Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

fa-le un pret,daca e vb de v-tec...daca nu-mi convine despartirea de ele,ti le imprumut pana la vara..:yikes:

astept sa imi zica un pret cei de la honda si revin si eu cu un pret si vedem.....

si-a schimbat cineva saua la vfr vtec, daca da, cum ii si de unde a achizitionat-o..... ca eu dupa vreo 2 ore de drum ma doare sezutul, ii foarte enervant si incomod

numai bine.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

astept sa imi zica un pret cei de la honda si revin si eu cu un pret si vedem.....

si-a schimbat cineva saua la vfr vtec, daca da, cum ii si de unde a achizitionat-o..... ca eu dupa vreo 2 ore de drum ma doare sezutul, ii foarte enervant si incomod

numai bine.......

 

Pe ebay se vinde sa de Bagster la 350 eur + transport (undeva pe la 400 eur iese).

Eu m-am gandit sa modific cel de fabrica. Am primit o oferta cu 120 eur.

Poate daca trece criza financiaro-mentala, o duc la modificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mult ani VFR-istilor!

Vin cu o pb ce ma streseaza de ceva vreme. Am dat acum ceva vreme cu janta fata intr-o groapa. Nu era indoita decat marginea, nu scapa aer, insa ma enerva s-o vad asa indoita. Am indreptat-o. Am mers in excursie unde am facut in jur de 7800km, insa in timp am observat ca, la viteza mica, in mom in care ma ridic in picioare pe ea si ma uit la roata, aceasta face urat,de parca ar fi opt. Am scos-o, am tinut-o de ax si-am inceput sa invart dar nu se observa nimic. Aveti idee dc ar putea fi pb de rulmenti ori...nici nu stiu.

Astept un raspuns de la cei ce-au intampinat aceeasi pb.

Va multumesc anticipat pt raspunsul vostru!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma se obisnuieste dosul..

daca te intereseaza saua pe la scorurile de mai sus,da-mi PM...cunosc persoana,si are si alte variante..

Adica sa o modific sau una noua....... si ii destul de mare diferenta intre 400 si 120........alte variante adica mai multe modele??

Ma intereseaza o sa mai confortabila, dar trebe sa arate si bine ca am gasit ceva modele si unele nu arata prea bine......deci ma intereseaza daca ii mai buna, sa nu arate rau si pretul ca sa stiu cati bani sa strang....

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica sa o modific sau una noua....... si ii destul de mare diferenta intre 400 si 120........alte variante adica mai multe modele??

Ma intereseaza o sa mai confortabila, dar trebe sa arate si bine ca am gasit ceva modele si unele nu arata prea bine......deci ma intereseaza daca ii mai buna, sa nu arate rau si pretul ca sa stiu cati bani sa strang....

Multumesc

 

Eu zic ca arata binisor

Se poate comanda si cu gel.

 

Oferta de modificare o am din ungaria.

Cateva referinte

 

Lucreaza frumos omul, dar inca nu am vorbit cu el personal.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mult ani VFR-istilor!

Vin cu o pb ce ma streseaza de ceva vreme. Am dat acum ceva vreme cu janta fata intr-o groapa. Nu era indoita decat marginea, nu scapa aer, insa ma enerva s-o vad asa indoita. Am indreptat-o. Am mers in excursie unde am facut in jur de 7800km, insa in timp am observat ca, la viteza mica, in mom in care ma ridic in picioare pe ea si ma uit la roata, aceasta face urat,de parca ar fi opt. Am scos-o, am tinut-o de ax si-am inceput sa invart dar nu se observa nimic. Aveti idee dc ar putea fi pb de rulmenti ori...nici nu stiu.

Astept un raspuns de la cei ce-au intampinat aceeasi pb.

Va multumesc anticipat pt raspunsul vostru!

Numai bine!

 

 

 

daca e de rulmeni pune-o pe cric, leaga-i ceva greu de sea sa stea cu roata fata ridicata si trage de roata cu toate ca nu as crede ca ar fi o problema a rulmentilor. cel mai bine vezi ca sunt firmulite specializate in reconditionari de jante si aia ti-o indreapta la presa, ti-o dau un pic la strug si alte astea dar oricum nu o sa mai fie niciodata ca inainte ....... sau cauti alta-cel mai bine ar fi. asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e de rulmeni pune-o pe cric, leaga-i ceva greu de sea sa stea cu roata fata ridicata si trage de roata cu toate ca nu as crede ca ar fi o problema a rulmentilor. cel mai bine vezi ca sunt firmulite specializate in reconditionari de jante si aia ti-o indreapta la presa, ti-o dau un pic la strug si alte astea dar oricum nu o sa mai fie niciodata ca inainte ....... sau cauti alta-cel mai bine ar fi. asfalt uscat!

Multumesc mult pentru raspuns!

Mai vin cu o completare, si anume, la un moment dat i-am mai adaugat eu niste ulei in furca. Am facut complet neprofesional interventia, cantitatea de ulei a fost masurata ochiometric. Ar putea influenta presiunea furcii voblajul? Crezi ca pot lua o decizie mai exacta dupa ce schimb intreaga cantitate de ulei din furca?

Cu ocazia asta, imi poti spune ce cantitate, ce vascozitate si ce ulei este de recomandat sa se bage in furca fata la VFR800FI -'99??

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca arata binisor

Se poate comanda si cu gel.

 

Oferta de modificare o am din ungaria.

Cateva referinte

 

Lucreaza frumos omul, dar inca nu am vorbit cu el personal.

 

Da, ii frumoasa cea la 400E dar ii cam scumpa, trebuie sa ma gandesc daca sa dau atatia bani sau nu..... aia din ungaria nu ma convinge.........multam de lamuriri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ii frumoasa cea la 400E dar ii cam scumpa, trebuie sa ma gandesc daca sa dau atatia bani sau nu..... aia din ungaria nu ma convinge.........multam de lamuriri....

 

 

pt sea mai incearca si aici:

 

top saddlery

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... aia din ungaria nu ma convinge..

 

Totusi este unicat!

Calitativ, sunt convins ca cel de 400 EUR nu ofera mai mult!

 

Copia Corbin e superb si sa nu uitam ca este facut pentru Africa Twin.

post-508-1232988877_thumb.jpg

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi este unicat!

Calitativ, sunt convins ca cel de 400 EUR nu ofera mai mult!

 

Copia Corbin e superb si sa nu uitam ca este facut pentru Africa Twin.

nu stiu ce sa zic, ea poate arata bine, dar ce baga in ea is curios daca ii la fel de bun, ca nu numai din forma o face mai confortabila......

din pacate incepe sa isi faca simtita prezenta si la mine criza fantastica, asa ca ma bucur daca pot sa ma plimb cu el asa si pana trece sa ma documentez de ce as mai avea nevoie la el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am ales mobra asta,am ales-o, printre altele,pt ca in toate testele si review-urile era cea mai laudata mobra pt pasager (vb de cea dupa 2002)..din toate punctele de vedere(curenti de aer/turbulentze/pozitie)...

..ulterior mi-a confirmat si soata,la drumuri foarte lungi (peste 800 km/zi)..soata care este ff comoda de fel,si careia nici macar nu-i place ideea de motocicleta.

 

succese!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga un ochi sub shea in partea stanga, e un mare radiator de metal cu aripioare pus pe RR (releu regulator).

 

Early 800s (98-99)

SH579A-11 Complete rubbish. 70-80% fail rate by 50,000 miles. This RR is no longer available and has been replaced by the SH689DA, a much, much better unit.

 

Deci daca scrie SH579A-11 gandeste-te ca va trebui sa-l schimbi la un moment dat.

Insa majoritatea deja au avut problema la varsta lor, si au unitatea noua care e ok, sau ceva echivalent de la Ducati, vreun Electrex, sau naiba stie fiecare ce-a facut rost si a inlocuit.

 

In rest, nu are alte probleme generalizate. Nu de alta, dar si eu m-am uitat pe forumuri destul de mult timp, in cautare de defecte raportate des de oameni.

 

 

as dori sa cumpar un vfr din99 si nu stiu mai nimic despre ia asa ca m-am gandit sa va cer ajutoru vostru

daca imi puteti spune care sunt problemele de care trebuie sa ma feresc

va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am modificat Vifferul meu, acum nu mai este sport-touring, ci streetfighter-bobber. In urma modificarii nu mai am nevoie de carenele, care sunt acum de vanzare. Carenaj complet, carene exterioare si interioare, carena fata, far, stop, semnalizatoarele, carena care vine pe seaua spate, aripa spate, parbriz. Sunt in stare buna, n-am cazut niciodata cu motocicleta. Am pus aici anuntul, pentru ca sunt relativ putini vifferisti in tara, rog moderatorii sa nu-l mute. Motocicleta e un VFR RC 36, din '92, maine revin cu poze. Carenele sunt de vanzare si separat, si impreuna la un pret negociabil.

Editat de Pannoniachopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificare tobe standard VFR Vtec in tobe ,,sport'' cost 50 roni , dar eu am demonat si montat toba(dupa manual)

 

Am decis ca trebuie umblat la tobele standard deoarece motorul nu se auzea aproape deloc...parca ar fi fost electric si nu V4. Nu am umblat la catalizator sau altceva doar la toba finala.

Voi prezenta modalitatea in care am facut o eu pt ca altcineva sa nu faca acelasi mici greseli pe care le am facut eu :scratch:

 

Pentru a putea scoate tobele ....trebuie demontata saua,carena aripii spate, suportul de bagaje,numar,manere, colier prindere toba etc

FFFoarte important e locul unde se decupeaza deoarece orice modificare a prinderilor sau curburii tobei sau a tevilor VA FACE ca TOBA sa nu se mai potriveasca !!! totodata trebuie facute astfel incat sa nu se vada , deoarece scutul protector nu acopera in intregime toba.... aci io am gresit um'pic... :lol:

Toba contine 2 sectiuni si 3 camere acoperite de jur imprejur cu un material care izoleaza fonic si termic. Gazele trec printr o sita mare(pe care eu am lasat o acolo) apoi sunt captate de o teava mai groasa in prima sectiune , sunt conduse pana in a 2 sectiune in a 2 camera de aici gazele se intorc prin alta teava groasa in a 2 sectiune 1 camera Aici iara sunt intoarse prin 2 tevi subtiri catre exterior.Am incercat marirea gaurilor de evacuare dar.. Tevile subtiri care dau la exterior NU se pot scoate complet !!!! ci doar reteza cat mai aproape de iesire, aci iar am gresit pt ca nu am stiut... si am incercar si era sa imi strice toba deoarece materialul subtire din fundul tobei se infunda la lovirea tevii !!.

Am lasat materialul, vata de jur imprejurul tobei, cu exceptia portiunii decupate .

Din prima toba am scos totul cu exceptia unei site mari chiar la intrarea in toba, iar din a doua am sectionat doar tevile subtiri de evacuare astfel incat gazele sa nu se mai intoarca ci sa iasa direct. Am crezut ca voi obtine un sunet mai grav avand 2 camere prin care gazele trec fara a se mai intoarce am obtinut insa doar un bass dar de un volum destul de mic. De preferat era sa scot tot si din a 2 toba .

Sunetul nu este exagerat de puternic cum ar putea crede unii deoarece evacuarea este lunga si cu bucle dar acum intradevar suna ca un ,,motor'' cu un glas grav dar DECENT.

De sudat a trebuit sudat cu autogen(nu e chiar asa estetic) deoarece aparatul de argon de la tinichigerie era prea tare pentru tabla subtire de inox a tobei.. o topea efectiv.

post-16179-1234037099_thumb.jpgpost-16179-1234037133_thumb.jpgpost-16179-1234037157_thumb.jpgpost-16179-1234037186_thumb.jpg

post-16179-1234037208_thumb.jpgpost-16179-1234037242_thumb.jpgpost-16179-1234037264_thumb.jpgpost-16179-1234037304_thumb.jpg

post-16179-1234037331_thumb.jpgpost-16179-1234037660_thumb.jpgpost-16179-1234037684_thumb.jpgpost-16179-1234037699_thumb.jpg

post-16179-1234037710_thumb.jpgpost-16179-1234037720_thumb.jpgpost-16179-1234037729_thumb.jpg

post-16179-1234037997_thumb.jpgpost-16179-1234038008_thumb.jpg

 

Voi pune si filmarile sa vedeti aproximativ suna inainte si dupa :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am modificat Vifferul meu, acum nu mai este sport-touring, ci streetfighter-bobber. In urma modificarii nu mai am nevoie de carenele, care sunt acum de vanzare. Carenaj complet, carene exterioare si interioare, carena fata, far, stop, semnalizatoarele, carena care vine pe seaua spate, aripa spate, parbriz. Sunt in stare buna, n-am cazut niciodata cu motocicleta. Am pus aici anuntul, pentru ca sunt relativ putini vifferisti in tara, rog moderatorii sa nu-l mute. Motocicleta e un VFR RC 36, din '92, maine revin cu poze. Carenele sunt de vanzare si separat, si impreuna la un pret negociabil.

 

 

salut man dupa cum se vede ai niste carene de vanzare ,eu sunt din bucuresti si am un VFR din '94, vad ca al tau este din '92 acum nu stiu daca se potrivesc insa daca vrei poti sa imi trimiti si mie cateva poze

sau sa vorbim pe net

id-ul meu este " florin_marin77 "

merci mult

 

 

asa acum pentru cei care pot da niste informatii

-cat lichid de frana imi trebuie sa il schimb pe tot (frane si ambreaj)

-ce ulei folositi? eu am la munca Castrol GP 20W-50, racingn 10W-50, EVO 10W-40 la preturi mai bune si mai am si niste ARAL

intreb asta ca am auzit ca nu se impaca cu toate uleiurile

-in furca cat ulei intra pe fiecare jamba in parte ? si daca pentru a schimba semeringurile este nevoie de o cheie speciala?

-ce placute de frana folositi ? eu pot face rost de FERODO insa am auzit ca sunt slabe rau ?

 

 

Cat despre regulator este adevarat se arde cam la 50000 km si costa cam in jur de 100 eur ,insa cineva din braila ma ajutat enorm cu un sfat pentru evitarea a cheltui 100eur detalii pe PM

 

respect

Editat de papadie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clipul .......desigur cu sunet :scratch:

 

Tu ai facut toata modificarea? Tare curios sunt daca modificarea tobei, nu influenteaza si functionarea catalizatorului...poate aflam cand cei de la RAR fac si test de gaze pt. motoare.

 

 

 

Off topic -- Hai fii serios, de unde ai scos tu piesa Arch Enemy???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai facut toata modificarea? Tare curios sunt daca modificarea tobei, nu influenteaza si functionarea catalizatorului...poate aflam cand cei de la RAR fac si test de gaze pt. motoare.

 

 

 

Off topic -- Hai fii serios, de unde ai scos tu piesa Arch Enemy???

 

Catalizatorul e inainte de toba finala si nu m am atins de el. Eu doar am demontat si montat toba , si am zis unde si ce sa taie... :scratch: .

Gazele ar trebui sa fie la fel pt ca in toba nu mai exista nimic care sa le modifice compozitia ....doar atenueaza fonic , este scris(stantat) poti sa verifici in partea de jos a tobei nivelul sonor maxim 80 db care e in concordanta cu legislatia.

Formatia se cheama Arch Enemy nu piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...