Toro Postat Martie 29, 2006 Share Postat Martie 29, 2006 Exista 2 probleme care pot aparea la Vfr: probleme cu releul de incarcare(n-are racire ca lumea,si se frige dupa un timp,dar se poate rezolva cu un cooler pentium),si ambreiajul de la electromotor(nu stiu cum i se zice),care apar in jur de. 40-50mii km facuti,in rest motorul e beton.Uite poze cu coolerul,va recomand si voua! Mi l-a trimis un prieten din Germania,care a masurat tempertura,inainte si dupa aplicarea coolerului,si sunt diferente mari de grade(nu stiu precis datele). Poti sa ne dai mai multe detalii ? Pas cu pas, asa ca pentru cineva care nu e prea bun la mecanica. Sistem de prindere, conectare etc... Din poze nu prea se intelege mare lucru, ca sunt cam mici. M-ar interesa sa-mi montez si eu asa ceva, ca am tot auzit de problema asta si nu vreau sa am parte de ea. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 Hi all! vezi toro, am patit si eu, dar eu zic ca nu neaparat de aia ca nu am avut cooler...pur si simplu i-a venit timpul. are totuso 17 ani saraca dar, cred ca daca i-mi pun releul nou, nu pierd nimic, daca pun si eu un cooler . de montat e simplu. numa nu stiu daca alea sunt de 12v? Daca da, atunci nu ai nimic de facut, numa sa-i dai curent dupa contact, deci cand i-i dai cheie, ala porneste. tre' sa cauti un fir plus care doar dupe ce ii dai chei are curent in el. atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 Aha, mersi de info. Alta problema: marti, pe 28, ultima zi calduta din saptamana asta, am iesit la o plimbare scurta ca aveam putina treaba in oras. S-a ridicat apa (cam 3 sferturi) si a pornit termocupla! Am oprit, ca oricum ajunsesem la destinatie, dar in cazuri din astea, ce se face ? Opresc s-o las sa-si revina, sau continui drumul si stau linistit ca-si face treaba ventilatorul suplimentar ? Intrebare: daca acum, cand nu e chiar canicula face asa, la vara ce o sa mai fac ? O sa merg cu ea doar cand e racoare ?? Si o sa stau doar pe la umbra ? Voua tot asa vi se intampla, sau am eu o problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 toro, prietene! calmo-calmo e "boala" vfr. se incalzeste repede, tu dute frumos mai departe, ventilatorul isi face treaba (de aia ii platit ). numa sa fii atent sa ai apa intotdeauna si ca capacul de la radiator sa fie strans bine, ca daca sufla fals, o sa-ti scuipe apa fiarta afara si ramai fara ea, si Doamne feri' poate sa se duca garnitura de chiuloasa (cam 200 de euro) dec: tu du-te numa linistit, ventiulatorul de aia e ca sa si mearga. cand vine vara aproape non-stop o sa-ti mearga, daca nu iesi din oras si din aglomeratie, dar asa si trebe fii linistit si nu te speria asfalt uscat la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 Cit timp nu intra pe rosu, stai linistit. Mergi cit mai degajat, viteza constanta si turatii mici si sa vezi ce se raceste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 Pacman felicitari! Acum nu mai am doar eu VFR alb.Am si eu manual dar pt. modelul 800.Despre benzina , eu bag fara pb. de 98 in general dar mai pun si de 95 cateodata. duminica am iesit la o plimbare. La intoarcere i-am dat putin gaz de curiozitate.S-a dus la 210 fara sa simta.Sunt foarte multumit de comportamentul ei , iar franele cu CBS sunt excelente. Sambata Dorumaster a propus o iesire la Stefanesti.Ar fi un prilej bun sa ne intalnim.Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Pacman felicitari! Acum nu mai am doar eu VFR alb.Am si eu manual dar pt. modelul 800.Despre benzina , eu bag fara pb. de 98 in general dar mai pun si de 95 cateodata. duminica am iesit la o plimbare. La intoarcere i-am dat putin gaz de curiozitate.S-a dus la 210 fara sa simta.Sunt foarte multumit de comportamentul ei , iar franele cu CBS sunt excelente. Sambata Dorumaster a propus o iesire la Stefanesti.Ar fi un prilej bun sa ne intalnim.Ce ziceti? sambata cand? maine? cine mai vine? eu ma gandeam sa-mi schimb lichidul din sistemul de racire si sa merg cu ea la RAR - dar daca ma corupeti, poate vin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 sambata cand? maine? cine mai vine? eu ma gandeam sa-mi schimb lichidul din sistemul de racire si sa merg cu ea la RAR - dar daca ma corupeti, poate vin... La ora 13.00 la OMV Baneasa.A zis Dorumaster ca s-au anuntat deja 30 si mai bine de doritori.Asa ca fa bine si indrazneste si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 eu sunt prezent!!! voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacman Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 Salut. Intru cam rar ca nu ma mai dau jos de pe ea . Eu inca nu am ajuns in bucuresti , dar sper ca pe marti sa o fac. Am si eu o intrebare: cum vad daca in radiator e apa sau antigel (ptr ca am vazut ca se vorbea mai devreme de racire)? In plus, mie imi porneste electro ventilatorul cand apa ajunge pe la jumate, e normal sau ar trebui sa porneasca mai sus? Oricum, fiind la inceput cred ca am mers oricum la ture cam mari, dar am inceput sa ma obisnuiesc si sa o tin pe la 3000- 3500 de ture (adica mai schimb si a treia si a patra daca e cazu' ). Abia astept sa ma intalnesc cu ceva posesori prin bucuresti. Oricum, pana pe 10 sunt inca in "concediu" asa ca voi doar sa ziceti ora care va convine si locul (asta incepand cu marti -miercuri). Bafta si asfalt uscat. PS: da, am sa pun si niste poze doar ca...nu am avut timp sa ma opresc sa-i fac, e mult prea bine pe ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 Antigelul da o culoare lichidului de racire. Am vazut verde si albastru destul de frecvent, dar si galben si roz la lichidele de racire speciale de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 am fost cu Adi ieri la stefanesti, a fost super. din pacate am fost singurii vifferisti... dar am niste poze pentru voi. generatii: ah, si inca una PS: am avut si ocazia sa ma dau ceva mai mult cu un viffer 800. trage mai tare, recunosc... dar nu pentru mult vine el kitu' si apoi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 Salut. Intru cam rar ca nu ma mai dau jos de pe ea . Eu inca nu am ajuns in bucuresti , dar sper ca pe marti sa o fac. Am si eu o intrebare: cum vad daca in radiator e apa sau antigel (ptr ca am vazut ca se vorbea mai devreme de racire)? In plus, mie imi porneste electro ventilatorul cand apa ajunge pe la jumate, e normal sau ar trebui sa porneasca mai sus? Oricum, fiind la inceput cred ca am mers oricum la ture cam mari, dar am inceput sa ma obisnuiesc si sa o tin pe la 3000- 3500 de ture (adica mai schimb si a treia si a patra daca e cazu' ). Abia astept sa ma intalnesc cu ceva posesori prin bucuresti. Oricum, pana pe 10 sunt inca in "concediu" asa ca voi doar sa ziceti ora care va convine si locul (asta incepand cu marti -miercuri). Bafta si asfalt uscat. PS: da, am sa pun si niste poze doar ca...nu am avut timp sa ma opresc sa-i fac, e mult prea bine pe ea . Daca e mix antigel-apa,electroventilatorul porneste mai tarziu,ca nu ''fierbe'' asa de repede,daca ai antigel tre sa aiba culoare(de obicei roz,albastru sau verde),in rest se controleaza usor;baga degetul in amestec si gusta,iar daca e dulce,inseamna ca ai ceva urme de antigel(dar % se poate masura numai cu aparat adecvat) Poti sa ne dai mai multe detalii ? Pas cu pas, asa ca pentru cineva care nu e prea bun la mecanica. Sistem de prindere, conectare etc... Din poze nu prea se intelege mare lucru, ca sunt cam mici. M-ar interesa sa-mi montez si eu asa ceva, ca am tot auzit de problema asta si nu vreau sa am parte de ea. Mersi. sistem de prindere:daca te uiti pe un cooler pentium si la releu observi repede ca se prinde usor(lipeste cu silicon,sau poxipol etc),iar curent iei de pe orice fir unde exista curent cand dai contact la aprindere(cauta pe cineva care se pricepe cat de cat la electricitate moto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 Antigelul este mortal daca este ingerat. Aveti grija cum gustati, ar fi de preferat sa nu gustati. Si apropos, in antigelurile mai noi se pun substante care il acresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 Eu am auzit 2 variante: 1. Sa pun antigel nediluat. 2. Sa pun antigel diluat. De fapt, trebuia doar sa completez. Si am pus diluat si se pare ca-i place. N-am mai patit sa-mi porneasca termocupla, dar si eu am inceput s-o simt si schimb vitezele pe la 3000. Plus ca nici n-am prins de atunci o zi calduroasa. In alta ordine de idei: am acumulat vreo 300 km de cand o am. Abia azi am sesizat ca aplicam countersteeringul ! Acum ca sunt constient de manevra, am capatat mai multa incredere in viraje. Inca nu tin pasul cu grupul, dar am inceput sa ma simt bine pe curbe, nu mai merg crispat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 In alta ordine de idei: am acumulat vreo 300 km de cand o am. Abia azi am sesizat ca aplicam countersteeringul ! Acum ca sunt constient de manevra, am capatat mai multa incredere in viraje. Inca nu tin pasul cu grupul, dar am inceput sa ma simt bine pe curbe, nu mai merg crispat. Felicitari si la cat mai multi! Acum ai vazut si tu ca de fapt counter steering-ul e mult mai complicat in scris decat in realitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 ipman are dreptate, antigelurile mai noi au gust acru... da' nu va chinuiti, cumparati un masurator. e foarte simplu si nici nu-i scump. ala-i sigur asfalt uscat. saptamana asta tre' sa-mi vina releul de incarcare, dar cred ca coolerul va fii primul lucru ce fac in utlima vreme am inceput sa fiu mai "prost", merg cam la 7-8-9 mii de ture cu sara cul, poate ca de aia s-a incalzit asa ca s-a ars... asfalt uscat la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bell20 Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 caut vfr 800 din 99 ...2000. unde gasesc....cine are de vavzare? rares0723@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 (editat) MATEI! sau oricine cu RC36!!! hai ajutati-ma! spuneti cate fire are releul de incarcare de la RC36? ca al meu are 7 (RC24) dar pretul e bublu fate de RC36. si daca ar fii bun... mersi mult victor Editat Aprilie 5, 2006 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 MATEI! sau oricine cu RC36!!! hai ajutati-ma! spuneti cate fire are releul de incarcare de la RC36? ca al meu are 7 (RC24) dar pretul e bublu fate de RC36. si daca ar fii bun... mersi mult victor te referi la "regulator rectifier"? daca da, are 5: 3 faze, masa si plusu (daca asa ii zice)... al tau cum de are 7?... RR' din rom de la honda e 250 E, eu l-am luat din UK nou cu 110 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaijin Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 Salut VFR-istilor si nu numai. Exista fani si exista sceptici la acest model... cred ca totul se rezuma la stilul si la ce urmareste fiecare. Eu mi-am luat un VFR800 toamna trecuta (am avut un CB400 inainte). De ce? - pentru ca are tehnica de varf (Honda este nr. 1 in Japonia) - pentru ca ma simt bine pe ea cand o iau in brate (am picioare lungi si pe multe modele stau prost sau dau cu capul in windshield) - pentru ca are putere suficienta (la nivelul strazilor din tara) atat in oras (nu sare de sub tine) cat si la drum intins... (adevarat ca trece mai greu cu mine de la 2 la 4 cilindri din a 5-a... dar din a 4-a nu e o problema) iar pe pista nu cred sa ma bag decat de fun sau sa mai prind tehnica - pentru ca este extrem de stabila - pentru ca este fumoasa Unii au de comentat insa asta inseamna ca doresc si li se potriveste altceva In plus eu mi-am ales modelul ABS... fapt la care multi ridica o spranceana dar este reprezentativ la stilul meu. Pot sa zic ca mi-a salvat pielea deja (si pe ea insasi) indoua cazuri. O recomand tuturor care vor un motor versatil si sunt mai temperati. Ride safe, Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 welcome gaijin - fain motor, il vedem maine la arc? oameni buni, maine sau cel tarziu poimane imi vin piesele!!!! o sa le pun si reglez ASAP, moooor de nerabdare! poate ne vedem maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaijin Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 welcome gaijin - fain motor, il vedem maine la arc? oameni buni, maine sau cel tarziu poimane imi vin piesele!!!! o sa le pun si reglez ASAP, moooor de nerabdare! poate ne vedem maine cam urata vremea... dar n-au intrat zilele in sac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Fratilor, am o nelamurire. Pe aparatoarea de lant scrie in felul urmator : Tyre pressure 1. With passenger: front 2.5 rear 2.9 !!!!! 2. Without passenger: front 2.5 rear 2.9 !!!! Bun, astea sunt indicatiile producatorului. Asa am facut. Am bagat fata 2.5 si spate 2.9 dar nu e cam mult ? Si nu ar fi trebuit sa fie diferita presiunea cu/fara pasager ? Ca mie asa mi se pare normal ! Parca sunt prea tari cuciucurile. Astept pareri si sfaturi. Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacman Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Fratilor, am o nelamurire. Pe aparatoarea de lant scrie in felul urmator : Tyre pressure 1. With passenger: front 2.5 rear 2.9 !!!!! 2. Without passenger: front 2.5 rear 2.9 !!!! Bun, astea sunt indicatiile producatorului. Asa am facut. Am bagat fata 2.5 si spate 2.9 dar nu e cam mult ? Si nu ar fi trebuit sa fie diferita presiunea cu/fara pasager ? Ca mie asa mi se pare normal ! Parca sunt prea tari cuciucurile. Astept pareri si sfaturi. Va multumesc ! Vezi ai grija ca nu sunt sigur ca se vorbeste de "ATMOSFERE" acolo. Am si eu o foita de aia si scrie o alta unitate de masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.