psy Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Salut. Postez pentru un prieten care are o problema cu motorul - ii curge continuu benzina din furtunul de prea plin. L-a desfacut de cateva ori dar nu isi da seama care ar putea fi problema si nici nu are experienta necesara. Iar benzina nu o poate opri deoarece si robinetul acela prin care vine benzina din rezervor este defect. Motorul - BMW F650 din '95 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) ii curge continuu benzina din furtunul de prea plin. nu mai inchide cuiul (cuiele) pontou.Cumpara altele ,demonteaza carbelitoarele si le schimba.Cumpara si un robinet cu ocazia asta. Bine...asta in cazul in care plutitoarele sunt OK... Editat Mai 13, 2010 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Salut. Postez pentru un prieten care are o problema cu motorul - ii curge continuu benzina din furtunul de prea plin. L-a desfacut de cateva ori dar nu isi da seama care ar putea fi problema si nici nu are experienta necesara. Iar benzina nu o poate opri deoarece si robinetul acela prin care vine benzina din rezervor este defect. Motorul - BMW F650 din '95 Multumesc. S-ar putea sa fie uzata doar garnitura scaunului cuiului poantou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) SALUTARI DOMNILOR POSESORI DE BMW ENDURO AM FOST POSESOR DE BMW K75S, DE CARE AM FOST FOARTE MULTUMIT,,,,DAR L-AM DAT...AU URMAT.... VARADERO DE 1000,APOI UN TRANSALP....DAR NICI BALENA (vara) SI NICI VACUTA (TA) NU M-AU INCANTAT PREA MULT.... ACUM AM GASIT IN ITALIA O NOUA JUCARICA CARE MA ATRAS PRIN FORMELE EI FRUMOASE...ESTE VORBA DE .... UN BMW CS SCARVER AN DE FABRICATIE 2000 CU VREO 18000 KM REALI IN BORD LA UN PRET DE SUB 2000 EURO... AM CAUTAT CEVA DATE DESPRE ACEST MODEL DAR AU FOST IRELEVANTE.... ASA CA VA ROG SA BINEVOITI SA-MI OFERITI DATE...SFATURI....TOT CE STITI DESPRE ACEST MODEL....DIN EXPERIENTA PROPRIE SAU DIN CUNOSTIINTELE DVS ACUMULATE DE-A LUNGUL ANILOR ....SI DACA CONSIDERATI CA UN ACEST MODEL SCARVER MERITA ACEI 2000E AM ATASAT FOTO DE PE NET CU ACEST MODEL VA MULTUMESC CU RESPECT ,STIMA ....THEO ASFALT USCAT SI O PASARICA UMEDA... Editat Mai 13, 2010 de PUTZUBIKER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnynebunul Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 salut.daca si-a schimbat careva semnalizatoarele spate cu ceva mai cinash m-ar interesa cel vechi de pe partea stanga.ii modelul din 94 murgul meu.mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 SALUTARI DOMNILOR POSESORI DE BMW ENDURO AM FOST POSESOR DE BMW K75S, DE CARE AM FOST FOARTE MULTUMIT,,,,DAR L-AM DAT...AU URMAT.... VARADERO DE 1000,APOI UN TRANSALP....DAR NICI BALENA (vara) SI NICI VACUTA (TA) NU M-AU INCANTAT PREA MULT.... ACUM AM GASIT IN ITALIA O NOUA JUCARICA CARE MA ATRAS PRIN FORMELE EI FRUMOASE...ESTE VORBA DE .... UN BMW CS SCARVER AN DE FABRICATIE 2000 CU VREO 18000 KM REALI IN BORD LA UN PRET DE SUB 2000 EURO... AM CAUTAT CEVA DATE DESPRE ACEST MODEL DAR AU FOST IRELEVANTE.... ASA CA VA ROG SA BINEVOITI SA-MI OFERITI DATE...SFATURI....TOT CE STITI DESPRE ACEST MODEL....DIN EXPERIENTA PROPRIE SAU DIN CUNOSTIINTELE DVS ACUMULATE DE-A LUNGUL ANILOR ....SI DACA CONSIDERATI CA UN ACEST MODEL SCARVER MERITA ACEI 2000E AM ATASAT FOTO DE PE NET CU ACEST MODEL VA MULTUMESC CU RESPECT ,STIMA ....THEO ASFALT USCAT SI O PASARICA UMEDA... Uzerul Yzulyka are unul. Intreaba-l si te ajuta. Si spune-i ca imi datoreaza 30 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grave Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Sunt userul yzulyka, si postez de pe un alt cont Bmw F650 CS Am 40.000 km facuti cu el, fabricat in 2003, fara ABS, cumarat din Belgia la 5000 km in urma cu 3 ani. Puncte forte: -garda sol mare, frane Brembo, eficace , injectie, consum max. 4L/100 km (150-180 km/h), manere incalzite, usor ca si greutate, foarte manevrabul, transmisie curea (nu ai grija intretinerii, plus de asta, se inlocuieste teoretic la 90.000 km, cu reglajele de intindere de rigoare), pozitie comoda la condus(nu imi plac motoarele pe care stau aplecat), 50 cp, cuplu suficient (cred ca vreo 60 Nm). -uleiul pe care il folosesc e Castrol BMW Motorad 20w50, la cca 50 euro 4L, iar al meu cel putin nu papa gram de ulei -oala sau locul de bagaj e super util, o intrebuintez de fff multe ori (pana si cartofi de la tara mi-am adus in ea ) Puncte slabe -pt unii, faptul ca e mono si vibreaza e un pct slab..pt mine e intermediar, adica nici nu ma plang dar nici nu sunt cel mai incantat. Aici ma refer la vibratii -farul e de toata jelea...nu vezi mai nimic cu el. Eu si noaptea circul cu faza lunga si nu ma blitzeaza nime' -protectie la vant slaba, din cauza ca e naked. La 100 euro exista parbriz touring. Mie nu i mi place..il las asa cum e. -suspensiile de supermotard, adica foarte tari si nereglabile. Pe asfalt e super, dar pe macadam (am facut cu el Transalpina) iti rupe mainile. -mansoanele originale care de la 20.000 km incep sa aiba uzura vizibila. -nu gasesc filtru de aer sport pt modelul meu. Probleme de-a lungul timpului. -rulmentii rata fata, ca m-au costat 60 de lei de la SKF. -janta fata indoita de la o groapa , dar care se dezdoaie foarte usor la masina de roluit, fiind din aliaj si nu cu spite -un bec din bord ars Consumabile: -inlocuiesc la fiecare 3000-3500 km ulei +filtru ,(250 ron total, din care 200 4L ulei,50 lei filtru; ulei imi ramane 1.5 l pt urmatorul schimb) iar la fiecare 10.000 km filtru aer, bujie(80 roni total), iar la fiecare 20k km filtru benzina (370 roni -e modelul cu regularizator) Daca mai ai alte nelamuriri: 0744 973 166 sau PM pe userul yzulyka Aici poze cu ea putin modificata, adica trasa in folie imitatie carbon, toba sport Sebring, tocase Givi. Va salut! Mesaj completat Daca vrei enduro..poti face, numai ca nu prea te ajuta cauciucurile. Pt asta mi-am luat XT-ul Mesaj completat Cureau transmisie la Bmw costa 1000 roni la AB,dar aceasi curea luata de la un distribuitor de curele costa 460 RONI. Pretul de 2000 euro l-as ma da inca o data , daca ar fi sa imi cumpar azi un motor. Pe al meu am dat 3500 eurocu tot cu transport Belgia-Cluj si RAR-ul facut. Am avut momente cand as fi vrut sa-l schimb, crezand ca 1150 GS ar fi compromisul perfect de touring-eduro, dar am scapat de cele pasarele dupa ce am testat 1100 GS-ul. Ce as verifica la un CS inainte sa il cumpar: -cutia de viteze sa nu cloncane excesiv, sa nu agate la treapta doi de viteza (treapta intai oricum suna cand o antrenezi), sa nu aiba prea mult ulei in airbox (in partea drepta fata e un stut, sub carena, de unde se goleste, ala daca ai posibilitatea da-l jos si verifica cat ulei e in airbox (oala de bagaj mai exact), sa fie cureaua neciupita, sa nu prezinte urme de crapaturi, da-i jos saua si vezi sa fie toate cablurile intacte, fara legaturi cu banda izolanta (denota interventii necrestinesti la sistemul de alimentare cu benzina, de exemplu), lupa de pe faza scurta sa nu aiba joc in far, ghidonul sa fie original si bineinteles nivelul de ulei (multi nu stiu cum se schimba corect si au prostul obicei de a pune prea mult)...si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 ... de cand a inceput relatia mea cu El CROCO am observat ca ii place samba. pana azi am tinut ritmul cu el si l-am temperat cand se intampla ...dara azi ca niciodata pe scurt ...dupa ce ca mai aveam 5min si ajungeam acasa la parinti mi se blocheaza roata spate cam la 100kmh(dupa ce intram pe banda mea dupa o depasire regulamentara) si hat in stg, hat in dr si tot asa cu speranta ca pana in ultimul moment am sa reusesc sa o opresc in picioare...doar ca moare si speranta din pacate! ....sapoi la ultimul hat in dr cu fundul, am culcat-o pe stg...mai mult din instinct...pot spune ca a fost f soft contactul cu asfaltul(ingerul pazitor) eu...julit cizma pe interior catre vf si incheietura degetului mare si julit genunchiul pe interior. nu-mi explic cum si ce am facut. sotia nimik....motocicleta mai nimik ochiometric(carene a shit) doar scarita stg a arat in asfalt si...nu e stramba sau altceva...vreo 2 zgarieturi pe toba, topcaseul rupt si....surpriza surpriza...pinionul de atac cu siguranta lipsa si lantul torsionat si ingramadit intre bascula si foaie. bascula a suferit muuuult de tot, atat de mult incat sunt decis sa o schimb cu alta in stare buna asadar...cei care au vreo bascula in stare buna da-ti un pm. fara ofensa ofer 100euro in cap, pen ca daca e mai mult prefer sa iau un harb de dincolo si am si piese(varianta asta necesita rabdare mai multa) altfel asfalt uscat si drum bun! ps: inainte de drum am facut verificarile ..chiar am desfacut capacul si m-am uitat si la pinionul de atac si siguranta ca a trebuit sa strang vreo 2 suruburi, am verificat lantul , l-am uns....sters frane... futui..asa fain o fost pana in momentul cu pricina. nu-mi pot explica ce a fost sau ce s-a intamplat. kitul de lant avea 600km in care am alergato si cu 140kmh, facut reglajul de 2 ori, uns, siguranta noua ca cea veche era uzata...in plm de treaba. multam lu Dumnezeu ca suntem teferi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Am scapat motoreta pe partea stanga, mai mult de pe loc (coboram o rapa care vira stanga, am franat cu spatele mai mult decat trebuia, m-a furat si am cazut cu manerul stang intr-o stanca). Nu mi s-a rupt nimic, nici maneta nici plasticul de protectie ptr maine, DAR chestia e ca acum ghidonul atinge rezervorul cu manerul stang. Mai grav e ca in mers am sesizat ca la drum drept, ghidonul (cu tot cu jugul superior in care intra tuburile de la furca + ghidonul) stau putin sucite spre stanga. Daca incerc sa le intrept in mers, trage dreapta. M-am tot uitat eu pe acolo sa vad cum as putea indrepta, dar ma tem ca s-a strambat furca. Nu ma pricep eu foarte bine, dar tare as vrea sa ma insel. Ma gandesc totusi ca nu se stramba furca asa usor. Ati avut asemenea probleme? Aveti vreun sfat? E vreo metoda sa-l fac la loc? Editat Mai 14, 2010 de andro_cd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Am scapat motoreta pe partea stanga, mai mult de pe loc (coboram o rapa care vira stanga, am franat cu spatele mai mult decat trebuia, m-a furat si am cazut cu manerul stang intr-o stanca). Nu mi s-a rupt nimic, nici maneta nici plasticul de protectie ptr maine, DAR chestia e ca acum ghidonul atinge rezervorul cu manerul stang. Mai grav e ca in mers am sesizat ca la drum drept, ghidonul (cu tot cu jugul superior in care intra tuburile de la furca + ghidonul) stau putin sucite spre stanga. Daca incerc sa le intrept in mers, trage dreapta.M-am tot uitat eu pe acolo sa vad cum as putea indrepta, dar ma tem ca s-a strambat furca. Nu ma pricep eu foarte bine, dar tare as vrea sa ma insel. Ma gandesc totusi ca nu se stramba furca asa usor. Ati avut asemenea probleme? Aveti vreun sfat? E vreo metoda sa-l fac la loc? mai... eu stiu ca sunt gandite piesele de asa natura incat sa absoarba socurile si sa se deformeze ce e proiectat sa se deformeze. eu zic sa dai ghidonul jos complet. si te uiti la jugul superior si la cel inferior si la furci cum se aliniaza....le slabesti si le realiniezi...si daca e de rau si daca e de bien sapoi vezi. ghidonul...altu nou ori il indrepti sau te dai dupa el maine dis de morning arunc si eu un ochi sa vad a meu cum se prezinta, ca mi-ai dat de gandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Am scapat motoreta pe partea stanga, mai mult de pe loc (coboram o rapa care vira stanga, am franat cu spatele mai mult decat trebuia, m-a furat si am cazut cu manerul stang intr-o stanca). Nu mi s-a rupt nimic, nici maneta nici plasticul de protectie ptr maine, DAR chestia e ca acum ghidonul atinge rezervorul cu manerul stang. Mai grav e ca in mers am sesizat ca la drum drept, ghidonul (cu tot cu jugul superior in care intra tuburile de la furca + ghidonul) stau putin sucite spre stanga. Daca incerc sa le intrept in mers, trage dreapta.M-am tot uitat eu pe acolo sa vad cum as putea indrepta, dar ma tem ca s-a strambat furca. Nu ma pricep eu foarte bine, dar tare as vrea sa ma insel. Ma gandesc totusi ca nu se stramba furca asa usor. Ati avut asemenea probleme? Aveti vreun sfat? E vreo metoda sa-l fac la loc? Suciala e doar din prinderi. Slabeste prinderile rotii fata si prinderile jugului. Nu amandoua. Ori cele de sus ori cele de jos. Apesi pe ghidon de cateva ori cu frana fata actionata. Eventual smuceli de ghidon in directia dorita. Smuceli in limitatoarele bracarii. Eventual chiar cateva suturi in lateralul rotii fata in directia dorita. Strangi totul si gata. Eventual slabesti si reasezi ghidonul. In hard enduro se intampla adesea. Mesaj completat ... de cand a inceput relatia mea cu El CROCO am observat ca ii place samba. pana azi am tinut ritmul cu el si l-am temperat cand se intampla ...dara azi ca niciodatape scurt ...dupa ce ca mai aveam 5min si ajungeam acasa la parinti mi se blocheaza roata spate cam la 100kmh(dupa ce intram pe banda mea dupa o depasire regulamentara) si hat in stg, hat in dr si tot asa cu speranta ca pana in ultimul moment am sa reusesc sa o opresc in picioare...doar ca moare si speranta din pacate! ....sapoi la ultimul hat in dr cu fundul, am culcat-o pe stg...mai mult din instinct...pot spune ca a fost f soft contactul cu asfaltul(ingerul pazitor) eu...julit cizma pe interior catre vf si incheietura degetului mare si julit genunchiul pe interior. nu-mi explic cum si ce am facut. sotia nimik....motocicleta mai nimik ochiometric(carene a shit) doar scarita stg a arat in asfalt si...nu e stramba sau altceva...vreo 2 zgarieturi pe toba, topcaseul rupt si....surpriza surpriza...pinionul de atac cu siguranta lipsa si lantul torsionat si ingramadit intre bascula si foaie. bascula a suferit muuuult de tot, atat de mult incat sunt decis sa o schimb cu alta in stare buna asadar...cei care au vreo bascula in stare buna da-ti un pm. fara ofensa ofer 100euro in cap, pen ca daca e mai mult prefer sa iau un harb de dincolo si am si piese(varianta asta necesita rabdare mai multa) altfel asfalt uscat si drum bun! ps: inainte de drum am facut verificarile ..chiar am desfacut capacul si m-am uitat si la pinionul de atac si siguranta ca a trebuit sa strang vreo 2 suruburi, am verificat lantul , l-am uns....sters frane... futui..asa fain o fost pana in momentul cu pricina. nu-mi pot explica ce a fost sau ce s-a intamplat. kitul de lant avea 600km in care am alergato si cu 140kmh, facut reglajul de 2 ori, uns, siguranta noua ca cea veche era uzata...in plm de treaba. multam lu Dumnezeu ca suntem teferi! Poate a fost lantul prea larg reglat. Pe frana de motor, dupa depasire, s-a adunat in parte superioara a pinionului de atac. Lant necuratat si uns cu un produs foarte vascos. Asa e? Spray-urile de lant pt strada sunt f vascoase. Mai bune sunt cele pt enduro. Chit ca mai arunca lantul ulei si murdareste motoreta. Editat Mai 14, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Am patit-o si io acum un an si exact cum zice colegu', cu muiere si incarcatura maxima, dupa o depasire si pe viraj dreapta, la circa 80-100 km/h, mi-a sarit siguranta cu pinionul si era sa umplu asfaltu' de pene! Am reusit s-o mentin pe linia de "plutire" si nu m-am varsat, iar faza asta s-a repetat dupa vreo citeva zile si atunci am pierdut definitiv siguranta...fiind nevoit sa improvizez ca sa ajung acasa, lucru povestit cu amanunte atunci. Am facut rost de siguranta noua si fiindca mi s-a rupt si o ureche de prindere dintre cele trei de la capacul din dreapta, am hotarit sa merg fara capac. Peste siguranta cea noua am pus silicon rosu si in timpul mersului de foarte multe ori mi-am facut obiceiul ca sa arunc o privire scurta spre pinion si siguranta. Culmea este ca de atunci nici macar nu s-a miscat sau sa se vada vreo schimbare minuscula! Asadar, siguranta aceea trebuie schimbata periodic fiindca se uzeaza la interior, pinionul avind mereu tendinta de a iesi spre exterior...fapt ce o face sa se uzeze in zona ascunsa privirii, aceea din canalul ei (in degajarea care o mentine inchisa). Mentionez ca si atunci si dupa, aveam lantul bine pozitionat, uns, kit-ul aproape nou...deci asta nu prea tine de uzuri ale kit-ului ci doar de uzura sigurantei respective. Mare atentie la cei care au model cu an de fabricatie pina in 1997, an cind s-a trecut la piulita cu saiba de siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 salutare am vaz ca sunt multi posesori priceputi de f aici pe forum am si io o intrebare referitor la cutia de viteze cand ii cald motoru peste 4000 de ture sare din a 2 a cand ii rece nu sare o am asa de 2 ani si asa umblu cu ea.se poate repara sau tre desfacut motoru bucati.am citit undeva ca i defectiune de fabrica si ca au fost recemate pt a remedia defectiunea.multumesc si asfalt uscat sa aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 kit de lant nou marca did xring, uns cu spray de lant de la louis(weisses ketten spary) acu 1luna, inaintea plecarii verificat toleranta lantului(era pe la 1-2cm) si uns cu wd40 chiar verificat si pinionul de atac cu siguranta noua(cand am pus kitul de lant)...observat ca siliconul ce l-am pus pt siguranta s-a dus dar cu gandul ca pun cand ajung la parinti. mers totul struna , super ferict pana cand se futu. da bascula e nenorocita tare. am sa pun poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Ati avut asemenea probleme? Aveti vreun sfat? E vreo metoda sa-l fac la loc? Pune-l pe central, cu roata fata dreaptä, si uita-te din profil la cum se aliniaza bratele furcii. Daca nu sunt in aceeasi linie, poate ai noroc si o rezolvi cum a sugerat Andrei. Suciala e doar din prinderi. Slabeste prinderile rotii fata si prinderile jugului. Nu amandoua. Ori cele de sus ori cele de jos. Apesi pe ghidon de cateva ori cu frana fata actionata. Eventual smuceli de ghidon in directia dorita. Smuceli in limitatoarele bracarii. Eventual chiar cateva suturi in lateralul rotii fata in directia dorita. Strangi totul si gata. Eventual slabesti si reasezi ghidonul. In hard enduro se intampla adesea. Daca sunt in aceeasi linie, ghidonul ori e usor stramb din prinderi (desfaci cele patru suruburi, si-l repozitionezi), ori e usor stramb. Verifica-l si de fisuri, ca poate la urmatoarea cazatura te trezesti ca ramai cu o bucata in mana.. salutare am vaz ca sunt multi posesori priceputi de f aici pe forum am si io o intrebare referitor la cutia de viteze cand ii cald motoru peste 4000 de ture sare din a 2 a cand ii rece nu sare o am asa de 2 ani si asa umblu cu ea.se poate repara sau tre desfacut motoru bucati.am citit undeva ca i defectiune de fabrica si ca au fost recemate pt a remedia defectiunea.multumesc si asfalt uscat sa aveti O fi furca aia de treapta uzata, cand e inca rece uleiul e putin mai vascos, poate de-asta nu sare atunci.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Am reusit sa indrept la loc ghidonul. Cred ca toata treaba era de la tampoanele alea de cauciuc dintre ghidon si jug. Va multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Sunt userul yzulyka, si postez de pe un alt cont Bmw F650 CS Am 40.000 km facuti cu el, fabricat in 2003, fara ABS, cumarat din Belgia la 5000 km in urma cu 3 ani. -nu gasesc filtru de aer sport pt modelul meu. BMC face si gasesti pe stoc la diverse magazine. Imi poti da PM sa te indrum unde sa-l gasesti http://www.bmcairfilters.com/VisModDetail.asp?ID=490 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 poze de la necaz ce mie ciuda e ca acum 3 luni am avut ocazia sa iau un harb la 200euro si am zis ca nu-l din diverse motive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Cumpar bucata de plastic de carena din partea stinga ce acopera bateria, toba...(aceea de sub saua calutului F650), indiferent culoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 nush ce are. ieri mergea frumos, rotund (prin poligon ca nu am inca carnet) azi da in nas si se opreste la relanti. ba chiar s-a oprit in curba la viteza mica. de obicei cand a mia facut asa ori avea un pic de apa in carburator, ori nu mai avea benzina. parca nu ar aprinde bine... pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 nush ce are. ieri mergea frumos, rotund (prin poligon ca nu am inca carnet) azi da in nas si se opreste la relanti. ba chiar s-a oprit in curba la viteza mica. de obicei cand a mia facut asa ori avea un pic de apa in carburator, ori nu mai avea benzina. parca nu ar aprinde bine... pareri? Lipsa benzina- aste sunt simptomele.Verifica intai furtunele de aerisire ale rezervorului,apoi robinetul,s.a.m.d. pana ajungi la plutitoare (poate ai nivelul mic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 robinetul e ok, restrul trb sa ma uit. multu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Pune-l pe central, cu roata fata dreaptä, si uita-te din profil la cum se aliniaza bratele furcii. Daca nu sunt in aceeasi linie, poate ai noroc si o rezolvi cum a sugerat Andrei. Suciala e doar din prinderi. Slabeste prinderile rotii fata si prinderile jugului. Nu amandoua. Ori cele de sus ori cele de jos. Apesi pe ghidon de cateva ori cu frana fata actionata. Eventual smuceli de ghidon in directia dorita. Smuceli in limitatoarele bracarii. Eventual chiar cateva suturi in lateralul rotii fata in directia dorita. Strangi totul si gata. Eventual slabesti si reasezi ghidonul. In hard enduro se intampla adesea. Daca sunt in aceeasi linie, ghidonul ori e usor stramb din prinderi (desfaci cele patru suruburi, si-l repozitionezi), ori e usor stramb. Verifica-l si de fisuri, ca poate la urmatoarea cazatura te trezesti ca ramai cu o bucata in mana.. O fi furca aia de treapta uzata, cand e inca rece uleiul e putin mai vascos, poate de-asta nu sare atunci.. Furca aia pot so schimb fara sa desfac de tot motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Furca aia pot so schimb fara sa desfac de tot motorul? Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Furca aia pot so schimb fara sa desfac de tot motorul? Din pacate, nu.. facand parte din cutia de viteze, trebuie sa imprastii cam tot motorul pe bancul de lucru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.