Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

stai cuminte ca eu le am la 700 de lei 3 cutii si nu le am dat...dar la 700 e :)

Unde le ai date la vanzare? Pune un link. De cand mi le-am bulit p'ale mele caut altele (@ bargain price :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

n-ai studiat piata, te-ai uitat pe olx! :) si pe olx ai vazut niste visatori care le au acolo de o groaza de timp si tot acolo o sa fie si peste 4-5 ani! :) cele la pret normal se dau repede! este totusi o vechitura de motocicleta cu un motor vechi de 30 de ani ca si conceptie (da, stiu, acum o sa-mi ridici in slavi vtec-ul)...

 

 

Vtec-ul a fost premiera mondiala in 2002,in lumea moto...iti ajung degetele unei maini pt a numara motoare mai moderne decat asta...cel mai probabil toate de la Honda !!!!!

Ce are 30 ani vechime?ca nici capacitatea cilindrica,nici reteta aliajelor nu mai sunt aceleasi....doar Harleyul mai pastreaza tehnologia de acum 30 ani !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu nevoie de faruri pt un vfr 800 din 2003, daca are cineva de vanzare ceva din dezmembrari sa imi dea un mesaj. Am adus un motor din uk si trebuie sa schimb farurile pt rar, sau macar daca poate cineva sa imi imprumute o pereche, contra cost, pt o zi doua sa ajung la rar.

Multam

Editat de Borisache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se uita nimeni. Le poti ajusta sa bata cat mai jos si mai in dreapta pana termini balciul. Eventual mai cobori 2cm fata din tripla/suspensie.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se ajusteaza doar jos-sus, si se vede curbura invers deci mi-au dat reject si tre sa fac modificarea in 30 de zile.

 

de pe net am gasit ceva dar tre sa am grija sa nu le primesc la fel pt uk ca nu am facut treaba. as prefera de la dezmembrari, speram sa aiba cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se face ajustare si laterala. Nu sunt momentan acasa sa verific dar parca este vorba de surubul posterior si lateral - se vede cand se scoate bucata mica de carena ce ascunde cutia de sigurante pe dreapta si ABS-ul (la modelele ce-l au) pe stanga.

Stiu ca pt. ca mi-am demontat/desfacut singur farurile sa pun proiectoare in loc de becuri normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, ochi_albastrii_6025 a pus o intrebare, tu ai dat raspuns partial iar eu am incercat sa completez.

La partea cu taietura sau cut-off-ul am zis deja ca-i "naspa" si atunci D-zeu cu mila - vazui ca ai dat anunt de cumparare faruri - success!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este pozitia cea mai buna pe VFR pe care voi o adoptati?

Am momente cand ma trezesc cu coatele intinse si simt ca nu e prea ok pe viraje, multumesc.

 

Eu zic ca nu prea ai de ales cand vine vorba de pozitie, stai cum iti permite motocicleta.

Incearca sa stai cu spatele drept pe cat posibil.

 

Eu prefer sa stau in sa cat mai departe de rezervor, mainile imi sunt semi indoite, deci nu-i o pozitie obositoare.

Acum e de luat in calcul si inaltimea pilotului, eu de ex, am 1.80m, si ma simt ok pe motorul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu prea ai de ales cand vine vorba de pozitie, stai cum iti permite motocicleta.

Incearca sa stai cu spatele drept pe cat posibil.

 

Eu prefer sa stau in sa cat mai departe de rezervor, mainile imi sunt semi indoite, deci nu-i o pozitie obositoare.

Acum e de luat in calcul si inaltimea pilotului, eu de ex, am 1.80m, si ma simt ok pe motorul asta.

Si mai ales daca ai sau nu burta, eu, si presupun ca si tu, nu am burta asa ca stau destul de aproape de rezervor ca sa simt motorul mai bine, si asta nu numai cu vfr-ul, in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut VFR-isti.

Trebuie sa schimb in primavara kit-ul de lant + pinioane si placutele de frana.

Ce ma intereseaza, un lant ok calitativ si rezistent in timp.

Nu stiu ce lant am acum pe motocicleta dar tind sa cred ca a fost ceva prost. Cand am cumparat motocicleta in primavara era ok. In 10k de km cat am mers, efectiv l-am distrus.

Merg normal si il intretin la timp dar cu toate astea s-a blocat pe anumite portiuni si se intinde foarte repede.

Ceva sugestii va rog ? Lant si placute. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut VFR-isti.

Trebuie sa schimb in primavara kit-ul de lant + pinioane si placutele de frana.

Ce ma intereseaza, un lant ok calitativ si rezistent in timp.

Nu stiu ce lant am acum pe motocicleta dar tind sa cred ca a fost ceva prost. Cand am cumparat motocicleta in primavara era ok. In 10k de km cat am mers, efectiv l-am distrus.

Merg normal si il intretin la timp dar cu toate astea s-a blocat pe anumite portiuni si se intinde foarte repede.

Ceva sugestii va rog ? Lant si placute. Multumesc.

Lant DID si pinioane JT.

Eu am cumparat tot iarna cand sunt mai ieftine in jur de 500 ron.

Este si un coleg care se ocupa:

/index.php?/topic/722918-superoferta-kituri-de-lant-did-cu-spray-uri-de-lant-gratuite/

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat placutele pe spate si am pus, ca si pe fata, carbone lorraine. Spuneau baietii de la service (pt ca era prea frig nu mi-am murdarit eu mainile :) ) ca astea-s mai bune intre after market-uri. Originalele, Nissin, sunt mai bune dar cu mult mai scumpe ... ziceau tot ei. Cu acazia asta mi-au schimbat lichidul de frana & ambreiaj (devenise maro), aerisit (evident) si mi-au strans/ajustat jugul de la ghidon.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. :D

 

Ceva gume in sectorul sport touring ce recomandati ?

 

Am avut Pilot Power 2CT si le-am tocat in 10k km. Spatele cel putin e varza.

Vreau ceva mai durabil, chiar daca e mai putin sportiv. Oricum sportiv merg 3-4 % din totalul km-ul parcursi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi. :D

 

Ceva gume in sectorul sport touring ce recomandati ?

 

Am avut Pilot Power 2CT si le-am tocat in 10k km. Spatele cel putin e varza.

Vreau ceva mai durabil, chiar daca e mai putin sportiv. Oricum sportiv merg 3-4 % din totalul km-ul parcursi.

Eu am Michelin Pilot Road 4.

Foarte bune, aderenta, franare, rezistenta la uzura.

Mai sunt GT cu o tenta mai buna catre rezistenta la uzura.

De, sunt recomandate de BMW.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am umblat cu Scorpion Trail cu exceptia iernii cand fol. MT60, ambele-s Pirelli.

Cu MT-urile am consum mai mare da-s mai bune la temperaturile de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut

mi-am pierdut unica cheie cu chip.

am stat relax ca stiam ca am rezerva, dar nu are chip, doar e taiata pentru butuc.

stiu... trebuia sa o incerc si imi copiam un chip de pe cea veche

aveti vreo idee cum pot sa imi fac un chip nou?

Salut,

Nu te stresa, se rezolva relativ usor (doar sa fie mobra ta)

Suni la 0723 599 897 Sorin Gherman, daca nu te ajuta asta, imi spui si iti mai dau un nr. de tel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...