Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

are avarii...de model 2002-2008 zic...de scos cheia si sa ai si pozitii,nu se poate,dar asta protejeaza instalatia...altfel,se risca fortarea releului cand pornesti motorul..

...la v-tec,mai ai de asemenea o pozitie in care contactul este oprit,dar merg avariile...

 

Si cum pornesti avaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

intrebare : voi cand porniti pe vremea asta cu socul tras

primele 5 min iese un fum mai bogat? albicios? iar dupa x min revine la normal?

 

la mine asa se intampla, pana se incalzeste putin, si nu stiu daca e normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are avarii...de model 2002-2008 zic...de scos cheia si sa ai si pozitii,nu se poate,dar asta protejeaza instalatia...altfel,se risca fortarea releului cand pornesti motorul..

...la v-tec,mai ai de asemenea o pozitie in care contactul este oprit,dar merg avariile...

 

 

Eu am model 2002 si nu am gasit avariile. Posibil sa fie optionale.

 

PS Acu o luna iti povestisem ca nu mai pornea motorul, nu se mai auzea pompa de benzina, becul rosu (FI) licarea des si crezusem ca ar fi ori pompa arsa ori vreun senzor, pentru ca asa spunea si in manual. Intr-o buna zi m-am apucat sa mesteresc la ea si am luat-o "babeste" de la pompa de benzina, tablou de sigurante pana am ajuns sa misc de toate cablurile pe acolo in ideea ca ar fi vreo mufa sarita, si spre mirarea mea cand am incercat sa-i dau o cheie a pornit :smoke:. Acu trebuia sa verific de unde era problema ca eu am miscat de toate firele si nu mai stiam eu care mufa ar fi. Ma apuc eu cu motorul pornis sa misc iar de ele in ideea ca ajung la firul cu probleme si se va opri motorul dar nu se mai oprea. La un moment dat am zis sa ma urc pe ea si sa dau o tura poate in mers se mai zdruncina ceva si se va oprii. Cum m-am urcat pe ea s-a oprit motorul :D Am desfacut saua sa verific pe acolo daca este vreun fir si am dat peste o siguranta de 30 A de care ma uitasem mai inainte dar pe care nu o gasisem pt ca era pitita pe sub releul de pornire. Aceasta siguranta nu mai facea bine contact si incepuse sa se si topeasca. Am curatat bine pe acolo, am pus siguranta noua si acu nu mai are probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu pe unde am citit ca la VTEC au pus avariile incepand cu 2003, cand au facut sa stai tot timpul cu faza scurta si in loc de contactul de pe dreapta de unde pui pozitia sau faza acolo au pus contactul de avarii. Al meu ii din 2002 si nu are avarii........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap...butonul e la semigidonul drept...posibil sa nu fie la toate..al meu e 2008...modelul a fost usor schimbat in 2006..

 

Gomez...e o uzura normala,nu e o tragedie..dar iti recomand ca la pornirile la foarte rece,sa dai cateva chei fara sa pornesti motorul...ca sa misti un pic uleiul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu pe unde am citit ca la VTEC au pus avariile incepand cu 2003, cand au facut sa stai tot timpul cu faza scurta si in loc de contactul de pe dreapta de unde pui pozitia sau faza acolo au pus contactul de avarii. Al meu ii din 2002 si nu are avarii........

 

Nici 2003 nu are!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nici 40.000 km... cam urat sa fie uzura..

daca e uzura, unde e uzura? ce as putea schimba?

uzura normala bre,nu auzi?

...si al meu face la fel...e condens..daca e laptos-albastrui si pute,e ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii :smoke:

 

 

din 2006, cand au facut ceva schimbari cred ca au introdus butonul de avarii;

uite aici un link pus de kpax in care gasesti modificari la vtec, inclusiv avarii (hazard lights):

 

http://www.seantmurphy.com/VFR/

 

cu modificari la VTEC

 

 

parerea mea este ca fumul albicios scos la pornire (si pana se incalzeste) nu are nici o treaba cu uzura. la uzura scoate fum cu o nuanta de albastru. am vazut fum de asta si la motoare noi (pana in 3 mii km parcursi) si tot cand era frig.

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai putea sa-ti schimbi grijile... pe bere ;)

Alb = aburi de apa... condens pe evacuare. Daca ar scoate fum alb mereu, ar fi garnitura de chiulasa strapunsa intre un traseu de apa si camera de ardere. Dar NU e cazul.

 

nu are nici 40.000 km... cam urat sa fie uzura..

daca e uzura, unde e uzura? ce as putea schimba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si vfr meu scoate "fum alb" cat ii rece si dupa ce se incalzeste mai scoate putin abia dupa ce merg putin ii trece si nu mai scoate....... intr-o noapte erau -3 grade parca afara si cat am stat sa se incalzeasca batea vantul din spatele motorului, mi-a facut condens si tot aburul ala a facut pojghita de gheata pe sa.

Nu are nimeni a pereche de manere pt pasager????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : voi cand porniti pe vremea asta cu socul tras

primele 5 min iese un fum mai bogat? albicios? iar dupa x min revine la normal?

 

la mine asa se intampla, pana se incalzeste putin, si nu stiu daca e normal

 

 

e normal! Se face condens in toba si scoate aburi dar dureaza numai pana da totul afara

 

vinde careva un suport cu tot cu cutii laterale pt vfr 800 fi?la pret de iarna ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii :o

Vfr-u meu mai vechi, RC24 are pozitia P la contact chiar inainte de pozitia in care blochezi ghidonul, odata chiar am lasat-o fara sa vreau cu pozitia aprinsa vreo 10 ore si evident am ramas fara baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu recomand decat original...eu l-am luat direct de la reprezentanta...destul de scump,mai ales ca l-am luat cu cateva accesorii...cu cateva pagini in urma,a dat cineva un link de la un site uk...uita-te p-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

A mai schimbat careva toba la Vfr din '98 , daca da ce marca este toba ?

Multumesc anticipat

 

 

salut

nu stiu daca mai e de actualitate... eu am luat mobra sh, tot rc46, si fostul proprietar a pus o toba "mig",

daca vrei iti pot trimite poze.... e modelul de toba care se prinde deasupra scaritei - nu sub cum e cea standard,

nu iti recomand neaparat o toba de genul asta pentru ca iti va fi destul de greu cand o sa vrei sa scoti roata spate...

nu prea mai ai spatiu si se lasa cu zgariat janta de etrier ...mervi ... draci samd :lol:

 

Ca tot veni vorba, de la o scurta incursiune pe macadam cred ca s-a desprins ceva prin toba... zornaie pana se incalzeste,

aveti idee deca se poate repara? si daca da poate imi recomandati pe cineva....

 

De curiozitate, care sunt restrictiile de viteza si greutate pentru top/side case-urile originale?

 

numai bine

Editat de cosu23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti pot spune doar la top-case:

incarcare 9,5 kg..de viteza iti spune doar ca isi poate schiba ciclistica la peste 130 km/h

 

 

in practica:

incarcare mai mare..nu stiu exact..nu am avut probleme,dar sunt convins ca problemele sunt de rezistenta..

..viteza singur: la vant foarte puternic,ii simti prezenta la peste 170-180 km/h

..viteza cu pasager: indiferent de vant,pana la 220-230 km/h nu simti top-case-ul..la mai mult nu stiu,ca dadea pasagera la ficati..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...