andrei belcic Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 (editat) Nam mers cu nici unul dintre modele dar : F650 e monocilindru - cuplu mai de jos (util in offroad) dar vibratii puternice TA e bicilindru - cuplu mai de sus (chiar daca e V) dar mai comod pe sosea. Amandoua au inaltime sa mica (pt enduro touring-uri). Raport putere/greutate favorabil pt F650 Amandoua au motor Rotax. Florinelu30, eu zic sa te hotarasti la nr de cilindri in primul rand. Pe urma cauti marca si implicit modelul de mobra. PS Pt 90% sosea si 10% offsosea - TA Pt 80-20 - F650 Pt 70-30 - LC4 Pt 60-40 - XR Pt 100-100 - Simson Editat Martie 12, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Kevin tradatorul . Bmw e cel mai bun la orice. Si pe circuit si pe strada si pe off. Deci ia-l si gata. Oricum o sa iubesti mai mult Bmw-ul decat o alta 'onda. P.S. A fost un pamflet si trebuie tratat ca atare. P.S.1 - am glumit mai sus ( nu zic care mai sus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Stiu ca honda-i honda dar si bmwu-i bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Bmw-ul doar este. Si atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Spre deosebire de alte marci de japoneze... nu dau nume, BMW nu au facut orgi electronice si alte instrumente, au facut numai motoare!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 am mers cu 3 bmw uri si cu vreo 5-6 TA uri. monocilindrul de pe f nu are cuplu mai de jos decat 2v ul de pe TA,sub 3000 de ture nici nu ai ce cauta si are ceva viata in el de la 3.500-4.000 pina pe la 5-6.000.in off road nici nu stii in ce treapta de viteza sa l mai tii,odata e prea subturat,odata smuceste ca naiba cand cresc turatiile,e greu de mers pe teren accidentat sau de reglat fin acceleratia la vreo urcare la TA poti accelera de la 2.000 fara mari proteste din partea motorului pina la 7.000,e mult mai elastic motorul de pe TA nu e rotax iar hartia e una,soseaua alta avantajele bmw ului ar fi doar:consum mai mic,ceva mai confortabil,mai usor de servisat,mai ieftin si parca si ceva mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Spre deosebire de alte marci de japoneze... nu dau nume, BMW nu au facut orgi electronice si alte instrumente, au facut numai motoare!. Rotax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Tot eu deranjez Am gasit ceva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-272239.html Va place? Inca o intrebare: La 140km/h pe autostrada trepideaza? , te furnica la oua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Am gasit ceva: Hm ...28000 km in 15 ani.Dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Tot eu deranjezAm gasit ceva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-272239.html Va place? Inca o intrebare: La 140km/h pe autostrada trepideaza? , te furnica la oua? Ce intrebare stupida.. Da, trepideaza indiferent de viteza, ca e monocilindru.. iti zic un secret daca tot ai intrebat.. toti ne-am luat F650 sa ne dam cu 140 km/h sa simtim vibratii la oua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Hm ...28000 km in 15 ani.Dubios. a mea arata pe bord 9700 cand am luat-o iar de atunci am mers 20000km fara probleme. cred ca e irelevant nr de km pe care il afiseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Tot eu deranjezAm gasit ceva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-272239.html Va place? Inca o intrebare: La 140km/h pe autostrada trepideaza? , te furnica la oua? Motoreta asta nu e de autostrada, cel putin din punctul meu de vedere. Te bate vantul de te ia naiba la 140 km/h, cu parbriz cu tot, si dupa jumatate de ora de mers constant la aceasta viteza simti in picioare toate vibratiile. Singurul lucru pe care l-am dorit dupa o ora de autostrada a fost sa ies sau sa incetinesc. Am oprit pana la urma intr-un refugiu si am avut impresia ca si urina imi trepida cand ma usuram. Am stat c-am vreo 20 de minute ca sa treaca vibratiile din picioare, dupa care am continuat, insa cu un alt still de mers. In jur de 90-100 constant, cu izbucniri de 140 pentru perioade scurte de timp. Noroc ca la noi in tara nu prea exista autostrazi, asa ca merg pe unde ii place mobrei mai mult: drumuri cu viraje multe si drumuri pietruite. Bafta, MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 a mea arata pe bord 9700 cand am luat-o iar de atunci am mers 20000km fara probleme. cred ca e irelevant nr de km pe care il afiseaza. adevarat,pentru ca a ta are acum aproape 30.000 dar poate aia are 60.000, si atunci devine relevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 subscriu! in alta ordine de idei flywheelu meu e clar pe duca. azi am stat 10 min sa o pornesc si in loc sa-mi invarta ansamblu mesteca acolo ca o rasnita infundata! orisicum e in plan sa-l schimb dar daca aveti vreo idee de unde sa-l comand ceva mai ieftin da-ti un buzz ps: am incercat sa-l inspectez acu 3 luni dar nu am reusit sa trec de piulita aceea f mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 subscriu!in alta ordine de idei flywheelu meu e clar pe duca. azi am stat 10 min sa o pornesc si in loc sa-mi invarta ansamblu mesteca acolo ca o rasnita infundata! orisicum e in plan sa-l schimb dar daca aveti vreo idee de unde sa-l comand ceva mai ieftin da-ti un buzz ps: am incercat sa-l inspectez acu 3 luni dar nu am reusit sa trec de piulita aceea f mare! De ce crezi ca e volantul de vina ?Poate e bendixul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 pai initial am zis ca bendixu ii de vina da mo contrazis lumea si mi-o zis bendixu e fly wheel la moto asa ca ii zic fly wheel http://dillypoint.shopmania.biz/product.ht...94&p=227204 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Stiti cumva daca una din 1996 se mai poate lasa mai jos? daca da , cum ? din fata , din spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Salutare. Si-a modificat careva seaua la motocicleta? A mea e foarte zgariata si agatata in 2 locuri. Daca aveti ceva idei plz Help! Sanatate, numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Userul Darian mi-a schimbat husa la a mea Âşi a ieÂşit perfect. Ieftin Âşi bun. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Userul Darian mi-a schimbat husa la a mea Âşi a ieÂşit perfect. Ieftin Âşi bun. Succes Idem. Omul face treaba foarte buna, si face si modificari, nu numai retapitzat.. Da un search dupa userul lui, si cauta topicul de modificari sei, ca sa vezi cum lucreaza.. Se poate lasa F-ul mai jos, atat din amortizor (inmuiat sau chiar inlocuit cu unul mai scurt - ori osul de care se prinde la alt unghi, nush ezac), cat si din furca niste centimetri (se muta jugurile ceva mai jos pe telescoape).. Per total, o persoana de 1m60 il poate calari fara mari greturi daca se fac kezdiile astea. In plus, exista sei "subtiri" (inaltime + latime), de pe urma folosirii carora se mai castiga x cm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Darian mi-a modificat si mie saua la F650. A inlocuit fata, care se intarise si a mai adaugat burete. Saua a iesit ca noua, dar cu un aspect mult mai placut si mult mai comoda la drum lung, decat cea originala. Pozele sant facute dupa renovarea completa (vopsitorie, protectii motor,sa,parbriz), iar saua avea o protectie provizorie din folie. Dupa un sezon de folosire arata la fel de bine. Editat Martie 16, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Am vrut sa umblu la jug si cu ocazia asta sa pun si burdufuri pentru furca dar din pacate am gasit un surub stricat (rotunjit) si nu il pot scoate. E vorba despre surubuirile astea: Poza e de pe f650.com. Nu stiu din ce material sunt facute. Banuiesc ca daca sunt din fier se pot scoate sudand o parghie de metal. Va rog sa imi dati ceva indicii care ati avut de-a face cu probleme asemanatoare. Editat Martie 16, 2010 de andro_cd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 @ andro_cd nu am avut astfel de probleme dar eu zic sa-i tai un canal de surubelnita mare cam pe unde sunt punctele de vopsea alba din poza ta.Dupa ce te asiguri ca intra bine surubelnita ii dai la greu cu WD 40 pe surub ca sa intre pe filet si apoi incerci sa-l desfaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 @ andro_cd nu am avut astfel de probleme dar eu zic sa-i tai un canal de surubelnita mare cam pe unde sunt punctele de vopsea alba din poza ta.Dupa ce te asiguri ca intra bine surubelnita ii dai la greu cu WD 40 pe surub ca sa intre pe filet si apoi incerci sa-l desfaci. si as mai adauga, daca ai posibilitatea, da-i 2 pcte de sudura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Va multumesc pentru ideea cu Darian. Am vazut cateva capodoperi ale lui asa ca o sa apelez cu incredere. Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.