Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi ;)

Ar trebui sa blocheze roata, fara ABS chiar daca este frana combinata.

nu-i cam mare presiunea aia?

 

eu zic ca nu are nimic motoreta ci face asa de la faptul ca atunci cand iei mana din gaz face o frana de motor si tinde sa dezechilibreze fengshuiul roatei fata :)

 

altfel poate fi anvelopa uzata sau rulmenti de jug

"presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9"

Este ca la carte.

Tu cat pui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mersi pentru raspunsuri, momentan eu sunt multumit de frana spate, mecanicul la care ma duc la fel. Am citit si pe forumurile din afara despre aceasta problema, cam nimeni nu a reusit sa blocheze complet spatele, decat in anumite conditii (frana fata puternica + spate SAU toata greutatea corpului pe pedala, urcat pe ea efectiv). Ramane sa vad cum fac peste doi ani sa fie multumit si inspectorul ITP :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, acum vreo luna si ceva am reusit sa o blochez eu ,rezultatul a fost ca am vazut utilitatea crashpadurilor. Ca s-a blocat total sau nu ,nu-ti pot spune ca a fost fractiune de secunda. Stiu ca am avut atitudine de incepator, franat cu spatele destul de tare ,noroc ca la varsta mea nu merg cu viteza. Model fara ABS si la mine. Si in toamna expira ITP, vedem atunci.Placute noi pe spate,nu sunt dubii ca nu tine frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru raspunsuri, momentan eu sunt multumit de frana spate, mecanicul la care ma duc la fel. Am citit si pe forumurile din afara despre aceasta problema, cam nimeni nu a reusit sa blocheze complet spatele, decat in anumite conditii (frana fata puternica + spate SAU toata greutatea corpului pe pedala, urcat pe ea efectiv). Ramane sa vad cum fac peste doi ani sa fie multumit si inspectorul ITP :what:

Asa se testeaza.

Cu tehnicianul urcat pe ea (motocicleta) cu ambele frane la maxim.

In conditii de laborator (pe tester-ul RAR).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se testeaza.

Cu tehnicianul urcat pe ea (motocicleta) cu ambele frane la maxim.

In conditii de laborator (pe tester-ul RAR).

 

Aici tin sa te contrazic putin, in cazul meu testul a fost facut prin apasarea franei fata respectiv spate, consecutiv, nu concomitent, in functie de roata care era pe rampa, cu motorul oprit.

 

 

Salut, acum vreo luna si ceva am reusit sa o blochez eu ,rezultatul a fost ca am vazut utilitatea crashpadurilor. Ca s-a blocat total sau nu ,nu-ti pot spune ca a fost fractiune de secunda. Stiu ca am avut atitudine de incepator, franat cu spatele destul de tare ,noroc ca la varsta mea nu merg cu viteza. Model fara ABS si la mine. Si in toamna expira ITP, vedem atunci.Placute noi pe spate,nu sunt dubii ca nu tine frana.

 

Imi pare rau sa aud asta :( La mine franeaza fara blocarea rotii, inclusiv fata se simte deci de functionat sigur functioneaza, placute mai am ceva, dar s-ar putea sa fie vechi, le schimb in toamna si mai vad de acolo. As vrea sa imi motez si eu crashpad-uri dar ce am gasit fara schimbarea/modificare vasului de lichid costa cam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am banuit ca s-a blocat roata si a fugit spatele, motocicleta culcata pe stanga si eu dupa ea. Am luat crash padurile din Anglia cu vas de expansiune cu tot, a fost in jur de 200 de lire. Daca esti din Bucuresti sau te poti deplasa spre zona Bragadiru/Bucuresti te pot ajuta sa modificam vasul pe care il ai si sa poti monta crashurile.Daca nu iese il avem pe al meu de rezerva si indiferent de rezultat nu se pune problema de costuri, decat benzina ta pana la mine! :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici tin sa te contrazic putin, in cazul meu testul a fost facut prin apasarea franei fata respectiv spate, consecutiv, nu concomitent, in functie de roata care era pe rampa, cu motorul oprit.

La cele cu ABS trebuie cu motorul pornit.

De fapt la toate fiind hidraulice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ieri am iesit prima data cu vfr.ul achizitionat recent. Model 2006 abs. Totul in regula cu o singura problema... am observat o voblare atunci cand iau mainile de pe ghidon, chiar si la 50 kmh sau 70kmh....apoi daca las maninile foarte lejer pe ghidon doar cat sa am cel mai mic sprijin tot simt ca vrea sa vobleze usor. Mentionez ca presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9, iar anvelopele sunt din 2014. Motocicleta a rulat foarte putini km in acesti 4 ani de cand dateaza gumele... ce pareri aveti? Voblatul asta se simte doar cand nu am mana pe ghidon, si nu mereu face asta, ci cam din 3 teste prin care las ghidonul liber , da sa vobleze doar o data. Sa fie ceva din anvelopa sau pot avea un mare noroc costisitor gen jug,amortizoare etc?! Nici nu stiu ce mecanic sa aleg, pentru ca peste tot sunt pareri pro si contra despre service.uri. in trecut am fost cu vfr.ul anterior la united motors, insa mi s.a parut piperat pretul pentru micile revizii facute, iar acum vad/aud foarte multe vorbe negative despre ei. Ceva sfaturi? Multumes, orice idee imi poate fi de folos!

» Post actualizat in 28 Jun 2018 08:02

Scuze pentru greslile ortografice....dau vina pe telefon pt ele !

Vezi ca atat bagam si eu in pneuri 2,5 pe fata si 2,9 pe spate (merg mereu 2 persoane + bagaj cat china) si la ultima vulcanizare mecanicul de acolo mi a arata ca pneul folosit pe spate Metzeler z 11 scria presiunea maxima admisa 2,8 !!!

» Post actualizat in 06 Jul 2018 18:12

Dragi colegi,am si eu de ceva vreme o problema : dau sa pornesc motorul si ramane aprins becul rosu de la FI ,si evident pompa nu se aude ca baga benzina.

Dupa ce o las cateva minute porneste in mod normal.

Mai nou constat ca si la oprire din cheie mi se stinge bordul dar motorul continua sa mearga.

Ce dracu sa aibe ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-46672-0-05203200-1530987995_thumb.jpg

Multumesc ThunderByte ,asa facea si inainte sa i instalez VFrnes ul si dupa aia nu a mai facut 1 an si am crezut ca am scapat :(

 

In alta ordine de idei ,am descoperit in ultima tura de alataieri pe Transalpina facand o poza random cu motorul ca imi ajunsese cauciucul spate la panza.

Dau sa caut un magazin prin Petrosani sa comand o guma si constat cu stupoare ca nu sunt disponibile decat in 3,7,14 zile dupa plata.

Renunt la idee si ma ajuta un coleg biker din Rau Barbat cu un Michelin Pilot Road din 2003,gratis bineinteles !!!

O pun cu teama si privesc totul ca un act extrem.Ma astept sa mi alunece la fiecare curba ,mai ales ca am mers si noaptea la 15 grade.

O bag pe forestier hard 50 km si apoi 300 km spre casa si nu aluneca niciodata.

Am mers din ce in ce mai tare si la final ultimii 200k am si uitat ca este o guma de 15 ani vechime :)Acum stau si va intreb :

Oare nu asta cu DOT ul este o chestiune de marketing, sa ne faca sa consumam ?


» Post actualizat in 07 Jul 2018 18:29

attachicon.gif20180703_185830.jpg

Multumesc ThunderByte ,asa facea si inainte sa i instalez VFrnes ul si dupa aia nu a mai facut 1 an si am crezut ca am scapat :(

 

In alta ordine de idei ,am descoperit in ultima tura de alataieri pe Transalpina facand o poza random cu motorul ca imi ajunsese cauciucul spate la panza.

Dau sa caut un magazin prin Petrosani sa comand o guma si constat cu stupoare ca nu sunt disponibile decat in 3,7,14 zile dupa plata.

Renunt la idee si ma ajuta un coleg biker din Rau Barbat cu un Michelin Pilot Road din 2003,gratis bineinteles !!!

O pun cu teama si privesc totul ca un act extrem.Ma astept sa mi alunece la fiecare curba ,mai ales ca am mers si noaptea la 15 grade.

O bag pe forestier hard 50 km si apoi 300 km spre casa si nu aluneca niciodata.

Am mers din ce in ce mai tare si la final ultimii 200k am si uitat ca este o guma de 15 ani vechime :)Acum stau si va intreb :

Oare nu asta cu DOT ul este o chestiune de marketing, sa ne faca sa consumam ?

Acum ca mi caut anvelopa vreau sa va intreb : Voi ce anvelope folositi ?

Personal am ajuns in situatia asta pt ca ma asteptam ca Metzeler Z6 sa ma tina minim 10 k si nu a fost cazul nici sa ajung la 10 mii cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Road 3 , 16k anul trecut , cam 3k anul asta ....foarte multumit , in trecut am mers numai cu Pilot Power 2CT dar tin maxim 10k

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gif20180703_185830.jpg

Multumesc ThunderByte ,asa facea si inainte sa i instalez VFrnes ul si dupa aia nu a mai facut 1 an si am crezut ca am scapat :(

 

In alta ordine de idei ,am descoperit in ultima tura de alataieri pe Transalpina facand o poza random cu motorul ca imi ajunsese cauciucul spate la panza.

Dau sa caut un magazin prin Petrosani sa comand o guma si constat cu stupoare ca nu sunt disponibile decat in 3,7,14 zile dupa plata.

Renunt la idee si ma ajuta un coleg biker din Rau Barbat cu un Michelin Pilot Road din 2003,gratis bineinteles !!!

O pun cu teama si privesc totul ca un act extrem.Ma astept sa mi alunece la fiecare curba ,mai ales ca am mers si noaptea la 15 grade.

O bag pe forestier hard 50 km si apoi 300 km spre casa si nu aluneca niciodata.

Am mers din ce in ce mai tare si la final ultimii 200k am si uitat ca este o guma de 15 ani vechime :)Acum stau si va intreb :

Oare nu asta cu DOT ul este o chestiune de marketing, sa ne faca sa consumam ?

» Post actualizat in 07 Jul 2018 18:29

Acum ca mi caut anvelopa vreau sa va intreb : Voi ce anvelope folositi ?

Personal am ajuns in situatia asta pt ca ma asteptam ca Metzeler Z6 sa ma tina minim 10 k si nu a fost cazul nici sa ajung la 10 mii cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 07 Jul 2018 18:29

 

Acum ca mi caut anvelopa vreau sa va intreb : Voi ce anvelope folositi ?

Personal am ajuns in situatia asta pt ca ma asteptam ca Metzeler Z6 sa ma tina minim 10 k si nu a fost cazul nici sa ajung la 10 mii cu el.

 

Primul an cand am cumparat-o am avut set nou Pilot Power 2CT. Vreo 11k km au tinut si cand le-am dat jos erau opinci.

Ultima plimbare cu ele a fost in martie, abia iesea soarele si 10-12 grade afara. Un drum de vreo 360 km de la Iasi la Cheile Bicazului. Ma mir acum ca am avut atata curaj sa plec cu acele cauciucuri pe asa conditii.

 

Apoi am pus Pilot Road 4, am bagat cu ele anul trecut 10k km, anul asta mai putini, vreo 3k si gumele sunt undeva la jumatate. Parerea mea ca mai tin minim 7-8k km.

Concluzia este clara.

 

PS: Uite spatele in poza, ca sa vezi ce om dereglat :rusinica:

post-60496-0-76873800-1530995904_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La suspensia spate a umblat cineva ?

Se serviseaza ?


» Post actualizat in 08 Jul 2018 11:49

Ma mai interesa daca cineva si a mai inaltat mobra ca o mai bag pe forestiere si ma r ajuta mult sa nu mai iau cu toba toti bolovanii.

Pe spate am inteles ca exista o flansa pe care o poti marii cum a facut ciprianakos de la constanta dar pe fata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai ce servisa la ea, se poate dar nu e facuta sa fie servisata; un reglaj cu ea incarcata ar fi mai indicat.

 

Despre anvelope eu am mers pe Dunlop Sportmax Sportsmart 2 la ultimele 2 seturi, chipurile is mai sportive, pe touring cica e Sportmax Roadsmart. Eu sunt multumit de ele, uzura in timp/km nu ma intereseaza atata timp cat aderenta e acolo, prefer sa le schimb mai des decat sa imi rup capul si sa dau mai mult pe raparatii si oase decat pe cauciucuri.

Legat de cauciucuri vechi, in perioada cand am lucrat in service am tot montat cauciucuri, si noi si sh. Cauciucuri ca Maxxis, Continental, Bridgestone si Metzeler se fac plastic de nu stii ce e cu ele, chiar am avut un Bridgestone SH relativ nout ca an dar era atat de prost ca faceam de multe ori rollingburnout la plecare si scartaia de ziceai ca a blocat ne-a Vasile frana la Dacie, scartaia si la plecat de pe loc si la franare pana se incalzea bine, apoi era cat de cat safe. Alte marci se tin binisor, Pirelli, Michelin, Dunlop, cele mai "high end" se mentin mai ok pe perioada mai lunga.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cand am ascuns.o inainte sa plec in co, dupa ce am oprit motorul, inca se mai auzea un zgomot de sub carena spate ca si cum ar fi semnalizat. Tacanitul ala tipic de semnalizare. Dupa cateva zeci de secunde s.a oprit. Am mai facut o incercare si la fel, daca scot cheia, se opreste. Nu am mai avut timp de verificari, o sa o iau la puricat cand ajung inapoi acasa.

 

Legat de gume, am avut PR3 pe CBF. Foarte multumit de ele, nu am avut niciodata vreo emotie. Plus ABS.ul din dotare... dadea destula incredere.

 

VFR.ul l.am luat in 2016 cu PR3 pe el. Dot 10 si 11. Anul asta le.am schimbat cu niste Pirelli Angel ST. Michelinurile mai aveau carne pe ele dar erau imbatranite si patratite. Pe curbe nu ma ajutau deloc. Prima optiune tot PR3-4 a fost, dar am gasit Angelurile la un pret cu aproape 200 de lei mai mic si le.am luat. Pana acum sunt multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mai interesa daca cineva si a mai inaltat mobra ca o mai bag pe forestiere si ma r ajuta mult sa nu mai iau cu toba toti bolovanii.


Pe spate am inteles ca exista o flansa pe care o poti marii cum a facut ciprianakos de la constanta dar pe fata ?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagi niste arcuri mai tari si inalti din tuburi/prinderea in triple, plus intaresti preload-ul. Dac-ai putea, ar trebui sa schimbi/upgradezi si valvele sa poata tina pasul la denivelari.

Toate bune!

Ma mai interesa daca cineva si a mai inaltat mobra ca o mai bag pe forestiere si ma r ajuta mult sa nu mai iau cu toba toti bolovanii.

Pe spate am inteles ca exista o flansa pe care o poti marii cum a facut ciprianakos de la constanta dar pe fata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce voltmetru va ti spus sa vedeti cat incarca releul care este hiba la vfr ?

De unde la ti luat ?


» Post actualizat in 10 Jul 2018 11:44

ma mai interesa si un buson de golire ulei magnetic ,de unde pot cumpara.link ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Exact cel din imagini il am. Este montat intre parbriz si carenajul din plastic al bordului, lipit cu banda dublu adeziva.

Este legat pe acelasi fir cu pozitia din farul fata. In momentul in care pun contactul si am comutatorul pe poziti, voltmetrul functioneaza (adica tot timpul).

Il am de vreun an si jumatate, stat in soare, mers pe ploaie torentiala, nu are nimic. Ca si pret, am dat foarte putin, vreo 15 lei parca pe olx.

 

 

post-60496-0-90395700-1531226186_thumb.jpg

post-60496-0-33055700-1531226192_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Voi ce voltmetru va ti spus sa vedeti cat incarca releul care este hiba la vfr ?

De unde la ti luat ?

» Post actualizat in 10 Jul 2018 11:44

Eu am un voltmetru ebay de cativa ani si a mers ok, super moka, china. Nu e tocmai precis plus ca nu am luat curent direct din baterie(pierderi pe traseu), dar e acolo si daca scade sub 12v sau ajunge/trece peste 15v e clar ca am o problema.

 

https://www.ebay.co.uk/itm/DC12V-Car-Motorcycle-LED-Panel-Digital-Voltage-Socket-Meter-Gauge-Voltmeter-Boat/273189740558?hash=item3f9b60a00e%3Am%3AmvNHfrH3lsOH8xQJX05jF7w&var=572459729640

» Post actualizat in 10 Jul 2018 16:44

 

 

Ma mai interesa daca cineva si a mai inaltat mobra ca o mai bag pe forestiere si ma r ajuta mult sa nu mai iau cu toba toti bolovanii.

Pe spate am inteles ca exista o flansa pe care o poti marii cum a facut ciprianakos de la constanta dar pe fata ?

 

Pe fata e destul de simplu dar complicat in acelasi timp. Poti trece la ghidon de la semighidoane pentru o pozitie mai comoda, apoi iti raman cam 4 cm de tub care ies in sus, semighioanele vine peste jugul superior, nu sub( ca la vitezane), automat tuburile sunt mai lungi, apoi poti cobora aia 4 cm in jos si fixed. Uite exemplu: mobreta lu Belbadea

post-18053-0-19070400-1531241011_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit 2 voltmetre ce mi au atras atentia :

https://www.ebay.co.uk/itm/Digital-LED-Display-Voltmeter-Voltage-Gauge-Panel-Meter-For-Car-Motocycle-DC-12V/152483746152?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D52945%26meid%3D2e85c8750e414b6da7bf7643e92a95be%26pid%3D100005%26rk%3D5%26rkt%3D12%26mehot%3Dpp%26sd%3D273189740558%26itm%3D152483746152&_trksid=p2047675.c100005.m1851

 

https://www.ebay.co.uk/itm/12V-Lead-acid-Battery-Indicator-Intuitive-Voltage-Display-LED-Display-Meter-UK/292599504206?_trkparms=aid%3D555018%26algo%3DPL.SIM%26ao%3D2%26asc%3D52945%26meid%3Da43d13b667e34f1196cf588bbc8514bf%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D12%26sd%3D152483746152%26itm%3D292599504206&_trksid=p2047675.c100005.m1851

 

l am comandat pe primul ca este mai slim si indica pe rosu si ma gandesc ca l vad si ziua.

Interesanta ideea cu inaltarea prin ghidon.

Sunt curios cum se schimba caracteristicile mobrei, poate ne zice posesorul ei daca este multumit de schimbare.

Eu ma gandeam astazi sa mi o pun la vanzare si sa mi iau Varadero.

Stiu e urata cu spume chiar si modelele noi insa parca este ceea ce trebuie pt turing si pt drumurile din Ro.Plus ca eu circul cu 2 persoane si bagaj cat china non stop...

Voi ce ziceti ?


» Post actualizat in 12 Jul 2018 08:25

In afara de garda cam joasa ce nu prea ma lasa pe forestiere fara sa ating bolovani cu toba cricul sau carena dar care am inteles ca o pot rezolva prin inaltarea ei pe fata cu 4 cm punandui ghidon si pe spate cu 2 punandui flansa in capul amortizorului ma mai deranjeaza consumul.

Daca stiti cum sa rezolv si aceasta problema sa mor daca imi mai trebuie altceva .

Mentionez ca si singur si fara bagaj si mers cu 90 nu am iesit mai jos de 7% .

Cu 2 persoane si bagaj imi ia 10 si astfel ma limiteaza mult cand vine vb de turing caci la un drum de 5000 de km se simte bine si eu nu ma dau cu ea prin oras .Acolo am bicicleta.

Cateva poze cu mobra facute ieri .

post-46672-0-21343800-1531383347_thumb.jpgpost-46672-0-51003800-1531383447_thumb.jpgpost-46672-0-89053400-1531383458_thumb.jpgpost-46672-0-80463300-1531383469_thumb.jpgpost-46672-0-21980000-1531383489_thumb.jpgpost-46672-0-48438600-1531383516_thumb.jpgpost-46672-0-43408700-1531383583_thumb.jpgpost-46672-0-56839100-1531383898_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu inteleg nici eu de ce nu optezi pt alta mobra la ce nevoi ai. E clar ca VFR e un pic depasita.

 

Ma gandesc ca ai putea renunta la cricul central si daca ai face cumva o mantocaraie astfel incat sa elimini toba de jos... zic si eu.

 

Legat de Varadero, nu prea e pont. V2ul ala e gurmand rau de tot. Ia in calcul si un TDM900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...