raducu. Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 eu m-am convins ieri ca e mobra perfecta...am mers pana la padina pe dichiul cel rupt si cu suvoaie de apa,cu soata in spate....mobra s-a comportat impecabil...asa ca o declar sport touringul perfect,si putin probabil sa ma cucereasca "alta" prea curand. curse lungi stie,curbele ii plac,autostrada stie,ploaie nu mai zic,cara ca un catar,aratoasa e,valente sportive are,trage de jos ca un diesel,aerodinamica perfecta,soft enduro inghite.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 eu m-am convins ieri ca e mobra perfecta...am mers pana la padina pe dichiul cel rupt si cu suvoaie de apa,cu soata in spate....mobra s-a comportat impecabil...asa ca o declar sport touringul perfect,si putin probabil sa ma cucereasca "alta" prea curand. curse lungi stie,curbele ii plac,autostrada stie,ploaie nu mai zic,cara ca un catar,aratoasa e,valente sportive are,trage de jos ca un diesel,aerodinamica perfecta,soft enduro inghite.. iti dai seama ca ti-ai pus toti enduristii in cap cu ultima constatare pe de alta parte, ai dreptate 100% mai putin cu ploaia, ultima aventura de genul asta a fost oribila. mergeam noaptea de la targoviste la bucuresti, ploua torential, sleaurile facute de tiruri pe drum erau pline cu apa si abea o tineam dreapta, dadea din poponeata in toate directiile. poate si findca eram singur, fara pasager... bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) nu-mi pun pe nimeni in cap...enduristul care era cu noi s-a plictisit de moarte.. ...spun doar ca nu esti nevoit sa parchezi mobra la asfalt... cu ploia..ce gume ai? Editat August 10, 2009 de raducu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 nu-mi pun pe nimeni in cap...enduristul care era cu noi s-a plictisit de moarte.....spun doar ca nu esti nevoit sa parchezi mobra la asfalt... cu ploia..ce gume ai? dunlop sport max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 - Am cativa cm peste 1.90. Nu ma simteam prea inghesuit, insa saua mi s-a parut destul de tare, iar pozitia este foarte "in maini" fata de ce-s eu obisnuit. N-am mers suficient incat sa-mi dau seama daca m-ar durea spatele la drum, dar presupun ca asta e senzatia pregnanta la mai mult de 300km/zi facuti cu mobra asta. Merg de 3 ani pe modelul asta si pot sa iti spun ca daca stai corect pe ea (spatele drept si fara sa lasi greutatea pe maini) este foarte confortabila la drum lung. Eu am fost in cu VFR-ul in tura din Alpi "mit Vlad" iar drumul Bucuresti Viena l-am facut dintr-o bucata (cam 12 ore). Cand am ajuns acolo eram superfresh. Eu pana acum am facut frecvent 700-800 km pe zi in Romania fara sa ma fortez tare. - Mi-a parut destul de greu de aplecat pe curbe, in special la viteza mica. Probabil sunt eu obisnuit cu capre si vaci pentru ca stiu ca aceeasi curba as fi abordat-o cu o viteza mult mai mare cu BMWu'. In tura din Alpi unde au fost o gramada de BMW-uri cred ca eu cu Vlad eram cam cei mai rapizi (si cred ca mergeam la sub 70%). Am mai vazut parerea asta ca se apleaca greu dar cred ca tine numai de faptul ca nu esti obisnuit cu distributia greutatii. Mie mi se pare extrem de manevrabila pe curbe. Dar... .desi am fost si sunt extrem de incantat de acest motor, s-ar putea sa renunt la el in curand. Vreau sa incep sa mai ies si pe aratura iar VFR-ul nu este facut pentru asa ceva. Asa ca daca este cineva interesat : /index.php?showtopic=408976 Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 bai dar frumos cadou ti-ai mai facut , in iulie e ziua mea s-o stapanesti sanatos si baga niste poze cu duduea macaronara bafta si multi km ! Multumesc frumos ! 2 poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 dunlop sport max la urmatoarele,incearca michelin pilot road 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 eu am acum Pirelli Diablo Super Corsa si voi merge in continuare pe Pirelli, sau in functie de buget - Conti Road ATTACK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 eu am acum Pirelli Diablo Super Corsa si voi merge in continuare pe Pirelli, sau in functie de buget - Conti Road ATTACK In martie mi am luat Pireli Diablo III nou noute, aderenta extraordinara !!! dar spatele cu sarma afara dp 4000 km de atunci am facut 12000 km Combinatia cea mai buna aderenta-durabilitate pe care am intalnit o au Metzeler , eu am avut Z4 cauciuc sport-turing, aderenta f buna si tinnnnnnn.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 dezmembrez honda vfr 750 an 93. tel 0743317510 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 am dat 170 de lei pe doo becuri H4, Philips. foarte misto luminau. pana am ramas brusc fara faza scurta. cam greu, dar m-am prins ca s-au ars ambele in acelasi timp s-a suparat releul si a zis sa le pocneasca. uite asa, de frica sa nu prajeasca si multe altele, am facut ieri, finally, comanda de RR. sa vedem in cat timp ajunge la mine. azi ar trebui sa plece de la ei. vreau sa pun xenon, si cum nu am bani de doo instalatii, ma gandesc sa pun doar pe stg sau pe dr xenon, urmand luna viitoare sa completez. banuiesc ca nu am cum sa fac vreo magarie sa leg in paralel cele doua becuri , adica sa folosesc un singur balast pentru doua becuri xenon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Merg de 3 ani pe modelul asta si pot sa iti spun ca daca stai corect pe ea (spatele drept si fara sa lasi greutatea pe maini) este foarte confortabila la drum lung. Eu am fost in cu VFR-ul in tura din Alpi "mit Vlad" iar drumul Bucuresti Viena l-am facut dintr-o bucata (cam 12 ore). Cand am ajuns acolo eram superfresh. Eu pana acum am facut frecvent 700-800 km pe zi in Romania fara sa ma fortez tare. In tura din Alpi unde au fost o gramada de BMW-uri cred ca eu cu Vlad eram cam cei mai rapizi (si cred ca mergeam la sub 70%). Am mai vazut parerea asta ca se apleaca greu dar cred ca tine numai de faptul ca nu esti obisnuit cu distributia greutatii. Mie mi se pare extrem de manevrabila pe curbe. Dar... .desi am fost si sunt extrem de incantat de acest motor, s-ar putea sa renunt la el in curand. Vreau sa incep sa mai ies si pe aratura iar VFR-ul nu este facut pentru asa ceva. Asa ca daca este cineva interesat : /index.php?showtopic=408976 Razvan Eh, recunosc ca tot ce am facut a fost sa ma invart cativa km prin Bucuresti cu VFR-ica si ca astea erau doar impresii absolut superficiale. Mi-am mai adus aminte o chestie care m-a deranjat: manerele foarte subtiri. E chestie de obisnuinta, dar am observat ca, cel putin pt mine, cu cat sunt mai groase, cu atat stau mai confortabil. Is foarte curios cum o fi cu pasager pe mobra asta. La mine prietena poate sa si danseze in mers la 150 la ora pentru ca are loc si nici nu se simte (nu ma intreba cum stiu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Eu pana acum am facut frecvent 700-800 km pe zi in Romania fara sa ma fortez tare. Eu am modelul mai vechi din 88, care e mai confortabil decat astea mai noi si tot trebuia sa ma opresc pt dezmortit dupa max 300 de km. Cred ca depinde si de inaltimea fiecaruia. Un cal de aproape 2 m ca mine, sta mai "pliat" pe o motocicleta sport-touring. De cand am luat BMW-ul, n-am mai calarit VFR-ul, decat 1 data, cand am dus-o la garajul unui prieten. De aia am si scos-o la vanzare. N-are rost sa mai investesc in consumabile si sa platesc asigurare, daca vaca cealalta e mult mai confortabila. Iar asta cu "cel mai rapid pe curbe", mai ales serpentine stranse cum sint in Alpi, hmm... Nu vad cum ar avea ciclistica mai buna un VFR fata de un enduro-touring. Depinde si de experienta fiecaruia. Cand mai fac iesiri la munte cu prieteni cu sportive sau sport-touring, de obicei dupa 2-3 curbe nu-i mai vad in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 NU E POSIBIL !!! mi-a ajuns pachetul din anglia alaltaieri am dat comanda, ieri s-a facut plata si s-a trimis, si azi la 1 a ajuns pachetul la usa foarte tare !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Depinde si de experienta fiecaruia. Cand mai fac iesiri la munte cu prieteni cu sportive sau sport-touring, de obicei dupa 2-3 curbe nu-i mai vad in spate. ai dreptate...depinde de experienta fiecaruia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 (editat) Eu am modelul mai vechi din 88, care e mai confortabil decat astea mai noi si tot trebuia sa ma opresc pt dezmortit dupa max 300 de km. Cred ca depinde si de inaltimea fiecaruia. Un cal de aproape 2 m ca mine, sta mai "pliat" pe o motocicleta sport-touring. De cand am luat BMW-ul, n-am mai calarit VFR-ul, decat 1 data, cand am dus-o la garajul unui prieten. De aia am si scos-o la vanzare. N-are rost sa mai investesc in consumabile si sa platesc asigurare, daca vaca cealalta e mult mai confortabila. Iar asta cu "cel mai rapid pe curbe", mai ales serpentine stranse cum sint in Alpi, hmm... Nu vad cum ar avea ciclistica mai buna un VFR fata de un enduro-touring. Depinde si de experienta fiecaruia. Cand mai fac iesiri la munte cu prieteni cu sportive sau sport-touring, de obicei dupa 2-3 curbe nu-i mai vad in spate. [/quote] asta inseamna ca ori esti tu foarte bun, ori prietenii tai foarte natafleti, nicidecum ca 1150 gs-ul e motocicleta sportiva... ps: am bagat un offroad cu vfr-ica, tind sa cred ca pt asta a fost facuta, incredibil bafta ! Editat August 15, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 cand ne strangem mai multi la un cico /bere fara alcool ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 unde naiba gasesc si eu aparatoarea de la toba finala stanga (cum te uiti din spate) ? ..idem si carena fatza,daca e rosu metalizat 2006-2008..ca daca nu ii dau o spoiala asteia. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 (editat) Eu am modelul mai vechi din 88, care e mai confortabil decat astea mai noi si tot trebuia sa ma opresc pt dezmortit dupa max 300 de km. Cred ca depinde si de inaltimea fiecaruia. Un cal de aproape 2 m ca mine, sta mai "pliat" pe o motocicleta sport-touring.De cand am luat BMW-ul, n-am mai calarit VFR-ul, decat 1 data, cand am dus-o la garajul unui prieten. De aia am si scos-o la vanzare. N-are rost sa mai investesc in consumabile si sa platesc asigurare, daca vaca cealalta e mult mai confortabila. Iar asta cu "cel mai rapid pe curbe", mai ales serpentine stranse cum sint in Alpi, hmm... Nu vad cum ar avea ciclistica mai buna un VFR fata de un enduro-touring. Depinde si de experienta fiecaruia. Cand mai fac iesiri la munte cu prieteni cu sportive sau sport-touring, de obicei dupa 2-3 curbe nu-i mai vad in spate. Cred ca diferenta dintre modelul de 750 si cel de 800 este destul de mare si la capitolul confort si la cel de sportivitate. Si intr-adevar inaltimea pilotului poate sa aiba impact important asupra confortului. Probabil ca cu cat esti mai inalt trebuie sa stai mai mult in maini. Eu la 1.80 pot sa stau confortabil in sa fara sa pun nici un pic de greutate pe maini. In Alpi pe curbele foarte stranse, gen Stelvio sau Furka e adevarat, nu ma simteam foarte bine spre deosebire de cei pe 1200 GS care desi aveau pasager pareau sa nu depuna nici un efort. Dar aici vorbim de curbe cu raza chiar mai mica decat raza de bracaj a ghidonului de VFR cu o diferenta de nivel foarte mare intre intrarea si iesirea din curba. Pe curbele normale gen Cheia, Siriu se schimba insa situatia. In 6 zile de umblat prin alpi (eu si Vlad pe R 1100 RS) nu prea am fost depasiti pe zonele astea. Despre curbele astea spuneam ca m-au cam terminat: Editat August 17, 2009 de Bungee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metal_asd Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 carena fata te costa: http://www.cmsnl.com/products/cowl-compr101cu_64210mcwh00zc/ sau daca ma ocup eu de ea 360 euro livrare 3 sapt (vine din state pe comanda). Pretul ar fi fost mai mic dar platesti tva si la valoarea obiectului si la transport si cum e cam mare carena ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 carena fata te costa: http://www.cmsnl.com/products/cowl-compr101cu_64210mcwh00zc/ sau daca ma ocup eu de ea 360 euro livrare 3 sapt (vine din state pe comanda). Pretul ar fi fost mai mic dar platesti tva si la valoarea obiectului si la transport si cum e cam mare carena ... hmm..in we demontez carena si vad daca merita..la prima vedere nu e pocnita. indraznesc sa intreb cat costa coltarul din dreapta (cum stai pe mobra) ..cel care inchide in spatele mansonului carena fatza cu laterala si cu bordul....la asta s-a rupt doar ghidul care intra in garnitura de cauciuc de la carena fatza...nu cred ca e mare problema,dar daca nu e prea scump l-as inlocui. ...pt aparatoarea de toba gasim vreun pret? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metal_asd Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 ...pt aparatoarea de toba gasim vreun pret?Multumesc! Pretul pentru reperul pe care il vrei tu (aparatoare stg toba) este (137 USD + 25 USD transport) x 19% TVA. Eu nu ma ocup cu adusul pieselor, ci doar am avut aceeasi problema ca tine si am legaturile facute peste ocean. Poate ar fi o idee sa incep, pentru ca preturile in europa sunt dementiale. la http://www.cmsnl.com/searchparts.php?s_pro...p;totalresults= este 117 euro + 42 transport. Poate iesi mai bine de undeva din europa sau chiar la honda romania. Sincer sa fiu si eu am trecut prin acelasi lucru: sa repar carenele si sa le dau o spoiala sau sa cumpar unele noi, atunci and am avut un "mic incident" . Pana la urma am cumparat fata noua originala si am reparat si vopsit laterala stanga. Adica ceva de mijloc. Acum regret alegerea facuta. Plasticele de la Honda nu sunt ieftine deloc, comparativ cele de la yamaha sunt de 2 ori mai ieftine dar, la noi in romanica nu am gasit un vopsitor bun care sa-mi faca asa cum trebuie culoarea si calitatea vospelei si a lacului lasa de dorit. Daca te hotarasti sa o revopsesti si iese asa cum trebuie, poate imi dai si mie adresa vopsitorului ca ma deranjeaza "lucrarea" care o am pe motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 (editat) vopsitor ff bun este...face treaba buna si nu se zgarceste la cuptor.....in general are culorile pt mai toti fabricantii traditionali de mobre...nu uit saptamana asta si ii fac o vizita ca sa vad ce preturi mai practica. ...acum 2 ani mi-a luat pt o oglinda si o aripa 150 ron...pt toate carenele de la x9 mi s-a parut cam scump la vremea aia. ..cercetam..daca nu,eu o las asa cu 2 zgarieturi,sau apelez la asigurare...la mine e un nimic...am scapat-o de pe loc,doar ca am scapat-o intr-un mare sant cu bolovani pe dichiu Editat August 17, 2009 de raducu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 cine are un manual de Honda VFR V-TEC (2002-2006) - Owner's Manual (service manual l-am gasit - il am) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 (editat) cand ne strangem mai multi la un cico /bere fara alcool ? asta e o idee foarte buna, poate cu timpu' o dam intr-o intalnire saptamanala ! eu inca merg la intalnirea bmw-istilor manual am eu acasa, pdf, da-mi pm si ti-l dau deaseara pe ftp. bafta tuturor ! Editat August 19, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.