Radu H. Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 Salutare, sunt nou pe acest forum, doresc sa stiu ce ulei folositi la Honda VFR 800/98, sunt in dubii referitor la ce ulei sa folosesc. Multumesc Salut. Am ultimul an, 2001. Primul schimb l-am facut cu Motul 7100 10W40. SIncer nu prea mi-a placut. Cutia galagioasa si a inceput sa "agaţe" dupa un nr. mic de km. Al 2-lea schimb am pus Eneos Ultra Racing 15W50. Am deja ~4k km facuti cu el si inca e "ca la inceput". Cutia mult mai silentioasa. Pe viitor merg tot pe Eneos. Nu mai zic de pretul super decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 ) Da, corect! Momentan am ajuns la concluzia ca supersportul nu e de mine. Adventure-ul nici atat. Vedem cu ST-ul cum ma inteleg. Adevarul e ca mi-ar placea si mie ceva mai puternic, mai manevrabil, cu frane mai bune, dar in rest n-am ce sa-i reprosez motocicletei care tocmai a facut 20 de ani ) Mereu o sa fie motociclete mai rapide si mai puternice, dar nu toate raman in istorie ca VFR-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 O spun in spirit de gluma asa ca nu te supara pe mine dar daca ar fi sa ne luam dupa istorie si legende mai bine am merge pe Cal! Ca mod de locomotie nimic nu depaseste legendarul CAL ! ) Si asa mie intotdeauna mi s-a parut ca motocicleta copiaza calul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ungureanu Mihai Emil Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Salutare, sincer am mai auzit persoane care s-au plans de Motul, sunt in dilema, din ce stiu Repsol e recomandat de cei de la Honda, acum ce sa zic?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 O spun in spirit de gluma asa ca nu te supara pe mine dar daca ar fi sa ne luam dupa istorie si legende mai bine am merge pe Cal! Ca mod de locomotie nimic nu depaseste legendarul CAL ! ) Si asa mie intotdeauna mi s-a parut ca motocicleta copiaza calul ! Eu ziceam ca a mea seamana cu o balena, probabil a ta a evolutat intr-un cal Hai ca nu-s motoare rele, parca m-as da la modelul 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Eu cand ma urc pe frane, vreau sa stiu ca sub mine am o motocicleta capabila sa franeze, nu o legenda ))) VFR-ul e asa apreciat la noi datorita prejudecatilor. Repet, competitorii sai directi (ma refer la VFR 800FI) Ducati ST4 si Triumph Sprint ST 955i nu sunt deloc motociclete rele. Dar cum la noi nu e piata de motocilete din astea de "nisa", atunci VFR-ul e rege! Poate doar BMW-ul F800 ST sa ii mai fi luat din clienti, dar ala e totusi in alta liga de pret. Overall e o motocicleta ok! Apropo, cam pe unde ar trebui sa stea temperatura la mersul prin algomeratia asta de rahat. M-am cam mirat cand duminica imi arata 109 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Salutare, sincer am mai auzit persoane care s-au plans de Motul, sunt in dilema, din ce stiu Repsol e recomandat de cei de la Honda, acum ce sa zic?? Salut, Repsol este intradevar partener Honda, dar sa nu crezi ca astia din competitiile sportive baga repsolul ala cu 15 lei/l ce-l gasesti prin comert Defapt nu-s convins ca aia folosesc repsol. Uleiurile de top is ok cam la toti producatorii, cel putin pentru mers pe strada. Baga doar vascozitatea corecta si daca se poate sa fie semisintetic sau full sintetic. Eu am testat de la Motul, Bel-Ray, Elf, Mobile si toate-s ok, gama superioara cel putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Am parcat ieri la IKEA langa un Triumph ST 955i. Parca imi parea un pic rau ca n-am ales Triumph Vad ca e unul de vanzare pe OLX http://www.olx.ro/oferta/schimb-cu-atv-enduro-sau-cross-moto-triumph-955-injectie-ID6iYVs.html#55ba63c17e Marc87, Ducati ST4 are suspensii si frane mai misto ca VFR800. Plus V2-ul ala care e intr-un fel. Pretul e cam acelasi la amandoua. Dar fiecare are plusurile si minusurile ei. Coane,pot sa te contrazic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Eu cand ma urc pe frane, vreau sa stiu ca sub mine am o motocicleta capabila sa franeze, nu o legenda ))) VFR-ul e asa apreciat la noi datorita prejudecatilor. Repet, competitorii sai directi (ma refer la VFR 800FI) Ducati ST4 si Triumph Sprint ST 955i nu sunt deloc motociclete rele. Dar cum la noi nu e piata de motocilete din astea de "nisa", atunci VFR-ul e rege! Poate doar BMW-ul F800 ST sa ii mai fi luat din clienti, dar ala e totusi in alta liga de pret. Overall e o motocicleta ok! Apropo, cam pe unde ar trebui sa stea temperatura la mersul prin algomeratia asta de rahat. M-am cam mirat cand duminica imi arata 109 grade. Stiu ce zici. Motocicleta asta e asa apreciata pentru motor, in rest nu-i grozava. Ce sa mai zici ca in performante, la sfertul de mila, modelul 2015 scoate acelasi timp ca modelul 1990. Io n-am avut probleme cu temperatura, oricum la modelul meu e ceas analogic, nu-i digital ca la tine. Evit sa o bag in aglomeratie, dar stiu ca se infoaca daca nu-i in miscare, e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Temperatura poate sa creasca si din cauza lipsei de lichid in instalatie. Eventual nu-ti functioneaza corespunzator ventilatia. Un alta ordine de idei, un kit de lant un pic diferit ii da unui VFR o cu totul alta personalitate. Al meu( 2001) se ridica din gaz pe o roata la orice plecare mai in "graba". Comparand un 800 cu un 955 si un 916 L2 nu e mare scofala. Spre deosebire de un ST4, un VFR stie sa faca 100000 km problem free. In plus, e mult mai fina iar daca ii pui o toba corespunzatoare se aude fix ca un RSV4. Nu,nu e facuta sa se bata cu un R1, dar daca veneam vara asta in concediu pe un VFR, mai mult ca sigur gaseam resursele sa ma intorc acasa tot pe motor. In alta ordine de idei,daca tot este un gunoi si nu se compara cu X sau Y...De ce o mai aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 De ce o mai aveti? De nevoie Mie mi s-a parut mult mai misto ST4 ca asta... Dar e o chestiune de gusturi. O sa verirfic si lichidul de racire, eventual schimbat sa vedem daca se incinge in continuare asa. Ventilatorul am vazut ca invarte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 E mai exotic. Mai misto nu este. L-ul trage un pic mai bine,dar in acelasi timp,la Vfr compenseaza felul in care functioneaza totul. Ambreiajul nu-ti rupe mana,cutia schimba f placut vitezele iar protectia la vant e ceva mai ok. St-ul sta mai bine pe viraje,desi tobele originale te cam penalizeaza. » Post actualizat in 06 Sep 2016 08:21 De Triumph vechi nu vreau sa aud. Si aici, in Nürnberg, fanii nr 1 sunt cei care se chinuie sa le dea si nu reusesc...Dar intre timp le ridica in slavi,poate poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 (editat) Eu cand ma urc pe frane, vreau sa stiu ca sub mine am o motocicleta capabila sa franeze, nu o legenda ))) VFR-ul e asa apreciat la noi datorita prejudecatilor. Repet, competitorii sai directi (ma refer la VFR 800FI) Ducati ST4 si Triumph Sprint ST 955i nu sunt deloc motociclete rele. Dar cum la noi nu e piata de motocilete din astea de "nisa", atunci VFR-ul e rege! Poate doar BMW-ul F800 ST sa ii mai fi luat din clienti, dar ala e totusi in alta liga de pret. Overall e o motocicleta ok! Apropo, cam pe unde ar trebui sa stea temperatura la mersul prin algomeratia asta de rahat. M-am cam mirat cand duminica imi arata 109 grade. Cand ai timp , poti sa vii pana in Buftea sa vezi fratiorul putin mai tanar , al 955i, Sprint ST 1050-ul.Nu costa nimic sa il incaleci .Sau poate ne vedem la o ieseala.Parerea mea ca are multe peste VFR. Incepand de la frane, putere , cuplu, si terminand cu consumul care e mai mic chiar daca e de capacitate mai mare. Editat Septembrie 6, 2016 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Da, il stiu Singurul posesor de Triumph cu care am stat de vorba avea asa ceva, deci am avut ce povesti. Asta se intampla acum 2-3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Io zic ca Sprint ST 1050-ul se compara mai degraba cu VFR-ul de 1200. Recunosc, sunt faine Triumphurile astea noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Io as vedea VFR-ul de 1200 direct in liga mare: cu BMW K1300S, Busa... din astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 gixu! nu te ambala man. nu zice nimeni ca e un gunoi. doar ca sintem noi mai pretentiosi:). eu cel putin vreu fz1 2009 dar nu vreau sa bag atatia bani iar intr un motor. vreau carene la ea alt amortizor alte furtune de frana suporti laterali. decit sa bag 5500 intr o motoreta mai bine ma adaptez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Un gunoi este un GSXF 750. Vfr-ul este o pata de culoare in lumea moto. Sa numaram cate motoare au motor 4 in V, de distributia in cascada de pinioane nu mai spun. Problema la noi e ca vrem premium,fiabil si la pret de China. Un VFR 800 face fata cu brio unei excursii mixte,userul Rechinulalb are in jur de 100000 km la ghidonul unui 46/98. Eu unul o sa-mi cumpar un VFR doar de dragul de a avea o martoaga care te duce oriunde-oricand si cu costuri mici de exploatare. Ciclistica? Acum 6 ani ma distram saptamanal cu un 750 din 93 pe Amkart, si nu ma faceam de rusine. @Metal: Coane,faci ce faci si iar te pricopsesti cu una buna de reparat peste iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 (editat) Mai, la asta n-am nimic de reparat. Totul functioneaza, e ok. Consumabilele or sa fie distractie ca trebuiesc cam toate. Dar le luam pe rand, incet-incet. Editat Septembrie 6, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Adevarat graiesti. Mi se pare o motocicleta mediocra, cu care iti faci treaba. Nu are acel "uaaaaaaau". Motorul trage frumos, liniar pentru un V, urca in ture, se aude bine, dar cum ai spus si tu, daca vrei sa vezi ce inseamna cu adevarat "tras" la o motocicleta, musai trebuie incercat un mair - chit ca e V2, 3L sau 4L! Totusi, poate imi explica si mie cineva ce au avut astia de la Honda in cap sa puna pe VTR800FI etrieri cu 3 pistonase si CBS!!! Cu franele de pe VTR/Fireblade faci aceeasi treaba (poate mai buna) si nu era nevoie sa complici lucrurile cu acel CBS. Ma uitam pe e-bay cat costa sa pui furtunase cu insertie metalica... pai e fault la portofel. Sunt curios ce inseamna aerisire la un astfel de sistem de franare, sau cata munca implica un schimb de lichid de frana... » Post actualizat in 07 Sep 2016 06:23 Eu am trecut de la VTR1000 SP2 la VFR 800 V-TEC si primele impresii au fost dezamagitoare, dar incet, incet imi dau seama ca mie mi se potriveste mult mai bine, am mers pe drumuri neasfaltate, pozitia mult mai confortabila, pot pune bagaje La frane e putin mai complicat, trebuie sa fie doua persoane pentre aerisire » Post actualizat in 07 Sep 2016 09:35 Sunt 3 pompe de frana si 3 circuite,dar doar 2 borcanase, deaceea ai 5 aerisitoare(6 la cele cu ABS), daca cauti pe net găsești exact cum se aeriseste Motocicleta, cum sa mai spus, este buna la toate dar nu exceleaza la nimic, a mea se incalzea foarte tare in oras, dar i-am schimbat antigelul cu antigel Motul care fierbe la temperarura ridicata si acum ajunge maxim 106 grade in oras. Daca vei merge cu ea iti va place tot mai mult si nu vei mai dori sa o vinzi, cel putin asa a fost in cazul meu si mai cunosc si alte persoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 (editat) Pentru cei ce si-ar dori sa-si schimbe/upgradeze farurile, se pot gasi pe ebay, fara batai de cap, asa ceva: http://www.ebay.com/itm/KT-LED-Angel-Demon-Eyes-HID-Headlight-Assembly-for-Honda-VFR800-2002-2012-Blue-/331933964500?hash=item4d48ce58d4:g:-CgAAOSwHoFXqZE7&vxp=mtr Zic fara batai de cap pt ca eu am avut multe pana le-am facut pe ale mele Editat Septembrie 12, 2016 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Faruri imitatie de BEMWEU pentru pretul a 450litri de benzina, in conditiile in care farurile originale oricum sunt printre cele mai bune de pe orice motocicleta! Dar fie...fiecare cu "placerile lui"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Va salut, Sunt motociclist din acest an si am o Honda CBF600S. Am mers cu ea aproximativ 8000km si as vrea sa schimb putin clasa. Ma gandeam ca poate de la anul sa schimb clasa. As vrea sa fac touring si ma gandeam la o Honda VFR 800 X Crossrunner................ce parere aveti? As vrea sa aud pareri de la posesorii unei astfel de motociclete. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Este acelasi motor v-tec de pe vfr 800 fi de la 2002-. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Septembrie 19, 2016 Share Postat Septembrie 19, 2016 Pai pe topicul despre VFR tu intrebi daca e misto motoreta? ) Cam la ce raspunsuri te astepti? Normal ca e cea mai faina motoreta facuta vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.