Jump to content
rmg

Honda Vfr 750/800/1200

Recommended Posts

Am avut si eu oglinzi cu semnalizare. Nu s-au slabit in mers dar a ruginit "inoxul" - oglinzi luate din SUA dar facute-n China :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu oglinzi cu semnale integrate pe VTR. O porcarie, dupa 180 km/h se pliau indiferent cat de tare le strangeam. Vezi sa nu patesti la fel.

 

Mi-am montat mansoane incalzite. Toate bune si frumoase, am probat, am testat, totul in regula. Cand am strans firele cu soricei si le-am ascuns sub carena laterala st si sa plec din service, alea nu mai mergeau!!! :(((((( Masurat, testat, totul ok. Acum tre' sa dau carena jos sa vedem daca nu s-a demufat vreun fir cand le-am prins cu soricei...

 

Apropo, care are o sa stock pe VTR in Bucuresti? Vreau sa o incerc si eu sa vad cum e. A mea e modificata si e ca dracu, pielea coapta si pleznita... prefer sa pun una stock, dar daca e prea tare, merg in continuare cu asta a mea lipita cu banda adeziva.

Daca ai vfr 800 FI am eu 2 sei ambele retapitate si la preturi decente .

» Post actualizat in 05 Apr 2018 15:23

Daca ai vfr 800 FI am eu 2 sei ambele retapitate si la preturi decente .

 

Si nu o sa clipeasca mai repede decat becurile?

 

Adevarat ca nu sunt aceeasi calitate ca originalele, dar nici eu nu merg cu 180 km/h :)

Am avut si eu oglinzi cu semnale.o adevarata placere,cat timp o admiri in garaj,o face sa para mai tanara cu 10 ani .

Dar cand ai plecat cu ea la drum o sa inceapa miscarea lor undeva la 80 km/h...la 120 deja le ai pliate :) si asta oricat le ai strange .o rusine tehnologica .poate doar daca le sudezi or sa stea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu o sa clipeasca mai repede decat becurile?

 

Adevarat ca nu sunt aceeasi calitate ca originalele, dar nici eu nu merg cu 180 km/h :)

In acest caz nu au cum sa clipeasca mai repede, o sa mearga deodata cu semnalele de pe mobra

 

Daca ai vfr 800 FI am eu 2 sei ambele retapitate si la preturi decente .

» Post actualizat in 05 Apr 2018 15:23

 

Am avut si eu oglinzi cu semnale.o adevarata placere,cat timp o admiri in garaj,o face sa para mai tanara cu 10 ani .

Dar cand ai plecat cu ea la drum o sa inceapa miscarea lor undeva la 80 km/h...la 120 deja le ai pliate :) si asta oricat le ai strange .o rusine tehnologica .poate doar daca le sudezi or sa stea

Si eu am pus oglinzi china pe ea, daca acolo unde se aseaza bratul oglinzii in suportul prins pe mobra pui 2 saibe stelate (sus si jos) oglinzile o sa stea exact cum le reglez... been there done that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu ambele sei, daca vrei sa le vezi maine sunt prin Rahova si ne putem vedea. Am una retapitata,asa am cumparat motocicleta anul trecut,arata foarte bine. Apoi am cumparat capacul monopost si am constatat ca nu se mai poate monta pentru ca saua este mai voluminoasa si am luat si saua clasica.Acum merg cu cea clasica si monopostul. In alta ordine de idei stiti pe und epot schimba si eu anvelopele maine prin Bucuresti, am sunat la anvelopemoto.eu ca de acolo le-am luat si maine nu lucreaza.

Edited by Stanciu Florin

Share this post


Link to post
Share on other sites

legat de anvelope, vezi la Ambulanta Moto (direct PM lui Cavaleru).

 

 

Daca ai vfr 800 FI am eu 2 sei ambele retapitate si la preturi decente .


» Post actualizat in 05 Apr 2018 15:23

 

Am avut si eu oglinzi cu semnale.o adevarata placere,cat timp o admiri in garaj,o face sa para mai tanara cu 10 ani .

Dar cand ai plecat cu ea la drum o sa inceapa miscarea lor undeva la 80 km/h...la 120 deja le ai pliate :) si asta oricat le ai strange .o rusine tehnologica .poate doar daca le sudezi or sa stea

Stiu ca ai, le-am vazut pe OLX, dar eu as cam vrea standard. Nu sunt f inalt si o sa modificata nu ma ajuta.

 

 

Am eu ambele sei, daca vrei sa le vezi maine sunt prin Rahova si ne putem vedea. Am una retapitata,asa am cumparat motocicleta anul trecut,arata foarte bine. Apoi am cumparat capacul monopost si am constatat ca nu se mai poate monta pentru ca saua este mai voluminoasa si am luat si saua clasica.Acum merg cu cea clasica si monopostul. In alta ordine de idei stiti pe und epot schimba si eu anvelopele maine prin Bucuresti, am sunat la anvelopemoto.eu ca de acolo le-am luat si maine nu lucreaza.

Daca nu-mi face sotia nici un plan pentru maine, ne auzi de dimineata si ma reped pana la tine. Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista vreo modalitate de a porni ventilatoarele mai devreme de 106 grade de cat pornesc in mod normal la un VFR 800?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus un intrerupator in paralel cu termocupla si astfel, controland releul ventilatorului, il pot porni oricand. Pe automat poti incerca sa gasesti o termocupla care sa porneasca ventilatorul la o temperatura mai mica. Din nefericire nu stiu diametrul/filetul termocuplei dar probabil o gasesti in cartea de service.

 

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-46672-0-08957800-1523430018_thumb.jpg

niste piulite din alea ce vin prinse in carene de unde pot cumpara ?

cineva spunea ca setul cu suruburi fiind din aluminiu oxideaza si nu mai ies sau ceva de genul.

banuiesc ca ati pus asa ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am comandat tot setul de suruburi de pe Aliexpress. Sa vad cand imi fac curaj sa le schimb.

 

Cat despre surub oxidat, da, am patit asa cu un surub de la apripa fata. Pana nu l-am futut de tot, taiat si bagat surubelnita de impact n-a vrut sa iasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

un link ceva ? ca vad ca sunt multe pt parbriz...nu pt carena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

M-am pricopsit cu doua filtre Hiflo HF204.

Pentru modelul meu, 2001, vad ca se incadreaza doar HF303.

HF204 este trecut de la anii 2002 in sus, adica varianta cu VTEC.

Este vreo problema daca folosesc 204 in loc de 303 ? Difera daor inaltimea filtrului, adica vreo 9 cm ar fi mai scurt 204 fata de 303. Sau sa scap de ele si sa-mi iau ce trebuie ?

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

M-am pricopsit cu doua filtre Hiflo HF204.

Pentru modelul meu, 2001, vad ca se incadreaza doar HF303.

HF204 este trecut de la anii 2002 in sus, adica varianta cu VTEC.

Este vreo problema daca folosesc 204 in loc de 303 ? Difera daor inaltimea filtrului, adica vreo 9 cm ar fi mai scurt 204 fata de 303. Sau sa scap de ele si sa-mi iau ce trebuie ?

Mersi.

Cu exceptia volumului, este exact acelasi lucru. poti sa le folosesti linistit, dar o sa trebuiasca sa pui putin mai mult ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, asa ceva ai nevoie?

 

 

post-20786-0-57490400-1523550841_thumb.jpg

post-20786-0-10857100-1523550850_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, asa ceva ai nevoie?

Nu.Eu am nevoie de piulitele de la carenele laterale in primul rand apoi de suruburi.M 6 cred .

Vad insa ca majoritatea vin M 5 si imi este sa nu fie prea subtiri ca ei le dau pt parbrez

Asa arata ce mi trebuie mie.Sunt bune ? voi ce ziceti ?

http://www.romimoto-piese.ro/ro2/suzuki-gsx-r-750:57539/vehicle/suzuki-gsx-r-750:57539/article/160265/

» Post actualizat in 12 Apr 2018 20:41

Nu.Eu am nevoie de piulitele de la carenele laterale in primul rand apoi de suruburi.M 6 cred .

Vad insa ca majoritatea vin M 5 si imi este sa nu fie prea subtiri ca ei le dau pt parbrez

Asa arata ce mi trebuie mie.Sunt bune ? voi ce ziceti ?

http://www.romimoto-piese.ro/ro2/suzuki-gsx-r-750:57539/vehicle/suzuki-gsx-r-750:57539/article/160265/

In alta ordine de idei si a pus cineva la mobra mudguard pt roata spate de genul?

Imi place tare cum vine si ma gandesc ca poate face cineva si la noi .

https://gegshop.nl/en/ilmberger-carbonparts/40273-ilmberger-carbon-monster-1200-splash-guard-spatscherm-mat.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu.Eu am nevoie de piulitele de la carenele laterale in primul rand apoi de suruburi.M 6 cred .

Vad insa ca majoritatea vin M 5 si imi este sa nu fie prea subtiri ca ei le dau pt parbrez

Asa arata ce mi trebuie mie.Sunt bune ? voi ce ziceti ?

http://www.romimoto-piese.ro/ro2/suzuki-gsx-r-750:57539/vehicle/suzuki-gsx-r-750:57539/article/160265/

» Post actualizat in 12 Apr 2018 20:41

In alta ordine de idei si a pus cineva la mobra mudguard pt roata spate de genul?

Imi place tare cum vine si ma gandesc ca poate face cineva si la noi .

https://gegshop.nl/en/ilmberger-carbonparts/40273-ilmberger-carbon-monster-1200-splash-guard-spatscherm-mat.html

 

Din ce vad acolo, tu ai nevoei de suruburi de parbriz. Alea le gasesti peste tot si sunt cam standard.

 

Asta ar fi un tip de aparatoare din aia de zici tu. Am avut pe VTR. Dar pe VFR mie mi se pare ca arata urat

https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-VFR800-1998-2001-Rear-Tire-Hugger-Fender-Carbon-Look-Powerbronze/312097620117?hash=item48aa77c095:g:dhcAAOSwrklVP~LM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce vad acolo, tu ai nevoei de suruburi de parbriz. Alea le gasesti peste tot si sunt cam standard.

 

Asta ar fi un tip de aparatoare din aia de zici tu. Am avut pe VTR. Dar pe VFR mie mi se pare ca arata urat

https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-VFR800-1998-2001-Rear-Tire-Hugger-Fender-Carbon-Look-Powerbronze/312097620117?hash=item48aa77c095:g:dhcAAOSwrklVP~LM

Oare nu avem mobre la fel ???????

Cand desfaci carenele sa pui uleiul ce suruburi desfaci ? Suruburile alea in ce vin prinse ? in niste piulite de cauciuc.post-46672-0-28327400-1523607770_thumb.jpg

Cat despre aparatoarea de noroi NU despre aia este vb ci despre genul asta : post-46672-0-09857800-1523607844_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te urtica... eu is din ala de o duce la mecanic pentru orice. Au trecut niste ani buni de cand am pus mana ultima oara sa fac un schimb de ulei. Oricum, we asta tre' sa dau o carena jos... ma uit sa vad si daca e ce ai nevoie in acel kit de suruburi, te anunt.

 

Legat de aparatoare, am inteles ce ai vrut sa spui, numai ca acel tip cum e la Ducati, la MT09 sau R1200GS nu stiu sa fie dedicata si pentru VFR. Tocmai de aia am pus linkul cu ce vazusem si eu mai demult cand am cautat ceva de genul. Daca gasesti ceva asemanator dedicat VFR, baga link aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aparatoare d'aia as fi vrut sa-mi pun si eu - imi facea varza geanta spate si placa de sustinere. In schimb am prelungit suportul de numar cu o bucata de palstic - arata naspa dar nu-mi mai murdareste spatele.

Cea din carbon insa-i scumpa rau :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Oare are careva de pe aici un radiator de rc 36 de vanzare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te urtica... eu is din ala de o duce la mecanic pentru orice. Au trecut niste ani buni de cand am pus mana ultima oara sa fac un schimb de ulei. Oricum, we asta tre' sa dau o carena jos... ma uit sa vad si daca e ce ai nevoie in acel kit de suruburi, te anunt.

 

Legat de aparatoare, am inteles ce ai vrut sa spui, numai ca acel tip cum e la Ducati, la MT09 sau R1200GS nu stiu sa fie dedicata si pentru VFR. Tocmai de aia am pus linkul cu ce vazusem si eu mai demult cand am cautat ceva de genul. Daca gasesti ceva asemanator dedicat VFR, baga link aici.

Pai este clar ca nu exista ceva "dedicat vfr ului" ca altfel isi punea Ciprinakos :)

Eu intrebam poate a adaptat cineva ceva ,a facut o romaneasca si arata si bine si este si practica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista vreo modalitate de a porni ventilatoarele mai devreme de 106 grade de cat pornesc in mod normal la un VFR 800?

Multumesc.

La voi la cat porneste? La mine o ia din loc la 105 grade si se opresc pe la 98 sau,ma rog, mai jos nu coboara.Mai tot timpul aoa sta intre 101 si 103 grade, e normal sa stea asa sus? Pana acum n-am iesit din Bucuresti prea mult, azi fac un drum pana la Giurgiu si inapoi,sa vedem daca se schimba ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aparatoare d'aia as fi vrut sa-mi pun si eu - imi facea varza geanta spate si placa de sustinere. In schimb am prelungit suportul de numar cu o bucata de palstic - arata naspa dar nu-mi mai murdareste spatele.

Cea din carbon insa-i scumpa rau :)

https://www.aliexpress.com/item/Universal-Motorcycle-Fender-Modified-adjustable-rear-wheel-cover-Motorcycle-back-mudguard-for-MSX125-MSX-SF-125/32834363805.html

prinderea din ce am studiat pana acum ai puteao face din surubul ala de pe butuc ce are o clema de prinde furtunele de frana.

» Post actualizat in 15 Apr 2018 10:19

post-46672-0-60823100-1523787520_thumb.jpgpost-46672-0-61689600-1523787531_thumb.jpgpost-46672-0-06224100-1523787553_thumb.jpg

https://www.aliexpress.com/item/Universal-Motorcycle-Fender-Modified-adjustable-rear-wheel-cover-Motorcycle-back-mudguard-for-MSX125-MSX-SF-125/32834363805.html

prinderea din ce am studiat pana acum ai puteao face din surubul ala de pe butuc ce are o clema de prinde furtunele de frana.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt link.

Momentan am alte prioritati iar mobra-i doar de calarit. Doar de la SMAEB as vrea, dac-oi gasi, niste capete de ghidon - ale mele lipsesc. Poate-n toamna voi studia problema.

Drumuri bune su fara evenimente neplacute!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...