Sari la conținut

Adventure diesel AWD


Postări Recomandate

http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/e..._integrala.html

 

In primul rand vreau sa spun WOW!! Rezumand totul, e un F800 GS cu cardan, tractiune integrala, cuplu de tractor si autonomie de 1000km. Si cam la acelasi pret cu un 1200 GSA full options. Singurul dezavantaj care-l vad e sunetul de combina agricola. Nu sunt un fan al motorinei, departe de mine gandul asta, dar cred ca motoreta asta e fix ce ar avea nevoie cineva care ar face turul lumii. Numai sa aiba la el inca doua motociclete pentru piese, ca nu se stie :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e chiar adevarata... si eu vroiam sa zic de ea ca mi sa parut geniala autonomia... sigur nu ramai fara combustibil... :cheers:

 

In schimb eu cred ca asta e modelul fara tractiune si pe fata ca nu prea vad unde sa bage un cardan subtire pe acolo pe fata... parca ar trebui sa fie mai gros o idee pt. cardan... prin furca ? pe unde ?

 

Iar daca ii scot un sound cat de cat ok cred ca o sa cam rupa vanzarile... ca diesel ul e si foarte fiabil ca si motor... fata de benzina... :rolleyes: acuma daca vrei sound la ea ii pui toba baritonala cum pun toti la masini diesel de 70cp... asa ca sound ul se rezolva quick :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e chiar adevarata... si eu vroiam sa zic de ea ca mi sa parut geniala autonomia... sigur nu ramai fara combustibil... :cheers:

 

In schimb eu cred ca asta e modelul fara tractiune si pe fata ca nu prea vad unde sa bage un cardan subtire pe acolo pe fata... parca ar trebui sa fie mai gros o idee pt. cardan... prin furca ? pe unde ?

 

Iar daca ii scot un sound cat de cat ok cred ca o sa cam rupa vanzarile... ca diesel ul e si foarte fiabil ca si motor... fata de benzina... :rolleyes: acuma daca vrei sound la ea ii pui toba baritonala cum pun toti la masini diesel de 70cp... asa ca sound ul se rezolva quick :)

Dar daca ai fi citit bine ai fi vazut ca scrie de tractiune fatza actionata hidraulic (gen Ohlins, yamaha a avut si la Dakar acest sistem):) vezi tu un sistem de tractiune fatza cu cardan?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca ai fi citit bine ai fi vazut ca scrie de tractiune fatza actionata hidraulic (gen Ohlins, yamaha a avut si la Dakar acest sistem):cheers: vezi tu un sistem de tractiune fatza cu cardan?

 

Dap, u are right ! my fault...

 

Pai si ce... sa faca un cardan flexibil... nu ma intereseaza... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:) asa s-au gandit inginerii sa faca , au stiut ei ceva. Oricum teoretic e posibi orice:P

Transmisie pe cardan flexibil... adica-telea cum se face la kilometraj de transmiti invarteala rotii pana la bord pe cablu, nu? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/e..._integrala.html

 

In primul rand vreau sa spun WOW!! Rezumand totul, e un F800 GS cu cardan, tractiune integrala, cuplu de tractor si autonomie de 1000km. Si cam la acelasi pret cu un 1200 GSA full options. Singurul dezavantaj care-l vad e sunetul de combina agricola. Nu sunt un fan al motorinei, departe de mine gandul asta, dar cred ca motoreta asta e fix ce ar avea nevoie cineva care ar face turul lumii. Numai sa aiba la el inca doua motociclete pentru piese, ca nu se stie :rolleyes:

 

interesanta idee, dar cred ca mai astept vreo 50 de ani. biodiselul sux, deci ramane motorina. totusi am sa raman fanul benzinei. imi place mai mult cum miroase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transmisie pe cardan flexibil... adica-telea cum se face la kilometraj de transmiti invarteala rotii pana la bord pe cablu, nu? :rolleyes:

pai nu crezi ca nu ar putea un cablu sa miste aproximativ multe KG si sa fie si fiabil? haideti totusi sa-i lasam pe ingineri sa proiecteze si sa nu mai spunem noi idei aberante:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu crezi ca nu ar putea un cablu sa miste aproximativ multe KG si sa fie si fiabil? haideti totusi sa-i lasam pe ingineri sa proiecteze si sa nu mai spunem noi idei aberante:))

Parca fac rau cu o gluma mica :cheers: Si asa motorul asta e undeva inaintea avangardei. Una la mana... e diesel. Doi la mana, are transmisie si pe fatza. Nu ca ar fi greu sa puna asa ceva BMWu cu telelever-u lor... dar totusi! Comportamentul pe drum, datorita transmisiei asteia, cred ca e mult diferit fata de cel al unei motociclete cu transmisie normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Christini vroiam sa zic si eu. Mi s-a parut fenomenal cand am vazut-o in actiune la Romaniacs. Pana mea, daca tot iti iei SUV (ca asta sunt mobrele noastre pana la urma), macar sa fie complet :cheers:

 

Mi-as cumpara-o? Probabil da. Lasand banii la o parte, singurul defect pe care i-l gasesc ar fi faptul ca nu se stie deocamdata nimic de fiabilitate. Mi-as dori sa fie un succes de piata pentru ca producatorii mari sa inteleaga ideea si sa o dezvolte. Nu m-ar incanta un boxer diesel (am auzit ca ala de la Subaru n-ar avea cuplu mai deloc), dar o Honda SyberiaTwin TDI sau un F 900 GS-D nu mi-ar displacea absolut deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diesel-uri mai sunt si Royal Enfield-urile. O parte din ele cel putin. Insa alea n-au turbina, din 500cc scot 9 si 15CP si consuma aproape la fel ca un motor normal de aceeasi capacitate. Unde mai pui ca te costa o caruta de bani si-ti ia o gramada de timp sa aduci una din India.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumu' nu e ceva fantastic,anu' trecut un prieten a reusit ceva de genu' 3,5-3,7 cu un bmw f 650 st la o viteza de croaziera intre 100-120 kmh pe autostrada spre mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gix, aici te-as contrazice. 2.1% la 90km/h e un consum al dracului de bun. Nici cu un scuter de 50 nu prea scoti asa ceva. Si nu-i neaparat de valoarea lui absoluta, cat de autonomia pe care ti-o da un rezervor de 22 de litri. Cat o masina sau poate chiar mai bine de atat. Ajungi la Budapesta sau traversezi Sahara cu un singur rezervor. Gandeste-te cum ar fi sa mergi prin Siberia sau Africa stiind ca n-ai niciun stres ca ramai in pana prostului si cea mai apropiata motorinarie e la 300km.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine tocmai cardanul ala ma pune pe ganduri. la cum arata in poza articulatia dinspre cutia de viteze ar trebui sa suporte unghiuri cam mari.

 

in cealalta ordine de idei, cei 15% transferati hidraulic spre roata fata mi se par o chestie foarte faina. intr-adevar e o diferenta mare fata de ciclistica unei motociclete obisnuite insa cred ca diferenta e in bine. pe asfalt nu stiu cat de mult se simte insa prin namoale in mod cert mi-ar place sa stiu ca trage si fata nitel si ca traiectoria e mai precisa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Christini vroiam sa zic si eu. Mi s-a parut fenomenal cand am vazut-o in actiune la Romaniacs. Pana mea, daca tot iti iei SUV (ca asta sunt mobrele noastre pana la urma), macar sa fie complet :cheers:

 

Mi-as cumpara-o? Probabil da. Lasand banii la o parte, singurul defect pe care i-l gasesc ar fi faptul ca nu se stie deocamdata nimic de fiabilitate. Mi-as dori sa fie un succes de piata pentru ca producatorii mari sa inteleaga ideea si sa o dezvolte. Nu m-ar incanta un boxer diesel (am auzit ca ala de la Subaru n-ar avea cuplu mai deloc), dar o Honda SyberiaTwin TDI sau un F 900 GS-D nu mi-ar displacea absolut deloc.

 

Off topic: Iti zic eu ca ti-ar placea un boxer diesel de la subaru dupa ce o sa il conduci.Daca nu ma inseala mermoria are 350Nm cuplu la un motor de 2000de cmc.Eu zic ca sta binisor si chiar se simt, nu sunt doar pe hartie.

 

On topic:Nu zic ca nu e inovativa ideea de a pune motor diesel pe motocicleta, dar de ce ai face asta? Sa fie mai economica sa poluezi mai putin? Da e o explicatie buna si probabil in viitor multi producatori de moto vor considera la modul serios asta ca o alternativa atunci cand normele de poluare ii va strange de oo, dar totusi daca nemtii vor sa faca si un profit pe urma acestei motocicleta poate ar trebui sa ofere si o variata cu benzina, fara turbo si alte nebuneli.Clasic ca asta stiu sa faca foarte bine si cu tractiunea aia integrala!

 

...parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai pune diesel pe motocicleta? Pentru autonomie mare si de ce nu pentru costuri mai mici de exploatare. Pentru mine autonomia e suficienta sa ma faca sa cumpar asa ceva daca si-ar dovedi fiabilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai pune diesel pe motocicleta? Pentru autonomie mare si de ce nu pentru costuri mai mici de exploatare. Pentru mine autonomia e suficienta sa ma faca sa cumpar asa ceva daca si-ar dovedi fiabilitatea.

 

Bun, acum nu sunt foarte in masura sa imi dau cu parerea, dar totusi facand o analogie cu moatoarele diesel de pe automobile, da, intr-adevar ai o autonimie mai mare, dar costurile de exploatare sunt cel putin la egale, daca nu cumva mai mari decat la un benzinar, deci pana acum sa zicem ca e egalitate :cheers: si factorul fiabilitate va inclina balanta decisiv intr-un sens sau altul, dar pana sa putem trge o concluzie in acest sens mai avem putin de asteptat.

 

nu vreau sa par gica contra, ci doar subliniez ca din punctul meu de vedere nu mi-as permite sa cumpar motocicleta asta daca as avea doar banii de achizitie stransi la ciorap, si probabil nu sunt in targetul motocicletei.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transmisie pe cardan flexibil... adica-telea cum se face la kilometraj de transmiti invarteala rotii pana la bord pe cablu, nu? :cheers:

daca te uiti la motocoase, unele au tija curba, acolo nu poate fi decat un cablu. Cablul ala daca suporta 5-6 cp te ajuta suficient in noroi.

Hidraulic presupun ca sunt 2 pompe si 2 conducte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te uiti la motocoase, unele au tija curba, acolo nu poate fi decat un cablu. Cablul ala daca suporta 5-6 cp te ajuta suficient in noroi.

Hidraulic presupun ca sunt 2 pompe si 2 conducte

Gulmeam cu afirmatia aia... :cheers: Din ce vad aici, exista 2 conducte aditionale de lichid, trase pe langa cele de la frane. Presupun ca undeva pe la transmisie e o pompa si ca undeva in butucul fatza e ceva angrenaj actionat de curgerea lichidului dintr-o parte intr-alta. Simplu si cvasi-eficient. 15% din puterea motorului inveamna vreo 7 ponei, iar un cuplu de macar 10Nm e destul cat sa te scoata din belea.

 

Singura chestie care nu imi place e ca motorul nu e protejat la cazaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...