Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

plangea cineva ca nu mai are bucatica asta -> http://www.ebay.co.u...4#ht_798wt_1111

 

Parca S3RJ ...

S2RJ alright dar era vorba despre alt heat shield mai jos pe traseu si nu ca ii lipseste ci ca nu il mai poate monta in noua configuratie de tobe.

 

Nu am reusit sa postez in timp si textul asa ca :

 

In alta ordine de idei

 

atasez si niste ppoze pentru curiosii de tipul " ce e are inauntru? "

daca arcul nu este destul de tensionat lantul reuseste sa apese inapoi axul cu palpator al intinzatorului astfel producand o tzacaneala suparatorare.

 

Axul se extinde singur 3 cm si trebuie retras pentru a fi scos din motor.

Retragerea axului se face cu o surubelnita sau o scula facuta din tabla groasa de 1 mm.

Intreaga lungime necesita 4,5 ture de surubelnita.

Daca zgomotul se produce iar pentru comprimarea axului sunt necesare mai putin de 4.5 ture se poate tensiona arcul interior astfel ca pistonul sa

fie impins mai ferm. ( Este o operatiune de multa rabdare si macare de nervi dar gandul ca se scuteste dezasamblarea motorului inlocuire de garnituri si tot tacamul colateral si ceva injuraturi

ajuta mult )

post-65263-0-41813900-1350088016_thumb.jpg

post-65263-0-48643400-1350088033_thumb.jpg

post-65263-0-04634000-1350088057_thumb.jpg

post-65263-0-98274700-1350088075_thumb.jpg

post-65263-0-10093100-1350088182_thumb.jpg

post-65263-0-91886600-1350088203_thumb.jpg

post-65263-0-14771300-1350088236_thumb.jpg

post-65263-0-88222600-1350088311_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S2RJ alright dar era vorba despre alt heat shield mai jos pe traseu si nu ca ii lipseste ci ca nu il mai poate monta in noua configuratie de tobe.

 

Nu am reusit sa postez in timp si textul asa ca :

 

In alta ordine de idei

 

atasez si niste ppoze pentru curiosii de tipul " ce e are inauntru? "

daca arcul nu este destul de tensionat lantul reuseste sa apese inapoi axul cu palpator al intinzatorului astfel producand o tzacaneala suparatorare.

 

Axul se extinde singur 3 cm si trebuie retras pentru a fi scos din motor.

Retragerea axului se face cu o surubelnita sau o scula facuta din tabla groasa de 1 mm.

Intreaga lungime necesita 4,5 ture de surubelnita.

Daca zgomotul se produce iar pentru comprimarea axului sunt necesare mai putin de 4.5 ture se poate tensiona arcul interior astfel ca pistonul sa

fie impins mai ferm. ( Este o operatiune de multa rabdare si macare de nervi dar gandul ca se scuteste dezasamblarea motorului inlocuire de garnituri si tot tacamul colateral si ceva injuraturi

ajuta mult )

Ce ma bucur ca am distributie pe pinioane :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The new VFR's V4 VTEC-controlled intake and exhaust aren't the only areas where efforts were made to reduce noise. The engine's famed high-tech gear-driven valvetrain has been replaced with a new CamChain_200p.JPG'Silent' camchain drive that not only greatly reduces mechanical noise, but also reduces the engine's overall weight by nearly 3kg, for quieter, more civilised operation around town as well as for more relaxing long-distance rides. The system's two sets of dual tensioners are equipped with spring-loaded screw-action lifters that maintain steady pressure on the cam chains throughout the engine's wide rev range.

Another major benefit of this switch to chain-driven cams is the narrower valve angles made possible by the camshafts' smaller driven gears. This new 1.5-degree narrower included valve angle makes a significant contribution to the engine's more compact combustion chambers, helping to realise a higher filling rate, greater combustion efficiency and stronger overall power output.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Tudor am inteles ca tu toamna nu dormi :)) si multumim pt poze in legatura cu intinzatoartele alea... .grrr belea mare cu ele vad eu :P dar acum sunt curios daca mai tzacane sau nu mai tzacane :),ai avut garnituri noi ale intinzatrului sau ai folosit silicon ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dataorita lu matale care ma puse-si pe ganduri.

 

Garniturile sunt metalice nu e chiar asa o drama sa le pui pe cele vechi. Cand am pus intinzatoarele vechi am schimbat si garniturile dar acum am lasat-o pe cea care deja o schimbasem beleaua venea doar de la intinzatorul situata in fata.

In cele trei drumuri prin oras facute pana acum a mers foarte frumos. ( SILENT MODE )

 

Acum dupa toata tevatura am gasit si un post care povesteste de treaba asta la CBR si cu aceeasi solutie tehnica reparata.

http://www.vfrdiscus...x-the-old-ones/

Doar ca la noi nu necesita treaba cu dornu si largitul prinderii pentru palpator.

 

Cum fu termalele?

Editat de tudorp28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti,

 

fusei si eu la veliko weekendu asta, cu ploaie si soare si iar ploaie si am avut o problema cu mobra; din fericire, temporara. povestea e asa: sambata am plecat spre veliko prin ploaie caineasca, insa totu a fost ok. am ajuns acolo, am parcat mobra gata. duminica pe la pranz, pentru ca nu am mai apucat inainte de plecare, m-am apucat acolo sa ii curat/ung lantu, ca am zis ca nu se mai poate :) toate bune si frumoase, am folosit cutiuta cu perii kettenmax, am scos o tona de jeg din el, l-am uns, acum e alb si frumos.

 

toate bune si frumoase pana cand m-am suit pe mobra si am dat sa plec. pun contact dau la cheie, porneste motoru fara probleme, dar dupa vreo 5-10secunde se aprinde becu rosu FI si incepe sa mearga ciudat/neregulat. incerc eu sa turez de cateva ori, nimic, la fel facea, ba chiar s-a oprit de tot motoru. dau iar la cheie, la fel, becu FI ramane aprins. Am zis cine stie, poate e rece. Astept sa se incalzeasca, dar degeaba. Am mai oprit/pornit de cateva ori, la fel: becul FI aprins, in ture merge aparet bine, dar la relanti sta sub 1000rpm si merge foarte neregulat (parca unul sau mai multi cilindrii nu fuctioneaza si merge dezechilibrat). M-am miscat un pic pe acolo, am reusit sa scot mobra de unde era (strada cu piatra cubica, gropi, inclinatie 20%, ud pe jos :baldy: , iar am tras pe dreapta, nici o schimbare. A, ba da, am constatat ca ceva pute :)) cel mai probabil gazele de esapament nu mai aveau mirosul standard. Am mai mers un pic prin oras, am oprit iar, am taiat contactul, am stat cateva minute, am pornit iar: brusc toate bune si frumoase: relanti ok, mers rotund, bec FI stins.

 

Ce sa fi fost? m-am tot gandit... sa ii fi intrat gaz de la spray-ul de lant pe la vre-un senzor si sa o fi luat-o razna ECU? sau sa fii intrat apa de la ploaie pe la vre-o mufa/senzor/bobina bujie...dar de ce sambata nu a facut nimic? Sa fie vreo bujie nashpa?

 

Restul drumului spre casa nu am mai avut probleme, doar ca mi se pare ca vibreaza mai tare motorul acum, parca nu ar merge 100% echilibrat. Simt asta si in ghidon si in scarite/picioare. Adica la acelasi regim de mers (gen treapta 6, 95km/h constant) vibreaza mult mai tare ca inainte. mai exact inainte nu prea simteam nimic, acum se simte. Si inca ceva, am facut la un moment dat o depasire mai din scurt si i-am dat "blana" cu a 3`a la 95km/h: raspunsul a fost acelasi ca si inainte, dar sa dea dracii a facut ca toate alea, galagie mare si vibrat parca eram calare pe un XT660 (monocilindru) si faceam depasire. Insa nu mi s-a parut ca are puterea redusa...

 

Mi-a venit azi dimineata o idee: am citit in manualul de service ca ECU are o functie sa iti spuna daca si care a fost ultima "eroare" detectata. Era ceva acolo cu un contact pe nush ce fir, si iti da unu numar de clipiri de led FI care au un echivalent (trebuie sa mai citesc exact). Poate aflu ceva asa...

 

Voi ce parere aveti...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ti-o facut unu' o gluma proasta sa-ti indese ceva-n esapament? eu dupa ce pornesc bicla de la spalatorie, pt ca-i apa pe tevi, abia accelereaza pana se-ncalzeste - se screme putin sa scuipe gazele de evacuare :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti,

 

fusei si eu la veliko weekendu asta, cu ploaie si soare si iar ploaie si am avut o problema cu mobra; din fericire, temporara. povestea e asa: sambata am plecat spre veliko prin ploaie caineasca, insa totu a fost ok. am ajuns acolo, am parcat mobra gata. duminica pe la pranz, pentru ca nu am mai apucat inainte de plecare, m-am apucat acolo sa ii curat/ung lantu, ca am zis ca nu se mai poate :) toate bune si frumoase, am folosit cutiuta cu perii kettenmax, am scos o tona de jeg din el, l-am uns, acum e alb si frumos.

 

toate bune si frumoase pana cand m-am suit pe mobra si am dat sa plec. pun contact dau la cheie, porneste motoru fara probleme, dar dupa vreo 5-10secunde se aprinde becu rosu FI si incepe sa mearga ciudat/neregulat. incerc eu sa turez de cateva ori, nimic, la fel facea, ba chiar s-a oprit de tot motoru. dau iar la cheie, la fel, becu FI ramane aprins. Am zis cine stie, poate e rece. Astept sa se incalzeasca, dar degeaba. Am mai oprit/pornit de cateva ori, la fel: becul FI aprins, in ture merge aparet bine, dar la relanti sta sub 1000rpm si merge foarte neregulat (parca unul sau mai multi cilindrii nu fuctioneaza si merge dezechilibrat). M-am miscat un pic pe acolo, am reusit sa scot mobra de unde era (strada cu piatra cubica, gropi, inclinatie 20%, ud pe jos :baldy: , iar am tras pe dreapta, nici o schimbare. A, ba da, am constatat ca ceva pute :)) cel mai probabil gazele de esapament nu mai aveau mirosul standard. Am mai mers un pic prin oras, am oprit iar, am taiat contactul, am stat cateva minute, am pornit iar: brusc toate bune si frumoase: relanti ok, mers rotund, bec FI stins.

 

Ce sa fi fost? m-am tot gandit... sa ii fi intrat gaz de la spray-ul de lant pe la vre-un senzor si sa o fi luat-o razna ECU? sau sa fii intrat apa de la ploaie pe la vre-o mufa/senzor/bobina bujie...dar de ce sambata nu a facut nimic? Sa fie vreo bujie nashpa?

 

Restul drumului spre casa nu am mai avut probleme, doar ca mi se pare ca vibreaza mai tare motorul acum, parca nu ar merge 100% echilibrat. Simt asta si in ghidon si in scarite/picioare. Adica la acelasi regim de mers (gen treapta 6, 95km/h constant) vibreaza mult mai tare ca inainte. mai exact inainte nu prea simteam nimic, acum se simte. Si inca ceva, am facut la un moment dat o depasire mai din scurt si i-am dat "blana" cu a 3`a la 95km/h: raspunsul a fost acelasi ca si inainte, dar sa dea dracii a facut ca toate alea, galagie mare si vibrat parca eram calare pe un XT660 (monocilindru) si faceam depasire. Insa nu mi s-a parut ca are puterea redusa...

 

Mi-a venit azi dimineata o idee: am citit in manualul de service ca ECU are o functie sa iti spuna daca si care a fost ultima "eroare" detectata. Era ceva acolo cu un contact pe nush ce fir, si iti da unu numar de clipiri de led FI care au un echivalent (trebuie sa mai citesc exact). Poate aflu ceva asa...

 

Voi ce parere aveti...?

 

N'are nici o treaba curatatul lantului cu mersul aiurea l motorului.

Ori a patruns apa pe undeva

ori un contact imperfect la vreo mufa

Ori i-a venit sorocul unei bujii

Daca vrei poti trece pe la mine sa o opperam impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am fost pana la motor sa inspectez teava de esapament. nu am gasit nimic in neregula, insa la incercarea de a porni motorul am dat iar de probleme (culmea, azi dimineata a mers perfect, inclusiv pornirea la rece...wtf?): dat la cheie - nu a pornit; am incercat de mai multe ori, still nothing. am incercat sa trag de acceleratie in timp ce dau la cheie, a pornit, dar daca nu o tin in "sprituri" moare. pana la urma sta si singura la relanti, dar foarte neregulat si sub 1000rpm. Bonus: acum becul FI clipeste de 2 ori.

 

m-am uitat in manualul de service si 2 clipiri inseamna: problema cu MAP sensor (faulty/loose/poor connection, vaccum tube).

de asemenea, bec aprins constant (cum a facut duminica dimineata) inseamna: Faulty ECM (pray to god this doesn't happen) sau short circuit in service connector

 

am facut si un filmulet dar nu pot sa il urc pe youtube momentan...probleme cu netu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am fost pana la motor sa inspectez teava de esapament. nu am gasit nimic in neregula, insa la incercarea de a porni motorul am dat iar de probleme (culmea, azi dimineata a mers perfect, inclusiv pornirea la rece...wtf?): dat la cheie - nu a pornit; am incercat de mai multe ori, still nothing. am incercat sa trag de acceleratie in timp ce dau la cheie, a pornit, dar daca nu o tin in "sprituri" moare. pana la urma sta si singura la relanti, dar foarte neregulat si sub 1000rpm. Bonus: acum becul FI clipeste de 2 ori.

 

m-am uitat in manualul de service si 2 clipiri inseamna: problema cu MAP sensor (faulty/loose/poor connection, vaccum tube).

de asemenea, bec aprins constant (cum a facut duminica dimineata) inseamna: Faulty ECM (pray to god this doesn't happen) sau short circuit in service connector

 

am facut si un filmulet dar nu pot sa il urc pe youtube momentan...probleme cu netu

 

O idee

ai zapacit mufa de la map senzor cand ai umblat la filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de voi dar mie nu mi se pare ca alea 3 kg de care zic ei ca le-au dat jos cand au pus lanturi in loc de pinioane au un impact asa mare, de-a lungul anilor vfr-ul a ramas in continuare o motocicleta greoaie, lasand la o parte greutatea varianta carenata care mi se pare ca se mai si comporta ca o balena fata de a mea :grinbandit:; revenind nu stiu daca e asa mare avantaj cu lanturile alea, macar daca le faceau calumea, dar asa, cum vtr-ul papa distributii se pare ca si vfr-ul are un punct slab aici so ... prefer pinioanele; nu zic ca nu se poate remedia treaba cumparand intinzatoare aftermarket sau facand ceva artificii, in schimb de ce sa imi bat capul cu o problema cand pot sa o evit.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee

ai zapacit mufa de la map senzor cand ai umblat la filtru.

 

am revenit cu filmuletul: http://www.youtube.com/watch?v=BHwRv4MQKyw

 

posibil sa fi zapacit ceva fire pe acolo. si/sau s-au zapacit pe drum in weekend. si/sau a intrat apa pe la vreo mufa... cert e ca tre sa ridic rezervorul iar, desfac filtru de aer/ scos cu totu si cautat pe la mufe/fire/furtune. si probabil ca voi avea timp de asta abia in weekend :(

 

ps la filmulet: primele incercari sunt fara sa ating acceleratia. apoi am tras si de gaz in speranta ca porneste. Becul FI clipeste doar cand o las la relanti, daca actionez acceleratia nu clipeste (cred ca e o conditie de la ECU)

Editat de viperfx15
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tudor mersi pt disponibilitate. momentan tre sa imi fac timp pt mobra...:( odata gasit ceva timp liber nu ar trebui sa fie mare belea, adica planuiesc sa ma descurc singur. daca totusi nu reusesc sa ii dau de capat dupa ce o caut pe la fire mufe si furtune, o sa urlu dupa ajutor :)

...acu e si ca dracu ca mobra a ramas la garaj la serviciu, sculele sunt acasa...

 

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

@steli: eu doar daca ii dau de capat mobrei intre timp, ceea ce e putin probabil dar nu exclus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

@steli: eu doar daca ii dau de capat mobrei intre timp, ceea ce e putin probabil dar nu exclus

 

Vezi ceva pagini in urma si cred ca gasesti ceva discutii despre voltmetru digital si un link. :)

 

Referitor la intalnirea de maine, eu nu cred ca voi mai putea ajunge...sa vad :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

/index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/page__st__4040#entry3203174

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

http://www.motocicli...40#entry3203174

ehheee trebuia sa iau drepturi de autor pt acel voltmetru :))) ....in fine ...mi s`a intamplat si mie cand am schimbat termostatul treaba cu Fi`ul cand am dat airboxul jos ,acele 2 blincuri si concluzia a fost MapSenzor (pe airbox in spate)... inintial am zis ca s`a defectat....dar nu e asa, l`am dat din nou jos verificat,masurat dat cu spray de contacte in am2 mufele si l`am pus la loc,bvezi ca in MaspSenzor intra un furtun acela sa nu fie gatuit p undeva....pt moment problema se rezolvase ....sincer mi s`a mai aprins dupa aceea de doua ori la inhterval mare de timp...nu am gasit care este cauza dar conculzia problemei este ca s`a rezolvat singura de la sine in timp la fel am citit si pe VFR froum ca si la altii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...