raducu. Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 (editat) si ca tot mi-am adus aminte, dimineata cind porniti motoru' la cat va sta ralantiu ?mie iar imi porneste la sfert de cheie, dar in maxim 800rpm, nici vorba de soc. am fost pe la honda si mi-au zis ca imi recomanda curatarea carburatoarelor si verificarea socului. cica, manopera ar fi de vreo 200ron. si a mea la fel.Cartea zice ca e ff posibil,si ca sa o tii tu putin accelerata pana la 1200,si isi revine. PS:le-ai spus ca a ta nu e pe carburatoare? Editat Septembrie 25, 2009 de raducu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Raducu, eu le-am spus ca e injectie, ei ca imi curata cartburatoarele. )) acum ca imi spui ca si a ta face la fel, nici nu stiu ce sa mai zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciobanualinush Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 (editat) un topcase pt vfr din 2000 pe unde gasesc si eu,as vrea cu tot cu suporti de metal la mine cam la 1700 si dupa 50grade scade intre 1200---1400 Editat Septembrie 25, 2009 de Ciobanualinush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 am tot scormonit netul si se pare ca pb cu socul e des intalnita. devina ar fi "wax unit".... iata si linkul : http://vfrworld.com/forums/sixth-generatio...e-question.html merg luni la honda si va anunt daca rezolv ceva.. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 am tot scormonit netul si se pare ca pb cu socul e des intalnita.devina ar fi "wax unit".... iata si linkul : http://vfrworld.com/forums/sixth-generatio...e-question.html merg luni la honda si va anunt daca rezolv ceva.. Mesaj completat N-ai inteles ideea. Problema confortului pasagerului si a spatiului de bagaje la Honda se rezolva doar asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 N-ai inteles ideea. Problema confortului pasagerului si a spatiului de bagaje la Honda se rezolva doar asa [/quote in lipsa de bani, merge si un LT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 N-ai inteles ideea. Problema confortului pasagerului si a spatiului de bagaje la Honda se rezolva doar asa [/quote in lipsa de bani, merge si un LT ! Daca ai 10000 pt un LT sigur mai faci rost de 2-3 pt un GW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 cred ca amandoua sar e 25.ooo iepuroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 wemoto.com au suporti de topcase de la givi. Si cutii... un topcase pt vfr din 2000 pe unde gasesc si eu,as vrea cu tot cu suporti de metal la mine cam la 1700 si dupa 50grade scade intre 1200---1400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) salut vis a vis de topcase si monorack, eu am varianta de la givi - 60 euro de la dealerul din pipera, totul ok decat ca au intarziat cam 3 luni cu livrarea la vremea aia mai gasisem un sistem similar la dealerul honda de pe langa gara de nord - tot la 60 euro. topcaseul "e dupa gust" - oricum nu iti lua ceva prea ieftin ca sa nu te limiteze prea mult la viteza si greutate. numai bine ps: super tare faza cu carburatia la vtec niste adevarati profesionisti Editat Septembrie 29, 2009 de cosu23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 (editat) si-a comandat careva suporti laterali pt cutii ? trebuie sa schimb iar uleiul, pana acum am folosit motorex, ceva sugestii ? multam ps: am gasit ce cautam http://www.wemoto.com/bikes/Honda/VFR_800_...e_Case_Holders/ Editat Septembrie 29, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Daca te uitzi in poza mea, vezi varianta Givi... Givi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Daca te uitzi in poza mea, vezi varianta Givi... Givi multam alex. raducu: uite aici ce zice un englezoc despre fast idlle isuses: have a look on page 5-71 of the downloadable service manual, the wax unit is under the airbox between the starter valves. There is a small nut, about 6mm A/F on the end of the plunger. Turning this slightly clockwise is how to speed up the cold start idle. About 1/4 turn is all that is needed pe de alta parte nenea ala mai zice: The cold engine fast idle is done by the "wax unit" which sits between the starter valves under the airbox and is easy to adjust. Its operation is governed by coolant temperature, not air temperature. The surging is a common occurrance on these bikes, and is cured by a PC3 and 02 sensor eliminators. There are plenty of posts on this subject. acum, stie cineva ce naiba e PC3 si 02 senzor ? bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho_vox Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 PC3 - Power Comander 3 02 sensor eliminators - o chestie care se pune in locul senzorului de oxigen (probabil in airbox este senzorul) pt a da p valoare constanta cdi-ului si sa nu indice eroare de senzor (asta se intampla daca doar anulezi senzorul de o2) Deobicei se folosesc sensor eliminators pt a anula saonda lamda din evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 PC3 - Power Comander 302 sensor eliminators - o chestie care se pune in locul senzorului de oxigen (probabil in airbox este senzorul) pt a da p valoare constanta cdi-ului si sa nu indice eroare de senzor (asta se intampla daca doar anulezi senzorul de o2) Deobicei se folosesc sensor eliminators pt a anula saonda lamda din evacuare. nu mai bine te uiti tu un pic la mobrele noastre sa vezi ce dracu au,sau daca au ceva? Multam! @myselfandi..man,cred ca auzim "voci" ..desi cred ca merita sa o pui pe un tester la honda...daca or avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho_vox Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Senzorii o2 sunt chiar sondele lamda de pe evacuare. Majoritatea motoarelor pe injectie au sonda lamda. Am scris de airbox mai sus pt k m-am gandit ca are ceva in plus vfr-ul. Anularea senzorilor e necesara doar in cazul montarii Power Commander-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) Senzorii o2 sunt chiar sondele lamda de pe evacuare. Majoritatea motoarelor pe injectie au sonda lamda. Am scris de airbox mai sus pt k m-am gandit ca are ceva in plus vfr-ul. Anularea senzorilor e necesara doar in cazul montarii Power Commander-ului multumim musiu raducu: crezi ca baiatu' ala al tau, daca ii explicam ce si cum se baga sa umble la " wax unit" ? eu am gasit in manual respectiva piese, pe viu insa, n-am fost in stare eu aduc manualu' si berea..tu aduci mobra Editat Septembrie 30, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 dap...se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 dap...se rezolva. pai, azi sunt somer off: adumi-mi aminte sa-ti povestesc cum m-ai scapat aseara de accident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 pai, azi sunt somer off: adumi-mi aminte sa-ti povestesc cum m-ai scapat aseara de accident te-am tinut de vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xx_dragosh_xx Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Pentru cine vrea capete de ghidon Dragos 0746122990 xx_dragosh_xx@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 (editat) Pentru cine vrea capete de ghidonDragos 0746122990 xx_dragosh_xx@yahoo.com salutare, poti pune si niste poze ? multumesc. raducu: trust me, you did it ! ps: ieri n-am mai fost somer, m-a "pacalit" un amic si m-a scos la o tura scurta : buc-brasov-fagaras-transfagarasan-ag-buc asta in blugi si in adidasi Editat Octombrie 1, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xx_dragosh_xx Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 salutare, poti pune si niste poze ? multumesc. Poze cu capete de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 salutare, poti pune si niste poze ? multumesc. raducu: trust me, you did it ! ps: ieri n-am mai fost somer, m-a "pacalit" un amic si m-a scos la o tura scurta : buc-brasov-fagaras-transfagarasan-ag-buc asta in blugi si in adidasi Transfagaraseanu' e de vis...pe un enduro Mie mi-a rupt genunchii si incheieturile duminica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Transfagaraseanu' e de vis...pe un enduro Mie mi-a rupt genunchii si incheieturile duminica iti dai seama ca dupa drumul asta, vorba unui amic, n-o sa mai am pietre la rinichi niciodata !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.