Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Inca nu, ieri l-am luat iar azi am avut o zi lunga la munca, maine o sa il pun sigur.

Din ce am vazut pe vfrdiscussion nu ai cum sa il pui fara, dar nu e adaptor ci doar un distantier, amortizorul de 929 e mai scurt. Trebuie pus alt surub pe prinderea de sus a amortizorului, M10 de la 70 de mm la 120, cu o bucsa undeva la 40 de mm ca distantier, totdata trebuie taiat din scutul termic care vine prins pe cutia bateriei, partea inferioara, altfel nu trece butelia amortizorului. Daca vrei fac cateva poze cu montajul, bucse, etc.

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/48275-95-vfr750-conversion/page-2

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare VFR-istilor!

De curand mi-am achizitionat si eu un VFR-800 din 2005 si ca orice SH vine si cu probleme pe care le descoperi pe parcurs. Cred ca am o problema la partea electrica, pentru ca la ultimele porniri mi-a facut niste figuri. La inceput cand puneam contactul si asteptam sa incarce pompa de injectie, rampa injectoarelor cu sunetul specific, a mers de fiecare data ok. De cateva zile aleatoriu, cand pun contactul, se aude un bazait urat care nu se mai opreste, bordul se aprinde la jumatate din intensitatea normala, farurile nu se mai aprind, semnalizarile impreuna cu luminile de pozitie stau aprinse la jumatate din intensitatea normala si nu porneste. Analizand situatia m-am apucat sa misc de firele de sub bord si acel sunet a disparut, partea electrica a lucrat normal si pompa a terminat de amorsat pornind normal. Aceasta figura a tinut de 2-3 ori si acum nu reusesc sa o mai pornesc. Stie cineva unde ar putea fi problema? Eu banuiesc ca este vorba de un contact imperfect pe undeva, dar pentru asta trebuie desfacuta partea din fata a carenei si luat fiecare fir la verificat. Optic se vede ca a mai fost intervenit la acele fire...

Va multumesc pentru sfaturi! Seara buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica mufa mare din partea stanga (cum stai pe motor) de sub carena laterala, deasupra radiatorului. E un fir de masa (de culoare verde) care se pare ca e cu problema la VFR VTEC. Vezi daca e topita/innegrita mufa in dreptul papucului firului respectiv. Asta ar fi un semn ca firul ala e cu problema. Daca e acel fir incearca sa ii tragi in paralel o masa direct de pe cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu, ieri l-am luat iar azi am avut o zi lunga la munca, maine o sa il pun sigur.

Din ce am vazut pe vfrdiscussion nu ai cum sa il pui fara, dar nu e adaptor ci doar un distantier, amortizorul de 929 e mai scurt. Trebuie pus alt surub pe prinderea de sus a amortizorului, M10 de la 70 de mm la 120, cu o bucsa undeva la 40 de mm ca distantier, totdata trebuie taiat din scutul termic care vine prins pe cutia bateriei, partea inferioara, altfel nu trece butelia amortizorului. Daca vrei fac cateva poze cu montajul, bucse, etc.

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/48275-95-vfr750-conversion/page-2

 

Pune niste poze sa vedem ce si cum, ma tenteaza si pe mine upgrade-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune niste poze sa vedem ce si cum, ma tenteaza si pe mine upgrade-ul.

E montat, am scos surubul standard din urechea care vine pe amortizor, apoi am facut cu o pila gaura patrata ca sa imi blocheze surubul, sa nu ma chinui cu chei pe acolo, a trebuit sa iau cam 2mm din capul surubului ca sa imi incapa amortizorul in prindere, surubul mai lung(M10x110mm) l-am luat cu cap rotund si patrat sub cap, am uitat denumirea, e folosit in tamplarie, anyway ... initial am plecat cu un distantier de 45 cu o saiba plata de 2.5, era imens de mult, la final distantierul are 40mm cu tot cu saiba plata. De aici a fost totul bolt on, taiat protectia termica de la baterie si montat tot la loc ... la final mi-am dat seama ca in cazul tau e posibil sa ai probleme cu distanta intre rezervorul amortizorului si bobinele de inductie ...

post-18053-0-16858500-1433885866_thumb.jpgpost-18053-0-59905900-1433885874_thumb.jpgpost-18053-0-85786800-1433885888_thumb.jpgpost-18053-0-65199500-1433885896_thumb.jpgpost-18053-0-77603500-1433885903_thumb.jpgpost-18053-0-04746800-1433885917_thumb.jpg

 

 

Inainte:

post-18053-0-74474500-1433886231_thumb.jpg

Dupa:

post-18053-0-49246800-1433886272_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic ... depinde mult la ce te astepti de la ea. Sincer nu imi pot da seama exact, nu am mai mers pe ea din Septembrie si intre timp i-am schimbat si fata complet, inca nu am apucat sa fac un reglaj al suspensiei ... nu stiu daca e cazul sa il fac inca, o sa imi ia un pic sa ma invat iar cu mobra. Multi spun ca e o investitie buna, nu se compara cu ceva dedicat in schimb cica ar fi o imbunatatie majora; nici pretul nu se compara cu ceva dedicat, e mult sub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. de curand am intrat in randul VFR-istilor, asa ca, bine v-am gasit. am achizitionat cu bruma de bani pe care am avut-o, un VFR 750 din 92. cam veche, dar merge impecabil. care ar fi problema? toba e cam soft, asa ca nu prea ma aude nimeni in trafic. cine imi poate recomanda un model de toba mai zgomotoasa pt modelul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. de curand am intrat in randul VFR-istilor, asa ca, bine v-am gasit. am achizitionat cu bruma de bani pe care am avut-o, un VFR 750 din 92. cam veche, dar merge impecabil. care ar fi problema? toba e cam soft, asa ca nu prea ma aude nimeni in trafic. cine imi poate recomanda un model de toba mai zgomotoasa pt modelul asta?

ce toba ai? eu am una mai zgomotoasa (nu foarte), dar nu imi place, eu vreau liniste. de unde esti, poate facem un schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bun venit :)

 

Cam orice toba aftermarket o sa sune mai bine decat cea stock, personal folosesc un Micron si sunt multumit.

 

 

@Thunderbyte ai mai facut ceva teste? cum e? se merita efortul sau nu? :)

Efort ... glumesti cred, pentru mine a fost o placere sa lucrez la el, am dat si bascula jos in aceeasi zi, schimbat kit lant, etc, etc. Vointa, ceva scule si timp sa ai, intr-o dupa-amiaza in 3-4 ore faci modificarea fara probleme ...

De mers merg cu el zi de zi si incep din ce in ce mai tare sa ma invat cu el, sa imi aduc aminte de ce m-am indragostit de vfr si de ce am vrut sa il modific. Inca nu am facut un reglaj al suspensiei pe greutate, mai lasa-ma un pic si o sa scriu ... inca mai am niste chestii de bibilit la el, plus ce mai mare problema => trebuie sa ma reinvat cu el, cat nu l-am avut am mers cu un bandit de 400, motocicleta care nu are nimic de-a face cu vfr-ul, putere, livrarea ei, greutate, tinuta de drum etc ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Efort ... glumesti cred, pentru mine a fost o placere sa lucrez la el, am dat si bascula jos in aceeasi zi, schimbat kit lant, etc, etc. Vointa, ceva scule si timp sa ai, intr-o dupa-amiaza in 3-4 ore faci modificarea fara probleme ...

De mers merg cu el zi de zi si incep din ce in ce mai tare sa ma invat cu el, sa imi aduc aminte de ce m-am indragostit de vfr si de ce am vrut sa il modific. Inca nu am facut un reglaj al suspensiei pe greutate, mai lasa-ma un pic si o sa scriu ... inca mai am niste chestii de bibilit la el, plus ce mai mare problema => trebuie sa ma reinvat cu el, cat nu l-am avut am mers cu un bandit de 400, motocicleta care nu are nimic de-a face cu vfr-ul, putere, livrarea ei, greutate, tinuta de drum etc ...

 

Ma refeream la efortul financiar :) am vazut ca sunt destul de scumpe amortizoarele.

 

Daca se comporta mai bine cu noul amortizor atunci vreau sa fac si eu modificarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat 100 de euro pe el, dar l-am gasit la cineva direct, am zis ca daca tot am ajuns acolo si il vad e totusi ok, pe ebay sunt pe la 50-60 de euro plus transport ....

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de rulmentii de la jug. Trebuie schimbati. Recomandari de unde sa i iau. MerciPs am ajuns ok acasa

» Post actualizat in 13 Jun 2015 20:04

Este vorba de rulmentii de la jug. Trebuie schimbati. Recomandari de unde sa i iau. MerciPs am ajuns ok acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de rulmentii de la jug. Trebuie schimbati. Recomandari de unde sa i iau. Merci Ps am ajuns ok acasa

» Post actualizat in 13 Jun 2015 20:04

Este vorba de rulmentii de la jug. Trebuie schimbati. Recomandari de unde sa i iau. Merci Ps am ajuns ok acasa

 

Ai joc mare in jug?

Sau de ce crezi ca e din rulmentii de jug?

 

Vezi ca pe franare poate tu auzi altceva, daca o sa verifici o sa vezi ca discurile permit un mic joc, e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 10 ani de cand am pornit acest topic am reusit si eu sa-mi cumpar motoreta la care visam: VFR800FI din 2001. Are vreo 65.000km, gri, toba sport Mivv, PilotRoad fata spate, cutie bagaje in spate.

Abia am adus-o pe mititica din Italia, inca nu am apuc sa ma dau cu ea.

 

Bateria era sau este moarta, o sa vad daca merge resuscitata. Am pus-o pe redresor care are si program de desulfatare si vad ca dupa 18h arata 12.3-12.4. Am pus-o pe motor, a pornit imediat insa cu farurile stinse arata 12.35-12.4 iar cu farurile aprinse arata 12.15V ceea ce este foarte putin. Ori bateria e moarta si nu mai tine curentul ori celebrul releu de incarcare nu-si mai face treaba. O sa ma lamuresc zilele astea.

Pe spate are schimbat grupul de lumini cu ceva pe LED-uri care arata foarte bine.

A venit cu o chestie interesanta: are undeva in zona ghidonului un switch de la Leonelli care, din cate m-am prins, poate schimba intre 2 mape de injectie predefinite. Arata ca asta din link: http://www.splatshop.co.uk/media/catalog/product/cache/2/image/7f254dafd663d43ed1e42602385ef42d/r/b/rb_1380_1.jpg

 

O sa-i fac babei niste poze sa le pun aici, s-o fac de ras. Intai sa vad ce este cu bateria aia, daca trebuie sau nu sa o schimb. O sa caut aici pe topic pe unde este releul ala de incarcare sa-l verific si pe ala, stiu ca e scump ca draq pe original si ca e o cauza des intalnita la VFR. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Habar nu am dacă e topicul potrivit. Tocmai îmi cumpăr un vfr 800x 2012. Aparent vreo 15000 km. Nu îl văd pe străzi deloc. Îl știți? Îmi spune cineva ceva despre el? Oare pot ieși de pe sosea? Care e poziția pe el, puncte slabe. .. etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Habar nu am dacă e topicul potrivit. Tocmai îmi cumpăr un vfr 800x 2012. Aparent vreo 15000 km. Nu îl văd pe străzi deloc. Îl știți? Îmi spune cineva ceva despre el? Oare pot ieși de pe sosea? Care e poziția pe el, puncte slabe. .. etc.

 

VFR Crossrunner, e o motocicleta cu motor de VFR 800 dar gandit sa mearge si offroad, ( mai inalta, suspensii diferite, pozitie mai buna decat VFR ) se poate circula cu el lejer si pe sosele...nu prea are puncte slabe :P

 

Dupa 10 ani de cand am pornit acest topic am reusit si eu sa-mi cumpar motoreta la care visam: VFR800FI din 2001. Are vreo 65.000km, gri, toba sport Mivv, PilotRoad fata spate, cutie bagaje in spate.

Abia am adus-o pe mititica din Italia, inca nu am apuc sa ma dau cu ea.

 

Bateria era sau este moarta, o sa vad daca merge resuscitata. Am pus-o pe redresor care are si program de desulfatare si vad ca dupa 18h arata 12.3-12.4. Am pus-o pe motor, a pornit imediat insa cu farurile stinse arata 12.35-12.4 iar cu farurile aprinse arata 12.15V ceea ce este foarte putin. Ori bateria e moarta si nu mai tine curentul ori celebrul releu de incarcare nu-si mai face treaba. O sa ma lamuresc zilele astea.

Pe spate are schimbat grupul de lumini cu ceva pe LED-uri care arata foarte bine.

A venit cu o chestie interesanta: are undeva in zona ghidonului un switch de la Leonelli care, din cate m-am prins, poate schimba intre 2 mape de injectie predefinite. Arata ca asta din link: http://www.splatshop.co.uk/media/catalog/product/cache/2/image/7f254dafd663d43ed1e42602385ef42d/r/b/rb_1380_1.jpg

 

O sa-i fac babei niste poze sa le pun aici, s-o fac de ras. Intai sa vad ce este cu bateria aia, daca trebuie sau nu sa o schimb. O sa caut aici pe topic pe unde este releul ala de incarcare sa-l verific si pe ala, stiu ca e scump ca draq pe original si ca e o cauza des intalnita la VFR. Spor!

 

Felicitari :)

Baga ceva poze sa vedem :P

 

 

Cand pun frana fata brusc aud un tronc. Nu de de la discuri.

 

Am si eu ceva asemanator, dar nu am joc la jug, tu ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: daca bateria e dusa iar releul de incarcare isi face treaba, este posibil sa arate 12.4V la ralanti voltmetrul? Ma gandesc ca diferenta pana la 14V si ceva, cat ar trebui sa bage regulatorul ala de tensiune, o suge bateria. N-am vrut sa scot borna de pe baterie sa vad cat baga regulatorul fara sa treaca prin baterie, ca faceam o tampenie si ardeam ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...