ivan pedala Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Ce auzi la rece in partea stinga, jos, este un zgomot produs de ambreiaj, semn ca in viitor vor trebui schimbate arcurile, eventual placile (discurile) de frictiune. Dar asta mai dureaza, pina incepe sa patineze sau sa schimbe vitezele mai greoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Intinzatorul l-am verificat cand am schimbat uleiul. A iesit o singura piesa,nu e blocat sau ceva. Pana a iesit uleiul din el culisa un pic mai greu. Alta metoda de verificare pt intinzator nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Salutare tututor ! Pun si eu o intrebare, poate are cineva de vanzare: 1)Intinzator de lant distributie, 2)Rulment(frei)sau cum se numeste (aici sunt in dubii daca pot lua unu sh) 3)Parbriz inalt(mai inalt ca cel standard). Daca are cineva rog un PM. sau pe msj pe yahoo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) Cunoaste cineva un cod de culoare pt cel mai intens rosu de la F650 st . Cred ca acesta din poza are culoarea pe care o vreau eu . Cu ajutorul ''Google'' am descoperit codul. Culoarea Flame red ,cod 695. Editat Noiembrie 1, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Salutare, Pentru a scoate freewheel, fraiul sau cum se mai numeste de la un fmw f650 (modelul classic, funduro) trebuie o presa care se infileteaza pe ax. Are cineva asa ceva de vanzare sau de imprumut ? contracost bineinteles. Presa de care vorbesc este ca in pozele atasate, sub cod de bmw este 125510. Se gasesc si pe ebay, dar nu am gasit dimensiunile exacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 in timisoara eu am imprumutat asa o presa. nu-mi aduc aminte userul, locuia pe calea aradului, ceva cu Jhon. Incearca acolo dar mai bine mergi la Buzoianu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 La Aprilia Pegaso se foloseste M 38 x 1.5. Am o vaga banuiala ca ar fi identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Se potrivesc. Eu la pegaso am scos cu presa de bmw...cred ca o mai am daca e vb de imprumutat prin C-ta, trebuie cautata in maldarul de scule/chestii. Editat Noiembrie 9, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Am si eu nevoie de aceasta presa ,are cine sa-mi imprumute presa ...sau o fac luni dimineata la strung ...poate cineva sa-mi spuna cotele exacte . Am inecat motorul iar la o tentativa de pornire s-a forfecat pana de la rotor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Am si eu nevoie de aceasta presa ,are cine sa-mi imprumute presa ...sau o fac luni dimineata la strung ...poate cineva sa-mi spuna cotele exacte . Am inecat motorul iar la o tentativa de pornire s-a forfecat pana de la rotor . ups ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) da... cand se duce frey-ul ia dupa el niste chestii... mie mi-a luat electromotorul... mi-a pleznit flansa de la electromotor... boala lor. frey-ul e considerat consumabila la F650 Editat Noiembrie 9, 2012 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 da... cand se duce frey-ul ia dupa el niste chestii... mie mi-a luat electromotorul... mi-a pleznit flansa de la electromotor... boala lor. frey-ul e considerat consumabila la F650 se mai intampla ca si din cauza decompresorul-lui s-a dus frey-ul..aveti mare grija..daca nu lucra cum trebuie decompresorul forteaza toate angrenajele..rulmentul..rotile dintate si demarorul.. e un mic arc care se slabeste in timp la decompresor..de la variatiile de temperatura..varsta..etc.....si face daune de sute de eur in motor la partea de pornire... problema mai nasoala ca si arcul nou luat de la BMW nu e perfect.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 (editat) In cazul meu diagnosticul a fost dat gresit de mecanic .S-a dovedit ca mototrul a fost asa de bine inecat incat nu a reusit sa porneasca aprox 2 zile.Motorul functioneaza normal. Editat Noiembrie 11, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elviscatalin Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 salut, ce tip de antigel folositi? eu mai trebuie sa completez aprox 150-200ml pentru peste iarna si nu stiu daca e bine sa pun peste cel existent sau sa il schimb cu totul! Ps: nu stiu cand a fost schimbat ultima oara...eu asa l-am luat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 eu l-am completat cu antigel concentrat, din ala de la OMV, pentru motoare din aluminiu. cred ca era albastru. toti cu care am vorbit mi-au zis sa-l completez ca e ok, nu se "bate" cu cel care era inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 (editat) salut, ce tip de antigel folositi? eu mai trebuie sa completez aprox 150-200ml pentru peste iarna si nu stiu daca e bine sa pun peste cel existent sau sa il schimb cu totul! Ps: nu stiu cand a fost schimbat ultima oara...eu asa l-am luat! “BMW group” (48.78 lei), cumparat de la reprezentanta Bmw din Iasi 1-1 rezita la -40 grade Celsius. O sticla iti ajunge pentru 2 schimburi. Eu recomand sa il schimbi, tinand cont de costul antigelului si de faptul ca-l poti schimba singur (ai de desfacut cateva suruburi). Editat Noiembrie 22, 2012 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Am pus Hepu roz in sistem. La fel si in masina. Important la completat e sa fie de aceeasi culoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Salutare tututor ! Pun si eu o intrebare, poate are cineva de vanzare: 1)Intinzator de lant distributie, 2)Rulment(frei)sau cum se numeste (aici sunt in dubii daca pot lua unu sh) 3)Parbriz inalt(mai inalt ca cel standard). Daca are cineva rog un PM. sau pe msj pe yahoo. sal. ti-am trimis un pm dar n-am reusit sa trimit poza. poate aici reuesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elviscatalin Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 merci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 (editat) Noroc! Spre sfarsitul sezonului, m-am confruntat cu o problema. Din cate-mi dau seama (nu-s tare priceput), nu mai tine carburatorul benzina in el. Probabil are vreo supapa care nu se inchide :-?? ... Treaba sta cam asa: la aproximativ 5-6 ore dupa ce opresc motorul, in partea stanga, apare o pata mica de benzina, venind de pe furtunele negre de evacuare . Apoi pornirea e mai grea, identica cu momentul in care uit comutat busonul de la rezervor pe off. Daca intervalul in care pornesc motocicleta scade (2-3-4 ore), totul decurge normal. Mentionez ca motocicleta o am de aprox 12.000 km, in acest timp neumblandu-se la carburatoare (reglat/curatat). Consumul a ramas acelasi (intre 4.5-5.5 l/100km, depinde de stilul de mers,bagaje, pasager, bla bla bla....) A mai intalnit cineva problema asta? Daca da, cum a rezolvat-o? Scap cu o curatare/reglare de carburatoare, sau e ceva mai grav? Mersi! Editat Decembrie 10, 2012 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 De verificat cuiul poantou si scaunul cuiului poantou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 nu cumpara cui de ala cu 5 euro ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 nu cumpara cui de ala cu 5 euro ! de ce nu? argumenteaza si tu daca stii ca sunt cu probleme!..Poate sunt mai multi cu aceasta problema.. fiindca cuiul are in varf un materal de cauciuc, care banui ca imbatraneste in timp si problema practic apare la motoarele de aceeasi varsta.. de unde ai luat cuiul? bucata e la 5 euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 mai este si o-ringul ce etanseaza 'scaunul' cuiului pontou de verificat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 de ce nu? argumenteaza si tu daca stii ca sunt cu probleme!..Poate sunt mai multi cu aceasta problema.. fiindca cuiul are in varf un materal de cauciuc, care banui ca imbatraneste in timp si problema practic apare la motoarele de aceeasi varsta.. de unde ai luat cuiul? bucata e la 5 euro? am luat odata unul de pe louis pt ca mesterul mi-a zis ca ar trebui inlocuit, la montaj a constatat ca ala vechi inchide si ala nou nu. Acum, dupa inca 3 ani ala vechi isi face treaba, totusi obisnuiesc ca inchid si robinetul , iar dupa o perioada mai mare de stationare daca nu porneste din prima trebuie sa ciocanesc putin in corpul carburatorului ca sa isi dea drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.