baricza Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 frate nu stiu cum sa zic sa nu para ciudat DAR TE IUBESC. multumesc mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 O poza cu cum ar fi trebuit sa tai ca sa nu se vadă tăieturile. E in engleza pt ca am trimis la mai multi straini ,,operatia'' in urma clipului dp youtube. Pe cea netăiata din stanga se vede tăietura corectă. Operatia a fost facuta la 60000km acum motorul are 113000km, nici o supapă arsa sau altă problemă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 In caz de nu te`ai apucat de treaba ia si de la mine 2 poze de la fostul VFR, eu am ales sa le tai pe invers decat colegul nostru, asa iti raman sitele lipite pe pereti....am dat semene la capace inaite de a le taia si le`am sudat inapoi la cineva in autogen, toata operatiunea cu tot cu demontat-montat-sudat maxim 90 de minute si costul sudurii de 100 ron, bafta si spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Salut colegi! Am o problema la pornire moto la rece, cateodata. Set-up: moto rece, in bord totul functioneaza ok in afara de indicatorul de neutral, care se aprinde doar dupa ce se incalzeste putin motoreta. Cum o pornesc: ma pun pe ea, cricul esta sub motor ca de drum, pun contact, trag maneta de ambreaj, run, si pornesc. Ei, cateodata nu invarte, nu nimic, zici ca e moarta. Poate fi de la senzorul de neutral toata problema asta? Nu face tot timpul. Sigurantele sunt ok, nu contacte aiurea sau ceva. Daca o bag in viteza, o misc 2-3m, iar neutral, o ia. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 smok3 multumesc - o sa vad ce varianta incerc stefanbh multumesc inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) Salut colegi! Am o problema la pornire moto la rece, cateodata. Set-up: moto rece, in bord totul functioneaza ok in afara de indicatorul de neutral, care se aprinde doar dupa ce se incalzeste putin motoreta. Cum o pornesc: ma pun pe ea, cricul esta sub motor ca de drum, pun contact, trag maneta de ambreaj, run, si pornesc. Ei, cateodata nu invarte, nu nimic, zici ca e moarta. Poate fi de la senzorul de neutral toata problema asta? Nu face tot timpul. Sigurantele sunt ok, nu contacte aiurea sau ceva. Daca o bag in viteza, o misc 2-3m, iar neutral, o ia. Merci! In mod normal daca cricul e sus chiar daca vede ca e in viteza(senzor neutru defect) cu ambreiajul tras ar trebui sa porneasca, incearca sa te joci cu ambreiajul un pic fara sa schimbi vitezele sa vezi daca se schimba ceva, e posibil sa iti faca figuri senzorul de ambreiaj. Editat Iulie 22, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Merci Thunderbyte , am rezolvat problema. Contactul de la ambreaj are nevoie de 2-3 actionari pana face contact dimineata. O sa il spray-ez. Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) Se mai aude ceva de intalnirea vfr-istilor ... eu sunt deschis la propuneri, daca nu iau eu initiativa, vb cu @zis_ungureanu sa ne vedem pe la bran intr-un weekend sa vedem daca mai vine cineva poate o punem de o mini intalnire macar. Editat Iulie 23, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Se mai aude ceva de intalnirea vfr-istilor ... eu sunt deschis la propuneri, daca nu iau eu initiativa, vb cu @zis_ungureanu sa ne vedem pe la bran intr-un weekend sa vedem daca mai vine cineva poate o punem de o mini intalnire macar. Bran suna asa ...de pantofareala eu am mentionat culuarul Rucar Bran care este altceva.aveam in vedere localitatea Podul Dambovitei,dar daca stau bine si ma gandesc ar fi mai frumos la Ciocanul la cca 8 km la o cabana unde putem pune si corturi in fata cabanei si are o vedere la Piatra Craiului si alta la Bucegi fiind asezata comuna pe muchia unui deal. am gasit un reviw aici http://amfostacolo.ro/romania-pareri,15/alte-locuri,98,1176/pensiunea-serafin-sirnea,9489/impresii-sejur-si-fotografii-vacanta__21335.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 E puțin intr-o parte a țării dar ce ziceți de un Padis ? nu demult TDM isti au venit aici http://www.bihon.ro/motociclistii-isi-dau-intalnire-la-padis/1309532 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 (editat) Spre Padis este frumos drumul venind dinspre Vest. Este frumos si spre Est dar enduro. Eu venii din Vest si ma dusei in Est de mi-a tatait nitel kuru pe drumul bolovanit de munte (ceva poze in link-ul mic din semnatura). Cam departe insa pt majoritatea baietilor... Editat Iulie 25, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Salut! Ce uleiuri ati mai bagat in ultimul timp in RC36 vechi? Vad ca motul 5100 si-a schimbat culoarea, e verde acum.. Ati testat asta nou verde? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Salut! Ce uleiuri ati mai bagat in ultimul timp in RC36 vechi? Vad ca motul 5100 si-a schimbat culoarea, e verde acum.. Ati testat asta nou verde? Merci! Probabil au schimbat formula sau e alt "sortiment" cum e la 7100 varialta simpla si varianta MA2 care are o formula un pic diferita de 7100-le normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Nu arunca banii pe fereastra, un 5100, indiferent de culoare, merge de minune Daca esti in Buc cauta pe net Bepa Group, au preturi f bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 am nevoie de manere pasager sa de un sfat cum sa mi prind altfel suportul pt topcase. Am facut o transalpina si mam coit din cauza bagajului prins cu plasa care tot aluneca pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 la ce model ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 vtec vtec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Cristi dane si noua mai multe detalii, poate chiar 2-3 poze sa vedem si noi depsre ce este vorba(o poza face cat o mie de cuvinte)....ce ai si ce ai facut pana acum la motorul tau? ca sa iti putem raspunde..... Dupa parerea mea e simplu, manerele de pasager la gasesti la Honda si le comanzi prin Carpati Motor, 4-5 zile lucratoare daca le au pe stoc in Italia....asta daca nu le gasesti pe undeva second ceea ce nu cred, cat despre suportzi de TopCase ce vrei sa iti recomandam daca nu ne spui ce top case ai si ce prindere actuala......Doar pt Vtec sunt mai bine de 4 producatori de bagaje si suportzi : Givi, Kappa, Hepcko....si mai e unul care acum am un lapsus....posturile tale sunt incopmplete fara suparare si nu iti putem raspunde din ghicite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 scuze, ma gandeam ca are cineva de vanzare un set de manere pasager. am topcase plus sistem prindere doar ca pentru a l monta trebuie prins de acele manere pasager care mie mi lipsesc. deci cumpar manere pasager vtec ca sa fiu mai explicit. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Va salut. Am o mica nelamurire cu martorul FI din bord. In drum spre casa, mi s-a aprins de doua ori in decursul unei ore, dar cu o intensitate foarte slaba. Nu s-a aprins cu rosul acela "viu" cu care se aprinde cand pui contactul si nici n-a palpait de mai multe ori. Este un semn ceva? O problema a aparut? Un scurt pe instalatie doar? O problema tinde sa apara? Specific ca atunci cand se aprindea usor, nu aveam nici un simptom, mergea in mintile ei motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 de vineri sunt si eu oficial posesor de VFR 800 VTEC si m-am indragostit total de acest motor ne-am inceput relatia printr-un drum de Zalau - Bucuresti pe care s-a comportat exemplar atat pe drumuri nationale, pe autostrazi, cat si pe Cheia cateva detalii: an: 2004 dual CBS + ABS manere incalzite parbriz touring MRA ghidon superbike bagster + tankbag bagster Scottoiler evacuare Sebring carbon topcase Givi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Felicitari pt alegere & bine ai venit in randul posesorilor de VFR. Daca mai aranjezi si seaua, vei avea aproape full option upgrade pt o motocicleta confortabila. Plimbari placute. stely_yo: cred ca mai degraba ai contacte imperfecte decat scurt - la scurt, de obicei, ti se ard sigurantele - dar nu pot sti unde. Cand ai timp ia-le pe rand cu spray de curatat contacte. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Da, modifica saua neaparat! E fix ce trebuie, atat pentru tine cat si pentru pasager! Bun venit, asfalt uscat si cat mai multi kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) La cati km schimbati uleiul la VTec-uri? Si ce ulei v-a incantat cel mai mult? Ms. Editat Iulie 29, 2013 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) din ce am vazut eu saua pare sa fie oricum retapitata, posibil sa fie deja imbunatatita. Eu de la zalau pana in buc nu am avut problem cu dosul O sa revin insa cu niste poze si cu stckerul de pe spatele seii de la o pielarie din Germania, Baden-Württemberg PS: Eu am si Capac de monopost la ea si as vrea sa il mai pot folosi in caz ca modific saua. Editat Iulie 29, 2013 de styx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.