Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Per total, mi-a placut, dar nu as cumpara-o. In cel mai bun caz, doar un model cu ABS. Insa mi se pare cam struto-camila. Nici vitezana-vitezana sa zici ca simti fiecare pietricica peste care treci, ca faci saua maronie la fiecare acceleratie mai puternica sau ca te poti simti in siguranta taraind un genunchi pe asfalt, dar nici tourer sa poti face opriri doar de benzina si buda. Si nu vreau sa ma gandesc ce inseamna o revizie la mobra asta :huh:

 

E clar ca nu ai condus o prea mult, dc ai condus o in oras ....nu se pune, i plac curbele si viteza

 

Eu am avut inainte ss(kawa ZX6R) si ma bucur enorm pt alegerea facuta(VFR).

Pe curbe frec cizmele pe jos si rar gasesc cate unu cu un sport care sa tina pasu deci performanta aprp ca de vitezana, zic aproape pt ca la acceleratiile la viteze mari se simte totusi greutatea,am fata coborata 5 cm, schimba mult ciclistica. Aa si nu te bate vantu ,nu te sperii cand trece un tir asat e partea buna a greutatii etc.

Am pus si un parbriz mai inalt si stau drept si la 200+ ce i drept am 1.70 :huh: .

In pauze cand ies cu baietii nu mai trag de timp sa imi dreg bucile,spatele si mainile decat dupa 200km si atunci 5-10 min pauza si esti aproape nou . Cu pozitia mai dreapta dupa ce te inveti resimti si mai putin drumul.

 

Dc ar fi sa imi iau alt motor probabil tot VFR , sau un K1200s da ala i fooarte scump.

Mesaj completat

Mers usor sportiv

Turing

....nu m am mai dat cu Vfr'ica pe forum m am dat prin tara :rolleyes:

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ieri mi-am facut un super cadou de ziua mea.

 

Mi-am adus din Italia o Honda VFR800 V-TEC 2003, 18200km + sidecase Givi + suport Givi + parbriz Kappa touring + capac monopost. Cel mai frumos cadou de ziua mea ;)

 

Acum tre sa mai gasesc niste bani sa o inmatriculez si sa va dau un feedback complet

 

Tinem legatura !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am facut un super cadou de ziua mea.

 

Mi-am adus din Italia o Honda VFR800 V-TEC 2003, 18200km + sidecase Givi + suport Givi + parbriz Kappa touring + capac monopost. Cel mai frumos cadou de ziua mea :blink:

 

Acum tre sa mai gasesc niste bani sa o inmatriculez si sa va dau un feedback complet

 

Tinem legatura !

 

bai dar frumos cadou ti-ai mai facut , in iulie e ziua mea :)

s-o stapanesti sanatos si baga niste poze cu duduea macaronara

 

bafta si multi km !

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am convins ieri ca e mobra perfecta...am mers pana la padina pe dichiul cel rupt si cu suvoaie de apa,cu soata in spate....mobra s-a comportat impecabil...asa ca o declar sport touringul perfect,si putin probabil sa ma cucereasca "alta" prea curand.

 

curse lungi stie,curbele ii plac,autostrada stie,ploaie nu mai zic,cara ca un catar,aratoasa e,valente sportive are,trage de jos ca un diesel,aerodinamica perfecta,soft enduro inghite..;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am convins ieri ca e mobra perfecta...am mers pana la padina pe dichiul cel rupt si cu suvoaie de apa,cu soata in spate....mobra s-a comportat impecabil...asa ca o declar sport touringul perfect,si putin probabil sa ma cucereasca "alta" prea curand.

 

curse lungi stie,curbele ii plac,autostrada stie,ploaie nu mai zic,cara ca un catar,aratoasa e,valente sportive are,trage de jos ca un diesel,aerodinamica perfecta,soft enduro inghite..:blink:

 

iti dai seama ca ti-ai pus toti enduristii in cap cu ultima constatare :)

pe de alta parte, ai dreptate 100% mai putin cu ploaia, ultima aventura de genul asta a fost oribila.

mergeam noaptea de la targoviste la bucuresti, ploua torential, sleaurile facute de tiruri pe drum erau pline cu apa si abea o tineam dreapta, dadea din poponeata in toate directiile.

poate si findca eram singur, fara pasager...

 

bafta !

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-mi pun pe nimeni in cap...enduristul care era cu noi s-a plictisit de moarte..:)

...spun doar ca nu esti nevoit sa parchezi mobra la asfalt...;)

 

cu ploia..ce gume ai?

Editat de raducu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Am cativa cm peste 1.90. Nu ma simteam prea inghesuit, insa saua mi s-a parut destul de tare, iar pozitia este foarte "in maini" fata de ce-s eu obisnuit. N-am mers suficient incat sa-mi dau seama daca m-ar durea spatele la drum, dar presupun ca asta e senzatia pregnanta la mai mult de 300km/zi facuti cu mobra asta.

 

Merg de 3 ani pe modelul asta si pot sa iti spun ca daca stai corect pe ea (spatele drept si fara sa lasi greutatea pe maini) este foarte confortabila la drum lung. Eu am fost in cu VFR-ul in tura din Alpi "mit Vlad" iar drumul Bucuresti Viena l-am facut dintr-o bucata (cam 12 ore). Cand am ajuns acolo eram superfresh. Eu pana acum am facut frecvent 700-800 km pe zi in Romania fara sa ma fortez tare.

 

- Mi-a parut destul de greu de aplecat pe curbe, in special la viteza mica. Probabil sunt eu obisnuit cu capre si vaci pentru ca stiu ca aceeasi curba as fi abordat-o cu o viteza mult mai mare cu BMWu'.

 

In tura din Alpi unde au fost o gramada de BMW-uri cred ca eu cu Vlad eram cam cei mai rapizi (si cred ca mergeam la sub 70%). Am mai vazut parerea asta ca se apleaca greu dar cred ca tine numai de faptul ca nu esti obisnuit cu distributia greutatii. Mie mi se pare extrem de manevrabila pe curbe.

 

Dar... .desi am fost si sunt extrem de incantat de acest motor, s-ar putea sa renunt la el in curand. Vreau sa incep sa mai ies si pe aratura iar VFR-ul nu este facut pentru asa ceva. Asa ca daca este cineva interesat :

 

/index.php?showtopic=408976

 

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai dar frumos cadou ti-ai mai facut , in iulie e ziua mea :)

s-o stapanesti sanatos si baga niste poze cu duduea macaronara

 

bafta si multi km !

;)

 

Multumesc frumos !

2 poze...

post-5881-1249933581_thumb.jpg

post-5881-1249933594_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am acum Pirelli Diablo Super Corsa si voi merge in continuare pe Pirelli, sau in functie de buget - Conti Road ATTACK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am acum Pirelli Diablo Super Corsa si voi merge in continuare pe Pirelli, sau in functie de buget - Conti Road ATTACK

 

In martie mi am luat Pireli Diablo III nou noute, aderenta extraordinara !!! dar spatele cu sarma afara dp 4000 km :)

de atunci am facut 12000 km ;)

 

Combinatia cea mai buna aderenta-durabilitate pe care am intalnit o au Metzeler , eu am avut Z4 cauciuc sport-turing, aderenta f buna si tinnnnnnn....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat 170 de lei pe doo becuri H4, Philips. foarte misto luminau.

pana am ramas brusc fara faza scurta. cam greu, dar m-am prins ca s-au ars ambele in acelasi timp

s-a suparat releul si a zis sa le pocneasca.

 

uite asa, de frica sa nu prajeasca si multe altele, am facut ieri, finally, comanda de RR.

sa vedem in cat timp ajunge la mine. azi ar trebui sa plece de la ei.

 

vreau sa pun xenon, si cum nu am bani de doo instalatii, ma gandesc sa pun doar pe stg sau pe dr xenon, urmand luna viitoare sa completez. banuiesc ca nu am cum sa fac vreo magarie sa leg in paralel cele doua becuri ;), adica sa folosesc un singur balast pentru doua becuri xenon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg de 3 ani pe modelul asta si pot sa iti spun ca daca stai corect pe ea (spatele drept si fara sa lasi greutatea pe maini) este foarte confortabila la drum lung. Eu am fost in cu VFR-ul in tura din Alpi "mit Vlad" iar drumul Bucuresti Viena l-am facut dintr-o bucata (cam 12 ore). Cand am ajuns acolo eram superfresh. Eu pana acum am facut frecvent 700-800 km pe zi in Romania fara sa ma fortez tare.

 

 

 

In tura din Alpi unde au fost o gramada de BMW-uri cred ca eu cu Vlad eram cam cei mai rapizi (si cred ca mergeam la sub 70%). Am mai vazut parerea asta ca se apleaca greu dar cred ca tine numai de faptul ca nu esti obisnuit cu distributia greutatii. Mie mi se pare extrem de manevrabila pe curbe.

 

Dar... .desi am fost si sunt extrem de incantat de acest motor, s-ar putea sa renunt la el in curand. Vreau sa incep sa mai ies si pe aratura iar VFR-ul nu este facut pentru asa ceva. Asa ca daca este cineva interesat :

 

/index.php?showtopic=408976

 

Razvan

Eh, recunosc ca tot ce am facut a fost sa ma invart cativa km prin Bucuresti cu VFR-ica si ca astea erau doar impresii absolut superficiale. Mi-am mai adus aminte o chestie care m-a deranjat: manerele foarte subtiri. E chestie de obisnuinta, dar am observat ca, cel putin pt mine, cu cat sunt mai groase, cu atat stau mai confortabil.

 

Is foarte curios cum o fi cu pasager pe mobra asta. La mine prietena poate sa si danseze in mers la 150 la ora pentru ca are loc si nici nu se simte (nu ma intreba cum stiu ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana acum am facut frecvent 700-800 km pe zi in Romania fara sa ma fortez tare.

Eu am modelul mai vechi din 88, care e mai confortabil decat astea mai noi si tot trebuia sa ma opresc pt dezmortit dupa max 300 de km. Cred ca depinde si de inaltimea fiecaruia. Un cal de aproape 2 m ca mine, sta mai "pliat" pe o motocicleta sport-touring.

De cand am luat BMW-ul, n-am mai calarit VFR-ul, decat 1 data, cand am dus-o la garajul unui prieten. De aia am si scos-o la vanzare. N-are rost sa mai investesc in consumabile si sa platesc asigurare, daca vaca cealalta e mult mai confortabila.

 

Iar asta cu "cel mai rapid pe curbe", mai ales serpentine stranse cum sint in Alpi, hmm... Nu vad cum ar avea ciclistica mai buna un VFR fata de un enduro-touring. Depinde si de experienta fiecaruia. Cand mai fac iesiri la munte cu prieteni cu sportive sau sport-touring, de obicei dupa 2-3 curbe nu-i mai vad in spate. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU E POSIBIL !!!

 

mi-a ajuns pachetul din anglia ;)

 

alaltaieri am dat comanda, ieri s-a facut plata si s-a trimis, si azi la 1 a ajuns pachetul la usa ;)

 

foarte tare !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si de experienta fiecaruia. Cand mai fac iesiri la munte cu prieteni cu sportive sau sport-touring, de obicei dupa 2-3 curbe nu-i mai vad in spate. ;)

 

ai dreptate...depinde de experienta fiecaruia..;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modelul mai vechi din 88, care e mai confortabil decat astea mai noi si tot trebuia sa ma opresc pt dezmortit dupa max 300 de km. Cred ca depinde si de inaltimea fiecaruia. Un cal de aproape 2 m ca mine, sta mai "pliat" pe o motocicleta sport-touring.

De cand am luat BMW-ul, n-am mai calarit VFR-ul, decat 1 data, cand am dus-o la garajul unui prieten. De aia am si scos-o la vanzare. N-are rost sa mai investesc in consumabile si sa platesc asigurare, daca vaca cealalta e mult mai confortabila.

 

Iar asta cu "cel mai rapid pe curbe", mai ales serpentine stranse cum sint in Alpi, hmm... Nu vad cum ar avea ciclistica mai buna un VFR fata de un enduro-touring. Depinde si de experienta fiecaruia. Cand mai fac iesiri la munte cu prieteni cu sportive sau sport-touring, de obicei dupa 2-3 curbe nu-i mai vad in spate. :cheers:

[/quote]

 

asta inseamna ca ori esti tu foarte bun, ori prietenii tai foarte natafleti, nicidecum ca 1150 gs-ul e motocicleta sportiva...

 

ps: am bagat un offroad cu vfr-ica, tind sa cred ca pt asta a fost facuta, incredibil :(

bafta !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde naiba gasesc si eu aparatoarea de la toba finala stanga (cum te uiti din spate) ?

..idem si carena fatza,daca e rosu metalizat 2006-2008..ca daca nu ii dau o spoiala asteia.

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modelul mai vechi din 88, care e mai confortabil decat astea mai noi si tot trebuia sa ma opresc pt dezmortit dupa max 300 de km. Cred ca depinde si de inaltimea fiecaruia. Un cal de aproape 2 m ca mine, sta mai "pliat" pe o motocicleta sport-touring.

De cand am luat BMW-ul, n-am mai calarit VFR-ul, decat 1 data, cand am dus-o la garajul unui prieten. De aia am si scos-o la vanzare. N-are rost sa mai investesc in consumabile si sa platesc asigurare, daca vaca cealalta e mult mai confortabila.

 

Iar asta cu "cel mai rapid pe curbe", mai ales serpentine stranse cum sint in Alpi, hmm... Nu vad cum ar avea ciclistica mai buna un VFR fata de un enduro-touring. Depinde si de experienta fiecaruia. Cand mai fac iesiri la munte cu prieteni cu sportive sau sport-touring, de obicei dupa 2-3 curbe nu-i mai vad in spate. :cheers:

 

Cred ca diferenta dintre modelul de 750 si cel de 800 este destul de mare si la capitolul confort si la cel de sportivitate. Si intr-adevar inaltimea pilotului poate sa aiba impact important asupra confortului. Probabil ca cu cat esti mai inalt trebuie sa stai mai mult in maini. Eu la 1.80 pot sa stau confortabil in sa fara sa pun nici un pic de greutate pe maini.

 

In Alpi pe curbele foarte stranse, gen Stelvio sau Furka e adevarat, nu ma simteam foarte bine spre deosebire de cei pe 1200 GS care desi aveau pasager pareau sa nu depuna nici un efort. Dar aici vorbim de curbe cu raza chiar mai mica decat raza de bracaj a ghidonului de VFR cu o diferenta de nivel foarte mare intre intrarea si iesirea din curba. Pe curbele normale gen Cheia, Siriu se schimba insa situatia. In 6 zile de umblat prin alpi (eu si Vlad pe R 1100 RS) nu prea am fost depasiti pe zonele astea.

 

Despre curbele astea spuneam ca m-au cam terminat:

post-2884-1250513995_thumb.jpg

Editat de Bungee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carena fata te costa:

 

http://www.cmsnl.com/products/cowl-compr101cu_64210mcwh00zc/

 

 

sau daca ma ocup eu de ea 360 euro

livrare 3 sapt (vine din state pe comanda). Pretul ar fi fost mai mic dar platesti tva si la valoarea obiectului si la transport si cum e cam mare carena ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carena fata te costa:

 

http://www.cmsnl.com/products/cowl-compr101cu_64210mcwh00zc/

 

 

sau daca ma ocup eu de ea 360 euro

livrare 3 sapt (vine din state pe comanda). Pretul ar fi fost mai mic dar platesti tva si la valoarea obiectului si la transport si cum e cam mare carena ...

hmm..in we demontez carena si vad daca merita..la prima vedere nu e pocnita.

indraznesc sa intreb cat costa coltarul din dreapta (cum stai pe mobra) ..cel care inchide in spatele mansonului carena fatza cu laterala si cu bordul....la asta s-a rupt doar ghidul care intra in garnitura de cauciuc de la carena fatza...nu cred ca e mare problema,dar daca nu e prea scump l-as inlocui.

...pt aparatoarea de toba gasim vreun pret?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...