Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

in alta ordine de idei, ca vroiam sa intreb: voi de unde v-ati luat voltmetru ala digital micut, care l-am vazut si la tine si la un alt motor (nu mai stiu al cui era...)

 

http://www.motocicli...40#entry3203174

ehheee trebuia sa iau drepturi de autor pt acel voltmetru :))) ....in fine ...mi s`a intamplat si mie cand am schimbat termostatul treaba cu Fi`ul cand am dat airboxul jos ,acele 2 blincuri si concluzia a fost MapSenzor (pe airbox in spate)... inintial am zis ca s`a defectat....dar nu e asa, l`am dat din nou jos verificat,masurat dat cu spray de contacte in am2 mufele si l`am pus la loc,bvezi ca in MaspSenzor intra un furtun acela sa nu fie gatuit p undeva....pt moment problema se rezolvase ....sincer mi s`a mai aprins dupa aceea de doua ori la inhterval mare de timp...nu am gasit care este cauza dar conculzia problemei este ca s`a rezolvat singura de la sine in timp la fel am citit si pe VFR froum ca si la altii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare , imi pare rău ca nu am putut veni la Sighisoara fiind plecat in Grecia sper ca la anul sa nu mai se suprapuna :unsure:

 

Stely_yoo stai linistit ai luat un motor bun, eu am fost cu proprietarul in Lugoj de unde l luat si l am testat. Mecanic e impecabil(bateria numai era pe duca), estetic mai trebuie lucrat la el , dar la ce pret l ai luat .... m am suparat umpic pe Claudiu(fostul proprietar) pt ca tot timpul face afaceri bulgaresti fara sa se consulte cu nimeni . Kilometrii sunt reali , am fost cu el cateva sute de km pana in Ungaria la o intrunire :-) , personal imi place cum trage mai mult ca Vtecul meu , pinioanele alea......offf :hug:

 

post-16179-0-74867000-1350493100_thumb.jpg

 

 

 

Pănă una alta si eu si VFR ica am făcut 100000 KM :mexicanwave: , Kilometrajul nu SE RESETEAZA LA 0 :-) dovada :

post-16179-0-22520700-1350493199_thumb.jpg

 

nu știu de ce nu afisaza diacriticele romanesti șțîăâ

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , imi pare rău ca nu am putut veni la Sighisoara fiind plecat in Grecia sper ca la anul sa nu mai se suprapuna :unsure:

 

Stely_yoo stai linistit ai luat un motor bun, eu am fost cu proprietarul in Lugoj de unde l luat si l am testat. Mecanic e impecabil(bateria numai era pe duca), estetic mai trebuie lucrat la el , dar la ce pret l ai luat .... m am suparat umpic pe Claudiu(fostul proprietar) pt ca tot timpul face afaceri bulgaresti fara sa se consulte cu nimeni . Kilometrii sunt reali , am fost cu el cateva sute de km pana in Ungaria la o intrunire :-) , personal imi place cum trage mai mult ca Vtecul meu , pinioanele alea......offf :hug:

 

post-16179-0-74867000-1350493100_thumb.jpg

 

 

 

Pănă una alta si eu si VFR ica am făcut 100000 KM :mexicanwave: , Kilometrajul nu SE RESETEAZA LA 0 :-) dovada :

post-16179-0-22520700-1350493199_thumb.jpg

 

nu știu de ce nu afisaza diacriticele romanesti șțîăâ

Felicitari maxime !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Stefan!

 

Ma bucur sa aud acestea! Intr-adevar este un motor in apele lui :)

 

Cand te mai intalnesti cu Claudiu, sa-l saluti te rog din partea mea.

Nu stiu de ce nu vrea sa mai raspunda la telefon...n-a mai raspuns din prima zi dupa ce l-am cumparat de la el. :unsure:

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motodiscount.ro am gasit si eu preturi bune! mi-am luat baterie (extide ytz14s) cu 275ron in loc de 130eur pe louis.

 

gata, azi mi-am luat sculele cu mine, dupa program ma duc in garaj si o caut sub carapace :D

Editat de viperfx15
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cineva are intentia sa si schimbe chitul de lant am gasit aici oferte bune.

sau stiti voi mai bune?

la cati km se schimba ?

http://motodiscount.ro/Kit_lant,2

da intradevar preturile sunt bune la kiturile de lantz,avand in vedere ca este varianta de lantz standard si anume : VX ,dar pertotal cu tot cu transport iesi mai bine decat pe e-bay sa nu mai vb de magazinele noastre care isi au si ele adaosul lor...

lantul se schimba normal in jurul a 40 de mii de km daca este intretinut,daca nu posibil si mult,mult mai devreme,ca simptome ai ascutirea dintinlor a pinionului si a foii si el ca lant doar intr`o anumita poztite face "burta" sa zic asa ...si intinzandul in aceea pozitie nu rezolvi nimic deoarece in pozitita opusa este si mai strans,la motocicleta anterioara am mers cu un kit de lantz pana am ajuns la aceste simptome si la viteza constanta si turatii constante motocicleta se simtea ca si cum mergea in hopuri ( calare),cand ii vine sorocul kitului de lantz nu mai ai ce face decat sa il schimbi oircat l`ai ingriji si spala

 

@viperfx15 ghici ce aseara cand am plecat la job si am pornit motocicileta am avut aceleasi simptome de care ai vb tu mai sus ,ledul cu FI s`a aprins si relantiul statea cam 900rpm...dupa 5 min de mers si o accelerare in viteza a doua tinut constant peste 8000 de rpm relantiul a revenit la normal chiar daca becul a ramas aprins ...am intrerupt contactul si l`am pus din nou,am repornit motorul si eroarea a disparut dar inca nu am ajuns sa stiu care este concluzia asa ca daca afli ceva te rog sa postezi,raman la parerea ca este ceva dubios in sistemul de amestec aer/benzina....

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@smoke: astazi sap si scriu aici ce concluzii am tras.

 

apropo de lant, ca ma intereseaza si pe mine subiectu si anume cum evaluezi starea kitului de lant si/sau cum iti dai seama ca e (inca) bun sau e pe duca si trebuie sa te gandesti la altul nou. Dintii nu se pot uza inegal, adica nu e posibil ca foaia sa arate perfect dar pinionul (pe care nu il vezi fara sa desfaci ceva) sa fie pe duca? Iar la lant, singurul criteriu este cat de mult trebuie intins sau l-ai intins deja?

... eu recunosc ca de cand am luat motorul acum am facut prima curatare+ungere de lant, si au trecut aproape 4000km (da stiu, nu aruncati cu rosii si oo stricate), si cum nu stiu in ce stare era cand l-am luat, ar fi buna o evaluare corecta acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat

@smoke: astazi sap si scriu aici ce concluzii am tras.

 

apropo de lant, ca ma intereseaza si pe mine subiectu si anume cum evaluezi starea kitului de lant si/sau cum iti dai seama ca e (inca) bun sau e pe duca si trebuie sa te gandesti la altul nou. Dintii nu se pot uza inegal, adica nu e posibil ca foaia sa arate perfect dar pinionul (pe care nu il vezi fara sa desfaci ceva) sa fie pe duca? Iar la lant, singurul criteriu este cat de mult trebuie intins sau l-ai intins deja?

... eu recunosc ca de cand am luat motorul acum am facut prima curatare+ungere de lant, si au trecut aproape 4000km (da stiu, nu aruncati cu rosii si oo stricate), si cum nu stiu in ce stare era cand l-am luat, ar fi buna o evaluare corecta acum.

nu arunc cu nimic.

chiar ma bucur cand vad unul mai nebun ca mine.lol

eu mi am luat ungator din ala de lant la 99 lei.recomand caci te scuteste de orice munca.

 

cat

nu arunc cu nimic.

chiar ma bucur cand vad unul mai nebun ca mine.lol

eu mi am luat ungator din ala de lant la 99 lei.recomand caci te scuteste de orice munca.

dat fiind faptul ca se raceste temperatura dar vreau sa mia merg si iarna cu ea ,eu ce ulei sa mi pun?

10-40?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai vrei sa mergi iarna cu ea e foarte bun 10W-40

Eu am mers anul trecut chiar si de revelion cu ea dar atentie pentur disperatii moto din aceasta categorie

sa nu se sperie de cresterea radicala a consumului

la a mea de la intervalul 5.66 ~ 7.74 a sarit la 11%

 

Lantului i se constata uzura cand se incearca intinderea conform cartii si se constata ca dupa ce sa ajuns in cotele normale de intindere

alte portiuni ale lantului sunt ori mai tensionate.

 

si bineinteles daca s-au ascutit dintii foii sau pinionului.

in principiu se schimba ambele roti dintate astfel ca uzura ar trewbuii sa fie egala

dar in situatia in care s-a schimbat anterior doar una dintre ele poate aparea o inegalitate in uzura.

Editat de tudorp28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru edificare asupra uzurii lantului procedati in felul urmator: apucati lantul in pozitia orei 9 de pe foaia spate[ pinionul de pe roata] si trageti spre inapoi. Daca tragand de lant se descopera mai mult de jumatate din inaltimea unui dinte atunci e Kaput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru edificare asupra uzurii lantului procedati in felul urmator: apucati lantul in pozitia orei 9 de pe foaia spate[ pinionul de pe roata] si trageti spre inapoi. Daca tragand de lant se descopera mai mult de jumatate din inaltimea unui dinte atunci e Kaput.

Ora 9 are lant doar daca lantul se afla pe partea dreapta a motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ora 9 are lant doar daca lantul se afla pe partea dreapta a motocicletei.

Intr-adevar :D deh, se vede ca am invatat procedeul asta pe vremea cand aveam Jawa, care se stie are pinionul pe dreapta. Deci in cazul nostru ora 15 sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa tragi ? Ai cama sa-ti spuna daca e intins la maxim, iar daca e si face si burta peste 25mm, si lantul e de-o varsta cu foaia si pinionu, le schimbi pe toate. Hopuri iti face si cand lantul e uzat inegal, dar pinioanele pot sa fie bune. Am avut un fenomen dinasta pe al meu, am curatat lantul bine, l-am uns si e ok acuma.

 

Eu n-am circulat iarna niciodata, personal as folosi 5w30-40 in cazul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca cineva a montat un lant ceva mai lung[ o za-doua] si ajungi cu intinsul la maxim inainte sa se termine si viata lantului? Oricum metoda cea mai corecta e cu datul lantului jos, intins si masurat distanta intre 10 zale. Daca se incadreaza in toleranta si lantul nu are zale ce agata[ indoituri ce nu mai pot fi scoase] se remonteaza. La mine oricum testul descris si inspectia vizuala a pinioanelor sunt edificatoare.. In plus mai stii cand saracul isi da duhul pentru ca scoate sunete oribile din cauza intinderii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari maxime !!!

Multumesc

Salut Stefan!

Ma bucur sa aud acestea! Intr-adevar este un motor in apele lui

Cand te mai intalnesti cu Claudiu, sa-l saluti te rog din partea mea.

Nu stiu de ce nu vrea sa mai raspunda la telefon...n-a mai raspuns din prima zi dupa ce l-am cumparat de la el.

Nu ti a raspuns l telefon fiindca ori a fost plecat cand l ai sunat dincolo ori nu a putut raspunde atunci. Oricum a spus c ai fost cam tigan ca te ai sucit de 50 de euro de acasa pana sa faceti actele ... tu ai luat un VFR din 98 la pret de unuia din 92-94. Daca o sa il suni o sa iti raspunda . Am vazut cateva posturi ca ai intrebat de placute Ferodo , am avut si ... nu mai imi iau in veci ! scartie , nu au sufucienta priza si murdăresc geanta incredibil de mult.

 

 

 

In 60000 km cat am făcut cu vfr ul am schimbat 2 lanturi si un kit(Vortex). Problema fiind aceeasi LANTUL S A OVALIZAT, de curatat si uns am facut o ca la manual : de cate ori a fost nevoie . Primul lant un RK nu m tinut mai mult de 10000km asta din cauza mea , facand wheelie destul de des , motorul f greu :rusinica: , apoi am schimbat cu un DID si NU am mai facut scamatorii :bike-037: lantul abia acum incepe ovalizarea dupa 50000km DAR CURATAT SI UNS as putea spune ,,maniacalalmente'' :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti a raspuns l telefon fiindca ori a fost plecat cand l ai sunat dincolo ori nu a putut raspunde atunci. Oricum a spus c ai fost cam tigan ca te ai sucit de 50 de euro de acasa pana sa faceti actele ... tu ai luat un VFR din 98 la pret de unuia din 92-94. Daca o sa il suni o sa iti raspunda . Am vazut cateva posturi ca ai intrebat de placute Ferodo , am avut si ... nu mai imi iau in veci ! scartie , nu au sufucienta priza si murdăresc geanta incredibil de mult.

 

Eram sigur ca asta la deranjat, desi ai ascultat doar partea lui :)

Intr-adevar am fost incatat de pret, ne-am inteles de la inceput asupra pretului si am plecat din Bucuresti (1200 de km dus-intors). Deci n-am plecat cu gandul sa ma tiganesc la pret pentru ca nu suport eu de fel sa fac lucruri de genul...iti spun imediat si cum a fost treaba din targ.. :)

 

Sa incep cu inceputul...

Am ajuns in Oradea, l-am asteptat sa iasa de la servici pana dimineata si ne-am dus sa vedem motorul. In anunt era specificat doar mici probleme optice bord (am zis ca nu-i o problema) dar cand am ajuns acolo am vazut din start ca motorul a fost scapat pe partea stanga, respectiv chituit rezervorul, zgariat cap ghidon, zgariata pedala de la cutia de viteze si nu in ultimul rand seaua strambata, ca sa aflu acasa ca de fapt este cadrul rupt exact unde se prinde saua. Ca idee...mi-a cerut un baiat 300 de lei pentru sudura in argon.

 

Cand am ajuns acasa cu el, l-am coborat si am mers 500 de metrii cu el pe straduta, l-am oprit si n-a mai pornit...figura asta mi-o face si acum si nu stiu daca este releul de incarcare sau bateria dusa detot. (imi incarca 13,8 fara consumatori si 12,4 cu luminile aprinse). A doua zi am mers cu el aproximativ 1 km si cand am oprit ajunsese la 110 grade si fierbea apa in motor. Ce sa vezi? Vasul de expansiune de la lichidul de racire nu era gol...era uscat. Am avut noroc ca era lichid de racire in radiator ca daca nu, ma scutura de bani garniturile de chiuloasa. Sincer nu stiu cum a mers cu motorul asa...

 

Referitor la pret, a ramas stabilit la 1470 de euro inainte de plecarea mea din Bucuresti. Dupa ce am ajuns si am vazut partea cu cazatura, chituit si seaua, am dat putin inapoi, dar am batut totusi palma si am zis ca ramane asa (iti dai seama cum era sa ma intorc de acolo fara motor). In targ insa, am cazut pe ganduri si nu stiam daca-i ok sa-l iau sau nu.

Tot ce-am facut a fost sa ma consult cu taicamiu inainte de semnarea actelor daca ramane sau nu (fara nici o strategie tiganeasca sa mai trag din pret), moment in care el s-a oferit sa-mi mai lase 70 de euro din pret. Parca nu vroiam sa-l mai iau pentru ca evident m-a deranjat faptul ca nu mi s-a spus la telefon exact ce are (lucru care i l-am reprosat si lui cand am ajuns), desi l-a rugat tatal meu sa ne spuna inainte exact ce are sa nu venim acolo si sa aflam lucruri care nu le stim...

 

De sunat, l-am mai sunat si n-a raspuns. Chiar imi pare rau daca s-a suparat, dar nu are de ce...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram sigur ca asta la deranjat, desi ai ascultat doar partea lui :)

Intr-adevar am fost incatat de pret, ne-am inteles de la inceput asupra pretului si am plecat din Bucuresti (1200 de km dus-intors). Deci n-am plecat cu gandul sa ma tiganesc la pret pentru ca nu suport eu de fel sa fac lucruri de genul...iti spun imediat si cum a fost treaba din targ.. :)

 

Sa incep cu inceputul...

Am ajuns in Oradea, l-am asteptat sa iasa de la servici pana dimineata si ne-am dus sa vedem motorul. In anunt era specificat doar mici probleme optice bord (am zis ca nu-i o problema) dar cand am ajuns acolo am vazut din start ca motorul a fost scapat pe partea stanga, respectiv chituit rezervorul, zgariat cap ghidon, zgariata pedala de la cutia de viteze si nu in ultimul rand seaua strambata, ca sa aflu acasa ca de fapt este cadrul rupt exact unde se prinde saua. Ca idee...mi-a cerut un baiat 300 de lei pentru sudura in argon.

 

Cand am ajuns acasa cu el, l-am coborat si am mers 500 de metrii cu el pe straduta, l-am oprit si n-a mai pornit...figura asta mi-o face si acum si nu stiu daca este releul de incarcare sau bateria dusa detot. (imi incarca 13,8 fara consumatori si 12,4 cu luminile aprinse). A doua zi am mers cu el aproximativ 1 km si cand am oprit ajunsese la 110 grade si fierbea apa in motor. Ce sa vezi? Vasul de expansiune de la lichidul de racire nu era gol...era uscat. Am avut noroc ca era lichid de racire in radiator ca daca nu, ma scutura de bani garniturile de chiuloasa. Sincer nu stiu cum a mers cu motorul asa...

 

Referitor la pret, a ramas stabilit la 1470 de euro inainte de plecarea mea din Bucuresti. Dupa ce am ajuns si am vazut partea cu cazatura, chituit si seaua, am dat putin inapoi, dar am batut totusi palma si am zis ca ramane asa (iti dai seama cum era sa ma intorc de acolo fara motor). In targ insa, am cazut pe ganduri si nu stiam daca-i ok sa-l iau sau nu.

Tot ce-am facut a fost sa ma consult cu taicamiu inainte de semnarea actelor daca ramane sau nu (fara nici o strategie tiganeasca sa mai trag din pret), moment in care el s-a oferit sa-mi mai lase 70 de euro din pret. Parca nu vroiam sa-l mai iau pentru ca evident m-a deranjat faptul ca nu mi s-a spus la telefon exact ce are (lucru care i l-am reprosat si lui cand am ajuns), desi l-a rugat tatal meu sa ne spuna inainte exact ce are sa nu venim acolo si sa aflam lucruri care nu le stim...

 

De sunat, l-am mai sunat si n-a raspuns. Chiar imi pare rau daca s-a suparat, dar nu are de ce...

 

Iti recomad sa schimb placutele pe fata. E la limita.

Pe spate arata bine ( nu ca si nou dar ok). Cu lichidul de racire nu stiu ce sa zic. Intradevar nu am verificat la ultima inspectie.Iar de zgarieturi si restu nu ai ce baga de vina ca ai cumparat un motor cu mult sub pretul pietei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomad sa schimb placutele pe fata. E la limita.

Pe spate arata bine ( nu ca si nou dar ok). Cu lichidul de racire nu stiu ce sa zic. Intradevar nu am verificat la ultima inspectie.Iar de zgarieturi si restu nu ai ce baga de vina ca ai cumparat un motor cu mult sub pretul pietei.

 

Salut. Placutele fata da, am vazut ca-s la limita si le voi schimba.

Pe spate erau duse detot si le-am schimbat. Nu ma deranjeaza in nici un fel zgarieturile, far/stop crapate sau mai stiu eu ce pentru ca n-am luat un motor sa arate neaparat bine, ci sa fie dpdv mecanic bun. :)

 

Din pacate se pare ca agata (nu foarte des) cand bag a doua si a sarit si de cateva ori pe neutru din a 2-a...eram intr-adoua mers incet si cand sa accelerez mai tare, mi-a sarit pe neutru. Am inteles de la un mecanic ca m-ar costa undeva la 250 euro piesele necesare pentru reparatie + schimb ulei ca automat trebuie desfacut motorul si ~80-100 de euro mana de lucru.

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc

 

Nu ti a raspuns l telefon fiindca ori a fost plecat cand l ai sunat dincolo ori nu a putut raspunde atunci. Oricum a spus c ai fost cam tigan ca te ai sucit de 50 de euro de acasa pana sa faceti actele ... tu ai luat un VFR din 98 la pret de unuia din 92-94. Daca o sa il suni o sa iti raspunda . Am vazut cateva posturi ca ai intrebat de placute Ferodo , am avut si ... nu mai imi iau in veci ! scartie , nu au sufucienta priza si murdăresc geanta incredibil de mult.

 

 

 

In 60000 km cat am făcut cu vfr ul am schimbat 2 lanturi si un kit(Vortex). Problema fiind aceeasi LANTUL S A OVALIZAT, de curatat si uns am facut o ca la manual : de cate ori a fost nevoie . Primul lant un RK nu m tinut mai mult de 10000km asta din cauza mea , facand wheelie destul de des , motorul f greu :rusinica: , apoi am schimbat cu un DID si NU am mai facut scamatorii :bike-037: lantul abia acum incepe ovalizarea dupa 50000km DAR CURATAT SI UNS as putea spune ,,maniacalalmente'' :love:

 

Nu uita ca nu ai pus lantul DID standar pt VFR ci unul mai tare( acuma nu imi aduc aminte de cod). a da DID X Ring 530 ZVM

 

P.s o mica corectura mecanica. Nu lantul se ovalizeaza- lantul se intinde, pinoanele se ovalizeaza.

 

Salut. Placutele fata da, am vazut ca-s la limita si le voi schimba.

Pe spate erau duse detot si le-am schimbat. Nu ma deranjeaza in nici un fel zgarieturile, far/stop crapate sau mai stiu eu ce pentru ca n-am luat un motor sa arate neaparat bine, ci sa fie dpdv mecanic bun. :)

 

Din pacate se pare ca agata (nu foarte des) cand bag a doua si a sarit si de cateva ori pe neutru din a 2-a...eram intr-adoua mers incet si cand sa accelerez mai tare, mi-a sarit pe neutru. Am inteles de la un mecanic ca m-ar costa undeva la 250 euro piesele necesare pentru reparatie + schimb ulei ca automat trebuie desfacut motorul si ~80-100 de euro mana de lucru.

 

Pe spate eru duse de tot? Cand am verificat eu in vara inca mai era peste limita minima. E adevarat ca proprietarul stiind problema cu placutele fata a folost doat frana spate.

 

De cutie iarasi nu stiu ce sa-ti zic . eu am incercat motocicleta respectiva, am incercat si sa forjez un pic dar nu am constatat fenomenul descris de tine. Intr-adevar am facut asta prin luna mai.

 

Iar un lucrul e sigur. Claudiu nu de aceea a vandut VFR-ul ca stia ca avea bube. Doar a avut nevoie de bani urgent de aceea era de acord sa lasa si din pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, erau duse de tot :D

Normal nu trebuie sa sara pe neutru cand o forjezi? Lucrul acesta mi s-a intamplat numai in turatii mici inainte sa incep sa forjez. (ma gandesc ca n-am bagat eu bine in viteza?)

 

Mi-am dat seama ulterior ca avea nevoie de bani si acesta a fost motivul pentru care l-a vandut, dar cu atat mai mult imi pare rau pentru ca s-a suparat si n-a mai raspuns la telefon...desi nu am nici o vina...el s-a oferit sa-mi mai lase ceva din pret. Eu eram doar indecis in momentul respectiv. :cheers:

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o mica anecdota. Cand am sunat la fostul proprietar sa ma interesez de moto din semnatura mi-a declarat sus si tare la telefon ca el e dispus sa semneze o hartie la notar cum ca se obliga ca timp de un an sa plateasca el tot ce se strica la moto. De mult nu mai am incredere in reclama vanzatorului. Miroase urat de la o posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata! aseara am plecat la 9 jumate din garaj...iata rezumatul:

Am verificat senzorul MAP, am verificat mufa, am verificat firele care intra in mufa. am urmat pasii din manualul de service (ce sa faci cand primesti 2 clipiri) inclusiv cei cu masurat voltaju la pini. am dat jos carena si am verificat si mufele si firele care intra in ECU. Rezultate:

- mufa si firele par sa fie OK, si la senzor si la ECU; nu sunt urme/semne cum ca ar fi intrat apa, jeg, soarece, gandaci morti, nu sunt fire coapte/rupte/crocante;

- voltajele masurate sunt OK (conform cu cele date in manualul de service).

- am constatat ca daca scot mufa de tot din MAP senzor si pun contact, primesc 1 clipire de bec FI chiar dinainte sa pornesc motorul, care inseamna "Loose or poor contacts, open or short circuit on MAP sensor connector/wire".

- daca pun mufa la MAP sensor, doar cu contract nu primesc clipiri, dar daca pornesc motorul, primesc 2 clipiri de bec FI, care inseamna "Loose or poor connection of the MAP sensor vaccum hose"

- cu mufa pusa sau scoasa, motorul merge la fel, adica prost si nu sta la relanti

- Becul FI nu indica cod de eroare (numar de clipiri) decat daca ai cricul lateral coborat si daca motorul este lasat la relanti (iei mana din acceleratie). Daca nu este cricul lateral coborat, inclusiv daca ai mobra pe cricul central, becul FI se aprinde constant daca ai orice eroare, sau sta stins daca e totul ok. Asadar am rezolvat si misterul becului FI aprins constant: cand mi s-a intamplat asta eram calare pe mobra si ridicasem cricul, ma pregateam sa plec.

 

Asadar am tras urmatoarea concluzie, cel putin pana la noi informatii: mufele si firele sunt bune, conexiunile sunt bune, senzorul in sine este bun, asa ca nu mai ramane decat o singura varianta: o problema cu furtunul de vaccum. Fie este rupt, crapat, imbatranit, trage aer pe undeva, sau alta problema in zona asta. Si teoria asta este sprijinita si de faptul ca mie clapa aia de la filtrul de aer nu imi functioneaza desi valva e la locul ei, furtunul este conectat (dar nu vine nimic pe el niciodata) iar solenoid valve care controleaza clapeta are mufa bagata in ea (si nu se vad la prima vedere modificari in zona asta, gen fire taiate, etc). Asadar la clapa din filtrul de aer NU am vaccum, nu-mi vine nimic, la MAP senzor NU am vaccum (sau partial).... Ceva se intampla undeva pe furtunele alea.

 

Toate bune si frumoase....pana a intervenit Murphy (caruia ii dedic cu ocazia asta versu ala din bug mafia cu "iti luam si femeia sa ne .... "): zic in regula, trebuie sa desfac cutia filtrului de aer, sa o dau jos, ca sa am acces la carburator (throttle body) sa vad ce se intampla cu furtunele alea , sa pot sa verific. Si/sau sa ma uit pe curu cutiei cu filtru de aer la furtunele/valvele care controleaza clapa de aer sa vad daca se intampla ceva. Zis si facut: scot capac, scot filtru, ma apuc sa desurubez palniile de aer si, surpriza: la ultimul surub din cele 8 constat ca surubu e perfutut, floarea facuta varza si surubu strans cu dinamometrica pusa la 100. Si in ciuda eforturilor de a il desface cu toate metodele si sculele pe care le aveam la dispozitie (multe)...nu am reusit.

 

Asa ca din cauza unui cacao de surub pe care cineva inaintea mea l-a distrus nu am putut sa verific furtunele de vaccum. Asa ca am pus totu la loc si acum ma gandesc la o solutie. Pana acum singura idee care mi-a venit este sa tai palnia de aer ca sa am acces la surub sa il pot prinde cu un patent ceva sa il desfac. Dar apoi imi trebuie o palnie noua. Are cineva o palnie d-aia?

 

 

In alta ordine de idei, am constatat ceva ciudat: in timp ce tot faceam probe cu pornirea motorului, cat aveam carena data jos, am observat ca desi motorul avea 35grade (pe bord), radiatorul nu era rece, era si el un pic cald. Nu e gresit? Adica termostatul nu ar trebui sa stea inchis pana la 80-90 grade? Si deci daca motorul are sub temperatura aia, radiatorul ar trebui sa fie rece rece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul ala buclucas poti sa incerci sa-l scoti folosind un spiral de 5 cu care sa ii retezi capul. Dupa ce scoti piesa prinsa de el poti folosi un patent sa il desfaci. Cat despre radiatorul caldut la scurt timp de la pornirea motorului... si la mine se intampla exact la fel si inca pana acum n-am ajuns sa investighez ce si cum, desi banuiesc termostat blocat deschis [fie si partial] sau lipsa. Probabil o sa vad la iarna de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, si inca o chestie, apropo de temperatura: cand am fost la veliko, pe drum temperatura ajunsese chiar la 59grade (constant), asta in mers constant cu 80km/h. E adevarat ca era racoare afara (~11 grade) si ploua, dar totusi, nu erau -20 de grade. Sa fie si asta inca un semn ca ceva nu e bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...