Sorin128 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Confirm "sublimul" VFR-ului 750-2! Week-endul trecut am petrecut cativa kilometri superbi in saua motocicletei lui Vali... Absolut "ungator pe suflet" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 De 750-1 stiu ca merge, cel putin de cand si-a pus Vali pe a lui. Pe mine ma batea gandu sa-i pun una de vfr 800, arata parca mai in ton cu mobra. In alta ordine de idei, azi dupa ce am postat m-am imbracat corespunzator si am iesit la o tura pana in...Franta, la Strasbourg. Desi nu sunt prea multe grade afara, motorul merge sublim, mai ales pe portiunile virajate de deal si munte. Anul viitor sigur ma paste un kit de lant nou... Superbe pozele! Janta de 800Fi merge cu mici modificari aduse jantei pe interior. Mie imi place mai mult cu janta in 8 spite si ma bucur ca am gasit-o pe ea prima. Pe viraje este demential motorul mai ales cu sidecaseurile puse, se inclina mai frumos si fara prea mult efort, chiar daca e incarcat cu bagaje. Si nici nu trag sa culce motorul, doar il inclina acolo unde trebuie raportat la viteza de abordare a virajului, cel putin asa simt eu. Confirm "sublimul" VFR-ului 750-2! Week-endul trecut am petrecut cativa kilometri superbi in saua motocicletei lui Vali... Absolut "ungator pe suflet" ! Ce iti mai place VFRul!! Nebunule!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ce numar ti-ai tras Gixu. acu am observat niiice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2012 Admin Share Postat Octombrie 26, 2012 Nu stiu daca s-a mai discutat, nu am cautat..despre VFR 1200 nu am gasit nimic pe forum, s-a dat cineva cu el sa ne spuna impresii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) Ce iti mai place VFRul!! Nebunule!!! Ba bine ca nu! Pai ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place. Daca reusesc sa strang toti banutii poate in primavara cumpar RC36-le lui _Raul_ (parca fosta mobra a lui Gixu daca nu ma insel ?) in cazul in care mai e de vanzare pana atunci. Ar fi singura solutie ca sa pot pastra si Hornetul. As face lucrul asta si acum dar am doar o parte din bani iar un ''program de rate'' nu pot propune cuiva care nu stie ca sunt "solvabil". . Editat Octombrie 26, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Nu stiu daca s-a mai discutat, nu am cautat..despre VFR 1200 nu am gasit nimic pe forum, s-a dat cineva cu el sa ne spuna impresii? Eu m-am dat, in primavara. Nu stiu daca o sa fiu crezut,dar eu ma distrez mai tare cu baba de 750. Aia de 1200 e relativ incomoda (daca ne referim la clasa din care vrea sa faca parte),relativ greut de mutat de pe o parte pe alta in viraje, se incinge incredibil de repede iar cei 170 de cai nu se simt atat de tare pe cat te-ai astepta, ca sa nu mai spun ca varianta "automata" mi s-a parut f nasoala. Singurele parti bune raman aspectul premium si sunetul... Trebuie probata, eu m-am dat cu ambele versiuni fix dupa ce m-am dat jos de pe un Blade 2012. Ca idee, pozitia la ghidon e aproape identica. Superbe pozele! ... Ms Vali. Daca trebuie modificata, atunci varianta cu janta de 800 pica. @Dani : am fost norocos ca am gasit numarul Ma multumeam si cu Rc 30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 VFR-ul 1200 se simte "lent" pt ca are limitare de putere in treptele inferioare. Multi stranieri i-au scos limitarea si baga wheelie fara probl ... maniacii Altfel am auzit ca autonomia lor este mai mica decat a unui 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Ms Vali. Daca trebuie modificata, atunci varianta cu janta de 800 pica. Citeste topicul asta http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/49611-rear-wheelstires-the-end-all-discussion/ Gasesti toate detaliile despre rotile de VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) Un mic safe-upgrade A stat vreo 2 zile in "operatie" Editat Octombrie 27, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Astept ziua cand vei pune poza cu tunning-ul suprem, cutia de pizza in spate. Sper ca o sa te orientezi si tu ok, nu Presto sau alte mizerii. In alta ordine de idei, acum 5 minute a sosit toba cumparata acum 3 zile de pe Ebay. Sa vedem...Sa vedem...ce-o sa iasaaa ))))))) Dupa 2 ore de montat, demontat, degresat,injurat... Desi afara ninge, nu m-am putut abtine sa nu dau o tura Se aude bestial, are un ton f jos, f gutural - Inca nu i-am montat colierul,e in plan cu prima ocazie cand se opreste ninsoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) Un mic safe-upgrade A stat vreo 2 zile in "operatie" Spor ... nu iti doresc decat asfalt uscat fara cazaturi, sau cel putin daca nu se poate fara atunci, cu cazaturi la viteze mici si cu rezervorul gol, daca ai sa cazi la viteza mai mare cu rezervorul plin sau mai plin ai toate sansele sa iti faci praf rezervorul cu tot cu parbriz, oglinzi, carena frontala, etc ... se schimba centrul de greutate. Daca il faceai mai apropiat de carene si un pic mai inalt in partea din fata era mult mai bine ... Editat Octombrie 27, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 ma sincer parerea mea este ca arata rau, dar genul asta de protectii( mai ales asa mari) se folosesc dupa cate am mai vazut eu la enduro-touring,unde chiar isi fac totzi banii daca ai de gand sa te dai mai mult pe offroad si la grandtouring si motociclete de politie unde acele motociclete sunt chiar grele,in general peste 340 de kg ....si ca sa fiu si eu putin carctotas singura pozitie care nu imi place cum se vede este aceea de sus,parca se puteau si mai apropiate dar tot o data banuiesc ca este posbil sa nu mai ofere aceias protectie ...in rest felicitarile mele constructorului pt " modelarea fierului " de curiozitate te intreb cam cat a costat o asemenea lucrare ? PS : acum iti potzi pune lejer si proiectoare nu tre sa iti mai omori creierul unde sa le asezi,puls de asta s`ar vedea belea si din fatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 @ThunderByte - Si daca cad fara ele cum se fac? Eu nu vad cu ce anume ar afecta aceste protectii in cazul unui impact in care motocicleta se duce pe o parte, decat fara ele? @smok3 - Asta a fost singurul mod in care le-am putut face pentru ca am adaptat bineinteles tot. Daca le faceam mai apropiate, nu mai reuseam sa scot carenele (si asa se scot mai greu putin) si nu ar fi preluat din impact pe cat ar fi trebuit. Bine...oricum am trecut imediat peste aspectul vizual cand m-am gandit cat costa un radiator sa-l cumpar sau carenele sa le refac..nu mai zic sa le cumpar de noi . 400 lei m-a costat cu materialele mele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) deci stely_yoo acum am recitit si postul meu de mai sus ) si rectific acum la ceea ce am scris ) de fapt vroiam asa sa spun dar am papat un NU ...: ma sincer parerea mea este ca NU arata rau....... Editat Octombrie 28, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) deci stely_yoo acum am recitit si postul meu de mai sus : )) si rectific acum la ceea ce am scris ) de fapt vroiam asa sa spun dar am papat un NU ...: ma sincer parerea mea este ca NU arata rau....... Iar referitor la greutate, sincer mie mi se pare destul de grea...eram pe ea si am scapat-o odata de pe loc in curte. Nu mai vreau experiente de genul Editat Octombrie 28, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 Trebuia sa faci si pentru codita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) I @ThunderByte - Si daca cad fara ele cum se fac? Eu nu vad cu ce anume ar afecta aceste protectii in cazul unui impact in care motocicleta se duce pe o parte, decat fara ele? Macar le faceai sa vina montate ulterior, nu sa bagi carene printre sasiu si crash bar ... daca tot faci o treaba fa-o cu cap, s-ar putea sa iti para rau mai tarziu, nu iti doresc dar se poate intampla ... Stiu ce zic, nu vorbesc sa ma aflu in treaba, am facut zeci ... http://picasaweb.goo...niP9DuFgzRDwMew Editat Octombrie 28, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) La o carenata care ar fi modul in care poti face un crash bar? De fapt cum vezi tu un crash bar facut ok pentru VFR? Te referi sa pot monta crash barul separat si sa-l scot ori de cate ori vreau fara a da carena jos? Au fost facute fara a fi nevoie sa gauresc carenele si sa le pot da jos oricand vreau, doar cu conditia sa dau carenele inainte jos (este vorba de un surub ce se prinde pe interior). Ce-i drept, nici n-am avut un model dupa care sa ma pot orienta si este destul de greu la o carenata sa faci un crash bar de genul...cu atat mai mult cu cat nu prea ai de ce sa te prinzi la VFR. Stiu ce zic, nu vorbesc sa ma aflu in treaba, am facut zeci ... Doamne fereste...nu contest ce zici, ci doar vreau sa inteleg si eu despre ce vorbesti. Editat Octombrie 28, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Cred ca al nostru coleg se refera la faptul ca, in caz de cazatura la viteza (mica sau medie - la mare nu mai are importanta ce tip de protectie ai pt ca motoreta devine ea insasi o roata) crash cage-ul va pune frana motocicletei care va da in nas, adica partea frontal-laterala va fi avariata. Asta pt ca pozitia barelor este pusa prea aproape de centrul de greutate. Ceva mai in fata si nitel mai sus ar fi avut un efect ceva mai bun. Faza este ca totusi generatia 5 nu are nasul (carena frontala) atat de largit ca gen 6 deci si sansele sa se intample ce-am zis eu mai sus sunt ceva mai mici... sau poate bat campii?!?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Am studiat si nu prea aveam alternative, sau faceam compromisuri. Sper sa n-am nevoie de ele Editat Octombrie 29, 2012 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Salut .A schimbat cineva termostatul la 800fi si il mai are pe cel vechi? Vreau sa l masor si sa vad daca se potriveste ceva de la auto Problema este ca pe vremea asta dimineata 7grade porneste ventilatorul si am 109-108 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Am studiat si nu prea aveam alternative, sau faceam compromisuri. Sper sa n-am nevoie de ele Better than nothing & much beter than what I have. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 In mers nu am probleme 78-80 grade dar la primul semafor urca repede 109 dupa care pleaca ventilatorul Din ce am vazut in manual se ajunge destul de greu la termostat iar pe vremea asta nu prea vreau s o demontez in fata blocului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) Nu cred ca o sa gasesti alternativa la termostatul original. Parca am citit pe undeva ca s-ar potrivi de pe Honda Civic 2004, dar stiu ca trebuia sa faci ceva modificari. Cauta dupa codul original pe net, ebay ca gasesti. Eu l-am cumparat pe al meu cu 120 de lei de pe ebay, mai ieftin cu 130 de lei decat la baietii ce comercializeaza piese. Editat Octombrie 29, 2012 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zander Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Nu cred ca o sa gasesti alternativa la termostatul original. Parca am citit pe undeva ca s-ar potrivi de pe Honda Civic 2004, dar stiu ca trebuia sa faci ceva modificari. Cauta dupa codul original pe net, ebay ca gasesti. Eu l-am cumparat pe al meu cu 120 de lei de pe ebay, mai ieftin cu 130 de lei decat la baietii ce comercializeaza piese. Daca lai schimbat si il mai ai pe cel vechi poti te rog sa il masori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.