raoulserban Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 pai...sa ma dau cu parerea ca fost f650-ist turatiile...peste 3000 erau ok, schimbat parca la 3500. ideea e ca tre sa o simti , cand e subturata vezi ca cloncane cand tragi de gas(cam sub 2500), supraturata parca urla prea tare(4500 in sus), are ea un sunet cand ii place-gaseste-l, iti dai seama imediat. pentru croaziera 3000-3500! cel putin asa era la a mea. crashbaruri...zic sa apelezi la heavyduties, si tot la ei iti poti face si un scut de aluminiu(zici ca iesi pe forestiere). cam au preturile cele mai ok si poti sa customizezi modelul proiectoare...sa fie de calitate, le poti monta sub far la legaturile electrice nu te pot ajuta ca nu ma pricep, dar sunt sigur ca nu trebuie sa umbli la contact, dar cred ca va trebui sa dezbraci mobra. si tot fiind la partea electrica...cam multi consumatori, sigur va trebui sa faci ceva modificari ca sa nu-ti prajesti regulatorul de tensiune(problema relativ des intalnita, unul nou e 100euro) Uploaded with ImageShack.us Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 @flor!n 1. unde e situata mufa aia? Presupun ca aia e direct legata pe contact si daca pun multimetru pe ea o sa-mi arate 12v nu? Pe asta as monta detectoru si ala are si siguranta in mufa de bricheta. @raoulserban sigur va trebui sa faci ceva modificari ca sa nu-ti prajesti regulatorul de tensiune(problema relativ des intalnita, unul nou e 100euro) Am avut si eu problema cu releul de incarcare. a fost 200ron. M-ati mai luminat cu niste chestii, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Helou. Daca nu va deranjaza s ajutati un pegasist..Stie cineva sa mi spuna dimensiunile exacte ale jiclerelor principale de pe carburile de f650?Am gasit la vanzare pe la romimoto unele cu diametrul capului de 8mm , lungime de 9 si filet M5 x 0.75 , numai ca.. in timp ce cautam detalii mai exacte pe alte siteuri am vazut ca bst33-urile de pe suzuki gs500 folosesc unele cu aceeasi lungime dar cu diametrul capului de 6mm si filetul M5 x 0.7 si sunt confuzat grav. Mesaj completat Am uitat sa precizez.Jiglerele gasite pe romimoto sunt tot pt carburi mikuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Soluția beton la proiectoare e să schimbi farul H4 care acum e de 55W .... cu un xenon care o să fie de 35W. O să ai lumină..... căcălău Âşi nici nu încarci instalația. Sincer acum nu Âştiu câți oameni folosesc la propriu acele proiectoare. Părerea mea e că e doar un moft. Iar în felul ăsta cu cei 15W rămaÂşi poți alimenta cam tot ce vrei tu pe priza de brichetă fără să-ți faci probleme. Decât să-ți pui proiectoare mai bine-ți pui mânere încălzite!!! Motoreta asta merge frumos în toate turele mai mari de 3000rpm. Nu te uita că o duci în roÂşu (nu mereu) că îi prinde bine, în sensul că o să cam ai carbelitoarele curate. Încă ceva: dacă mergi mai turat o să vezi că o să ai consum mai mic. Când aveam dihanie d'asta... la mers subturat Âşi relativ normal consuma 4,8. Mers cu ea mai turată.... 4,2-4,3. Din ce am observat eu la mobra asta e că nu e o mobră cu care să te chinui să mergi frumos. Mergi cu ea în ture... schimbi.. iar ture.... Âşi mobra e voioasă Âşi merge bine foarte mult timp. Mergi cu ea cu grijă .... o să ai impresia că are tot felu de sunete... Âşi faze dăstea. Tot ce am zis mai sus e părerea mea. Spor maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Soluția beton la proiectoare e să schimbi farul H4 care acum e de 55W .... cu un xenon care o să fie de 35W. O să ai lumină..... căcălău Âşi nici nu încarci instalația. Sincer acum nu Âştiu câți oameni folosesc la propriu acele proiectoare. Părerea mea e că e doar un moft. Iar în felul ăsta cu cei 15W rămaÂşi poți alimenta cam tot ce vrei tu pe priza de brichetă fără să-ți faci probleme. Decât să-ți pui proiectoare mai bine-ți pui mânere încălzite!!! Proiectoarele le-as fi pus sa bata in jos unde nu bate farul ca sa ma ajute la manevre facute la viteze mici sau unde chiar trebuie sa pun picioru jos si sa o manevrez eu - evident in padure sau camp cand e deja intuneric. Manere incalzite nu vreau pentru ca o sa-mi pun aparatori si daca e prea frig... stau acasa sau imi iau manusile de iarna Motoreta asta merge frumos în toate turele mai mari de 3000rpm. Nu te uita că o duci în roÂşu (nu mereu) că îi prinde bine, în sensul că o să cam ai carbelitoarele curate. Încă ceva: dacă mergi mai turat o să vezi că o să ai consum mai mic. Când aveam dihanie d'asta... la mers subturat Âşi relativ normal consuma 4,8. Mers cu ea mai turată.... 4,2-4,3. Am observat ca e consumul mai mic atunci cand o turez mai tare dar mi se parea anormal raportu asta de placere mare-consum mic... credeam ca este invers Din ce am observat eu la mobra asta e că nu e o mobră cu care să te chinui să mergi frumos. Mergi cu ea în ture... schimbi.. iar ture.... Âşi mobra e voioasă Âşi merge bine foarte mult timp. Mergi cu ea cu grijă .... o să ai impresia că are tot felu de sunete... Âşi faze dăstea. Da, am observat ca-i place mai mult in ture... de-aia mi-am si luat amenda ca incepuse sa-mi placa si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 @Ekosekthor http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=61&fg=11 Am inteles ca este undeva pe langa far si ca nu este greu de identificat,va trebui sa dai masca jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Din schema aia nu prea am inteles mare lucru . Masca e portiunea aia neagra din spatele ceasurilor sau trebuie dat jos si plasticu ala care trece pe langa rezervor? sau ambele? Mai multe informatii n-ai despre mufa aia? Cum arata in ce parte a farului e pozitionata, etc etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salut, A venit vremea inlocuirii bateriei, stie cineva de unde sa iau astfel incat sa nu am probleme cu dimensiunile si in special tipul si pozitia bornelor? Cineva m-a indrumat catre motovip.... Bateria este pentru F din '95. Cu intretinere sau fara? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Io am schimbat-o anu trecut pe vremea asta; a costat aprox 80 RON de la louis (era la reducere) plus 20 ron acidu. Daca mergi cu mobra pe coclauri si obisnuiesti s-o mai dai pe jos, e buna aia fara intretinere ca nu se varsa acidu din ea; e la pret cel putin dublu din cate am vazut, dar daca faci praf doua baterii pentru ca s-a scurs acidu pe jos, atunci clar merita investitia. Ca incarcare sau durata de viata nu am constata sa existe diferente mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 bun, am dat jos masca desi nu era nevoie. Am gasit mufa, e pusa pe contact si baga 11.6v. Daca mai sunt si altii interesati ea se afla in partea dreapta a farului (stand pe motor) si daca va aplecati cu barbia pe rezervor o si vedeti - mufa mama, 2 pini, la mine e neagra si e prinsa cu soarec/limbric de celelalte cabluri. Eu am dat jos parbrizu si am vazut-o dar se vede si daca nu-l dati jos. Pentru montarea detectorului precis trebuie sa dau din plastice jos ca sa maschez cablul si sa nu fac o tiganie acolo. In schimb pentru identificare si masurat se poate si fara sa dati jos plastice. Detectorul o sa-l comand azi dar o sa-mi ajunga pe saptamana viitoare si dupa ce fac modificarea postez aici ce am facut... in caz ca mai e careva interesat Multumesc tuturor pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 bun, am dat jos masca desi nu era nevoie... Eu ti-am spus ca exista sub far, asa cum am auzit de la mecanic. Nu cred ca ai pierdut mai mult de cinci minute, dand plasticaraia jos.Bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Nici 5 minute. Intr-adevar daca as fi vrut sa lucrez trebuia data jos masca. Sa vad acuma daca iese smenu cu detectoru ca ala trebuie desfacut si amplasat intr-un loc protejat iar display-ul cu led-uri trebuie sa-l mut intre parbriz si bord + ca trebuie sa-i fac o carcasa din abs sau plastic sa arate frumos acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Are cineva nevoie de un cablu de ambreiaj?? e cumparat din dezmembrari de pe net..am comandat cablu de soc si ei mi-au trimis de ambreiaj Il vand, daca ii trebuie cuiva astept PM!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) Un pret are? Sau asta se discuta numai pe PM? Ca deh, asa-s secretele nationale! Si poate vedem si-o poza! Editat Aprilie 7, 2011 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Un pret are? Sau asta se discuta numai pe PM? Ca deh, asa-s secretele nationale! Si poate vedem si-o poza! Nu e nici un secret! vreau atat cat am dat p el, adica 60ron, iar poza nu am! abia azi l-am primit si nu am avut cand sa ii fac o poza! daca e interesat careva o sa ii fac si poza! e folosit oricum, e din dezmembrari de la un f din '99. dar nu e rupt sau ciufulit, destramat. e ok! Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Multam' de raspuns, lamurit dilema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 CU PLACERE SPER CA IN SEARA ASTA SA REUSESC SA POSTEZ SI FOTO CU EL O SEARA FRUMOASA!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Am si eu o intrebare.Am schimbat uleiul si din gresala am pus cu vreo 600 ml mai mult. Am mai golit din carter de vreo 3 ori pana mi s-a parut ca nivelul e la cota de maxim. A doua zi am verificat inca odata nivelul.Am facut ca la carte cu pornitul si lasatul sa mearga 10 min etc.Dar acum nivelul e mult peste maxim de am impresia ca nici nu se duce uleiul in carter cand pornesti motorul. Sa se fi infundat filtrul din cadru ca n-am umblat niciodata la el in cei 53.000 de Km ? Sau e alceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Daca nu vrei sa scoti uleiul, greu dar nu imposibil, poti curata filtrul! Culca motorul pe partea dreapta, la orizontala (foloseste un cauciuc sau doua de moto sau auto, mai vechi, care sa protezeze impotriva loviturilor, eventual si ceva materiale textile) si desfaci furtunul de pe cadru fara sa scoti uleiul, apoi scoti cu cheia tubulara (nu incerca cu cheie fixa!) acel filtru de pe cadru. Nu uita de baterie, de borcanele cu lichide, radiator...care trebuiesc protejate ca sa nu curga lichid din ele pe componentele caprei! Apoi speli bine cu benzina sau diluant filtrul, il sufli de mizerie si apoi il remontezi. Sa-i verifici la remontare garnitura si colierul care stringe furtunul pe filtru! In rest, sper sa mearga, fiindca nu vreau sa cistig concursul de frumusete prin neprezentarea contracandidatei! P.S.-Daca nici in acest caz uleiul nu ajunge in carter (adica dupa ce ai curatat foarte bine acel filtru), trebuie musai verificate pompele de ulei dupa scoaterea uleiului din cadru. Asta este o operatie mai complicata, asa ca te sfatuiesc sa apelezi la un meserias! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Una bucata seringa cat mai mare ca ml, un furtun subtire si 20 de minute din viata rezolva problema la inca 5000 km din viata motorului ( asta daca schimbi uleiul de bun simt). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Daca nu vrei sa scoti uleiul, greu dar nu imposibil, poti curata filtrul! Culca motorul pe partea dreapta, la orizontala Mai bine scot uleiul. Sper sa fie de la filtru sau sa fi pus eu prea mult ulei.Am uitat sa mai clatin de motor ca sa se scurga tot cand l-am scos pe cel vechi.Becul de la presiune se stinge si ramane stins.Maine cand vin de la Smaeb,cu motorul cald,o sa scot tot uleiul si de curiozitate sa vad cat iese.Apoi curat si filtrul.Sper ca pot folosi benzina la curatarea lui. O sa pun fix 2 litri inapoi si asa il las. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Salut,A venit vremea inlocuirii bateriei, stie cineva de unde sa iau astfel incat sa nu am probleme cu dimensiunile si in special tipul si pozitia bornelor? Cineva m-a indrumat catre motovip.... Bateria este pentru F din '95. Cu intretinere sau fara? Multumesc. La borne cam toate au doua variante (deh, japonezi's pe invers) asa ca gasesti modelul potrivit. Cat despre alea fara intretinere .... sunt fara intretinere dar si fara posibilitatea de a le mesterui. Si cand se termina.... se termina. Daca se termina pe colclau ar fi bine sa ai shale bune la impins. La astea fara intretinere mai bagi ceva apa gasita pe unde esti si pana in oras ajungi. La alea sigilate nu mai bagi nimic. vezi ca au si la mymoto de toate felurile si chipurile si tipurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Proiectoarele le-as fi pus sa bata in jos unde nu bate farul ca sa ma ajute la manevre facute la viteze mici sau unde chiar trebuie sa pun picioru jos si sa o manevrez eu - evident in padure sau camp cand e deja intuneric. Manere incalzite nu vreau pentru ca o sa-mi pun aparatori si daca e prea frig... stau acasa sau imi iau manusile de iarna ... buna asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Salutare!Stiti pe cnv care dezmembreaza funduro?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Am reusit azi sa termin cu montatu detectorului de radar. 1. detectoru de radar. Am gasit unu pe okazii asemanator cu ce am pe masina. Acelasi model... in care am incredere. Am avut noroc pentru ca l-am gasit la 50ron (cu tot cu transport) ca era fara patina de prindere, ventuze sau cablu. Exact cum imi trebuia mie. 2. Scule necesare: - Pistol de lipit - Pistol cu lipici (din ala cu baton ) - l-am luat acum 2 luni din baumaxx cu 25ron cu tot cu ceva batoane - fludor - sacaz (sau aspirina daca nu aveti altceva) - 2 papuci tata - 2 cabluri pentru + si - - 1 cablu de floppy - merge si cu alt cablu dar l-am ales pe ala de floppy pentru ca era mai lung si are mai multe fire. mie mi-au trebuit 12 - banda dublu-adeziva - banda izolatoare. Aici as fi preferat tub din ala care se strange pe cablu dar n-am mai avut si mi-a fost lene sa ma duc sa-mi cumpar - o punga mica in care sa incape integratu detectorului - o carcasa de cd - de fapt acel plastic din interior pe care se prinde cd-ul (lam ales ca-i negru) - celelalte scule va las sa le ghiciti pentru ca e vorba de surubelnite si alte chestii - 3-4 clips-uri, soareci sau limbrici (depinde cum ii stie fiecare) 3. Am desfacut detectoru si am scos toate led-urile. La fire se poate folosi un singur + pentru led-uri dar eu am ales sa leg +/- la fiecare in parte. Daca se duce un cablu pierd doar un led nu pe toate. 4. Am lipit firele pe integrat si pe fiecare led in parte. Peste lipituri am dat cu lipiciu ala tip baton ca sa fiu sigur ca nu se desprinde de la socuri. Acel lipiti l-am dat peste lipiturile si firele de la led-uri, peste lipiturile si firele de la difuzor si peste lipiturile si firele de la alimentare. Am scos si mufa de alimentare pentru ca putea sa iasa usor din detector si astfel am eliminat problema. Poza n-am, ca am uitat sa fac in acel moment. 5. Am scos si difuzorul ca sa-l pun langa led-uri. Difuzorul se vede si in poza de mai sus dar am zis sa mai pun inca una. E chestia aia neagra si rotunda. 6. Pe placuta de jos am montat o tabla folosind 2 suruburi cu cap ingropat. Piulitele le-am invelit cu lipici ca sa nu se destranga de la socuri. 7. integratul l-am invelit intr-o punga... sa fiu sigur ca nu intra apa la el si sa fie izolat de capetii de suruburi. Pentru izolarea capetilor la mine n-ar fi fost nevoie de punga pentru ca partea de jos a placutei unde ar atinge suruburile are o carcasa peste lipituri. 8. detectorul l-am prins in dreapta farului folosind surubul de prinde de sub far. La bmw-uei nu prea e loc de pus detectoru... la cei cu vitezane e mult mai mult loc. 9. Led-urile din detector aveau o masca rotujita cu gauri unde intra fiecare. Aia am scos-o din detector si am folosit-o pentru fixarea led-urilor si prinderea difuzorului langa ea. Led-urile le-am fixat tot cu lipici din ala din pistol. Puneam un led, turnam lipici si tot asa. Pentru carcasa am taiat o bucata din acel plastic negru de care ziceam in lista si l-am lipit deasupra. Am decupar si o forma rotunda in el ca sa intre difuzorul cat mai aproape. Golurile le-am umplut cu lipici. - carcasa de cd am taiat-o cu un cutit incins la aragaz - tot cu acel cutit am nivelat si lipiciul. ala cand se incalzeste se face pasta si il poti modela. Cu banda dublu adeziva am fixat led-urile intre bord si parbriz. intra perfect acolo si nu se vad de folia neagra care e pe parbriz. Am vopsit putin si firele ca sa nu se observe. 10. Am conectat alimentarea si am prins cu clips-uri cablurile. 11. Am montat parbrizul la loc si am facut un test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.