Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cand am avut eu F si am schimbat rulmentii la raota spate imi aduc clar aminte ca m-am chinuit cu un cleste nenorocit sa scot o siguranta. trebuie sa se vada 2 gaurele pe acolo sau urechiuse de la siguranta. cel mai bine consulti f650.com ca parcad e acolo mi-am luat informatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incalzit locul cu un feon industrial si a iesit elegant. Si rulmentii noi au stat in congalator vreo 2 ore pana am terminat operatiunea de scos si gata. Atentie la incalzit, cu bun simti sa nu topesti aluminiul ;)

 

Si da, are siguranta bagata pe un canal. O poti scoate cu un cleste special de sigurante sau cu inca cineva cu ceva cuie si patent si multa rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa explic in alt mod.Eu (dorel)am spart rulmentul dar nu am scos fizic tot rulmentul din locas .

 

 

In poza urmatoare am incercuit cu rosu ce a mai ramas din rulment ,pana nu scot bucata acea (aici sunt blocat)nu pot monta noul rulment.

 

post-70444-0-45863000-1362154804_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai scos siguranta, pe partea opusa a butucului introduci un dorn prin gaura axului rotii si cu un ciocan sanatos lovesti atent exact in marginea ramasa a rulmentului, mutind dupa fiecare lovitura capatul dornului in partea opusa ultimei lovituri...

Loviturile nu trebuiesc sa fie foarte puternice, ci doar exacte si ferme. Dupa citeva zeci de lovituri ar trebui sa cedeze si sa paraseasca zona! Daca ai cu ce poti incalzi zona de aluminiu a butucului, fara sa directionezi caldura si pe camasa ramasa a rulmentului.

Totusi, parca din poze mi se pare ca siguranta inca este la locul ei...ori vederea si claritatea pozei nu-s asa cum ar trebui! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Siguranta sigur este scoasa (are doar pe o parte ).O sa incerc si asa cum spui tu dar este cam riscant pt ca pe interiorul butucului este o ''buza''in care se opreste rulmentul, iar loc in care sa lovesc este cca 1 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriu rândurile de mai jos abia întors de la garaj, doar ca sa mă laud :)

Ca tot e prima zi de primăvara azi, am zis ca e momentul sa încerc sa-l pornesc pe-al meu bătrânel, F din '99.Cum nu a fost pornit din Septembrie, m-am pregătit moral pt ce era mai rău. Am luat frumos o baterie noua (cea veche e decedata, arată 4,5 V) si da-i spre garaj. In iarna, singurul lucru pe care l-am făcut a fost sa înlocuiesc piele Beru cu unele NGK compatibile, de 5 kohmi. Nu am încercat atunci pornirea pt ca nu aveam baterie.

Am pus rapid bateria sus si am aprins un Lucky. Garajul in care l-am tinut e nasol, nu are aerisire si e foarte umed, asa ca aveam cu mine bidonul de 5 litri de benzina proaspata, surubelnita lunga pt golit carburi, multimetrul, ce mai, pregătit de război. In timp ce fumam eu liniștit si cumva resemnat la gândul ca nu o sa porneasca, îmi fac curaj sa ii dau cheie. Trag socul la jumate, pun contactul si apas timid pe buton. In momentul in care am apasat mi-a scăpat țigări din mana de sperietura ce-am tras-o când pe neasteptate animalul s-a trezit si torcea frumos la 3000 de ture. Mi-am adus aminte pe loc de postul lui Patrick_M de anul trecut parca, in care lauda treaba nemteasca, motorul pornindu-i din prima. Credeam la vremea aia ca sunt basme, fiindcă eu mă chinuiam zilnic sa îl pornesc. Acum insa ii dau dreptate, treaba e clar nemteasca :)

Probabil ca pornitul asta de nota 10+ nu se datorează numai pipelor schimbate ci si segmentarii făcute asta vara (plus supape evacuare noi si refăcut jocul). Azi, pentru prima data de asta vara, nu-mi pare rău de banii dați la mester pt ca au meritat :)

 

Sa vina soarele si zilele lungi de vara!

Editat de TheHaWk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriu rândurile de mai jos abia întors de la garaj, doar ca sa mă laud :)

Ca tot e prima zi de primăvara azi, am zis ca e momentul sa încerc sa-l pornesc pe-al meu bătrânel, F din '99.Cum nu a fost pornit din Septembrie, m-am pregătit moral pt ce era mai rău. Am luat frumos o baterie noua (cea veche e decedata, arată 4,5 V) si da-i spre garaj. In iarna, singurul lucru pe care l-am făcut a fost sa înlocuiesc piele Beru cu unele NGK compatibile, de 5 kohmi. Nu am încercat atunci pornirea pt ca nu aveam baterie.

Am pus rapid bateria sus si am aprins un Lucky. Garajul in care l-am tinut e nasol, nu are aerisire si e foarte umed, asa ca aveam cu mine bidonul de 5 litri de benzina proaspata, surubelnita lunga pt golit carburi, multimetrul, ce mai, pregătit de război. In timp ce fumam eu liniștit si cumva resemnat la gândul ca nu o sa porneasca, îmi fac curaj sa ii dau cheie. Trag socul la jumate, pun contactul si apas timid pe buton. In momentul in care am apasat mi-a scăpat țigări din mana de sperietura ce-am tras-o când pe neasteptate animalul s-a trezit si torcea frumos la 3000 de ture. Mi-am adus aminte pe loc de postul lui Patrick_M de anul trecut parca, in care lauda treaba nemteasca, motorul pornindu-i din prima. Credeam la vremea aia ca sunt basme, fiindcă eu mă chinuiam zilnic sa îl pornesc. Acum insa ii dau dreptate, treaba e clar nemteasca :)

Probabil ca pornitul asta de nota 10+ nu se datorează numai pipelor schimbate ci si segmentarii făcute asta vara (plus supape evacuare noi si refăcut jocul). Azi, pentru prima data de asta vara, nu-mi pare rău de banii dați la mester pt ca au meritat :)

 

Sa vina soarele si zilele lungi de vara!

cat te-a ajuns segmentarea? cat ai avut compresia de ai facut segmentarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat te-a ajuns segmentarea? cat ai avut compresia de ai facut segmentarea?

Nu mai retin exact cat a costat, am mai schimbat si 2 supape, simeringurile, diverse alte (gresat rulmenti, schimbat lichid racire, etc). N-am adunat ban cu ban, dar undeva in jurul sumei de 400 de euro parca. Compresia mi-a iesit mica (in jur de 6?)

Editat de TheHaWk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat niste scurgeri pe la capacul de la pompa de frana fata (nu s-a umblat acolo niciodata). Banuiesc ca s-a stricat diafragma (garnitura). Am cautat putin pe net de unde cumpar de obicei piese (motobins.co.uk si motorworks.co.uk) si nu am gasit. Nici realoem nu m-a convins ca s-ar gasi piesa asta separat.

Daca a mai avut cineva dilema asta, il rog sa ma ajute cu un sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ViRuSaKe.Iti trimit eu presa pentru volanta daca vrei .Prin posta pica mai ieftin sau curierat daca iti convine .Conditia sa o primesc inapoi la fel cum o trimit (fara uzura sau fortari).Iti trimit numarul de tel prin PM sa ma suni . Bafta.

 

 

 

 

PS....Are cineva un semnal si scarita pasager (fara supor) ambele dreapta spate de vanzare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc!

Are cineva idee daca avem pe mobra vreo mufa "magica" la care sa putem conecta firele manerelor incalzite, in asa fel incat sa nu le punem dicrect pe baterie?

Sau vreo alta modalitate....?

N-as vrea sa ma trezesc fara curent, lasand involuntar pe "on" switch-ul manerelor, undeva departe de casa, printr-un loc uitat de lume... Ar fi cam nasol...

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde as putea sa fac si eu rost in Bucuresti de o garnitura capac alternator pentru un F650 st ? Are cineva idee?

 

Ps. Cumparati cu incredere de la Adyfikus, e serios !



De unde as putea sa fac si eu rost in Bucuresti de o garnitura capac alternator pentru un F650 st ? Are cineva idee?

 

Ps. Cumparati cu incredere de la Adyfikus, e serios !



Mai am o intrebare. :)

 

De unde imi recomandati sa-mi iau cauciucuri. Mi-a zis un tip de http://www.mynetmoto.com ca ar avea dealuri bune. Am sanse in RO sa gasesc ceva mai ok ? Sa astept salonul ? Sunt deobicei oferte bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde imi recomandati sa-mi iau cauciucuri. Mi-a zis un tip de http://www.mynetmoto.com ca ar avea dealuri bune. Am sanse in RO sa gasesc ceva mai ok ? Sa astept salonul ? Sunt deobicei oferte bune?

 

Eu mi-am facut un calcul pe site-ul respectiv pentru Metzeler tourance, caci asta ma intereseaza. Am fost foarte multumit de ele.

Luand in considerare si transportul, ies cu 20 lei mai scump decat daca as cumpara de pe http://www.anvelopemoto.eu.

Altceva mai ieftin nu cred ca ai sa gasesti (in caz contrar, da-mi de stire, caci intentionez in urmatoarele saptamani sa-mi schimb gumele).

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...