Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Nu-i prea aproape, este destul de departe, doar ca unghiul in care am facut poza nu lasa sa se vada asta. Si de rupt nu-mi fac probleme, fiindca este dintr-un plastic tip OZN, aproape indestructibil (vorbesc si de aripa cit si de prelungirea ei). :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu-i prea aproape, este destul de departe, doar ca unghiul in care am facut poza nu lasa sa se vada asta. Si de rupt nu-mi fac probleme, fiindca este dintr-un plastic tip OZN, aproape indestructibil (vorbesc si de aripa cit si de prelungirea ei). :D

 

Domnu' Ivan...felicitari pentru ideile "nastrusnice" insa ideale pentru vremurile de criza pe care le traversam...Chiar ma gandeam la o solutie pt. jambe...cea de pe Louis fiind prea scumpa momentan...asa ca o sa fac si eu din teava de pexal niste aparatori pt jambe...

Si mai am in plan prelungirea aripei fata neaparat, de terminat crash-barul si de cautat niste proiectoare...Apropo, daca are cineva SH si nu le mai foloseste...PM me...

Multa bafta si asfalt cum vreti voi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un desen mai tehnic pentruniste crashbaruri cu distante , marimi , prinderi etc se poate! ca nu ma pot ocupa personal si vreau sa rog pe cineva sa ma serveasca1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi

la un prieten am vazut azi relantiul pe la 1100-1200,de aia ziceam

si statea linistit,nu facea figuri

mi se pare cam sus peste 1500

in carte parca zice 1400

voi ce stiti?

 

1400-1500 rpm, cam asta ar fii limita...eu il tin la 1500 ca porneste mai greu...dar totusi e indicat vara cam 1300-1400 iar iarna 1500-1600...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xxxxx tule mama lor de rulmenti de la roata spate! ahhh , deja ma simt mai bine!

vreau sa stiu si eu cum se scot rulmentii aia nenorociti! multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la o promenada pana in Veliko Tarnovo, Bulgaria.

Toate bune si frumoase, ajung cu bine la destinatie, ma opresc la un exchange de unde cumpar cativa leva, dau sa pornesc si degeaba.

Desfac bujiile,,destul de ude, le usuc cu gandul ca doar am inecat-ol; nimic, bavareza se preschimbase in ditamai catarul.

Iau un taxi cu care caut magazine auto-moto, gasim unul deshis fara a ne fi de folos.Norocul meu a fost ca unul dintre amici a schimbat bujia lui cu una de la mine si am putut pleca spre Bucuresti(amicul cu bujia are o Aprilia Pegaso, intr-o bujie)

 

 

P.S.

Bujiile au fost schimbate anul trecut in toamna si sunt DNEPR8.

De acum inainte in trusa de scule voi adauga o bujie noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile au fost schimbate anul trecut in toamna si sunt DNEPR8.

Esti sigur? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wellcome to the joyfull side of the force

 

 

Felicitari.Nu o sa-ti para rau.

 

 

The force is strong in that one :P

 

Crucile alea pe rezervor ce semifică? Băbute călcate? :crack:

 

 

Pentru babele calcate are bilute din alea de abac pe ghidon. :crack:

 

Felicitari si uelcam. N-o sa-ti para rau. Acum trebuie sa-i pui exploziv si sa te pregatesti pentru cele 72 de virgine ce ti se cuvi.... ooops. Wrong forum :)

 

Never mind... sa te bucuri de ea cum se bucura ea de drum.

 

 

 

Multam multam

 

Alea sunt petece de "artex" sau conform unui "cumparator" care a vazut-o inaintea mea sunt niste petece puse acolo sa acopere gaurile din rezervor de la un accident grav ;)

 

Graulv o sa imi aduca piesele azi OR ELSE...(Am de schimbat free wheel / rulmentii de la ghidon la el)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ați "lucrat" careva toba stock la interior? Are catalizator de ceva fel în partea aceea mai pătrată? Am văzut ceva prezentare unde îÂşi scoate tipul ceva bucăți din toba aia Âşi o sudează la loc. Am citit pe topicul de suzuki dr că Âşi-a pus Petrică tobă goală Âşi prezenta diferențele la turații. Păreri, ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intentionezi sa schimbi toba cu ceva mai barbatesc nu sta pe ganduri!

 

Eu mi-am montat un micron free flow si sunt foarte incantat de sunet,iar daca mai si scoti dopurile alea din airbox te asigur ca ai sa simti diferenta intre 2500 si 3500 de ture! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa suna a mea acuma:

avantaje:

-sunet

-se tureaza mai repede,urca rapid viteza pana la 140 la ora,dupa aia se cam moaie maiul in ea

-pot accelera de la 2000 de ture fara balbaieli,inainte adca o scapam sub 3000 era tare nasol

dezavantaje:

-sunet :lol: (la drum lung e obositoare fara vata in urechi)

-vibreaza tare urat peste 5000 de ture (desi la 90 la ora intr a 5 a nu vibreaza deloc,uiti ca e monocilindru)

 

despre consum o sa va zic saptamana viitoare,deocamdata e in calcul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect, D8EA, am cumparat azi cu 7 ron :lol:)

 

s-ar putea sa te tina fix de 7 RON. La mine au tinut 2 saptamani.

 

La sfatul cuiva am acum o D8EA si o DPR8EA. Cand D8EA renunta din cauza umezelii DPR8EA porneste mobra si o usuca si pe prima.

 

Au aceleasi specificatii la scanteie deci nu cred sa faca vreun damage.

Mesaj completat

LATER EDIT:

 

Ca la un moment dat in trecut a fost o dilema.... daca mai puneti mobra pe-o parte si scurgeti electrolitul din baterie (destul cat sa nu mai mearga cu apa distilata) mi-a ramas in sticla proaspat cumparata ca nu dau decat la litru.

 

Deci cine are nevoie... bateti un drum pana in Berceni si bagam aghiazma electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand D8EA renunta din cauza umezelii DPR8EA porneste mobra si o usuca si pe prima.

Eu am D8EIX cu electrod de iridiu. Nu am vazut diferente fata de clasice.Despre umezeala ce sa zic,la mine nu ploua in cilindru :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pofteste cineva la ceva de la louis sau hein gericke poate sa-mi spuna pentru ca-i aduc luni 7 iunie orice au astia in magazinele de aici :lol: (sunt plecat intr-un orasel din Austria cu serviciul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pofteste cineva la ceva de la louis sau hein gericke poate sa-mi spuna pentru ca-i aduc luni 7 iunie orice au astia in magazinele de aici :lol: (sunt plecat intr-un orasel din Austria cu serviciul)

In primul rand, LA MULTI ANI, Bogdane!! :lol:

 

In al doilea rand, ai un site, ceva, unde sa vedem niscai produse si preturi Hein Gericke? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva parbriz touring pe capră? Cel înalt Âşi mai drept? M-am săturat de vântul din cască. Vreau să fac ceva parbriz. Am 1,91 înălțime Âşi parbrizul stock cel negru mai lung îmi aruncă aerul în piept, bărbie Âşi tot intră sub cască.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bogdan! , as vrea si eu o baterie pentru F 650 - cred ca goala - fara lichid in ea - 10036804 cod pe louis

Mesaj completat

de unde imi iau baterie? vreau si eu YB12AL-A sau YB12AL-A2!

Mesaj completat

am luat de la bumbas.ro 155 ron cu baterie la schimb!

Mesaj completat

gata IN SFARSIT am facut si eu mobra. W-endul asta o sa fiu la mare dar dupa daca se mai iese COUNT ME IN.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma bag si eu in seama. Mandru proprietar de F650/'95. iata ce am produs zilele astea. Mi-am facut cutii si m-am gandit sa impart cu voi reteta asa ca iata.Am inceput cu un plan, pdf-ul apoi a iceput treaba. Precum se vede am avut si niste cutii de aluminiu mai mici pentru "inspiratie" dupa doua zile de ciocanit si gaurit (si degete ca io is calculatorist de profesie) am optinut doua cutii de 37 Litri bucata aproape ilegal de lucioase, dar o sa mai adaug patina timpului si ceva Km si o sa arate cinstit.Le-am prins in suruburi, 4/bucata, am uitat sa zic si sa pozez pe fatza ce este lipita de suporti am dublat-o cu o tabla de aluminiu de 4-5 mm metoda testata de un prieten ce a trantit de 3 ori un 1150 GS adventure pe cutiile intarite astfel fara urmari spectaculoase. Blocatoarele de la capace se asigura si ele cu un cuisor special sau un lacat, dupa preferinte. La materiale se mai pun 3m de cheder patru strangatoare un tub de silicon si cam 100 de nituri 3 falange si cam 200ml de sange astea nu sunt obligatorii, asa ca sa nu aud critici. Sa va fie de folos daca va intereseaza asfalt uscat! :D

Cutii_Aluminiu.pdf

post-24807-1276076261_thumb.jpg

post-24807-1276076278_thumb.jpg

post-24807-1276076302_thumb.jpg

post-24807-1276076327_thumb.jpg

post-24807-1276076455_thumb.jpg

post-24807-1276076480_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...