andrei belcic Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 intrebare:am schimbat suportul manetei de ambreiaj,cea veche avand o crapatura dupa ce am montat o am observat ca indiferent de reglajul manetei(sau cel putin ce am reusit eu la rece),daca era bagata in viteza,cu maneta de ambreiaj trasa complet spre ghidon roata spate nu se invarte nu cred ca e ok mentionez ca bateria e data jos,mobra e pusa la iernat,desi nu vad vreo legatura,nu cred sa aiba vreun senzon pe acolo care sa fie dependent de curent idei? Ulei vascos pt ca e rece. Bag-o intr-o treapta superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate Mesaj completat Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie. Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara? la mag de biciclete sau in piata la astia cu rusesti si chinezesti gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 intrebare:am schimbat suportul manetei de ambreiaj,cea veche avand o crapatura dupa ce am montat o am observat ca indiferent de reglajul manetei(sau cel putin ce am reusit eu la rece),daca era bagata in viteza,cu maneta de ambreiaj trasa complet spre ghidon roata spate nu se invarte nu cred ca e ok mentionez ca bateria e data jos,mobra e pusa la iernat,desi nu vad vreo legatura,nu cred sa aiba vreun senzon pe acolo care sa fie dependent de curent idei? incearca sa dai jos motorul de pe cric si sa o impingi putin...trebuie sa se invarte roata..banui ca merge mai greu daca incerci sa invarti cu mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) la mag de biciclete sau in piata la astia cu rusesti si chinezesti gasesti. Spitele moto sunt mai groase .Nu se potrivesc niplurile de bicicleta sa nu-ti bati joc de spite si piulite(nipluri). ele merg reconditionate! in tm cunosc pe cineva care zincheaza(cred ca e corect cum zic) spitele si arata ca noi daca era in bucuresti..... Dar cat poate sa coste un set de nipluri noi? Editat Decembrie 10, 2010 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 S-ar putea sa gresesc, dar la F650 modelul vechi spitele si piulitele sunt din inox. Daca sunt putin coclite se dau la perie. Totul este ca piulitele sa nu se deterioreze in zona patratului daca se forteaza cu o cheie nepotivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 S-ar putea sa gresesc, dar la F650 modelul vechi spitele si piulitele sunt din inox. Daca sunt putin coclite se dau la perie. Totul este ca piulitele sa nu se deterioreze in zona patratului daca se forteaza cu o cheie nepotivita. spitele sunt sigur de inox dar niplurile nu par Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Am un lant nou de vanzare DID520V cu 110 zale, pentru Bmw f650 classic. L-am luat din greseala pentru gs-ul meu, dar este mai scurt cu 2 zale. Este deja inchis prin nituire, asa ca pentru montare trebuie data jos bascula (va uitati si la rulmenti cu ocazia asta ). Pretul este de 2mil cu montaj gratis, la garajul vostru sau al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 (editat) Am un lant nou de vanzare DID520V cu 110 zale, pentru Bmw f650 classic. L-am luat din greseala pentru gs-ul meu, dar este mai scurt cu 2 zale. Este deja inchis prin nituire, asa ca pentru montare trebuie data jos bascula (va uitati si la rulmenti cu ocazia asta ). Pretul este de 2mil cu montaj gratis, la garajul vostru sau al meu. m-ar interesa pe mine...dar nu ai detalii contact si nu spui nimic de pinioane Editat Decembrie 11, 2010 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 (editat) pinioanele le-am montat pe motorul meu, pretul este doar pt lant. daca vi se pare mult spuneti voi un pret. tel 0721.238.350 stefan Editat Decembrie 11, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 (editat) pinioanele le-am montat pe motorul meu, pretul este doar pt lant. daca vi se pare mult spuneti voi un pret. tel 0721.238.350 stefan Nu sunt interesat doar de lant. Este destul de greu sa vinzi separat lantul . Editat Decembrie 11, 2010 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 La automobile bavaria spre exemplu se vand pe bucati. Mesaj completat nu mai e de actualitate, l-am dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 (editat) ma abonez si eu Suportii de side-case i-am cumparat de la un user de pe forum. Am atasat pentru cine este interesat sa-si construiasca o schita (realizata "in fuga") + cateva fotografii. Suportii sunt realizati din teava goala de 1.5 cm. ... si cateva sfaturi pentru constructia lor: ): din linku următor te poți inspira foarte mult http://sites.google.com/site/rtwxtz660/alluboxes ): ce am făcut eu... vezi /index.php?...73915&st=70 ): acolo o să găseÂşti dimensiuni Âşi dacă urmăreÂşti tot topicu... o să vezi Âşi idei noi ): te sfătuiesc, dacă ai doar o tobă să faci cutii asimetrice, Âşi în aia mai mare să o calculez astfel încât să-ți intre casca în ea. ): nu se simte nici o diferență la mersul cu motorul ): eu am mers mult doar cu o cutie ... fără nici cea mai mică problemă ): dacă mai ai întrebări... shoot... ): spor la treabă ): produsul final îl găseÂşti /index.php?...3915&st=170 ): în josul paginiiBookmark Nu pot atasa mai multe imagini, revin maine Mesaj completat Sfaturile pt constructia side-case-urilor sunt de la un user Mesaj completat Imi puteti recomanda un furnizor pentru un cauciuc de 100/90 - 19 si eventual un cauciuc mai bun(80 % strada 20 % off-road)? Mesaj completat Imi puteti recoamnda un furizor ok si un model pt cauciucul de pe fata 100/90 - 19 ? (80 % sosea 20 % off-road) ? Editat Decembrie 13, 2010 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Romimoto.ro Metzeler Tourance Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Imi puteti recoamnda un furizor ok si un model pt cauciucul de pe fata 100/90 - 19 ? (80 % sosea 20 % off-road) ? http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcyc...pion_trail.html eu am modelul asta pe spate si e ok. pe uscat , odata incalzit se tine bine, zic eu; pe ploaie in schimb nu e prea grozav, pierde aderenta destul de repede, insa nu stiu cum se comporta alte gume, asta fiind primul cu care am mers indeajuns de mult incat sa-mi fac o parere. am 7000 cu el si cred ca duce undeva intre 20-25000. l-am luat fiindca a fost mai ieftin, comparativ cu metzeler, michelin.. pe fata am tot scorpion, dar ST, care nu se mai produce. daca esti interesat, da-mi un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Romimoto.ro Metzeler Tourance excelente pe asfalt uscat sau ud, prin noroi sau iarba uda sunt varza, pe drum forestier uscat sunt ok. Romimoto nota 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 (editat) pus bateria,pornit motorul,incalzit,bagat in viteze(pe cricul central)alta ciudatenie:bag a 1 a sau a 2 a,turez,roata se invarte,dar in momentul cand scot la punctul mort se opreste,in loc sa se invarta liber cu motorul oprit si rece bagata in neutru se invarte foarte usor roata spate cu mana nu mai pricep nimic Totusi ia in considerare faptul ca uleiul este rece (inclusiv uleiul de pe lant) si, prin urmare, foarte vascos. Incalzeste motorul si apoi fa toate testele cu roata si ambreiajul. Editat Decembrie 18, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 Daca ai motocicleta afara sau undeva unde e rece (garaj neincalzit), de ce ai da drumul la motor pe frigul asta? Il incalzesti, se dilata tot ce e de dilatat, dupa careva, satisfacut ca a pornit ( ca doar e BMW) il opresti si te duci acasa triumfal. Dar tot ce s-a dilatat, se va raci la loc fortat de temperatura. De ce as face asta?Intreb de curiozitate, nu dati cu parul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 ca sa verific anomalia care ma framanta de data trecuta,sa aflu daca e sau nu e ceva in neregulasingurul motiv distantele la maneta si la levierul de pe cutia de viteze sunt in specificatii? Adica joc de 1,5-2,5 mm la maneta si 68-75mm la levierul de pe cutie (distanta A din poza) Mesaj completat uite aici ce si cum: http://faq.f650.com/FAQs/ClutchAdjustmentFAQ.htm Este normal ca la rece, in viteza, cu ambreiajul tras, sa se invarta roata, datorita vascozitatii mai mari a uleiului, cu atat mai mult daca ai 20w50. Daca roata se invarte si dupa ce s-a incalzit motorul inseamna ca nu ai reglat cum trebuie ambreiajul. Mesaj completat pus bateria,pornit motorul,incalzit,bagat in viteze(pe cricul central)alta ciudatenie:bag a 1 a sau a 2 a,turez,roata se invarte,dar in momentul cand scot la punctul mort se opreste,in loc sa se invarta liber cu motorul oprit si rece bagata in neutru se invarte foarte usor roata spate cu mana nu mai pricep nimic In ce sens se opreste la punctul mort? se blocheaza roata si nu o mai poti invarti cu mana? Mesaj completat sau se opreste brusc, ca si cum ar fi infranata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 (editat) QUOTE (Patrick_M @ Dec 16 2010, 08:25 PM) * Romimoto.ro Metzeler Tourance excelente pe asfalt uscat sau ud, prin noroi sau iarba uda sunt varza, pe drum forestier uscat sunt ok. Romimoto nota 10. Multam de recomandari. M-am oprit la http://www.romimoto.ro/tyres.php?op=view&id_tyre=225 Editat Decembrie 20, 2010 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Niste protectii-maini (hand-guards) bune din metal s-a pus cineva? De care si de unde le-ati luat? (parca la Patrick_M am vazut intr-un video pe youtube) P.S. SARBATORI FERICITE !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Am de la Acerbis dar nu sunt cu insertie metalica. Le-am luat de la Touratech de pe site (80euro). Isi fac treaba la ce fac eu cu motorul. Cele cu insertie de metal, zic eu, sunt pt motoare mai hard si un ghidon care rezista bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Eu am la Tenere ghidon KTM EXC si handguards KTM din plastic. Am culcat-o la viteza mica pe asfalt. Rezultatul: s-a rupt ghidonul. Adica i-a inflorit capatul de la nuca handguardului. La KTM nu am patit asa ceva. Motivul: Tenere e mult mai grea decat o capra. Un ghidon e mai scump decat o maneta. Asa ca o sa renunt la handguards pt Tenere (o sa-i pun vechile aparatori de vant) si o sa-mi protejez manetele crestand-ule la o treime de capat. Sa se rupa de acolo si sa mai am comenzi pana acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 stimati colegi va doresc un an nou fericit! cu dorinte implinite si mobre fara greturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 (editat) stimati colegi va doresc un an nou fericit! cu dorinte implinite si mobre fara greturi Idem, si pentru ca e frig afara m-am pus pe citit. Stiati ca modelele astea pe carburatie au reintrodus BMW-ul in Paris-Dakar? Am crezut intotdeauna ca la Dakar au participat numai motociclete derivate de la modele GS, dar m-am inselat amarnic. Funduro participa la Dakar inca cu mult inainte ca F650GS sa existe pe plansa de proiectare. The 1996 Granada-Dakar Rally - David Castera participa cu un F650 aprope stock si iese al 11-lea per total, primul la clasa maraton. 1998 Paris-Granada-Dakar - Echipa oficiala BMW revine la Dakar dupa o absenta de 9 ani pe Schalber F650RR . 4 piloti - Edi Orioli - Oscar Gallardo - Jean Brucy - Andrea Mayer - din care termina doar Jean Brucy pe pozitia 35. The 1999 "Total" Granada-Dakar Rally - Echipa oficiala BMW participa din nou tot cu Schalber F650RR. 4 piloti: Richard Sainct castiga raliul, Oscar Gallardo iese al noualea, Andrea Mayer nr 32 si Jean Brucy nr 20. The 2000 "Total" Paris-Dakar-Cairo Rally - Pe langa Schalber F650RR echipa BMW aduce R900GS-RR si alaturi celor 4 piloti de mai sus vin si doi americani. Podium BMW: 1. R. Sainct (F650RR) 2. O. Gallardo (F650RR) 3. J. Lewis - (R900GS-RR) 4. J. Brucy -(F650RR) The 2001 "Total" Paris-Dakar Rally Echipa BMW se inscrie in principal cu motociclete boxer, un singur F650RR al Andrea Mayer, care iese prima dintre fete. Pe mine m-a indus in eroare farul, ce pare de F650GS, dar jos la ambreaj pe o parte si cutie pe cealalta parte sunt capacele pe care il cunosc atat de bine. C-am asta a fost, dupa 2001 KTM-ul si Kawasaki a venit in forta si au luat c-am tot. S-aveti un an nou plin de bucurii MM Editat Decembrie 31, 2010 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 @biohazardousguy ce frumos, eu de astea chiar n-aveam habar. si ce e f tare e ca se intramplau cand dakaru mergea inca la dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.