Jump to content

Honda Vfr 750/800/1200


rmg
 Share

Recommended Posts

  • Replies 8.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

are coneva idee daca gasesc vreo optiune de steering dumper pentru vfr1200 ?

nu gasesc nimic pe niciunde

Mai repede gasesti pe la baietii cu vitezane, de unde si cine aduce pe la noi.

Eu stiu ca astia aduc pe la noi, poate cu un mail ai rezolva dilema daca se face sau nu pt modelul tau.

moto-gear.ro

motoemotion.ro

 

 

Merci Radu, o sa incerc.

 

@Metal - i-am scris de atunci dar nu mi-a raspuns desi a citit mesajul.

Mai cauta pe aici si dupa "motovis". Sunt niste baieti in Ploiesti care am vazut ca fac treaba buna.

» Post actualizat in 31 Aug 2017 07:24

Intrebare:

 

are careva ghidon lat pe VFR? Ma uitam pe Louis si am vazut ca au kitul ala pt VFR si sunt curios daca char merita deranjul...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu despre ce ghidon lat vorbesti tu, dar asta am eu:

(asa am cumparat mobra, cu tot cu el - doar am schimbat bara(ghidonul) din una argintie cu unul negru, ala vechi era indoit)

E kit ABM (Jermania).

18596749_1218526858270253_1864832715_o.j

 

 

 

Salutare,

 

are coneva idee daca gasesc vreo optiune de steering dumper pentru vfr1200 ?

nu gasesc nimic pe niciunde

Daca avea nevoie probabil puneau din fabrica.

Edited by B.B.
Link to comment
Share on other sites

Asa ceva as vrea. Gasisem de la LSL.

E vreo sfaraiala, merita deranjul financiar?

Maturi oglinzile masinilor la semafoare sau te strecori ok?

In curbe se inclina mai usor sau mai rau te incurca?

La drum lung te avantajeaza mai mult ghidonul aceasta sau semighidoanele standad?

Link to comment
Share on other sites

Da. Da. Da. Da.

E o sfaraiala. Da. Merita.

Te strecori OK.

Se apleacă mai usor, e mai manevrabila.

Pozitie mai buna la drum lung, e mai sus si stai mai drept, in trafic vezi mai bine.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand mergi intr-o pozitie aproape de verticala. Astfel si actionarea ghidonului este mai usoara si se oboseste mai greu.

Mers 1500km dus in Cehia intr-o zi si alti 1,5k inapoi in C-ta in alta zi fara probleme... la manevrat. Era fain daca as fi avut optiune sa intind si picioarele precum choper-istii :)

Te strecori bine pt ca e mai usor de ghidonat. Tot d-aia, ii mai usor de controlat si pe curbe... sau cel putin asa mi se pare.

Va trebui probabil sa schimi ruta cablurilor de acceleratie, functie de latimea ghidonului si cat de mult se duce in spate.

Nu mai stiu daca merg link-urile din semnatura - acolo am poze de pe vremea can am avut instalat un ditamai ghidonul lat inalt si tras bine inapoi - ultimul accident l-a strambat iremediabil :(.

Link to comment
Share on other sites

Ghidonul il poti schimba daca l-ai strambat.

La motocicleta mea, cum spuneam, asa am luat-o cu tot cu adaptare cu tot. Cablurile nu cred ca sunt schimbate, doar sunt rutate altfel. La inceput cand am vazut-o asa in poze n-am fost incantat, am zis ca o sa cumpar semighidoane si-o sa o fac stock. Apoi cand am vazut-o live si am mers cu ea mi-am schimbat parerea 100%. Inainte de acest VFR800 am avut 750- RC36 la care aveam semighidoane si ma obisnuisem oarecum cu ele.

Anul asta am incercat alt reglaj al pozitiei si cu ocazia asta am descoperit ca ghidonul e stramb.. parea stramb si inainte dar nu ma deranja, dar cand am vrut sa-l asez mai spre inapoi si am vazut ca o parte imi loveste in parbriz cand virez maxim m-am.. sesizat. Asa ca am cumparat alt ghidon, la fel ca cel stramb.

A costat 40 euro un ghidon nou (doar bara) de la ABM din Germania, mi l-au trimis in 2-3 zile cu DHL la Timisoara, platit cu Paypal. Cu asta nou nu mai am nici o problema cu reglajele plus ca arata mai cool negru. Au toate culorile.

 

Aici link la ABM. - https://ab-m.de/en/motorcycle-customizing-parts-webshop/8/handlebars

 

@MEtal HEart - asta e adaptorul pe care il am eu: https://ab-m.de/en/motorcycle-accessories-shop-details/5/superbike/16/superbike-top-yoke-adapter

cel negru - al meu nu e negru, dar in pozele de-acolo cel negru are forma celui pe care il am eu.

Edited by B.B.
Link to comment
Share on other sites

Merci! Gata, bookmarked! La iarna facem cumparaturi. :)

 

Totusi n-as pune un ghidon atat de lat.. as incerca mai degraba cu unu' de Hornet care pare o idee mai ingust.

Link to comment
Share on other sites

guys a schimbat careva suspensiile cu ceva de la HyperPro?

Am gasit un streetbox de la ei pentru vfr1200 care include arcuri progresive fata + ulei si rear shock + arc

 

ma intereseaza imropesii dupa montaj si daca merita sa investesc in asta. Fata e cam instabila pe drumuri mai proaste acum si ma gandesc ca voi inbunatatii macar asta.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa faci ceva mai bine la suspensia fata, pe langa arcuri si ulei, schimba si valvele - viteza de raspuns a suspensiei se va mari. Eu mi-am luat de la racetech dar pe site vad ca n-au pt 1200 - pe google zice ca sunt altii care fac. La vtec-ul meu, nu am decat reglaj de preload - nu stiu 1200 - iar valvele mi-au facut sa nu pierd nici o denivelare.

Pe spate mi-am pus un shock cu full reglaj Wilbers ... care-i super.

Pt servisare a suspensiei il recomand pe cesar de la grand racing garage. M-am dus cu valvele la un increzut din C-ta si tampitu' nu numai ca nu mi le-a schimat dar a remontat aiurea tuburile cu slide ring-urile a.i. cesar s-a chinuit o zi sa le demonteze fara sa-mi distruga tuburile. Uscat, ploaie sau munte (si putina zapada asta iarna) niciodata nu mi-a fugit bicla - asta probabil si datorita cauciucurilor pirelli scorpion trail.

Link to comment
Share on other sites

Ar exista asa ceva, dar sunt scumpe cu spume

http://www.ebay.co.uk/itm/HeliBars-handlebar-risers-for-Honda-VFR800-VFR800-VTEC-/322059910504?var=&hash=item4afc443d68:m:miathyqd2QPnGrsXaLYU5Mw

 

De asta paream mai incantat de kitul pe care-l are si BB montat...

Link to comment
Share on other sites

Am gasit astea doua optiuni pentru semi-ghidoane, la mai putin de 300$

 

https://moto-gear.ro/kit-trw-ghidon-clip-on-confort-40mm-silver-produs-250203

https://moto-gear.ro/clema-trw-ghidon-clip-on-comfort-aluminiu-45mm-black-produs-99009

 

La ce pret ajunge kitul cu ghidon, cu totul?

Edited by ubermuri
Link to comment
Share on other sites

Pe louis.de, de unde mi-am luat si eu, este 219Euro kitul LSL pt un VFR '03 plus ghidonul ... la alegere.

Produsele louis le aduce o firma din Ro dar i-am uitat numele - platesti in Ron la cursul zilei plus transportul local/curier, undeva in jur de 20 Ron.

Edited by ciprinakos
Link to comment
Share on other sites

Ar exista asa ceva, dar sunt scumpe cu spume

http://www.ebay.co.uk/itm/HeliBars-handlebar-risers-for-Honda-VFR800-VFR800-VTEC-/322059910504?var=&hash=item4afc443d68:m:miathyqd2QPnGrsXaLYU5Mw

 

De asta paream mai incantat de kitul pe care-l are si BB montat...

Cum ziceam, eu cand am cumparat motocicleta asta am vazut-o doar in poze si nu eram incantat de ghidon, ma gandeam ca primul lucru pe care o sa-l fac e sa-i pun semighidoane la loc.

In poze impresia e aiurea dar in carne si oase e cu totul alta poveste, arata bine si merge si mai bine.

Daca nu ma credeti intrebati-l pe Thunderbyte, eram pornit tare pe acel ghidon.. asta pana cand am vazut motocicleta.. si mi-a trecut instant.

Mai pun poze cu ea :P

 

20745936_1295406753915596_17888472718514

 

14707014_1013237692132505_46756926635746

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, imi face din ce in ce mai mult cu ochiul o Honda VFR, vin si eu cu cateva intrebari catre voi. Va rog frumos, 1.stiti din ce an a aparut modelul cu ABS? 2. ma bate gandul sa o iau din Anglia, am vazut ca preturile sunt cele mai bune dar, trebuie rezolvata problema cu farul, oare se poate regla sau trebuie schimbat? A doua problema este bordul, nu ma deranjeaza ca in loc sa fac 120 km pana la Pitesti fac 90 de mile, dar vitezometrul este tot in mile si greu sa respecti limitele de viteza, se poate modifica sau trebuie alt bord?. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu, pe VTEC s-a pus ABS incepand cu 2004.

 

Ai grija cu mobrele din Anglia - multe au preturi mici pentru ca au fost pocnite si nu mai au drept de circulatie acolo, asa ca-s facute pe genunchi si vandute in afara.

 

Farul din ce stiu eu nu se poate regla. Pentru a trece de RAR imprumuti un far de la cineva de la tine din sat si se rezolva treaba. Pe drum nu o sa ai nici o problema, o sa ii cam orbesti pe cei de pe contrasens, dar nu-i bai :) Asta daca modelul tau este prevazut cu far pentru circulatia pe partea stanga a drumului - practic iti bate mai acana spre stanga.

 

 

Daca alegi modelul Fi, afisajul e analog, deci nu vei avea probleme. Pentru VTEC, cred ca sunt sanse mari sa-ti poti seta bordul din mile in km. Cauta si tu pe net...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...