tudorp28 Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Ascultandu-l pe smoke cu nedormitul am dormit perfect dar astazi m-a apucat bazdacul si am operat-o si i-am exorcizat tzacaneala. O simpla sirma de siguranta ce tine arcul la locul lui in corpul intinzatorului de lant ( distributie ) nu statea cum trebuie astfel permitand sa revina intinzatorul si sa permita tzacaneala. Ac sper sa stea cuminte sa nu o mai apuce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Surubul este fix ala mare de sus de la carena. Imi fac timp saptamana viitoare si dau o fuga pana la repr Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 plangea cineva ca nu mai are bucatica asta -> http://www.ebay.co.uk/itm/honda-vfr-800-v-tech-exhaust-heat-sheild-/400284973012?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5d32d7f7d4#ht_798wt_1111 Parca S3RJ ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 plangea cineva ca nu mai are bucatica asta -> http://www.ebay.co.u...4#ht_798wt_1111 Parca S3RJ ... S2RJ alright dar era vorba despre alt heat shield mai jos pe traseu si nu ca ii lipseste ci ca nu il mai poate monta in noua configuratie de tobe. Nu am reusit sa postez in timp si textul asa ca : In alta ordine de idei atasez si niste ppoze pentru curiosii de tipul " ce e are inauntru? " daca arcul nu este destul de tensionat lantul reuseste sa apese inapoi axul cu palpator al intinzatorului astfel producand o tzacaneala suparatorare. Axul se extinde singur 3 cm si trebuie retras pentru a fi scos din motor. Retragerea axului se face cu o surubelnita sau o scula facuta din tabla groasa de 1 mm. Intreaga lungime necesita 4,5 ture de surubelnita. Daca zgomotul se produce iar pentru comprimarea axului sunt necesare mai putin de 4.5 ture se poate tensiona arcul interior astfel ca pistonul sa fie impins mai ferm. ( Este o operatiune de multa rabdare si macare de nervi dar gandul ca se scuteste dezasamblarea motorului inlocuire de garnituri si tot tacamul colateral si ceva injuraturi ajuta mult ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 S2RJ alright dar era vorba despre alt heat shield mai jos pe traseu si nu ca ii lipseste ci ca nu il mai poate monta in noua configuratie de tobe. Nu am reusit sa postez in timp si textul asa ca : In alta ordine de idei atasez si niste ppoze pentru curiosii de tipul " ce e are inauntru? " daca arcul nu este destul de tensionat lantul reuseste sa apese inapoi axul cu palpator al intinzatorului astfel producand o tzacaneala suparatorare. Axul se extinde singur 3 cm si trebuie retras pentru a fi scos din motor. Retragerea axului se face cu o surubelnita sau o scula facuta din tabla groasa de 1 mm. Intreaga lungime necesita 4,5 ture de surubelnita. Daca zgomotul se produce iar pentru comprimarea axului sunt necesare mai putin de 4.5 ture se poate tensiona arcul interior astfel ca pistonul sa fie impins mai ferm. ( Este o operatiune de multa rabdare si macare de nervi dar gandul ca se scuteste dezasamblarea motorului inlocuire de garnituri si tot tacamul colateral si ceva injuraturi ajuta mult ) Ce ma bucur ca am distributie pe pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Ce ma bucur ca am distributie pe pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 The new VFR's V4 VTEC-controlled intake and exhaust aren't the only areas where efforts were made to reduce noise. The engine's famed high-tech gear-driven valvetrain has been replaced with a new 'Silent' camchain drive that not only greatly reduces mechanical noise, but also reduces the engine's overall weight by nearly 3kg, for quieter, more civilised operation around town as well as for more relaxing long-distance rides. The system's two sets of dual tensioners are equipped with spring-loaded screw-action lifters that maintain steady pressure on the cam chains throughout the engine's wide rev range. Another major benefit of this switch to chain-driven cams is the narrower valve angles made possible by the camshafts' smaller driven gears. This new 1.5-degree narrower included valve angle makes a significant contribution to the engine's more compact combustion chambers, helping to realise a higher filling rate, greater combustion efficiency and stronger overall power output. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 The cam gear drive arrangement is more no non-sense so makes all the more sense to me plus vajaitul ala imi spune: Daddy, spank me bottom, I`ve been naughty! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 New/latest & older generation VFRs. Astazi la Aerodromul Tuzla Bicla/seaua mea este la fel de inalta ca a unui Transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Bicla/seaua mea este la fel de inalta ca a unui Transalp Mi se pare, sau ai ghidonul schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Da. Daca urmezi link-ul din semnatura vei gasi in lista de modificari despre asta - ghidon superbike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Deci Tudor am inteles ca tu toamna nu dormi ) si multumim pt poze in legatura cu intinzatoartele alea... .grrr belea mare cu ele vad eu dar acum sunt curios daca mai tzacane sau nu mai tzacane ,ai avut garnituri noi ale intinzatrului sau ai folosit silicon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) Pai dataorita lu matale care ma puse-si pe ganduri. Garniturile sunt metalice nu e chiar asa o drama sa le pui pe cele vechi. Cand am pus intinzatoarele vechi am schimbat si garniturile dar acum am lasat-o pe cea care deja o schimbasem beleaua venea doar de la intinzatorul situata in fata. In cele trei drumuri prin oras facute pana acum a mers foarte frumos. ( SILENT MODE ) Acum dupa toata tevatura am gasit si un post care povesteste de treaba asta la CBR si cu aceeasi solutie tehnica reparata. http://www.vfrdiscus...x-the-old-ones/ Doar ca la noi nu necesita treaba cu dornu si largitul prinderii pentru palpator. Cum fu termalele? Editat Octombrie 15, 2012 de tudorp28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 salutare baieti, fusei si eu la veliko weekendu asta, cu ploaie si soare si iar ploaie si am avut o problema cu mobra; din fericire, temporara. povestea e asa: sambata am plecat spre veliko prin ploaie caineasca, insa totu a fost ok. am ajuns acolo, am parcat mobra gata. duminica pe la pranz, pentru ca nu am mai apucat inainte de plecare, m-am apucat acolo sa ii curat/ung lantu, ca am zis ca nu se mai poate toate bune si frumoase, am folosit cutiuta cu perii kettenmax, am scos o tona de jeg din el, l-am uns, acum e alb si frumos. toate bune si frumoase pana cand m-am suit pe mobra si am dat sa plec. pun contact dau la cheie, porneste motoru fara probleme, dar dupa vreo 5-10secunde se aprinde becu rosu FI si incepe sa mearga ciudat/neregulat. incerc eu sa turez de cateva ori, nimic, la fel facea, ba chiar s-a oprit de tot motoru. dau iar la cheie, la fel, becu FI ramane aprins. Am zis cine stie, poate e rece. Astept sa se incalzeasca, dar degeaba. Am mai oprit/pornit de cateva ori, la fel: becul FI aprins, in ture merge aparet bine, dar la relanti sta sub 1000rpm si merge foarte neregulat (parca unul sau mai multi cilindrii nu fuctioneaza si merge dezechilibrat). M-am miscat un pic pe acolo, am reusit sa scot mobra de unde era (strada cu piatra cubica, gropi, inclinatie 20%, ud pe jos , iar am tras pe dreapta, nici o schimbare. A, ba da, am constatat ca ceva pute ) cel mai probabil gazele de esapament nu mai aveau mirosul standard. Am mai mers un pic prin oras, am oprit iar, am taiat contactul, am stat cateva minute, am pornit iar: brusc toate bune si frumoase: relanti ok, mers rotund, bec FI stins. Ce sa fi fost? m-am tot gandit... sa ii fi intrat gaz de la spray-ul de lant pe la vre-un senzor si sa o fi luat-o razna ECU? sau sa fii intrat apa de la ploaie pe la vre-o mufa/senzor/bobina bujie...dar de ce sambata nu a facut nimic? Sa fie vreo bujie nashpa? Restul drumului spre casa nu am mai avut probleme, doar ca mi se pare ca vibreaza mai tare motorul acum, parca nu ar merge 100% echilibrat. Simt asta si in ghidon si in scarite/picioare. Adica la acelasi regim de mers (gen treapta 6, 95km/h constant) vibreaza mult mai tare ca inainte. mai exact inainte nu prea simteam nimic, acum se simte. Si inca ceva, am facut la un moment dat o depasire mai din scurt si i-am dat "blana" cu a 3`a la 95km/h: raspunsul a fost acelasi ca si inainte, dar sa dea dracii a facut ca toate alea, galagie mare si vibrat parca eram calare pe un XT660 (monocilindru) si faceam depasire. Insa nu mi s-a parut ca are puterea redusa... Mi-a venit azi dimineata o idee: am citit in manualul de service ca ECU are o functie sa iti spuna daca si care a fost ultima "eroare" detectata. Era ceva acolo cu un contact pe nush ce fir, si iti da unu numar de clipiri de led FI care au un echivalent (trebuie sa mai citesc exact). Poate aflu ceva asa... Voi ce parere aveti...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 nu ti-o facut unu' o gluma proasta sa-ti indese ceva-n esapament? eu dupa ce pornesc bicla de la spalatorie, pt ca-i apa pe tevi, abia accelereaza pana se-ncalzeste - se screme putin sa scuipe gazele de evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 salutare baieti, fusei si eu la veliko weekendu asta, cu ploaie si soare si iar ploaie si am avut o problema cu mobra; din fericire, temporara. povestea e asa: sambata am plecat spre veliko prin ploaie caineasca, insa totu a fost ok. am ajuns acolo, am parcat mobra gata. duminica pe la pranz, pentru ca nu am mai apucat inainte de plecare, m-am apucat acolo sa ii curat/ung lantu, ca am zis ca nu se mai poate toate bune si frumoase, am folosit cutiuta cu perii kettenmax, am scos o tona de jeg din el, l-am uns, acum e alb si frumos. toate bune si frumoase pana cand m-am suit pe mobra si am dat sa plec. pun contact dau la cheie, porneste motoru fara probleme, dar dupa vreo 5-10secunde se aprinde becu rosu FI si incepe sa mearga ciudat/neregulat. incerc eu sa turez de cateva ori, nimic, la fel facea, ba chiar s-a oprit de tot motoru. dau iar la cheie, la fel, becu FI ramane aprins. Am zis cine stie, poate e rece. Astept sa se incalzeasca, dar degeaba. Am mai oprit/pornit de cateva ori, la fel: becul FI aprins, in ture merge aparet bine, dar la relanti sta sub 1000rpm si merge foarte neregulat (parca unul sau mai multi cilindrii nu fuctioneaza si merge dezechilibrat). M-am miscat un pic pe acolo, am reusit sa scot mobra de unde era (strada cu piatra cubica, gropi, inclinatie 20%, ud pe jos , iar am tras pe dreapta, nici o schimbare. A, ba da, am constatat ca ceva pute ) cel mai probabil gazele de esapament nu mai aveau mirosul standard. Am mai mers un pic prin oras, am oprit iar, am taiat contactul, am stat cateva minute, am pornit iar: brusc toate bune si frumoase: relanti ok, mers rotund, bec FI stins. Ce sa fi fost? m-am tot gandit... sa ii fi intrat gaz de la spray-ul de lant pe la vre-un senzor si sa o fi luat-o razna ECU? sau sa fii intrat apa de la ploaie pe la vre-o mufa/senzor/bobina bujie...dar de ce sambata nu a facut nimic? Sa fie vreo bujie nashpa? Restul drumului spre casa nu am mai avut probleme, doar ca mi se pare ca vibreaza mai tare motorul acum, parca nu ar merge 100% echilibrat. Simt asta si in ghidon si in scarite/picioare. Adica la acelasi regim de mers (gen treapta 6, 95km/h constant) vibreaza mult mai tare ca inainte. mai exact inainte nu prea simteam nimic, acum se simte. Si inca ceva, am facut la un moment dat o depasire mai din scurt si i-am dat "blana" cu a 3`a la 95km/h: raspunsul a fost acelasi ca si inainte, dar sa dea dracii a facut ca toate alea, galagie mare si vibrat parca eram calare pe un XT660 (monocilindru) si faceam depasire. Insa nu mi s-a parut ca are puterea redusa... Mi-a venit azi dimineata o idee: am citit in manualul de service ca ECU are o functie sa iti spuna daca si care a fost ultima "eroare" detectata. Era ceva acolo cu un contact pe nush ce fir, si iti da unu numar de clipiri de led FI care au un echivalent (trebuie sa mai citesc exact). Poate aflu ceva asa... Voi ce parere aveti...? N'are nici o treaba curatatul lantului cu mersul aiurea l motorului. Ori a patruns apa pe undeva ori un contact imperfect la vreo mufa Ori i-a venit sorocul unei bujii Daca vrei poti trece pe la mine sa o opperam impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 tocmai am fost pana la motor sa inspectez teava de esapament. nu am gasit nimic in neregula, insa la incercarea de a porni motorul am dat iar de probleme (culmea, azi dimineata a mers perfect, inclusiv pornirea la rece...wtf?): dat la cheie - nu a pornit; am incercat de mai multe ori, still nothing. am incercat sa trag de acceleratie in timp ce dau la cheie, a pornit, dar daca nu o tin in "sprituri" moare. pana la urma sta si singura la relanti, dar foarte neregulat si sub 1000rpm. Bonus: acum becul FI clipeste de 2 ori. m-am uitat in manualul de service si 2 clipiri inseamna: problema cu MAP sensor (faulty/loose/poor connection, vaccum tube). de asemenea, bec aprins constant (cum a facut duminica dimineata) inseamna: Faulty ECM (pray to god this doesn't happen) sau short circuit in service connector am facut si un filmulet dar nu pot sa il urc pe youtube momentan...probleme cu netu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 tocmai am fost pana la motor sa inspectez teava de esapament. nu am gasit nimic in neregula, insa la incercarea de a porni motorul am dat iar de probleme (culmea, azi dimineata a mers perfect, inclusiv pornirea la rece...wtf?): dat la cheie - nu a pornit; am incercat de mai multe ori, still nothing. am incercat sa trag de acceleratie in timp ce dau la cheie, a pornit, dar daca nu o tin in "sprituri" moare. pana la urma sta si singura la relanti, dar foarte neregulat si sub 1000rpm. Bonus: acum becul FI clipeste de 2 ori. m-am uitat in manualul de service si 2 clipiri inseamna: problema cu MAP sensor (faulty/loose/poor connection, vaccum tube). de asemenea, bec aprins constant (cum a facut duminica dimineata) inseamna: Faulty ECM (pray to god this doesn't happen) sau short circuit in service connector am facut si un filmulet dar nu pot sa il urc pe youtube momentan...probleme cu netu O idee ai zapacit mufa de la map senzor cand ai umblat la filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) Nu stiu de voi dar mie nu mi se pare ca alea 3 kg de care zic ei ca le-au dat jos cand au pus lanturi in loc de pinioane au un impact asa mare, de-a lungul anilor vfr-ul a ramas in continuare o motocicleta greoaie, lasand la o parte greutatea varianta carenata care mi se pare ca se mai si comporta ca o balena fata de a mea ; revenind nu stiu daca e asa mare avantaj cu lanturile alea, macar daca le faceau calumea, dar asa, cum vtr-ul papa distributii se pare ca si vfr-ul are un punct slab aici so ... prefer pinioanele; nu zic ca nu se poate remedia treaba cumparand intinzatoare aftermarket sau facand ceva artificii, in schimb de ce sa imi bat capul cu o problema cand pot sa o evit. Editat Octombrie 15, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) O idee ai zapacit mufa de la map senzor cand ai umblat la filtru. am revenit cu filmuletul: http://www.youtube.com/watch?v=BHwRv4MQKyw posibil sa fi zapacit ceva fire pe acolo. si/sau s-au zapacit pe drum in weekend. si/sau a intrat apa pe la vreo mufa... cert e ca tre sa ridic rezervorul iar, desfac filtru de aer/ scos cu totu si cautat pe la mufe/fire/furtune. si probabil ca voi avea timp de asta abia in weekend ps la filmulet: primele incercari sunt fara sa ating acceleratia. apoi am tras si de gaz in speranta ca porneste. Becul FI clipeste doar cand o las la relanti, daca actionez acceleratia nu clipeste (cred ca e o conditie de la ECU) Editat Octombrie 15, 2012 de viperfx15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 ViperX in functie de cat de mult nu te lasa sa dormi te astept si o rezolvam si noaptea eu sunt din categoria bufnita. Moca nu e vorba de bani daca ti-a trecut asta prin cap. Stau in zona Arcul de triumf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Pe joi se inscrie cineva la intalnire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 @tudor mersi pt disponibilitate. momentan tre sa imi fac timp pt mobra... odata gasit ceva timp liber nu ar trebui sa fie mare belea, adica planuiesc sa ma descurc singur. daca totusi nu reusesc sa ii dau de capat dupa ce o caut pe la fire mufe si furtune, o sa urlu dupa ajutor ...acu e si ca dracu ca mobra a ramas la garaj la serviciu, sculele sunt acasa... in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...) @steli: eu doar daca ii dau de capat mobrei intre timp, ceea ce e putin probabil dar nu exclus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...) @steli: eu doar daca ii dau de capat mobrei intre timp, ceea ce e putin probabil dar nu exclus Vezi ceva pagini in urma si cred ca gasesti ceva discutii despre voltmetru digital si un link. Referitor la intalnirea de maine, eu nu cred ca voi mai putea ajunge...sa vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorp28 Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...) /index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/page__st__4040#entry3203174 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.