Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Ce auzi la rece in partea stinga, jos, este un zgomot produs de ambreiaj, semn ca in viitor vor trebui schimbate arcurile, eventual placile (discurile) de frictiune. Dar asta mai dureaza, pina incepe sa patineze sau sa schimbe vitezele mai greoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare tututor !

 

Pun si eu o intrebare, poate are cineva de vanzare:

 

 

1)Intinzator de lant distributie,

 

2)Rulment(frei)sau cum se numeste (aici sunt in dubii daca pot lua unu sh)

 

3)Parbriz inalt(mai inalt ca cel standard).

 

Daca are cineva rog un PM. sau pe msj pe yahoo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cunoaste cineva un cod de culoare pt cel mai intens rosu de la F650 st .

 

Cred ca acesta din poza are culoarea pe care o vreau eu .

 

Cu ajutorul ''Google'' am descoperit codul.

 

Culoarea Flame red ,cod 695.

post-70444-0-38493200-1351697345_thumb.jpg

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Pentru a scoate freewheel, fraiul sau cum se mai numeste de la un fmw f650 (modelul classic, funduro) trebuie o presa care se infileteaza pe ax.

 

Are cineva asa ceva de vanzare sau de imprumut ? contracost bineinteles.

 

Presa de care vorbesc este ca in pozele atasate, sub cod de bmw este 125510. Se gasesc si pe ebay, dar nu am gasit dimensiunile exacte.

post-54889-0-41398200-1352185332_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potrivesc. Eu la pegaso am scos cu presa de bmw...cred ca o mai am daca e vb de imprumutat prin C-ta, trebuie cautata in maldarul de scule/chestii.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de aceasta presa ,are cine sa-mi imprumute presa ...sau o fac luni dimineata la strung ...poate cineva sa-mi spuna cotele exacte .

 

Am inecat motorul iar la o tentativa de pornire s-a forfecat pana de la rotor . :(

ups !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da... cand se duce frey-ul ia dupa el niste chestii... mie mi-a luat electromotorul... mi-a pleznit flansa de la electromotor... boala lor. frey-ul e considerat consumabila la F650 :P

Editat de Eliadar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da... cand se duce frey-ul ia dupa el niste chestii... mie mi-a luat electromotorul... mi-a pleznit flansa de la electromotor... boala lor. frey-ul e considerat consumabila la F650 :P

se mai intampla ca si din cauza decompresorul-lui s-a dus frey-ul..aveti mare grija..daca nu lucra cum trebuie decompresorul forteaza toate angrenajele..rulmentul..rotile dintate si demarorul..

e un mic arc care se slabeste in timp la decompresor..de la variatiile de temperatura..varsta..etc.....si face daune de sute de eur in motor la partea de pornire...

problema mai nasoala ca si arcul nou luat de la BMW nu e perfect..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,

ce tip de antigel folositi? eu mai trebuie sa completez aprox 150-200ml pentru peste iarna si nu stiu daca e bine sa pun peste cel existent sau sa il schimb cu totul!

 

Ps: nu stiu cand a fost schimbat ultima oara...eu asa l-am luat!

 

“BMW group” (48.78 lei), cumparat de la reprezentanta Bmw din Iasi

1-1 rezita la -40 grade Celsius. O sticla iti ajunge pentru 2 schimburi.

Eu recomand sa il schimbi, tinand cont de costul antigelului si de faptul ca-l poti schimba singur (ai de desfacut cateva suruburi).

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tututor !

 

Pun si eu o intrebare, poate are cineva de vanzare:

 

 

1)Intinzator de lant distributie,

 

2)Rulment(frei)sau cum se numeste (aici sunt in dubii daca pot lua unu sh)

 

3)Parbriz inalt(mai inalt ca cel standard).

 

Daca are cineva rog un PM. sau pe msj pe yahoo.

 

 

sal.

ti-am trimis un pm dar n-am reusit sa trimit poza. poate aici reuesc.

post-44461-0-07097400-1353756347_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Noroc!

Spre sfarsitul sezonului, m-am confruntat cu o problema.

Din cate-mi dau seama (nu-s tare priceput), nu mai tine carburatorul benzina in el. Probabil are vreo supapa care nu se inchide :-?? ... Treaba sta cam asa: la aproximativ 5-6 ore dupa ce opresc motorul, in partea stanga, apare o pata mica de benzina, venind de pe furtunele negre de evacuare . Apoi pornirea e mai grea, identica cu momentul in care uit comutat busonul de la rezervor pe off. Daca intervalul in care pornesc motocicleta scade (2-3-4 ore), totul decurge normal.

Mentionez ca motocicleta o am de aprox 12.000 km, in acest timp neumblandu-se la carburatoare (reglat/curatat). Consumul a ramas acelasi (intre 4.5-5.5 l/100km, depinde de stilul de mers,bagaje, pasager, bla bla bla....)

 

A mai intalnit cineva problema asta? Daca da, cum a rezolvat-o?

Scap cu o curatare/reglare de carburatoare, sau e ceva mai grav?

Mersi!

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cumpara cui de ala cu 5 euro !

de ce nu?

argumenteaza si tu daca stii ca sunt cu probleme!..Poate sunt mai multi cu aceasta problema..

fiindca cuiul are in varf un materal de cauciuc, care banui ca imbatraneste in timp si problema practic apare la motoarele de aceeasi varsta..

de unde ai luat cuiul? bucata e la 5 euro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu?

argumenteaza si tu daca stii ca sunt cu probleme!..Poate sunt mai multi cu aceasta problema..

fiindca cuiul are in varf un materal de cauciuc, care banui ca imbatraneste in timp si problema practic apare la motoarele de aceeasi varsta..

de unde ai luat cuiul? bucata e la 5 euro?

am luat odata unul de pe louis pt ca mesterul mi-a zis ca ar trebui inlocuit, la montaj a constatat ca ala vechi inchide si ala nou nu.

Acum, dupa inca 3 ani ala vechi isi face treaba, totusi obisnuiesc ca inchid si robinetul , iar dupa o perioada mai mare de stationare daca nu porneste din prima trebuie sa ciocanesc putin in corpul carburatorului ca sa isi dea drumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...