Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Exista 2 probleme care pot aparea la Vfr: probleme cu releul de incarcare(n-are racire ca lumea,si se frige dupa un timp,dar se poate rezolva cu un cooler pentium),si ambreiajul de la electromotor(nu stiu cum i se zice),care apar in jur de. 40-50mii km facuti,in rest motorul e beton.Uite poze cu coolerul,va recomand si voua! Mi l-a trimis un prieten din Germania,care a masurat tempertura,inainte si dupa aplicarea coolerului,si sunt diferente mari de grade(nu stiu precis datele).

Poti sa ne dai mai multe detalii ? Pas cu pas, asa ca pentru cineva care nu e prea bun la mecanica. :moto:

Sistem de prindere, conectare etc... Din poze nu prea se intelege mare lucru, ca sunt cam mici.

M-ar interesa sa-mi montez si eu asa ceva, ca am tot auzit de problema asta si nu vreau sa am parte de ea.

 

Mersi. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hi all!

 

vezi toro, am patit si eu, dar eu zic ca nu neaparat de aia ca nu am avut cooler...pur si simplu i-a venit timpul. are totuso 17 ani saraca :moto:

dar, cred ca daca i-mi pun releul nou, nu pierd nimic, daca pun si eu un cooler :moto:. de montat e simplu. numa nu stiu daca alea sunt de 12v? :moto: Daca da, atunci nu ai nimic de facut, numa sa-i dai curent dupa contact, deci cand i-i dai cheie, ala porneste.

tre' sa cauti un fir plus care doar dupe ce ii dai chei are curent in el. atat :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, mersi de info. :moto:

 

Alta problema: marti, pe 28, ultima zi calduta din saptamana asta, am iesit la o plimbare scurta ca aveam putina treaba in oras.

S-a ridicat apa (cam 3 sferturi) si a pornit termocupla! :moto: Am oprit, ca oricum ajunsesem la destinatie, dar in cazuri din astea, ce se face ? Opresc s-o las sa-si revina, sau continui drumul si stau linistit ca-si face treaba ventilatorul suplimentar ?

 

Intrebare: daca acum, cand nu e chiar canicula face asa, la vara ce o sa mai fac ? O sa merg cu ea doar cand e racoare ?? Si o sa stau doar pe la umbra ? Voua tot asa vi se intampla, sau am eu o problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toro, prietene! :moto:

calmo-calmo :moto: e "boala" vfr. se incalzeste repede, tu dute frumos mai departe, ventilatorul isi face treaba (de aia ii platit :moto: ).

numa sa fii atent sa ai apa intotdeauna si ca capacul de la radiator sa fie strans bine, ca daca sufla fals, o sa-ti scuipe apa fiarta afara si ramai fara ea, si Doamne feri' poate sa se duca garnitura de chiuloasa (cam 200 de euro)

dec: tu du-te numa linistit, ventiulatorul de aia e ca sa si mearga. cand vine vara aproape non-stop o sa-ti mearga, daca nu iesi din oras si din aglomeratie, dar asa si trebe :moto:

 

fii linistit si nu te speria :moto:

 

asfalt uscat la toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacman felicitari! Acum nu mai am doar eu VFR alb.Am si eu manual dar pt. modelul 800.Despre benzina , eu bag fara pb. de 98 in general dar mai pun si de 95 cateodata.

duminica am iesit la o plimbare. La intoarcere i-am dat putin gaz de curiozitate.S-a dus la 210 fara sa simta.Sunt foarte multumit de comportamentul ei , iar franele cu CBS sunt excelente.

Sambata Dorumaster a propus o iesire la Stefanesti.Ar fi un prilej bun sa ne intalnim.Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacman felicitari! Acum nu mai am doar eu VFR alb.Am si eu manual dar pt. modelul 800.Despre benzina , eu bag fara pb. de 98 in general dar mai pun si de 95 cateodata.

duminica am iesit la o plimbare. La intoarcere i-am dat putin gaz de curiozitate.S-a dus la 210 fara sa simta.Sunt foarte multumit de comportamentul ei , iar franele cu CBS sunt excelente.

Sambata Dorumaster a propus o iesire la Stefanesti.Ar fi un prilej bun sa ne intalnim.Ce ziceti?

sambata cand? maine? cine mai vine? eu ma gandeam sa-mi schimb lichidul din sistemul de racire si sa merg cu ea la RAR - dar daca ma corupeti, poate vin... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata cand? maine? cine mai vine? eu ma gandeam sa-mi schimb lichidul din sistemul de racire si sa merg cu ea la RAR - dar daca ma corupeti, poate vin... :moto:

 

La ora 13.00 la OMV Baneasa.A zis Dorumaster ca s-au anuntat deja 30 si mai bine de doritori.Asa ca fa bine si indrazneste si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Intru cam rar ca nu ma mai dau jos de pe ea :moto:. Eu inca nu am ajuns in bucuresti , dar sper ca pe marti sa o fac. Am si eu o intrebare: cum vad daca in radiator e apa sau antigel (ptr ca am vazut ca se vorbea mai devreme de racire)? In plus, mie imi porneste electro ventilatorul cand apa ajunge pe la jumate, e normal sau ar trebui sa porneasca mai sus? Oricum, fiind la inceput cred ca am mers oricum la ture cam mari, dar am inceput sa ma obisnuiesc si sa o tin pe la 3000- 3500 de ture (adica mai schimb si a treia si a patra daca e cazu' :moto: ).

Abia astept sa ma intalnesc cu ceva posesori prin bucuresti. Oricum, pana pe 10 sunt inca in "concediu" asa ca voi doar sa ziceti ora care va convine si locul (asta incepand cu marti -miercuri).

Bafta si asfalt uscat.

 

PS: da, am sa pun si niste poze doar ca...nu am avut timp sa ma opresc sa-i fac, e mult prea bine pe ea :moto:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost cu Adi ieri la stefanesti, a fost super.

din pacate am fost singurii vifferisti... dar am niste poze pentru voi.

 

generatii:

 

 

ah, si inca una :moto:

 

PS: am avut si ocazia sa ma dau ceva mai mult cu un viffer 800. trage mai tare, recunosc...

 

 

 

dar nu pentru mult :moto: vine el kitu' si apoi....

post-5135-1143981859_thumb.jpg

post-5135-1143981878_thumb.jpg

post-5135-1143981894_thumb.jpg

post-5135-1143981914_thumb.jpg

post-5135-1143981930_thumb.jpg

post-5135-1143982003_thumb.jpg

post-5135-1143982087_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Intru cam rar ca nu ma mai dau jos de pe ea :moto:. Eu inca nu am ajuns in bucuresti , dar sper ca pe marti sa o fac. Am si eu o intrebare: cum vad daca in radiator e apa sau antigel (ptr ca am vazut ca se vorbea mai devreme de racire)? In plus, mie imi porneste electro ventilatorul cand apa ajunge pe la jumate, e normal sau ar trebui sa porneasca mai sus? Oricum, fiind la inceput cred ca am mers oricum la ture cam mari, dar am inceput sa ma obisnuiesc si sa o tin pe la 3000- 3500 de ture (adica mai schimb si a treia si a patra daca e cazu' :moto: ).

Abia astept sa ma intalnesc cu ceva posesori prin bucuresti. Oricum, pana pe 10 sunt inca in "concediu" asa ca voi doar sa ziceti ora care va convine si locul (asta incepand cu marti -miercuri).

Bafta si asfalt uscat.

 

PS: da, am sa pun si niste poze doar ca...nu am avut timp sa ma opresc sa-i fac, e mult prea bine pe ea :moto:.

Daca e mix antigel-apa,electroventilatorul porneste mai tarziu,ca nu ''fierbe'' asa de repede,daca ai antigel tre sa aiba culoare(de obicei roz,albastru sau verde),in rest se controleaza usor;baga degetul in amestec si gusta,iar daca e dulce,inseamna ca ai ceva urme de antigel(dar % se poate masura numai cu aparat adecvat)

 

Poti sa ne dai mai multe detalii ? Pas cu pas, asa ca pentru cineva care nu e prea bun la mecanica. :moto:

Sistem de prindere, conectare etc... Din poze nu prea se intelege mare lucru, ca sunt cam mici.

M-ar interesa sa-mi montez si eu asa ceva, ca am tot auzit de problema asta si nu vreau sa am parte de ea.

 

Mersi. :moto:

sistem de prindere:daca te uiti pe un cooler pentium si la releu observi repede ca se prinde usor(lipeste cu silicon,sau poxipol etc),iar curent iei de pe orice fir unde exista curent cand dai contact la aprindere(cauta pe cineva care se pricepe cat de cat la electricitate moto)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigelul este mortal daca este ingerat. Aveti grija cum gustati, ar fi de preferat sa nu gustati.

Si apropos, in antigelurile mai noi se pun substante care il acresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am auzit 2 variante:

1. Sa pun antigel nediluat.

2. Sa pun antigel diluat.

De fapt, trebuia doar sa completez. Si am pus diluat si se pare ca-i place.

N-am mai patit sa-mi porneasca termocupla, dar si eu am inceput s-o simt si schimb vitezele pe la 3000. Plus ca nici n-am prins de atunci o zi calduroasa.

 

In alta ordine de idei: am acumulat vreo 300 km de cand o am. Abia azi am sesizat ca aplicam countersteeringul ! Acum ca sunt constient de manevra, am capatat mai multa incredere in viraje. Inca nu tin pasul cu grupul, dar am inceput sa ma simt bine pe curbe, nu mai merg crispat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei: am acumulat vreo 300 km de cand o am. Abia azi am sesizat ca aplicam countersteeringul ! Acum ca sunt constient de manevra, am capatat mai multa incredere in viraje. Inca nu tin pasul cu grupul, dar am inceput sa ma simt bine pe curbe, nu mai merg crispat.

 

Felicitari si la cat mai multi!

Acum ai vazut si tu ca de fapt counter steering-ul e mult mai complicat in scris decat in realitate :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ipman are dreptate, antigelurile mai noi au gust acru...

da' nu va chinuiti, cumparati un masurator. e foarte simplu si nici nu-i scump. ala-i sigur :moto:

 

asfalt uscat.

 

saptamana asta tre' sa-mi vina releul de incarcare, dar cred ca coolerul va fii primul lucru ce fac :moto:

in utlima vreme am inceput sa fiu mai "prost", merg cam la 7-8-9 mii de ture cu sara cul, poate ca de aia s-a incalzit asa ca s-a ars...

 

asfalt uscat la toata lumea :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MATEI! sau oricine cu RC36!!!

 

hai ajutati-ma! spuneti cate fire are releul de incarcare de la RC36? ca al meu are 7 (RC24) dar pretul e bublu fate de RC36. si daca ar fii bun...

 

mersi mult

 

victor

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MATEI! sau oricine cu RC36!!!

 

hai ajutati-ma! spuneti cate fire are releul de incarcare de la RC36? ca al meu are 7 (RC24) dar pretul e bublu fate de RC36. si daca ar fii bun...

 

mersi mult

 

victor

 

te referi la "regulator rectifier"?

 

 

daca da, are 5:

3 faze, masa si plusu (daca asa ii zice)... al tau cum de are 7?...

 

RR' din rom de la honda e 250 E, eu l-am luat din UK nou cu 110 E

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut VFR-istilor si nu numai.

 

Exista fani si exista sceptici la acest model... cred ca totul se rezuma la stilul si la ce urmareste fiecare.

 

Eu mi-am luat un VFR800 toamna trecuta (am avut un CB400 inainte). De ce?

 

- pentru ca are tehnica de varf (Honda este nr. 1 in Japonia)

- pentru ca ma simt bine pe ea cand o iau in brate (am picioare lungi si pe multe modele stau prost sau dau cu capul in windshield)

- pentru ca are putere suficienta (la nivelul strazilor din tara) atat in oras (nu sare de sub tine) cat si la drum intins... (adevarat ca trece mai greu cu mine de la 2 la 4 cilindri din a 5-a... dar din a 4-a nu e o problema) iar pe pista nu cred sa ma bag decat de fun sau sa mai prind tehnica

- pentru ca este extrem de stabila

- pentru ca este fumoasa

 

Unii au de comentat insa asta inseamna ca doresc si li se potriveste altceva :goodposting:

 

In plus eu mi-am ales modelul ABS... fapt la care multi ridica o spranceana dar este reprezentativ la stilul meu. Pot sa zic ca mi-a salvat pielea deja (si pe ea insasi) indoua cazuri.

 

O recomand tuturor care vor un motor versatil si sunt mai temperati.

 

Ride safe,

Radu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

welcome gaijin - fain motor, il vedem maine la arc?

 

oameni buni, maine sau cel tarziu poimane imi vin piesele!!!!

 

o sa le pun si reglez ASAP, moooor de nerabdare!

 

poate ne vedem maine

 

cam urata vremea... dar n-au intrat zilele in sac :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, am o nelamurire.

Pe aparatoarea de lant scrie in felul urmator :

 

Tyre pressure

 

1. With passenger: front 2.5 rear 2.9 !!!!!

2. Without passenger: front 2.5 rear 2.9 !!!!

 

Bun, astea sunt indicatiile producatorului. Asa am facut. Am bagat fata 2.5 si spate 2.9 dar nu e cam mult ?

Si nu ar fi trebuit sa fie diferita presiunea cu/fara pasager ? Ca mie asa mi se pare normal ! Parca sunt prea tari cuciucurile.

Astept pareri si sfaturi.

 

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, am o nelamurire.

Pe aparatoarea de lant scrie in felul urmator :

 

Tyre pressure

 

1. With passenger: front 2.5 rear 2.9 !!!!!

2. Without passenger: front 2.5 rear 2.9 !!!!

 

Bun, astea sunt indicatiile producatorului. Asa am facut. Am bagat fata 2.5 si spate 2.9 dar nu e cam mult ?

Si nu ar fi trebuit sa fie diferita presiunea cu/fara pasager ? Ca mie asa mi se pare normal ! Parca sunt prea tari cuciucurile.

Astept pareri si sfaturi.

 

Va multumesc !

 

Vezi ai grija ca nu sunt sigur ca se vorbeste de "ATMOSFERE" acolo. Am si eu o foita de aia si scrie o alta unitate de masura. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...