Just_John Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 ai o problema cu apetitul... al meu la 100-110 lua 4,5% iar in oras nu trecea de 6.5 si cine ma stie stie ca nu merg prea regulamentar... In afara imi ia maxim 4,5% la 100-110, sare cam la 5 la 120 constant, insa in oras fac constant (dupa indicator) 200 - 210 km cu un plin (pana la rezerva, adica ~7.5%.. e adevarat ca circul numai intre 8 si 9 dimineata, si 6 si 7 seara, deci la cele mai crunte ore.. Dar tot mi se pare mult. Acum doua veri, in absolut aceleasi conditii (traficul era simtitor mai lejer decat acum), imi lua 5.5, maxim 6%.. Schimbat supape, pipe, bujii, reglat carburator, schimbat pana si axe cu came si suporti, schimbat distributie, s'mor daca stiu de ce haleste atat in oras.. M-am cam impacat cu gandul, mai ales ca merg relativ agresiv (dar foarte foarte atent in 99% din timp - hei, nu's perfect! ).. Ceva idei in legatura cu posibila problema a consumului meu destul de ridicat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 In afara imi ia maxim 4,5% la 100-110, sare cam la 5 la 120 constant, insa in oras fac constant (dupa indicator) 200 - 210 km cu un plin (pana la rezerva, adica ~7.5%.. e adevarat ca circul numai intre 8 si 9 dimineata, si 6 si 7 seara, deci la cele mai crunte ore.. Dar tot mi se pare mult. Acum doua veri, in absolut aceleasi conditii (traficul era simtitor mai lejer decat acum), imi lua 5.5, maxim 6%.. Schimbat supape, pipe, bujii, reglat carburator, schimbat pana si axe cu came si suporti, schimbat distributie, s'mor daca stiu de ce haleste atat in oras.. M-am cam impacat cu gandul, mai ales ca merg relativ agresiv (dar foarte foarte atent in 99% din timp - hei, nu's perfect! ).. Ceva idei in legatura cu posibila problema a consumului meu destul de ridicat? ia carburile mele si mergi numai dupa 9.30 dimineata si dupa 7 seara te-ai scos 5.5 in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 In afara imi ia maxim 4,5% la 100-110, sare cam la 5 la 120 constant, insa in oras fac constant (dupa indicator) 200 - 210 km cu un plin (pana la rezerva, adica ~7.5%.. e adevarat ca circul numai intre 8 si 9 dimineata, si 6 si 7 seara, deci la cele mai crunte ore.. Dar tot mi se pare mult. Acum doua veri, in absolut aceleasi conditii (traficul era simtitor mai lejer decat acum), imi lua 5.5, maxim 6%.. Schimbat supape, pipe, bujii, reglat carburator, schimbat pana si axe cu came si suporti, schimbat distributie, s'mor daca stiu de ce haleste atat in oras.. M-am cam impacat cu gandul, mai ales ca merg relativ agresiv (dar foarte foarte atent in 99% din timp - hei, nu's perfect! ).. Ceva idei in legatura cu posibila problema a consumului meu destul de ridicat? de la 5.5-6 la 7.5 e totusi un salt..esti sigur ca jocul la supape a fost facut corect? reglajul carburatorului? a mea ia ~6.5..mult, putin, normal..nu stiu...am auzit baieti care spun ca a lor de 5 si un pic nu sare.. poate nu stiu eu sa merg.. revenind la consum, eu as mai vrea sa-i schimb jicloarele si sa fac jocul la supape. voi da un semn daca voi semnala diferente mai multe despre consum, aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 A inceput sa imi porneasca foarte foarte greu daca o las peste noapte sau mai multe zile nepornita (ca si cum ai vrea sa pornesti un motor fara benzina, iar dupa o buna bucata de timp in care nu porneste, apas butonul de start si o ia imediat). Inchid gazul peste noapte, shocul functioneaza, bujii si fise schimbate foarte recent, bateria are vreo 4 ani dar inca invarte motorul. Dupa ce o pornesc merge absolut perfect si porneste imediat dupa ce o opresc. Am analizat in detaliu f650.com, dar nimic asemanator cu simptomele astea. Apa nu cred ca are in benzina si nici gunoaie ca s-ar fi inecat dupa ce porneste. Eu suspectez ca se goleste carburatorul (cu toate ca nu vad scurgeri si nici nu miroase a benzina). Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 E.Z. - scarita spate dreapta o mai ai? alexei - nu sunt fan de astfel de lucrari dar cateodata functioneaza chiar mai bine. O prietena cu un wakasachi a dat o carca de banuti pe un cablu de km oem si la service aveau si un cablu de scuter de 10 lei. Erau perfect identice si daca te uitai cum sunt lucrate nu se vedea diferenta de 80 de lei nicaieri. Si Buzoianu mergea cu un cablu de scuter de cand avea mobra si nu era nici o diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Cine ma poate indruma d unde pot sa cumpar un stop frana (lampa cu totul sau doar sticla) pt un BMW F650, an 1996, ? Al meu l-am pierdut Apeleaza cu incredere la Romimoto...eu am luat mai multe de la ei si sunt multumit. http://www.romimoto-piese.ro/ Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Salutare. Am o problema cu al meu f650 din 96. De cateva saptamani în timpul mersului smânceÂşte sau chiar se opreÂşte după care porneÂşte ca Âşi cum nu are nimic. Acum o zi a smâncit mai des, la un moment dat s-a oprit după care pornea Âşi în 5 sec. se oprea. Asta a făcut de cel puțin 20 ori. Pornea relativ repede, lăsat la relanti mergea 5 10 secunde Âşi se oprea iar dacă încercam să accelerez se oprea imediat. După o oră de necaz a pornit Âşi am ajuns la garaj. Am verificat benzina e OK, am verificat carburatoarele sunt OK, am verificat filtrele fără mizerie. HELP. Mulțumesc. Am descoperit ceva probleme la dinam adică firele din cupru dezizolate în scurt etc. Poate fi de acolo? Apropo... cumpăr dinam(alternator) f 650 din 96. Ionut 0744 557522. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctin_alex_06 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 multum pt info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Salutare. Am o problema cu al meu f650 din 96. De cateva saptamani în timpul mersului smânceÂşte sau chiar se opreÂşte după care porneÂşte ca Âşi cum nu are nimic. Acum o zi a smâncit mai des, la un moment dat s-a oprit după care pornea Âşi în 5 sec. se oprea. Asta a făcut de cel puțin 20 ori. Pornea relativ repede, lăsat la relanti mergea 5 10 secunde Âşi se oprea iar dacă încercam să accelerez se oprea imediat. După o oră de necaz a pornit Âşi am ajuns la garaj. Am verificat benzina e OK, am verificat carburatoarele sunt OK, am verificat filtrele fără mizerie. HELP. Mulțumesc. Am descoperit ceva probleme la dinam adică firele din cupru dezizolate în scurt etc. Poate fi de acolo? Apropo... cumpăr dinam(alternator) f 650 din 96. Ionut 0744 557522. PorneÂşte-o pe întuneric Âşi verifică dacă nu ai scânteie aiurea pe la bujii. Asemenea simptome aveam când erau pipele praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 PorneÂşte-o pe întuneric Âşi verifică dacă nu ai scânteie aiurea pe la bujii. Asemenea simptome aveam când erau pipele praf. OK. Dupa ce găsesc un alternator Âşi o pornesc încerc Âşi asta. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 dupa o saptamana in care am stresat oameni sa-mi caute piese pe ebay sau la dezmembrari , suparat necajit m-am decis sa nu mai pun asa mult suflet intr-un fier efectiv. si asa buboasa cum a ramas(saptamana viitoare le rezolv) i-am dat ceva cox pe off si surpriza ...... a fost docila si fara nazuri ca pana acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 She just needed a deep k(d)icking!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salut, stie cineva daca etrierul frana fata de la BMW F 650 ST se potriveste si pe GS?! Intreb caci mobra mea(f 650 GS) tocmai a fost talharita de un hot si mi-a "luat" etrierul frana fata cu furtun cu tot! Multzam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Cand gasesti o oferta concreta si stii anul, intri pe realoem.com si vezi codul la amandoi etrierii. Si la al tau si la ala care vrei sa il cumperi. Daca e acelasi cod, se potrivesc, daca nu, nu. Valabil pentru orice alt reper ca sa vezi daca e interschimbabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salutare. Vreau si eu un stator de bmw f 650 fab. 96. Poate ma ajuta cineva. Ionut 0744 557522. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 vezi la userul E.Z. rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 E ceva ciudat la toba aia.E cumva rasucita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 nope! asa e ea, cu prinderile originale. poate in poza e mai altfel. vezi la profilul meu una mai ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Poate ma poate ajuta cineva - BMW F650 an 1998 - a innebunit ceasul (cel ce arata ora) se invarte de zici ca e cronometru - ce pot sa ii fac sau de unde pot cumpara unul sh original ? Posibil sunt interesat si de 2-a semnale fata. Multumesc (de preferat PM) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 (editat) Poate ma poate ajuta cineva - BMW F650 an 1998 - a innebunit ceasul (cel ce arata ora) se invarte de zici ca e cronometru - ce pot sa ii fac sau de unde pot cumpara unul sh original ?Posibil sunt interesat si de 2-a semnale fata. Multumesc (de preferat PM) Ai spalat-o de curand? Sau a stat in ploaie? In general asa face cand se uda contactul ala de sub bord de unde reglezi ora. In general e suficient sa se usuce, si isi revine. Daca tre sa il schimbi, mai bine pui un voltmetru sau o sonda de temperatura, asa ca o nota personala de la unul care asteapta sa i se strice ceasul ca sa poate face asa ceva. A, semnale fata daca e din 98 sunt identice cu asa zisele semnale de Nepra care se gasesc prin bazare sau magazinele de scutere. O lampa originala cost la BMW Iasi 80 de lei, in Bazar e 20 de lei perechea. Maine ma duc si eu sa imi iau un set, ca am rupt ieri a n-spea oara unul dintre ele. Bafta, MM Editat Iulie 5, 2010 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 mmm....bavarezu meu ma supara si piesele nu mai ajung ca sa ma pot plimba fara teama cu el! nu vreu sa-mi plang de mila da crashu ce l-am avut tare multi nervi m-a costat! ca tot am adus aminte de crash am zis ca fisurile astea sunt din cauza fortelor aparute cand s-a blocat roata(4 din cele 6 aripioare prezinta o asemenea fisura) etc etc. am luat o roata second in ideea in care ma scap de fisurile alea insa am observat ca la "noua" roata exista o fisura identica la doar una din aripioare. cred ca este de la uzura in timp si va rog ca atunci cand mai umblati la roata spate sa aruncati un ochi sa-mi confirmati teoria! altfel va dorec drum intins si fara necazuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Bai uratilor care scrieti rar... Care sunteti din Bucuresti si sunteti dispusi sa imprumutati o scarita de pasager dreapta pentru un uichend? Respectiv asta care urmeaza. Am incercat sa cumpar dar nu gasesc. Nici nu i-am dus lipsa prea tare dar in uichendul asta voiam sa ma arunc la o aroganta in doi... Promit sa o returnez in starea in care am imprumutat-o Luni 19 Iulie sau chiar si Duminica dar mai pe seara asa si imprumutatorului sa-i dau o bericioaica pentru gestul sau. Drumuri frumoase va doresc ceea ce-mi doresc si mie. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 uichendul asta voiam sa ma arunc la o aroganta in doi... Nu vrei tu sa faci aroganta aia pe la Cheia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 @melciu- la userul mzrider ai incercat! e din bucale si dezmembreaza un funduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Nu vrei tu sa faci aroganta aia pe la Cheia Neahhh... ma gandeam sa ma improspatez bronzul prin Dobrogea cu popas la Fetesti la mitingul aviatic. Dar e cam complicat momentan. @melciu- la userul mzrider ai incercat! e din bucale si dezmembreaza un funduro Am incercat deja cu MZ rider dar deja nu mai avea piesa. Am mai incercat la vreo doua mobre in descompunere si la fel scarita nu mai estem. Sunteti niste satanisti si mergeti tare si rupeti scaritele. Mno, ii trimit fetei poze de pe drum. ) Editat Iulie 15, 2010 de melciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.