Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

La mersul in afara ai 90gr la ce stil de condus? Eu daca las vtecul sa intre sta cam in 112gr! Altfel cam 95-102!

 

In orice stil. Si la 9k ture cu a 6-a (210 km/h) si la 5-6k ture (120-130 km/h).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Foarte simplu! Eu l-am cumparat pe al meu deoarece:

1. Imi placea cum arata!

2. Am vrut sa incerc V2 sau V4

3. Nu am vrut sa platesc mai mult de 3500e pe motocicleta

4. Am vrut ceva sportiv dar nu de curse (gen GSX, r6 etc.)

5. Habar nu aveam ce este un VFR!

Ultimul punct este interesant deoarece eu unul l-am cumparat si datorita celor nenumarate review-uri pozitive primite de VFR de la mai toate publicatiile de cand a aparut pe piata! Eu in schimb nu mai vazusem asa ceva decat in filmulete si ocazional pe strada, dar nu cunosteam pe cineva cu acest model, pe care sa il intreb ce si cum! Asa ca i-am crezut pe cuvant pe review-eri si am muscat glontu cum se zice!

 

Acum vorbesc strict de parerea mea personala! Motorul acesta NU are pentru mine nici un fel de valenta touring si doar ceva de sport! Stai prea aplecat in fata si pe mine personal dupa 1, 2 ore incep sa ma doara incheieturile apoi umerii si ceafa!

Protectia la vant este bunicica dar nu excelenta, fiind nevoie sa te ascunzi dupa parbriz la viteze mai mari! Dar fiindca pozitia este aplecata dar nu 100% sportiva stai cam chircit!

Fata de un touring ii lipsesc: protectia la vant, pozitia relaxata aproape dreapta, suspensii cu garda marita pentru drumuri grele, cuplu la ture mai joase, mai putine plastice expuse (ca tot vorbeam de carene).

Fata de un sport ii lipsesc: amortizoare mai tari dar cu progresie si reglaje, putere mai multa (105cp din 800cm este totusi putin), frane mai bune, masa mai mica, alta ergonomie, raspuns in acceleratie (venind dupa un fazer de 600 pe carburatie sincer am fost dezamagit)

 

Eu personal o voi vinde pe a mea deoarece nu face bine nici touring dar nici sport! Jack of all trades master of none!

 

Daca o sa ma orientez catre sport dar fara pretentii de SB voi alege un FZ1 Fazer, iar daca ma voi orienta catre touring voi alege un Varadero, Vstrom (astea fiind mai in buget) GS800 etc.!

 

 

Apropo..si sa nu incep cu VTEC-ul care este o PROSTIE monumentala! Adauga un strat de complexitate suplimentar la motor (deci posibilitati de defect) si nu aduce nici un beneficiu real. Argumentul fiind VFR-urile dinainte de 2002 care dau aceiasi cai si cam acelasi cuplu fara valvele variabile ale ma-sii de inginerie!

Pentru mine este un stres rahatul asta de vtec deoarece din nu stiu ce motiv parca simt nevoia sa nu depasesc 7000 de ture. Parca ar fi o bariera si nu stiu de ce!!

Pai daca tin bine minte cam pe acolo intra, de acolo ar trebui sa devina si mai sportiva ... Oricum tu clar nu stii ce vrei sau macar in ce te-ai bagat, ca tot am auzit zilele astea fraza "Esti genu care nu stie ce vrea dar cere sa vb cu managerul" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cer o parere. Pentru carena laterala stanga (fara partea cu farul), 280 lei considerati un pret ok ? M-as apuca sa o repar dar nu stiu ce o sa iasa pe la prinderi. Plus ca s-a cam turtit ca un sandwich pentru ca a stat pe ea toata motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cer o parere. Pentru carena laterala stanga (fara partea cu farul), 280 lei considerati un pret ok ? M-as apuca sa o repar dar nu stiu ce o sa iasa pe la prinderi. Plus ca s-a cam turtit ca un sandwich pentru ca a stat pe ea toata motocicleta.

avind in vedere ca una noua originala este catre 350-400eu, mi se pare un pret decent...si eu as inlocui-o decat sa o repar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca tin bine minte cam pe acolo intra, de acolo ar trebui sa devina si mai sportiva ... Oricum tu clar nu stii ce vrei sau macar in ce te-ai bagat, ca tot am auzit zilele astea fraza "Esti genu care nu stie ce vrea dar cere sa vb cu managerul" :)

Bine ca tu si cei ca tine v-ati nascut direct versati si le stiti pe toate! Eu NU le stiu din pacate! Eu am nevoie sa le incerc si apoi sa imi fac o parere!

Sau tu, fara suparare, io fi genul de barbat care nu s-a culcat decat cu o femeie pe care a luat-o si de nevasta, dar apoi urla in gura mare ca femeie ca a lui nu are nimeni!?

 

Eu personal o sa mai experimentez si sport si touring si enduro, mama ma-sii, pana gasesc ce imi place MIE si nu ma mai iau dupa "intelepciunea colectiva", fiindca este clar un lucru, chiar daca 99% din populatia avizata considera ca un lucru este bun si chiar daca este asa, asta nu inseamna ca acel ceva va multimii pe toata lumea!

Deaia exista inspemii de tipuri de mobre si sa speram timp si bani sa le incercam pe rand!

PS Stiu si eu unde intra vtecul..dar .....nu ai intels ce am vrut sa zic! oricum eviti subiectul! Spune-mi la ce este mai bun modelul cu vtec fata de versiunea anterioara?

» Post actualizat in 02 Aug 2016 17:05

Daca te dor incheieturile, umerii si ceafa dupa doua ore, motocicleta nu are nicio vina.

Citeste mai in urma si apoi sa iti dai cu parerea! Dar iti mai zic o data si tie! Eu am spondiloza cervicala, gasesti pe google ce inseamna! Pentru mine se pare ca pozitia nu este tocmai buna! SI apoi iti mai spun un mic secret daca o sa te chinui sa citesti ce scriu eu aici! AM zis de la BUN INCEPUT ca este vorba numai si numai de parerea mea personala!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca tu si cei ca tine v-ati nascut direct versati si le stiti pe toate! Eu NU le stiu din pacate! Eu am nevoie sa le incerc si apoi sa imi fac o parere!

Sau tu, fara suparare, io fi genul de barbat care nu s-a culcat decat cu o femeie pe care a luat-o si de nevasta, dar apoi urla in gura mare ca femeie ca a lui nu are nimeni!?

 

Eu personal o sa mai experimentez si sport si touring si enduro, mama ma-sii, pana gasesc ce imi place MIE si nu ma mai iau dupa "intelepciunea colectiva", fiindca este clar un lucru, chiar daca 99% din populatia avizata considera ca un lucru este bun si chiar daca este asa, asta nu inseamna ca acel ceva va multimii pe toata lumea!

Deaia exista inspemii de tipuri de mobre si sa speram timp si bani sa le incercam pe rand!

PS Stiu si eu unde intra vtecul..dar .....nu ai intels ce am vrut sa zic! oricum eviti subiectul! Spune-mi la ce este mai bun modelul cu vtec fata de versiunea anterioara?

 

Ce subiect evit domle? Nu despre VFR-uri vorbim sau a modificat cineva numele topicului?

Nu inteleg de ce te agiti asa si iei totul personal.

Daca nu iti place VFR-ul de ce l-ai luat? Stiu vreo doi care au vrut sa isi cumpere mobre dar nu stiau care e treaba cu ele asa ca s-au dus cu banu in buzunar "Uite coa, vreau sa imi iau mobra, am banu la mine da vreau sa dau o tura, ca nu stiu daca imi place sau nu modelul.

Cu ce e mai bun varianta vtec decat anterioara? Simplu, e mai evoluata din punct de vedere tehnic, vtec-ul ala e un plus, numa sa stii sa il si folosesti in avantajul tau ... La tine problema e simpla, ai venit de pe alt tip de motor fara sa stii ce inseamna v4, dar nu ai venit cu asteptari 0 sa il inveti, ai venit cu asteptari mari ca ai citit tu nu stiu ce review-uri pe net. Si ca tot ai adus vorba de femei, tot asa le alegi, dupa review-urile altora? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca tot ai adus vorba de femei, tot asa le alegi, dupa review-urile altora? :)

Lasand la o parte analogia cu femeiele..findca poate te-am ofensat! Tu cand cumperi orice lucru prin casa nu ti cont si de parerile celor ce au mai cumparat inainte?

Am facut test drive cu VFR-ul! Dar nu iti dai seamana de mare lucru in 10-15min de stat in trafic de Bucuresti (cazul meu)! Asa am verificat doar mecanica, poate!

Si da! Sunt deacord cu tine ca am avut asteptari mari de la el, dupa ce am vazut cum vorbeste lumea despre el!

 

Acum ar fi excelent daca lumea nu s-ar ataca asa de tare pe un cacao, inclusiv eu :)) ! Pe banii mei am gresit! Motorul este excelent dar nu pentru mine!

 

Se pot evita neplacerile cauzate de spondiloza. Cand nu te vor mai durea incheieturile (in primul rand) ai sa intelegi ce si cum. Spor la gasit ce-ti prieste si grija mare pe drum!

 

Cand vin de la serviciu pe la 6 seara mai "uit" sa fac exercitiile...cate o saptamana doua dupa care gat intepenit cu efect de popcorn. In orce caz multumesc de urare :) si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand la o parte analogia cu femeiele..findca poate te-am ofensat! Tu cand cumperi orice lucru prin casa nu ti cont si de parerile celor ce au mai cumparat inainte?

Am facut test drive cu VFR-ul! Dar nu iti dai seamana de mare lucru in 10-15min de stat in trafic de Bucuresti (cazul meu)! Asa am verificat doar mecanica, poate!

Si da! Sunt deacord cu tine ca am avut asteptari mari de la el, dupa ce am vazut cum vorbeste lumea despre el!

 

Acum ar fi excelent daca lumea nu s-ar ataca asa de tare pe un cacao, inclusiv eu :)) ! Pe banii mei am gresit! Motorul este excelent dar nu pentru mine!

 

 

Cand vin de la serviciu pe la 6 seara mai "uit" sa fac exercitiile...cate o saptamana doua dupa care gat intepenit cu efect de popcorn. In orce caz multumesc de urare :) si asfalt uscat!

Eu am avut asteptari mari si au fost confirmate.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut asteptari mari, unele au fost confirmate, altele mai putin, dar per ansamblu sunt foarte incantat de motocicleta, singura mea problema care chiar ma deranjează e faptul ca se încălzește foarte tare in oras si se si raceste greu, cautam chiar si solutii sa mai montez inca un ventilator asa cum aveam la VTR dar nu incape, eventual unul de dimensiuni mai mici, mai caut solutii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e un motor de oras, asta trebuie sa stie orice posesor de VFR. E mare si greu, nu-i neaparat usor de manevrat la viteze mici, consuma mult, se incalzeste, etc. Asa-s toate VFR-urile, vechi sau noi.

 

Asa cum s-a precizat deja, VFR-ul e un Allrounder; nu-i cea mai rapida, manevrabila, puternica, economica, frumoasa, bla bla...dar per total primeste nota mare pt. ca nu sta prost la niciun capitol, spre deosebire de alte motoare care au minusuri mari fie la pozitie, fiabilitate s.m.d

 

You love it or you hate it.

 

Daca pozitia e incomoda atunci treci la alta categorie sau o modifici pe asta, cu toate ca nu se merita zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e un motor de oras, asta trebuie sa stie orice posesor de VFR. E mare si greu, nu-i neaparat usor de manevrat la viteze mici, consuma mult, se incalzeste, etc. Asa-s toate VFR-urile, vechi sau noi.

 

Asa cum s-a precizat deja, VFR-ul e un Allrounder; nu-i cea mai rapida, manevrabila, puternica, economica, frumoasa, bla bla...dar per total primeste nota mare pt. ca nu sta prost la niciun capitol, spre deosebire de alte motoare care au minusuri mari fie la pozitie, fiabilitate s.m.d

 

You love it or you hate it.

 

Daca pozitia e incomoda atunci treci la alta categorie sau o modifici pe asta, cu toate ca nu se merita zic eu.

Eu cred ca e ceva facut deficitar la el, ori circuitul de racire e mic ori fluxul de aer prin carene gandit aiurea sau nu indeajuns de bine ... nu stiu, uite al meu(aceeasi generatie cu al tau) fara carene nu se incinge asa tare, ii simt dogoarea dar nu pot zice ca merge ventilatorul prea des vara, culmea mai am si radiatorul de ulei montat pe laterala, sub motor pe lungime, deci flux de aer foarte mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual Honda pe undeva scrie ca daca motorul ajunge pe la 125gr. Celsius ar fi probleme! in rest 112-115 cum am eu de exemplu se pare ca este normal, desi m-am cam speriat la inceput!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e ceva facut deficitar la el, ori circuitul de racire e mic ori fluxul de aer prin carene gandit aiurea sau nu indeajuns de bine ... nu stiu, uite al meu(aceeasi generatie cu al tau) fara carene nu se incinge asa tare, ii simt dogoarea dar nu pot zice ca merge ventilatorul prea des vara, culmea mai am si radiatorul de ulei montat pe laterala, sub motor pe lungime, deci flux de aer foarte mic.

Io nu-s din Bucuresti, in Baia Mare unde locuiesc rar prind aglomeratie sa zic ca stau si ma coc in trafic, asa cum zici, rar porneste ventilatorul. Oricum, in Bucuresti se circula mult mai greu iar daca motoru mai mult sta, atuncie clar ca nu-i ventilat si creste temperatura. La al meu nu stiu sa fii sarit de 115 grade.

 

@Radu, consum in oras scot undeva pe la 7-8, e consum de masina pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma sperii ce valori vad la voi.

 

La mine cel mai tare s-a incins cand am urcat Transfagarasanul. Amiaza, aglomeratie, mers cu 1-2-3 (rar 3), greu sa "te dai" in conditiile alea. De obicei temperatura imi urca pe la 102-103 grade. Atunci a urcat la 108 si aveam putine emotii.

 

Despre consum pot spune ca in regim touring, intr-o iesire de 12 zile prin tara, aproximativ 3500 km, am iesit cu o medie de 4,7%, incluzand toate felurile de drumuri, de la drum de tara pietruit pana la autostrada.

In oras nu imi ia mai mult de 6,5% De obicei 6%. Ori nu calculez eu corect, ceea ce nu prea e posibil pentru ca fac calculul cat intra de la plin la plin, ori ...

Ma mir de cifrele voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma sperii ce valori vad la voi.

 

La mine cel mai tare s-a incins cand am urcat Transfagarasanul. Amiaza, aglomeratie, mers cu 1-2-3 (rar 3), greu sa "te dai" in conditiile alea. De obicei temperatura imi urca pe la 102-103 grade. Atunci a urcat la 108 si aveam putine emotii.

 

Despre consum pot spune ca in regim touring, intr-o iesire de 12 zile prin tara, aproximativ 3500 km, am iesit cu o medie de 4,7%, incluzand toate felurile de drumuri, de la drum de tara pietruit pana la autostrada.

In oras nu imi ia mai mult de 6,5% De obicei 6%. Ori nu calculez eu corect, ceea ce nu prea e posibil pentru ca fac calculul cat intra de la plin la plin, ori ...

Ma mir de cifrele voastre.

 

In general nu depasesc nici eu 105, rar trec de valoarea asta, poate 1-2 ori pe sezon, oricum mai opresc motorul cand stau 50 sec + la semafor.

Tu ai injectie, deci posibil sa ajute la consum, in extern scot si eu ca tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma sperii ce valori vad la voi.

 

La mine cel mai tare s-a incins cand am urcat Transfagarasanul. Amiaza, aglomeratie, mers cu 1-2-3 (rar 3), greu sa "te dai" in conditiile alea. De obicei temperatura imi urca pe la 102-103 grade. Atunci a urcat la 108 si aveam putine emotii.

 

Despre consum pot spune ca in regim touring, intr-o iesire de 12 zile prin tara, aproximativ 3500 km, am iesit cu o medie de 4,7%, incluzand toate felurile de drumuri, de la drum de tara pietruit pana la autostrada.

In oras nu imi ia mai mult de 6,5% De obicei 6%. Ori nu calculez eu corect, ceea ce nu prea e posibil pentru ca fac calculul cat intra de la plin la plin, ori ...

Ma mir de cifrele voastre.

Nu e vorba de injectie ... conteza mult stilul de mers. Cand aveam Cb, fratemiu avea tot Cb, el scotea un 4.5 - 5 in oras si nu am scos ever sub 6. El scotea mai putin decat scoteam eu afara, adica 4.9 - 5

La VFR ca si Marc, 7 - 8 in oras, afara 5.5 - 6 ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem asa prezenti, profit sa va intreb ceva legat de gume.

 

A mea a fost gandita sa mearga cu gume 170/60 x17 si evident e trecut tot asa si in talon, oricum in timp s-a migrat catre 180/55 si ma gandeam sa incerc si eu...tinand cont ca nu-s multumit de dimensiunea asta, 170/60. Am avut 180/55 doar cand am luat-o, erau cam uzate, deci nu am putut sa compar 170/60 vs 180/55.

 

Thunder, tu sigur ai facut testul asta, care a fost concluzia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem asa prezenti, profit sa va intreb ceva legat de gume.

 

A mea a fost gandita sa mearga cu gume 170/60 x17 si evident e trecut tot asa si in talon, oricum in timp s-a migrat catre 180/55 si ma gandeam sa incerc si eu...tinand cont ca nu-s multumit de dimensiunea asta, 170/60. Am avut 180/55 doar cand am luat-o, erau cam uzate, deci nu am putut sa compar 170/60 vs 180/55.

 

Thunder, tu sigur ai facut testul asta, care a fost concluzia?

Din pacate nu-s asa tehnicos sa ma axez pe chestiile astea si sincer am avut 180 pe ea undeva in 2012 ... Daca vrei sa faci modificarea asta ar fi indicat sa schimbi si janta cu una de RC36 I care e de 5.5 si accepta 180, altfel o sa stea ciuperca cauciucul.

» Post actualizat in 03 Aug 2016 19:28

Uite sincer cand am luat ultima oara cauciucuri m-am gandit la varianta asta, sa iau 180 dar decat sa ma complic cu ITP-uri, eventuale controale RAR pe sosea, doar pentru chestia asta am renuntat. Daca a fost gandita cu 170 merge bine mersi si asa. E intr-adevar o masura mai greu de gasit, sh cel putin, eu am luat noi si per ansamblu se merita mai mult asa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, noi am luat si eu, Pireli angel GT, au fost mult mai ok decat cele vechi ce erau pe mobra, set de 180, dar erau uzate.

Am uitat sa precizez ca am janta de gen III, deci de 5.5, ar merge perfect 180.

 

Din ce m-am documentat, astea 170 sunt cam depasite si nu mai vin pe mobre de ani buni, au fost inlocuite de 180/55. Sunt constient ca daca pun 180 risc sa fiu amendat dar consider ca siguranta mea pe drum e mai importanta. Pana acum doar gume noi am pus pe motoare si acum parca as incerca 180, si spun asta pt ca m-am dat un cu un VFR gen III ce avea janta ca a mea + un set vechi de 180, mult mai obosit ca al meu, cu toate astea se inclina mai usor si statea mai bine pe curbe...era dot 2003 :))

 

Inca o chestie, ai idee daca se poate face reglaj pe revenire pt. amortizor? daca trebuie cheie speciala? n-am gasit mare lucru in manual.

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, noi am luat si eu, Pireli angel GT, au fost mult mai ok decat cele vechi ce erau pe mobra, set de 180, dar erau uzate.

Am uitat sa precizez ca am janta de gen III, deci de 5.5, ar merge perfect 180.

 

Din ce m-am documentat, astea 170 sunt cam depasite si nu mai vin pe mobre de ani buni, au fost inlocuite de 180/55. Sunt constient ca daca pun 180 risc sa fiu amendat dar consider ca siguranta mea pe drum e mai importanta. Pana acum doar gume noi am pus pe motoare si acum parca as incerca 180, si spun asta pt ca m-am dat un cu un VFR gen III ce avea janta ca a mea + un set vechi de 180, mult mai obosit ca al meu, cu toate astea se inclina mai usor si statea mai bine pe curbe...era dot 2003 :))

 

Inca o chestie, ai idee daca se poate face reglaj pe revenire pt. amortizor? daca trebuie cheie speciala? n-am gasit mare lucru in manual.

Sunt totusi niste diferente intre rc 36 si rc36 II si conteaza multe, de la setarea suspensiilor la presiunea in cauciucuri pana la marca cauciucului(difera profilul). Comportamentul e afectat si de cauciuc in sine. Am avut situatii in care un set nou de cauciucuri a imbunatatit sau chiar a inrautatit comportamentul unui motor.

 

Amortizorul stock din cate stiu nu are asa ceva. Cel de 929 are in schimb :)

 

Momentan vfr-ul meu sta pe bara in tara, plimb acu un 929, totusi ... I'm starting to miss the bastard :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi VFRisti, a venit momentul sa ma despart de vacuta albastra asa ca se vinde una bucata VFR: /index.php?/topic/740396-vand-honda-vfr-800-fi-2001/

Motocicleta este in stare f. ok, asa ca daca stiti pe cineva care are o pasiune pt. acest model puteti sa-i faceti un bine si sa-i dati linkul catre anunt :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt totusi niste diferente intre rc 36 si rc36 II si conteaza multe, de la setarea suspensiilor la presiunea in cauciucuri pana la marca cauciucului(difera profilul). Comportamentul e afectat si de cauciuc in sine. Am avut situatii in care un set nou de cauciucuri a imbunatatit sau chiar a inrautatit comportamentul unui motor.

 

Amortizorul stock din cate stiu nu are asa ceva. Cel de 929 are in schimb :)

 

Momentan vfr-ul meu sta pe bara in tara, plimb acu un 929, totusi ... I'm starting to miss the bastard :(

 

Are o gaura de acces prin carenaj, deci ceva reglaje tot se pot face.

Cum e 929-le? :) e diferenta de la cer la pamant la putere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...