edward_zone Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Salut VFR-istilor. Trebuie sa schimb palcutele fata. Idei, magazine, oferte? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 EBC HH, cele mai ok raportat la bani/performanta, cel putin din punctul meu de vedere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 EBC HH, cele mai ok raportat la bani/performanta, cel putin din punctul meu de vedere ...Am gasit: - STANDARD - SINTER HH - SINTER EPFA Toate EBC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Spor!Multam! O sa vad un "specialist". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 (editat) Salut Se mai tine intalnirea saptamanala a vfr-istilor in buc? Daca da,cand si unde? Este vreun topic dedicat pt asta? Nu stie nimeni de intalnire? Editat Aprilie 27, 2016 de iama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Salutare. Cat mai curand merg sa vad un VFR800 din 2001. Este vreo particularitate careia ar trebui sai acord mai multa atentie in afara de lucrurile normale care se verifica la o achizitionare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baricza Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Salutare. Cat mai curand merg sa vad un VFR800 din 2001. Este vreo particularitate careia ar trebui sai acord mai multa atentie in afara de lucrurile normale care se verifica la o achizitionare ? Jocul din roata/braț spate și sunetul distribuției Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Salut. Este prima versiune de 800 dar totodata si ultima cu distributia pe pinioane. Stiu ca are un sunet putin mai pronuntat. Cum ar suna daca ar avea probleme ? Iar la jocul bratului banuiesc ca se trage de el / roata stanga dreapta, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) nu este prima versiune pe pinioane in cascada , eu am avut acum multi ani un vfr de 750 ( an fabricatie 90 sau 91 daca retin bine minte ) tot pe pinioane , despre sunet nu cred c-ar trebuii sa se auda absolut nimic suspect , cel putin a mea pe vremea aia torcea ca pisica pe soba , n-am avut ce comenta la acel model ... acuma am vzt c-ai scris ca e prima versiune de 800 in cascada , da corect ai dreptate eu avusesem de 750 Editat Mai 2, 2016 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 800 pe pinioaneSe fabrica intre 98-01, intre 98-99 injectoarele nu erau atat de bune, cel mai bun model din 800 cu pinioane e cel dintre 00-01, cu injectie buna. La distributie n-ai la ce sa asculti, merg mai multe sute de mii de km fara nicio problema. Din 02 venea v-tec pe lant, alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Tocmai de asta nu as vrea sa o pierd. Este ultimul an, 2001, fara problema cu injectia, arata si ok. Daca suna si bine si nu are alte minunatii de probleme, nu stau pe ganduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Bre, multe nu ar fi pentru ca nu prea are ce pica daca a fost intretinuta ok. Poti sa vezi rulmentul la ambreiaj, un huruit care dispare cand tragi ambreiajul si eventual sa masori o incarcare ... in afara de asta nu prea ai ce verifica in mod special ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 (editat) Postezi niste poze daca ai luat-o, is curios! Editat Mai 3, 2016 de Jánosi Csanád Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Postezi niste poze daca ai luat-o, is curios! Cu siguranta. Daca totul merge bine si ma inteleg cu omul, luni dimineata plec dupa ea, iar spre seara ar trebui sa fiu acasa. Multumesc mult pentru sfaturi. Am sa tin cont. Asfalt uscat. » Post actualizat in 04 May 2016 12:51 ---------- Imi cer scuze ca intreb fara a cauta daca s-a mai postat. Care ar trebui sa fie tensiunea de incarcare normala la VFR800 ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut, aveti idee de unde pot cumpara cheia in semiluna pentru ajustarea lantului la VFR-urile cu monobrat ? A mea a venit fara trusa de scule si as vrea sa imi achizitionez una. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut, aveti idee de unde pot cumpara cheia in semiluna pentru ajustarea lantului la VFR-urile cu monobrat ? A mea a venit fara trusa de scule si as vrea sa imi achizitionez una. Multumesc SPANNER, PIN 89201-MR8-000 Codul Honda, e cam 10 euro. » Post actualizat in 05 May 2016 21:07 Cu siguranta. Daca totul merge bine si ma inteleg cu omul, luni dimineata plec dupa ea, iar spre seara ar trebui sa fiu acasa. Multumesc mult pentru sfaturi. Am sa tin cont. Asfalt uscat. » Post actualizat in 04 May 2016 12:51 ---------- Imi cer scuze ca intreb fara a cauta daca s-a mai postat. Care ar trebui sa fie tensiunea de incarcare normala la VFR800 ? Mersi. Intre 12.5v-13v la relanti si 14.5v-15v maxim in turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tapu Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Salutare vfr-istilor....si in special cel din C-ta care m-a gasit in ditamai parcarea de la SMAEB....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 salut baietii, un manual de la haynes pt un vfr 800 din 98, ma ajuta cineva? mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 (editat) No offence dar ... Muringuristi mai sunteti unii http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-VFR-800-FI-Interceptor-1998-2001-Manual-de-reparatie.html http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-VFR800FI-Interceptor-98-01-Service-Manual.html Editat Mai 7, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Salutari colegi VFR-isti, Mi-am schimbat statorul la mobra - 'al vechi se vede ca-i parlit in poza - dar nu stiu cat de tare sa strang suruburile la capac. In manual zice doar de suruburile de tin statorul in capac si nimic de cele de capac. Merci anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Cam toate suruburile M6 se strang la 12Nm Welcome back! » Post actualizat in 08 May 2016 19:40L.E. Cum sa nu zica bre capitolul 17-3 sau pagina 556 in josul paginii ... Cum ziceam ... muringuristi bre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Multam atat pt info cat si pt urare. Tot la 12 Nm am strans si eu dar credeam ca-i prea putin. I-am bagat garnitura noua si silicon unde zicea manualul - sper sa fie bine si sa nu scape ulei. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 mersi in primul rand pt info... cat despre muringuristi, parca asta era scopul forumurilor in general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 8, 2016 Share Postat Mai 8, 2016 Daca te refereai la asta: "TORQUE VALUESFlywheel flange boltAlternator stator torx boltStator wire socket boltEngine oil f ilter cartridgeEngine oil drain bolt103 N·m (10.5 kgf-m, 76lbf·ft)12 N·m (1.2 kgf·m, 9 lbf·ft)12 N·m (1.2 kgf·m, 91bf·ft)26 N·m (2.7 kgf·m, 20 lbf·ft)29 N·m (3.0 kgf·m, 22 lbf·ft)Apply oil to the threadsApply clean engine oil to the 0-ring", nici una nu se refera la capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.