ThunderByte Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Salutare! A avut cineva probleme cu amortizorul central la vfr750Fl din 93, sau a schimbat cineva piesa respectiva, sau arcul in sine? Mie mi se pare ca al meu e prea moale desi e setat la pozitia cea mai tare. Am auzit ca se potrivesc cele din cbr929 Daca mi-ati putea ajuta cu niste sfaturi v-as multumi! unde gasesc piese etc. Csanad Se potriveste, dar nu e bolt on. Daca ai sa cauti cateva pagini in urma, am pus poze cu montajul unui amortizor de 929 pe al meu RC36II (94-97). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 (editat) Problema cu orice model fie moto fie auto este ca pe masura ce se apropie de sfarsitul ciclului de productie devine din ce in ce mai putin dorit. Un vfr de 800 din 2008 este practic identic cu unul din 2003. Problema la tine este ca trebuie sa gasesti pe cineva care chiar adora RC46 si cauta unul cat mai nou si pentru care banii nu sunt chiar o problema (adica 6400euro pentru un motor ...uauuu!). Probabil se poate dar sigur vei astepta! Eu ma chinui de 3 luni sa dau un rc46 cu 3800euro si nu pot, desi este dotat si in stare f buna! In orice caz, bafta la vanzare Eu sunt la al 5-lea VFR,al 2-lea cu vtec,primul vtec l-am luat in 2008,cu 3650 euro,l-am dat in 2010 cu 3000 euro.. acum o luna am revenit la Vtec,2003,cu ABS,pt pretul de 2300 euro !!---inmatriculat,din tara !! ce este peste 3000 si ceva de euro nu se vinde,pt ca este supraevaluat,asa cum cele non vtec,98-2001 la peste 2000 euro. Diferenta intre 2500 euro,pe care eu il consider a fi pretul pietei la Vtec si 3500-4000 euro este uriasa,suma cu care oricine prefera sa isi faca o distributie,un set de pneuri si un vopsit integral,poate mai ramane si cu bani dupa !! Cum stim cu totii,inainte de alte optiuni,dotari sau an,PRETUL VINDE MARFA .. Dar atunci cand ne place motocicleta foarte mult,acopera si mai toate cerintele pe care le avem la banii astia,nu exista competitoare atat de versatile ca vfr-ul decat daca mai pui bani seriosi peste,ca pt un FJR 1300 sau mai stiu eu ce...nu iti vine sa o dai la pretul pietei,ca nu ai cu cce sa o inlocuiesti !!! Am fost pus in situatia de a vinde,precum si in cea de a cumpara..nu o vinzi pe aia de 4000 pana nu se vand cele 5-6 la 2500 de pe net,asa cum nu cumperi cu 4000 pana nu le faci macar o vizita celor de 2500 E ! Parerea mea !!! Editat Octombrie 10, 2016 de cristh4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Eu sunt la al 5-lea VFR,al 2-lea cu vtec,primul vtec l-am luat in 2008,cu 3650 euro,l-am dat in 2010 cu 3000 euro.. acum o luna am revenit la Vtec,2003,cu ABS,pt pretul de 2300 euro !!---inmatriculat,din tara !! ce este peste 3000 si ceva de euro nu se vinde,pt ca este supraevaluat,asa cum cele non vtec,98-2001 la peste 2000 euro. Diferenta intre 2500 euro,pe care eu il consider a fi pretul pietei la Vtec si 3500-4000 euro este uriasa,suma cu care oricine prefera sa isi faca o distributie,un set de pneuri si un vopsit integral,poate mai ramane si cu bani dupa !! Cum stim cu totii,inainte de alte optiuni,dotari sau an,PRETUL VINDE MARFA .. Dar atunci cand ne place motocicleta foarte mult,acopera si mai toate cerintele pe care le avem la banii astia,nu exista competitoare atat de versatile ca vfr-ul decat daca mai pui bani seriosi peste,ca pt un FJR 1300 sau mai stiu eu ce...nu iti vine sa o dai la pretul pietei,ca nu ai cu cce sa o inlocuiesti !!! Am fost pus in situatia de a vinde,precum si in cea de a cumpara..nu o vinzi pe aia de 4000 pana nu se vand cele 5-6 la 2500 de pe net,asa cum nu cumperi cu 4000 pana nu le faci macar o vizita celor de 2500 E ! Parerea mea !!! Sunt deacord cu tine la capitolul pretul vinde marfa si as adauga ca punctul economic este acolo unde cererea se intalneste cu oferta! Spunand astea daca te uiti pe OLX (bikeshop nu mai este relevant de mult!) exista doar 3 vfr-uri sub 3000e, dar nici una la 2500 apoi pretul urca de acolo si se opreste la 6200 (cel mai scump VTEC RC46 de pe net) Dupa analiza pietii am stabilit si eu pretul la fel ca si altii! In caz particular la VFR se pare ca vanzatorii nu sunt dispusi sa lase la pret! Stiu asta pentru ca urmaresc anunturile din februarie! Se prefera sa se tina, decat sa se vand la preturi mai mici (oferite)! Eu nici atat nu sunt dispus sa las deoarece motorul este: revopsit, lacuit, retapitat, tobe sport, jante in camp electrostatic, mansoane rizoma, parbriz, topcase, manete frana-ambreiaj, filtru aer, ETC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 (editat) Sunt deacord cu tine la capitolul pretul vinde marfa si as adauga ca punctul economic este acolo unde cererea se intalneste cu oferta! Spunand astea daca te uiti pe OLX (bikeshop nu mai este relevant de mult!) exista doar 3 vfr-uri sub 3000e, dar nici una la 2500 apoi pretul urca de acolo si se opreste la 6200 (cel mai scump VTEC RC46 de pe net) Dupa analiza pietii am stabilit si eu pretul la fel ca si altii! In caz particular la VFR se pare ca vanzatorii nu sunt dispusi sa lase la pret! Stiu asta pentru ca urmaresc anunturile din februarie! Se prefera sa se tina, decat sa se vand la preturi mai mici (oferite)! Eu nici atat nu sunt dispus sa las deoarece motorul este: revopsit, lacuit, retapitat, tobe sport, jante in camp electrostatic, mansoane rizoma, parbriz, topcase, manete frana-ambreiaj, filtru aer, ETC. Perfect de acord cu tine,cu exceptia ca cele la 2500 s-au dat ! Nu rezista mai mult de o saptamana pe net. Una am luat-o eu :-) Spor la vanzare pt a ta,caci fiecare fier isi gaseste fierarul !!! Editat Octombrie 10, 2016 de cristh4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Salutare, poate vre cineva coburi si suporti originali honda vfr in stare impecabile cu toate fittingurile, suruburile de prindere si un sistem de inchidere rezerva plus 3 chei. Pret 700 euro negSalutare domnilor, revin cu un update. https://www.olx.ro/i2/oferta/vand-suporti-si-coburi-genti-valize-honda-vfr-800-v-tec-ID2qKSn.html#:a96af916f8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Salutare domnilor, revin cu un update. https://www.olx.ro/i2/oferta/vand-suporti-si-coburi-genti-valize-honda-vfr-800-v-tec-ID2qKSn.html#:a96af916f8 stai cuminte ca eu le am la 700 de lei 3 cutii si nu le am dat...dar la 700 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 stai cuminte ca eu le am la 700 de lei 3 cutii si nu le am dat...dar la 700 e Unde le ai date la vanzare? Pune un link. De cand mi le-am bulit p'ale mele caut altele (@ bargain price ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 n-ai studiat piata, te-ai uitat pe olx! si pe olx ai vazut niste visatori care le au acolo de o groaza de timp si tot acolo o sa fie si peste 4-5 ani! cele la pret normal se dau repede! este totusi o vechitura de motocicleta cu un motor vechi de 30 de ani ca si conceptie (da, stiu, acum o sa-mi ridici in slavi vtec-ul)... Vtec-ul a fost premiera mondiala in 2002,in lumea moto...iti ajung degetele unei maini pt a numara motoare mai moderne decat asta...cel mai probabil toate de la Honda !!!!! Ce are 30 ani vechime?ca nici capacitatea cilindrica,nici reteta aliajelor nu mai sunt aceleasi....doar Harleyul mai pastreaza tehnologia de acum 30 ani !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 (editat) Salutare, Am si eu nevoie de faruri pt un vfr 800 din 2003, daca are cineva de vanzare ceva din dezmembrari sa imi dea un mesaj. Am adus un motor din uk si trebuie sa schimb farurile pt rar, sau macar daca poate cineva sa imi imprumute o pereche, contra cost, pt o zi doua sa ajung la rar. Multam Editat Octombrie 12, 2016 de Borisache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Ai farurile modificate de nu poti merge cu ele la RAR? Eu mi-am luat de aici: http://www.ebay.com/itm/Headlight-fit-for-HONDA-VFR-800-VFR800-2002-2012-03-04-05-06-07-08-09-10-11/112142491050?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D39241%26meid%3Dab9e0e9df8534f26934b473bc04223c9%26pid%3D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D322041140136 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 (editat) Nu se uita nimeni. Le poti ajusta sa bata cat mai jos si mai in dreapta pana termini balciul. Eventual mai cobori 2cm fata din tripla/suspensie. Editat Octombrie 12, 2016 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 se ajusteaza doar jos-sus, si se vede curbura invers deci mi-au dat reject si tre sa fac modificarea in 30 de zile. de pe net am gasit ceva dar tre sa am grija sa nu le primesc la fel pt uk ca nu am facut treaba. as prefera de la dezmembrari, speram sa aiba cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Merg ajustate si stanga-dreapta. Dar daca s-au legat de curbura-i naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Stie cineva daca se pot regla farurile la vfr din 2002 si daca da..cum?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Pt VTEC eu am gasit in manual la pagina 67 ajustare doar sus-jos, nu stiu daca se vede atasamentu, sunt sub far, un pic in fata radiatorului, doua gaurele (una pt stanga, una pt dreapta) prin care poti sa bagi o surubelnita si sa le ajustezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Se face ajustare si laterala. Nu sunt momentan acasa sa verific dar parca este vorba de surubul posterior si lateral - se vede cand se scoate bucata mica de carena ce ascunde cutia de sigurante pe dreapta si ABS-ul (la modelele ce-l au) pe stanga. Stiu ca pt. ca mi-am demontat/desfacut singur farurile sa pun proiectoare in loc de becuri normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Man, ochi_albastrii_6025 a pus o intrebare, tu ai dat raspuns partial iar eu am incercat sa completez. La partea cu taietura sau cut-off-ul am zis deja ca-i "naspa" si atunci D-zeu cu mila - vazui ca ai dat anunt de cumparare faruri - success!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Care este pozitia cea mai buna pe VFR pe care voi o adoptati? Am momente cand ma trezesc cu coatele intinse si simt ca nu e prea ok pe viraje, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Care este pozitia cea mai buna pe VFR pe care voi o adoptati? Am momente cand ma trezesc cu coatele intinse si simt ca nu e prea ok pe viraje, multumesc. Eu zic ca nu prea ai de ales cand vine vorba de pozitie, stai cum iti permite motocicleta. Incearca sa stai cu spatele drept pe cat posibil. Eu prefer sa stau in sa cat mai departe de rezervor, mainile imi sunt semi indoite, deci nu-i o pozitie obositoare. Acum e de luat in calcul si inaltimea pilotului, eu de ex, am 1.80m, si ma simt ok pe motorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 22, 2016 Share Postat Octombrie 22, 2016 Eu zic ca nu prea ai de ales cand vine vorba de pozitie, stai cum iti permite motocicleta. Incearca sa stai cu spatele drept pe cat posibil. Eu prefer sa stau in sa cat mai departe de rezervor, mainile imi sunt semi indoite, deci nu-i o pozitie obositoare. Acum e de luat in calcul si inaltimea pilotului, eu de ex, am 1.80m, si ma simt ok pe motorul asta. Si mai ales daca ai sau nu burta, eu, si presupun ca si tu, nu am burta asa ca stau destul de aproape de rezervor ca sa simt motorul mai bine, si asta nu numai cu vfr-ul, in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan T Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Cumpar roata spate de 5.5 de VFR, preferabil 1991-1993. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Salut VFR-isti. Trebuie sa schimb in primavara kit-ul de lant + pinioane si placutele de frana. Ce ma intereseaza, un lant ok calitativ si rezistent in timp. Nu stiu ce lant am acum pe motocicleta dar tind sa cred ca a fost ceva prost. Cand am cumparat motocicleta in primavara era ok. In 10k de km cat am mers, efectiv l-am distrus. Merg normal si il intretin la timp dar cu toate astea s-a blocat pe anumite portiuni si se intinde foarte repede. Ceva sugestii va rog ? Lant si placute. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 (editat) Salut VFR-isti. Trebuie sa schimb in primavara kit-ul de lant + pinioane si placutele de frana. Ce ma intereseaza, un lant ok calitativ si rezistent in timp. Nu stiu ce lant am acum pe motocicleta dar tind sa cred ca a fost ceva prost. Cand am cumparat motocicleta in primavara era ok. In 10k de km cat am mers, efectiv l-am distrus. Merg normal si il intretin la timp dar cu toate astea s-a blocat pe anumite portiuni si se intinde foarte repede. Ceva sugestii va rog ? Lant si placute. Multumesc. Lant DID si pinioane JT. Eu am cumparat tot iarna cand sunt mai ieftine in jur de 500 ron. Este si un coleg care se ocupa: /index.php?/topic/722918-superoferta-kituri-de-lant-did-cu-spray-uri-de-lant-gratuite/ Editat Decembrie 5, 2016 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Mi-am schimbat placutele pe spate si am pus, ca si pe fata, carbone lorraine. Spuneau baietii de la service (pt ca era prea frig nu mi-am murdarit eu mainile ) ca astea-s mai bune intre after market-uri. Originalele, Nissin, sunt mai bune dar cu mult mai scumpe ... ziceau tot ei. Cu acazia asta mi-au schimbat lichidul de frana & ambreiaj (devenise maro), aerisit (evident) si mi-au strans/ajustat jugul de la ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Multumesc pentru sfaturi. Ceva gume in sectorul sport touring ce recomandati ? Am avut Pilot Power 2CT si le-am tocat in 10k km. Spatele cel putin e varza. Vreau ceva mai durabil, chiar daca e mai putin sportiv. Oricum sportiv merg 3-4 % din totalul km-ul parcursi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.