suzu Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o mica problema,am un f650 st 97.Cand las motorul la relantiu si porneste ventilatorul de pe radiator acesta nu se mai opreste si merge in continuu.Motorul nu ajunge niciodata pe rosu si nu depaseste 85 de grade.doar ca ventilatorul merge continuu.in mers de exemplu dupa plecare de la semafor se opreste.La voi face la fel?????poate incerca cineva sa mi spuna si mie.parca inainte nu mi facea asa. Mesaj completat si inca ceva.gasesc mereu benzina in filtru de aer care se scurge pe furtun in jos.ceva idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Ventilatorul porneÂşte când este cam la 1 cm de roÂşu. Dacă ajunge pe roÂşu va fi nasol. Nu îl lasă să meargă mult pe loc. La semafor asta e, dar dacă stai pe loc... Cât despre furtune, sunt 3 pe partea stânga. Unul de la baterie, de la filtru de aer Âşi de la rezervor. Dacă miroase a benzină, vezi supapa de la buÂşon de scos gaze să fie liberă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Ventilatorul porneÂşte când este cam la 1 cm de roÂşu. Dacă ajunge pe roÂşu va fi nasol. Nu îl lasă să meargă mult pe loc. La semafor asta e, dar dacă stai pe loc... Cât despre furtune, sunt 3 pe partea stânga. Unul de la baterie, de la filtru de aer Âşi de la rezervor. Dacă miroase a benzină, vezi supapa de la buÂşon de scos gaze să fie liberă. mie imi curge benzina de pe un furtun care vine din filtru de aer,de fapt se strange in timp acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 mie imi curge benzina de pe un furtun care vine din filtru de aer,de fapt se strange in timp acolo Cred ca este supraplinul care ar trebuii sa vina undeva in jos, nu pe la filtrul de aer, poate e bagat aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Inca nu, n-am bani de stickere cu Hello Kitty!! Hello Kitty is a slut. Hanna Montana rulz. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o mica problema,am un f650 st 97.Cand las motorul la relantiu si porneste ventilatorul de pe radiator acesta nu se mai opreste si merge in continuu.Motorul nu ajunge niciodata pe rosu si nu depaseste 85 de grade.doar ca ventilatorul merge continuu.in mers de exemplu dupa plecare de la semafor se opreste.La voi face la fel?????poate incerca cineva sa mi spuna si mie.parca inainte nu mi facea asa.Mesaj completat si inca ceva.gasesc mereu benzina in filtru de aer care se scurge pe furtun in jos.ceva idei Mie nu-mi face asa nici macar la 40 de grade la umbra. Cand a pornit ventilatorul incepe sa scada. Cand sunt in trafic si e foarte cald porneste intr-un minut... dar tot se mai opreste. Sa nu ai termostatul busit si sa inchida circuitul atunci cand e cald corect dar cand se raceste sa nu ramana blocat de pe la vreo mizerie. Cu flirtul de aer nu ma pritzep ca nu am ajuns pana acolo cu desfacutul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) Io am eliminat termostatul, ca si la Dacie, si-acum temperatura lichidului de racire nu mai trece de 85*-90*, iar ventilatorul porneste foarte rar. In rest, la mers normal (daca se poate spune ca merg normal!) temperatura sta intre 70*-80*. Pentru cei care merg mult prin oras, cred ca este cea mai buna varianta. Editat August 20, 2010 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 firar mama ei de treaba! bine ca nu am vandut motocicleta ca imi faceam stoc de carne in frigider. saptamana trecuta culminand cu ziua de ieri regulatorul de tensiune mi-a dat batai serioase de cap. ieri cu sprinjin de la prieteni am dat jos regulatorul de tensiune care era puscat pe interior(nenorocit epoxy-ul ala, chiar am crezut ca-l pot da jos si pot repara regulatorul). noroc ca bateria a ramas cu ceva juice in ea. am pus un regulator de afrikana(3 fire galbene pt faze, 2 rosii-impreunate si puse la rosu, 2 verzi-impreunate si puse la verde si unul negru care l-m lasat in aer) si imi incarca 13v(cu bateria descarcata si completat cu apa distilata) . de mers merge muuult mai frumos si mai rotund parca, trage mai ine si are vana . problema se pune in felul urmator...cat de durabil e transplantul , ce trebuie facut ca sa fie in valori normale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Io am eliminat termostatul, ca si la Dacie, si-acum temperatura lichidului de racire nu mai trece de 85*-90*, iar ventilatorul porneste foarte rar. In rest, la mers normal (daca se poate spune ca merg normal!) temperatura sta intre 70*-80*. Pentru cei care merg mult prin oras, cred ca este cea mai buna varianta. cum se face asta???dauneaza lamers in exterior sau la temperaturi scazute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Se face simplu: desfaci doua suruburi din dreapta motorului, aproape de bujii, in spatele radiatorului, unde intra un furtun, dupa ce scoti antigelul ca sa nu-ti curga in bocanci, apoi dai capacul ala jos, scoti continutul din interior (niste piese din tabla, arc...etc.) si pui capacul la loc! Completezi cu antigelul scos si mergi pina la adinci batrineti! Daca dauneaza, vezi dupa vreo 10-15 ani! Iarna pui termostatul la loc sau mergi cu conserva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o mica problema,am un f650 st 97.Cand las motorul la relantiu si porneste ventilatorul de pe radiator acesta nu se mai opreste si merge in continuu.Motorul nu ajunge niciodata pe rosu si nu depaseste 85 de grade.doar ca ventilatorul merge continuu.in mers de exemplu dupa plecare de la semafor se opreste.La voi face la fel?????poate incerca cineva sa mi spuna si mie.parca inainte nu mi facea asa.Mesaj completat si inca ceva.gasesc mereu benzina in filtru de aer care se scurge pe furtun in jos.ceva idei pompa de apa la relantiu nu functioneaza,de aceea nu se mai opreste ventilatorul,pleaca cu ea de pe loc si vezi daca se opreste. inchide benzina de la robinet de cate ori opresti si nu o sa mai curga,banuiesc ca nu iti inchide cuiul pontou,eu asa procedam,am avut aceeasi problema. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Roata de 21 pe fata. Modificari, impresii. As vrea sa stiu daca are careva si ce modificari se fac pt asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 firar mama ei de treaba! bine ca nu am vandut motocicleta ca imi faceam stoc de carne in frigider. saptamana trecuta culminand cu ziua de ieri regulatorul de tensiune mi-a dat batai serioase de cap. ieri cu sprinjin de la prieteni am dat jos regulatorul de tensiune care era puscat pe interior(nenorocit epoxy-ul ala, chiar am crezut ca-l pot da jos si pot repara regulatorul). noroc ca bateria a ramas cu ceva juice in ea. am pus un regulator de afrikana(3 fire galbene pt faze, 2 rosii-impreunate si puse la rosu, 2 verzi-impreunate si puse la verde si unul negru care l-m lasat in aer) si imi incarca 13v(cu bateria descarcata si completat cu apa distilata) . de mers merge muuult mai frumos si mai rotund parca, trage mai ine si are vana . problema se pune in felul urmator...cat de durabil e transplantul , ce trebuie facut ca sa fie in valori normale bun...am rezolvat problema cu ajutorul lui augustin87r de pe f650.ro. aici aveti schema pt adaptarea unui regulator de tensiune afrika twin la f650clasic http://img716.imageshack.us/i/adaptare.jpg/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Mi s-a stricat ceva la partea electrica. Cand sa apas pe butonul de start, a facut poc pe undeva si nu mai functioneaza electromotorul. Acum, cand apas pe butounul start, se aude doar un zgomot "clanc-clanc-clanc" de la o piesa prinsa pe capacul de la filtrul de aer, iar electromotorul nu functioneaza?. Sigurantele sunt ok. Acum porneste doar impinsa. Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 se aude doar un zgomot "clanc-clanc-clanc" de la o piesa prinsa pe capacul de la filtrul de aer, iar electromotorul nu functioneaza?. Sigurantele sunt ok. Acum porneste doar impinsa. Aveti vreo idee? piesa aia nu arata asa ...ca un fel de releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 careva interesat de roata spate (fara disc)+cauciuc pirreli(de strada)? 250 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Mi s-a stricat ceva la partea electrica. Cand sa apas pe butonul de start, a facut poc pe undeva si nu mai functioneaza electromotorul. Acum, cand apas pe butounul start, se aude doar un zgomot "clanc-clanc-clanc" de la o piesa prinsa pe capacul de la filtrul de aer, iar electromotorul nu functioneaza?. Sigurantele sunt ok. Acum porneste doar impinsa.Aveti vreo idee? Piesa defecta este un releu care protejeaza electromotorul. Pentru o perioada scurta de timp poti sa faci punte la pornire intre bornele lui, asta ca sa nu mai impingi de capra. Astfel de relee se potrivesc cam de la orice motor, doar amperajul difera. Poti inlocui cu succes acel releu cu unul de scuter second hand de la reparatii scutere sau de pe la dezmembrari, cu remarca sa fii atent sa aiba un amperaj cit mai mare ca sa te tina cit mai mult. Totusi, inainte de a schimba releul, incearca si schimba bateria sau alimenteaza de la alta baterie mai in firea ei, fiindca se poate sa fie bateria moarta si atunci releul respectiv face doar "clanc-clanc-clanc"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Piesa defecta este un releu care protejeaza electromotorul. Pentru o perioada scurta de timp poti sa faci punte la pornire intre bornele lui, asta ca sa nu mai impingi de capra. Astfel de relee se potrivesc cam de la orice motor, doar amperajul difera. Poti inlocui cu succes acel releu cu unul de scuter second hand de la reparatii scutere sau de pe la dezmembrari, cu remarca sa fii atent sa aiba un amperaj cit mai mare ca sa te tina cit mai mult. Totusi, inainte de a schimba releul, incearca si schimba bateria sau alimenteaza de la alta baterie mai in firea ei, fiindca se poate sa fie bateria moarta si atunci releul respectiv face doar "clanc-clanc-clanc"! andro cd a zis ca doar releul functioneaza. Il aude ca face clanc-clanc. Mult mai probabil demarorul e de vina. Porneste impinsa, deci nu exista pinioane intepenite intre demaror si motor. Si daca motorul merge inseamna ca incarca si bateria.Asa ca, probabil, partea electrica a demarorului s-a stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Da, drept este, nu mi-am dat silinta sa citesc atent (sa-mi fie rusine )...iar daca electromotorul alimentat separat, direct la borne, nu porneste, inseamna ca acolo-i buba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Va multumesc ptr raspunsul prompt. O sa incerc cu prima ocazie sa pun electromotorul direct la baterie. Daca acolo e buba, am impresia ca o sa am necazuri financiare destul de mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Prima oară încarcă bateria Âşi verifică aÂşa. Sunt simptome clare de chicit curent. Dacă tot n-o funcționa după umflarea baterie cu curent ... apucă-te de Âşurubărit ce au zis oamenii mai sus. Dacă ți-e lene(jenă) să pui bateria la încărcat ... măcar asigură-te că ai în ea 12,5V folosind un multimetru. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Prima oară încarcă bateria Âşi verifică aÂşa. Sunt simptome clare de chicit curent. Dacă tot n-o funcționa după umflarea baterie cu curent ... apucă-te de Âşurubărit ce au zis oamenii mai sus. Dacă ți-e lene(jenă) să pui bateria la încărcat ... măcar asigură-te că ai în ea 12,5V folosind un multimetru. Succes Ma indoiesc ca e bateria, deja facusem 1000 de km pana la acel moment si era incarcata. E primul lucru pe care l-am verificat (becul din far avea lumina puternica). Si ideea e ca a facut POC, deci iese din discutie bateria. Ma uitam pe manualul de service de la F650 si simptomele ma duc clar la electromotor . Iar un electromotor nou e 250 de lire sterline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 mai andro-cd sa stii ca nu e mare filozofie sa dai jos electromotorul sa-l faci bucati si sa-l pui la loc. fa verificarile de rigoare si daca se adevereste a fi electromotorul desfa-l...s-a putea sa fie periiile(4 la numar) . sa stii ca eu l-am desfacut pe al meu ca sa-i ung rulmentii si este foarte foarte foarte bine facut si de la toata mobra cred ca electromotorul e facut sa tina o vesnicie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Cumpar scarita pasager stanga si maneta ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Ma indoiesc ca e bateria, deja facusem 1000 de km pana la acel moment si era incarcata. E primul lucru pe care l-am verificat (becul din far avea lumina puternica). Si ideea e ca a facut POC, deci iese din discutie bateria. Ma uitam pe manualul de service de la F650 si simptomele ma duc clar la electromotor . Iar un electromotor nou e 250 de lire sterline Maestre, daca te pot ajuta cu ceva...o fac cu placere numai sa apelezi. Numa bine. Mesaj completat Imi vand bijuteria.... BMW F650 ST 1997, 38.000 km arata si merge impecabil. Consumabile bune, TOP CASE GHIVI de 52 L Parbriz Pret 1850 Euro. Mesaj completat Maestre, daca te pot ajuta cu ceva...o fac cu placere numai sa apelezi.Numa bine. Mesaj completat Imi vand bijuteria.... BMW F650 ST 1997, 38.000 km arata si merge impecabil. Consumabile bune, TOP CASE GIVI de 52 L Parbriz Pret 1850 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Cumpar scarita pasager stanga si maneta ambreiaj. Auch... Acu' cine-i vinde lu' nenea Patrick scarita de pasager stanga inseamna ca ramane cu una desperecheata cu care nu mai are ce face. Si pe aia o pot primi eu cu placere, nici nu cer bani sa o iau. Bine, hai ca dau si niste bani pe ea daca e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.