de on/off e sub rezervor, mai inspre baterie. Daca dai carenele de pe codita jos poti ajunge la el (poate si daca dai nunmai saua, dar nu mai stiu sigur). Rezervorul are 21 de litri. I-ai facut consumul ? Pot sa-ti mai spun ca o toba high, un parbriz givi touring, monopostul, impreuna cu culoarea rosie da un look de te da pe spate. Editat Octombrie 10, 2012 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Boon, deci dupa ce s-a aprins becul, cati km mai poti sa faci, in mare? Am facut pana acum 160 km, 60 km pe autostrada (160-180) iar linia este la jumatate pe ceas. Cred ca 6% , poate mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Boon, deci dupa ce s-a aprins becul, cati km mai poti sa faci, in mare? Am facut pana acum 160 km, 60 km pe autostrada (160-180) iar linia este la jumatate pe ceas. Cred ca 6% , poate mai mult. Te referi cand incepe ultima liniuta sa licare? Si pe mine ma intereseaza cat mai poti merge orientativ, sau cati l iti mai raman in rezervor din acel moment? M-am uitat prin manual si n-am gasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Cred ca 3.5 litri mai sunt de cand se aprinde becul, socoteste-ti tu km . Mie nu mi se mai aprinde de multa vreme, cand am luat motorul o mers, acuma se aprinde doar cand pun contactul. Am verificat instalatia din rezervor si cred ca de bai ii termistorul, care in momentul ce sta afara din benzina, ii scade rezistenta si curentul trece prin el. Din pacat n-am gasit separat, trebuie sa iau toata instalatia care-i 150 de dolari. N-aveti vreunu de dat careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 E ok, oricum nu vine nimeni inainte de 19.30; sunt curios sa aud si eu zgomotul respectiv... Ti-am vazut astazi VFR-ul. Dintr-o intamplare am ajuns sa apelez si eu la Dl. Catalin. Venind dimineata spre Bucuresti, pe autostrada, la putin peste 140 a inceput sa vobleze ghidonul ca un nebun. Initial am crezut ca e un efect rezultat in urma turbulentelor cauzate de tir-ul ce-l depasisem in acel moment. Dar dup-o secunda mi-am dat seama ca-i altceva. Noroc cu cartea citita a lui Keith Code in care zicea sa nu incercam sa strunim bicla cand face pe nebuna . Asa ca m-am ridicat in scarite, am redus stransoarea ghidonului si l-am lasat sa vibreze in legea lui eu doar incercand sa ii dau o directie generala (spre banda de urgenta). Ii sunt recunoscator si soferului de tir care-a observat ca-i ceva in neregula si a redus suficient pan-am aj pe banda 1 iar el a trecut p'a doua. Am facut usor downshift cu frana de motor fara sa strang frana de mana si bine-am facut ca n-am incarcat fata mai mult de-atat - mi-a vibrat pana la oprire. Am oprit motorul, pus cricul si am coborat sa vad care-i problema. Cauciucul fata era dezumflat aproape de tot. Vroiam sa vad daca-i fo' gaura sau cui dar m-am infipt direct la valva, si, ce sa vezi: la baza, valva arata de parc-o muscara o gramada de furnici si intr-o parte era o crapatura. M-am scarpinat in cap si mi-am zis: "Am belit-o!" Eram programat la 9:30 la viza de SUA. In urma cu ceva timp mi-am luat un kit de reparatie cauciuc de la Louis si pe care-l port cand ies la drum lung. Intr-o vreme ma intrebam pe ce dreak' am dat banii dar acum m-am felicitat ca l-am luat. Am pus silicon/lipici sau ce naibii o fi in tub de jur in prejurul bazei si am taiat si un firicel din un petic pe care l-am aplicat peste silicon (al naibii petic este f lipicios si sub forma de snur). Spre surprinderea si multumirea mea a tinut. Am folosit doua butelcute de CO2 si la primul peco am umflat mai bine cauciucul pana la 2,2. Pont: daca folositi acest gen de butelcute, puneti manusi pt ca eu miam tras o "arsura" zdravana - practic se raceste instantaneu si face gheata "la mal" . Daca puteti montati un amortizor de ghidon - eu o voi face imediat ce-mi voi permite. Am aj cu bine, dupa ora programarii dar n-a contat. Dupa afacerea cu viza l-am intalnit pe Bogdan Harea si el m-a orientat catre un nene cu un service auto care, la randul lui, m-a directionat catre Dl. Catalin. Aici am aflat ca valva era putreda/mancata. Mi-a schimbat-o si am pus-o la drum nu inainte de a-i admira tobele VFR-ului lui s3rj . Invataminte: verificat din cand in cand si starea valvelor, cumparat si purtat un kit mic de reparatii cauciuc/pana, pastrat calmul in situatii neprevazute (cel mai greu de facut), un amortizor ghidon (daca-i posibilitate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.