Radu H. Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Salutare. Cat mai curand merg sa vad un VFR800 din 2001. Este vreo particularitate careia ar trebui sai acord mai multa atentie in afara de lucrurile normale care se verifica la o achizitionare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Salutare. Cat mai curand merg sa vad un VFR800 din 2001. Este vreo particularitate careia ar trebui sai acord mai multa atentie in afara de lucrurile normale care se verifica la o achizitionare ? Jocul din roata/braț spate și sunetul distribuției Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Salut. Este prima versiune de 800 dar totodata si ultima cu distributia pe pinioane. Stiu ca are un sunet putin mai pronuntat. Cum ar suna daca ar avea probleme ? Iar la jocul bratului banuiesc ca se trage de el / roata stanga dreapta, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) nu este prima versiune pe pinioane in cascada , eu am avut acum multi ani un vfr de 750 ( an fabricatie 90 sau 91 daca retin bine minte ) tot pe pinioane , despre sunet nu cred c-ar trebuii sa se auda absolut nimic suspect , cel putin a mea pe vremea aia torcea ca pisica pe soba , n-am avut ce comenta la acel model ... acuma am vzt c-ai scris ca e prima versiune de 800 in cascada , da corect ai dreptate eu avusesem de 750 Editat Mai 2, 2016 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 800 pe pinioaneSe fabrica intre 98-01, intre 98-99 injectoarele nu erau atat de bune, cel mai bun model din 800 cu pinioane e cel dintre 00-01, cu injectie buna. La distributie n-ai la ce sa asculti, merg mai multe sute de mii de km fara nicio problema. Din 02 venea v-tec pe lant, alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Tocmai de asta nu as vrea sa o pierd. Este ultimul an, 2001, fara problema cu injectia, arata si ok. Daca suna si bine si nu are alte minunatii de probleme, nu stau pe ganduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Bre, multe nu ar fi pentru ca nu prea are ce pica daca a fost intretinuta ok. Poti sa vezi rulmentul la ambreiaj, un huruit care dispare cand tragi ambreiajul si eventual sa masori o incarcare ... in afara de asta nu prea ai ce verifica in mod special ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) Postezi niste poze daca ai luat-o, is curios! Editat Mai 3, 2016 de Jánosi Csanád Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Postezi niste poze daca ai luat-o, is curios! Cu siguranta. Daca totul merge bine si ma inteleg cu omul, luni dimineata plec dupa ea, iar spre seara ar trebui sa fiu acasa. Multumesc mult pentru sfaturi. Am sa tin cont. Asfalt uscat. » Post actualizat in 04 May 2016 12:51 ---------- Imi cer scuze ca intreb fara a cauta daca s-a mai postat. Care ar trebui sa fie tensiunea de incarcare normala la VFR800 ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut, aveti idee de unde pot cumpara cheia in semiluna pentru ajustarea lantului la VFR-urile cu monobrat ? A mea a venit fara trusa de scule si as vrea sa imi achizitionez una. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut, aveti idee de unde pot cumpara cheia in semiluna pentru ajustarea lantului la VFR-urile cu monobrat ? A mea a venit fara trusa de scule si as vrea sa imi achizitionez una. Multumesc SPANNER, PIN 89201-MR8-000 Codul Honda, e cam 10 euro. » Post actualizat in 05 May 2016 21:07 Cu siguranta. Daca totul merge bine si ma inteleg cu omul, luni dimineata plec dupa ea, iar spre seara ar trebui sa fiu acasa. Multumesc mult pentru sfaturi. Am sa tin cont. Asfalt uscat. » Post actualizat in 04 May 2016 12:51 ---------- Imi cer scuze ca intreb fara a cauta daca s-a mai postat. Care ar trebui sa fie tensiunea de incarcare normala la VFR800 ? Mersi. Intre 12.5v-13v la relanti si 14.5v-15v maxim in turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tapu Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Salutare vfr-istilor....si in special cel din C-ta care m-a gasit in ditamai parcarea de la SMAEB....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 salut baietii, un manual de la haynes pt un vfr 800 din 98, ma ajuta cineva? mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 (editat) No offence dar ... Muringuristi mai sunteti unii http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-VFR-800-FI-Interceptor-1998-2001-Manual-de-reparatie.html http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-VFR800FI-Interceptor-98-01-Service-Manual.html Editat Mai 7, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Salutari colegi VFR-isti, Mi-am schimbat statorul la mobra - 'al vechi se vede ca-i parlit in poza - dar nu stiu cat de tare sa strang suruburile la capac. In manual zice doar de suruburile de tin statorul in capac si nimic de cele de capac. Merci anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Cam toate suruburile M6 se strang la 12Nm Welcome back! » Post actualizat in 08 May 2016 19:40L.E. Cum sa nu zica bre capitolul 17-3 sau pagina 556 in josul paginii ... Cum ziceam ... muringuristi bre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Multam atat pt info cat si pt urare. Tot la 12 Nm am strans si eu dar credeam ca-i prea putin. I-am bagat garnitura noua si silicon unde zicea manualul - sper sa fie bine si sa nu scape ulei. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 mersi in primul rand pt info... cat despre muringuristi, parca asta era scopul forumurilor in general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Daca te refereai la asta: "TORQUE VALUESFlywheel flange boltAlternator stator torx boltStator wire socket boltEngine oil f ilter cartridgeEngine oil drain bolt103 N·m (10.5 kgf-m, 76lbf·ft)12 N·m (1.2 kgf·m, 9 lbf·ft)12 N·m (1.2 kgf·m, 91bf·ft)26 N·m (2.7 kgf·m, 20 lbf·ft)29 N·m (3.0 kgf·m, 22 lbf·ft)Apply oil to the threadsApply clean engine oil to the 0-ring", nici una nu se refera la capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 (editat) Daca te refereai la asta: "TORQUE VALUES Flywheel flange bolt Alternator stator torx bolt Stator wire socket bolt Engine oil f ilter cartridge Engine oil drain bolt 103 N·m (10.5 kgf-m, 76 lbf·ft) 12 N·m (1.2 kgf·m, 9 lbf·ft) 12 N·m (1.2 kgf·m, 91bf·ft) 26 N·m (2.7 kgf·m, 20 lbf·ft) 29 N·m (3.0 kgf·m, 22 lbf·ft) Apply oil to the threads Apply clean engine oil to the 0-ring", nici una nu se refera la capac. Nu am inteles eu bine, scuze. Intr-adevar nu scrie acolo deci probabil se incadreaza la valorile standard capitolul 1-12 » Post actualizat in 08 May 2016 21:38 mersi in primul rand pt info... cat despre muringuristi, parca asta era scopul forumurilor in general Adevarat si totusi cred ca daca ai da o cautare rapida pe google sigur ai gasit ceva si nu ar mai fi nevoie sa stai pana iti raspunde cineva de pe forum, plus ca e imposibil sa atasezi un manual de 180 de mb pe forum direct. Editat Mai 8, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Salutare. Intr-un final, am batut palma ieri pentru VFR-ul de care vorbeam mai sus. O perioada o sa va mai stresez cu unele intrebari (stiu ca nu va suparati ). Este ultimul an al generatiei a 5-a, respectiv 2001. Are cateva defecte optice (zgarieturi carene, o fisura pe la imbinare, o urma de forţare de la desfacut carena, o semnalizare fisurata, o oglinda zgariata, etc), oarecum normale le consider eu tinand cont de varsta. Ideea e ca stiam de ele si cand am plecat la drum, nu ma asteptam sa gasesc motocicleta de reprezentanta. Motorul merge foarte bine sau cel putin asa cred eu. Nu scoate fum, porneste usor, nu sare din viteza, nu patineaza ambreiajul, nu se aud zgomote ciudate (mai putin fluieratul specific injectiei + distributiei pe pinioane). De la Piatra Neamt la Iasi am avut oarecum ceva drum sa-l testez. Pe curbe este incredibil. Desi este mai greu cu vreo 40 kg decat SV-ul, aproape se lasa singur in viraje. Spun asta dupa 150 km parcursi. Ma gandesc ca dupa 5000 o sa mearga si mai bine. O alta chestie, fata de SV, franeaza de 10 ori mai bine. Aici la fel, spun asta dupa 150 km ... In mare parte cam asta e. Astept sa termin cu actele vietii dupa care o sa-l bag la ture de 2-3 zile prin tara. ====================================================================================== Intrebare : In primul si primul rand, vreau sa fac schimbul de ulei. Ce recomandati sa folosesc ? In motor este Motul (nu stiu ce model si ce vascozitate). Mi se pare cam subtire si m-as indrepta spre altceva. Sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Foarte faina jucaria, sa te bucuri de ea cat a fost? ulei baga 10w 40-50-60 nu are rost sa-i pui mai gros, oricum asta iti recomanda si manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Era la 2350 E la vanzare....cred ca macar 150 E a lasat si vanzatorul....exemplarul asta am vrut sa il iau si eu, dar kilometrajul suspect de mic, cateva defecte optice (far fisurat), modificari cu posibile probleme la RAR, plus distanta relativ mare pana la Piatra Neamt m-au facut sa renunt la el...Sper sa se bucure noul cumparator , de atelaj.Consider ca e cea mai reusita generatie de VFR.Am tot cautat una in stare buna dar fara macar 2800 E nu gasesti nici in strainatate. Drumuri bune si benzina in rezervor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Salutare vfr-isti, am o problema: acul indicatorului temperatura motor cateodata se ridica pana peste prima linie groasa, dar de obicei nu se ridica deloc, ar putea fi defect ceasul sau senzorul? Mentionez ca ventilatorul de racire porneste la mers in coloana, burn , dar ceasul este mort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Nu stiu daca s-a mai discutat pe forum sau nu ....363 de pagini ma descurajeaza dar...sunt curios daca mai exista posesori de VFR care au facut modurile la airbox (flapper, pair valve, snorcle) si desigur eliminarea senzorilor de o2? Eu le-am facut si sunt multumit de rezultate! La voi cum a iesit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.