MZRider18 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Releul de incarcare ..i-am modificat pozitia,acum sta mai in spate unde are un flux mai bun de aer,plus ca am confectionat o placuta de aluminiu sub el sa nu mai se incinga asa tare.Cand am ajuns la destinatie am pus mana pe el si nu era chiar incins.Dar e drept ca am mers cativa kilometrii cu 90 -100 kmh pe unele portiuni cand am scapat de oras.. Poate o fi si pozitia (nu era chiar foarte drept planul in care lasasem mobra ,un pic inclinat ) Editat Iulie 29, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 BTW: nenea cu releele se numeste Dilly. http://www.dillypoint.ro/ sa vezi oftica cand am patit asta cu kit-ul in casa, gata de schimbat doar ca "n-am avut timp". ok, poate eram sub influenta unuia ca tine care facea acelasi lucru acolo unde locuiesc si din cauza asta am fost mai irascibil. Hai sa o luam punctual: 1. astfel de modificari nu se fac acolo unde cineva poate iesi la tine sa-ti bata obrazul. Din principiu, atat timp cat norocul nu te-a inzestrat cu o ferma in afara orasului, nu pornesti motocicleta fara tobe. E chestiune de bun simt. Daca "baba" aia vede intr-o seara pe cineva umbland la motorul tau, in loc sa urle la ei sa o lase in pace, se va ruga sa ti-o fure. Mai rau chiar, daca vede pe cineva umbland la motocicleta mea, la fel isi va dori, chiar daca eu nu i-am facut nimic sa o deranjez. 2. Daca tot esti inginer de motoare ma asteptam sa nu-ti trebuiasca dovezi din acestea hard-core. Teoria scrisa de altii inaintea noastra ar trebui sa-ti dea destule informatii. Cum s-o modifica oare comportamentul? Pai in primul rand consumul creste. Palpabil? Motor 4 in linie cu toba stoc, 7-8% in functie de trafic. Aceeasi motoreta fara alta modificare, dar cu toba goala de data asta, consum 12-13% mers linistit. O fi altfel la monocilindru, dar ma indoiesc ca este asa mare diferenta. Cat-ul montat in toba de f650 are rolul de a grabi arderea unor gaze nocive care altfel ar ajunge in atmosfera. No cat, mo' gases... do the math. E adevarat, ai mai multa putere. vreo 5 cai in plus. (conform teoriilor alora de la scoala aia de ingineri de motoare, n-am facut-o dar au fost unii simpatici si au pus informatia pe net). Simply removing the final from the exhaust will probably give you a maximum of 10% extra at the middle of the rev-counter, but you'll likely lose about 10% once you aproach the red. 5 cai numai ai tai pe care sa-i folosesti asa cum vrei. Uau.. racheta poti sa o faci. Din principiu, ce are 50 de cai si se ridica pe o roata fara sa ciupesti ambreiajul..... are destui cai. Cat despre sunet? Exista youtube. Au fost destui berbeci care sa incerce scoaterea tobei inainte cat sa nu merite sa chinui si tu baba aia. Ti se pare ca suna grav? gresesti. Grav suna dintr-un akrapovic. Din tabla goala suna a tabla goala. Vrei sezatii? Scoate toba direct de la primul cot. Ai grija la pacanelele cu flacari ca topesc suportul de la radiator si parul de pe picioare insa abia acolo suna grav. Tried and tested. Mi-a sarit toba cu totul dupa intalnirea cu un bolovan. Despre dezavantajele drumurilor lungi cu toba gaurita ti-a explicat Mada mai sus. El te invita la o tura pana in Turcia. Eu te invit pana la Sinaia si iti pocneste capul de nu stii cum sa-ti alinezi gandurile. Intreaba-l pe CHL ca nu mai suporta toba nici in oras. Cat despre sunetul de aspirator.... voi v-ati ascultat vreodata mobra? De departe? Condusa de altcineva? O sa aveti o surpriza. Ma manca la un moment dat in fund sa fac si eu acelasi lucru la F, pana cand m-am intalnit cu altii si mi-am dat seama ca din alta perspectiva decat din sa chiar se aude bine. Aceeasi supriza am avut-o cu Transalpul, V Twin chiar si cu toba stoc suna a vTwin. Si am descoperit ca un monociclindru din sa se aude aproape la fel. KTM 640 Adv cu toba Akrapovic se auzea in mers exact ca un F. Singura diferenta era tusea cu adevarat grava care se simtea pe decelerare. So? Mai merita vecinii tai chinul de a te avea aproape? Desi imi propusesem sa nu mai scriu nimic aici , tocmai din cauza unora ca tine, am zis totusi sa o fac, poate altii sunt curiosi. Deci am montat toba fara site si catalizator si am facut 100 km . Concluzii: 1. Am fost mai mult decat uimit sa constat ca motorul se auzea doar putin mai tare si atunci doar peste 4000 rpm. In nici un caz nu cum ma asteptam eu. Diferenta este aproape insesizabila. 2. Puterea motorului este la fel, poate are un "zvac" putin mai ferm, dar nimic de luat in seama si culmea pe toata plaja de turatie. Nu pierde putere absolut deloc. 3. Consumul acela de 4x4 de care-mi ziceai....consumul intr-adevar a crescut de la 7% in oras la fabuloasa cifra de 7.5 % in oras si asta foarte probabil din cauza mersului putin mai agresiv pe care l-am practicat ( i-am schimbat si cauciucurile si le-am testat putin). Prin urmare , domnul melciu, eu apreciez sfaturile , dar as prefera sa se bazeze pe experiente si cazuri practice. Nu intotdeauna teoria seamana cu realitatea . Anyway concluzia e ca nu merita atata munca sa goliti o toba de F650, pt ca va suna la fel ca cea veche, iar motorul se va comporta la fel ( macar mi-am facut damblaua si mi-a trecut curiozitatea ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Puterea da o in sculan, ca la genul asta de moto e irelevanta, dar sigur ai pierdut CUPLU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Nu stiu ce sa zic, eu nu am simtit absolut nici un fel de diferenta. Oricum e clar ca nu e genul de moto facuta pt toba sport/golita , m-am convins singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 a pierdut cuplu in ture joase dar il castiga la loc pe alta plaja de fel totul e gandit sa fie echilibrat, atat ca performante dar si ca durata de viata. daca vrei una trebuie sa renunti la cealalta...cam asa sta problema babeste zis(acum cu materiale noi, aliaje etc si factorul financiar ....stici ca intra si asta in ecuatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Noroc! Are sau a avut cineva baterie Rombat pe motoreta? E ok? Am gasit pe f650.ro pareri pozitive, dar fiind post-uri mai vechi, am zis sa incerc si pe aici... http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriile-rombat/baterii-de-pornire/baterii-moto/cu-intretinere/item/root/rb12a-a Parca ma tenteaza, tinand cont ca-i de doua ori mai ieftina decat o Yuasa... Mersi! LE : a, si inca ceva, foaarte interesant . am descoperit in timpul scurgerii rezervorului ca rezerva are 2L nu 1L cum stiam eu. Si in plus, dupa ce am scurs TOT ce se putea scurge pe pozitia REZ am constatat in momentul ridicarii rezervorului de pe motoreta ca undeva, ascuns mai sta 1L si ceva de benzina. Eu am mers pe rezerva 70 km in oras si nu intr-un mod foarte linistit, adica nu la consum. E drept, aveam si topcase 2l de benzina, in caz de raman fara, sa completez pana la primul peco. Si nu s-a terminat, aveam ceva treaba in afara orasului unde nu prea mai gaseam benzinarii si am preferat sa alimentez. Ca mai mergeam 10 km sau 100m, asta nu stiu... Poate (desi nu ar trebui) difera de la motocicleta la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 O baterie Rombat am avut io, pe o comunista...si parca si pe conserva am avut cindva...si n-am avut probleme, insa durata lor de viata n-a afost prea mare, adica a fost de vreo 3 sau 4 ani. Dar diferenta de pret nu-i asa mare cum crezi tu, intreaba-l pe @Mexicanul de pe forum si vezi la ce pret iti poate aduce o Yuasa (in iarna am cumparat io de la el si fara transport si fara electrolit m-a costat vreo 160 lei, daca mi-amintesc bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Salut, Vin si eu cu o intrebare la cei mai experimentati ca mine. Azi dau sa plec de la munca, pornesc motorul, il las 1 min sa se incalzeasca si plec. Dupa cativa metri de mers observ ca motorul dupa 3000 de ture nu mai merge, intrerupea in draci si nu mai tragea. Pana la 3000 mergea normal si statea la relanti la 1600, adica normal. Mai incerc eu sa-l turez usor,dar nimic. Pana la urma am zis sa incerc sa merg asa cu el pana acasa ca venea ploaia. I-am dat usor folosind doar plaja de turatii 1600-3000. Dupa vreo 2-3 km si-a dat drumul si a mers perfect normal. In seara asta il pornesc iar sa vad daca face la fel. Am dat o tura in jurul blocului, iar dupa cateva sute de metri, iar a inceput. Peste 3000 de ture intrerupe si se aude ca si cum pistonul ar merge mai incet, un fel bum bum bum mai rar asa ( sper ca ma intelegeti ). aaa...si inca ceva ....de cateva zile am observat ca dupa ce-l opresc imi curge cateva picaturi de antigel pe la supraplin . Initial am crezut ca e de la caldura ceva, dar acum incep sa am dubii, pt ca pana acum vreo 2 sapt nu curgea deloc. Aveti idee ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Daca nu ai, imprumuta de pe undeva de un voltmetru si masoara tensiunea la bornele bateriei. E posibil sa fie releul... Tipic F650-ului... Cu motorul incalzit, turat undeva la 4.000 si toti consumatorii porniti (lumina, semnalizare, stop frana, claxon) ar trebui sa iti indice intre 13.8-14.5. Daca indica mai mult/mai putin asta-i buba. Bafta! De curiozitate, cati km are mobra ta? Editat Iulie 31, 2013 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 E posibil sa fie si releul, ca ce-i drept cand am pornit-o a invartit mai greu pana sa o ia. Pe bord imi arata vreo 57 000 km, dar e din 96 si e la mine de anul trecut, deci nu prea cred ca sunt foarte reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Exact asa a facut mobra mea in ziua cand am fost sa o cumpar.Releul a fost de vina,am mai amanat cateva zile achizitia pana fostul propietar a remediat problema.Tin minte cum incerca sa-mi explice ca ar fi mizerie in carburator. A mea are trecut putin peste 58k km.Ps. in caz ca desfaci carburatoarele schimba si o-ringurile a mele au cedat tot la varsta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 E tare, ca fix acum 20 de min vorbeam cu cineva care incerca la fel sa ma convinga ca e de la mizerie in carburator . Oricum acum daca stau sa ma gandesc bine, am facut niste teste mai demult si fix la fel facea cand ii scoteam ambele borne de la baterie. Exact la fel mergea cum merge a mea acum, deci clar ca e releul. O sa-l dau jos sa vedem daca se mai poate face ceva cu el, daca am noroc sa fie ceva contacte imperfecte pe acolo, daca nu dillypoint.ro ma asteapta sa ma curete de 370 ron . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Eu de frica sa nu se arda din nou,am anulat toate contactele(mufele), si am cositorit firele pe direct .Plus ca l-am mutat sub aripa dreapta sai i-am facut o ''fereastra''(inventie de a mea)sa primeasca un curent de aer rece. Editat August 1, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Ce naiba n-au putut să le proiecteze din fabrică corect..ce ingineri sunt ăia...trebuie să stăm cu morcovu-n dos ca dacă si cu parcă si tot noi să le meşterim...... Editat August 1, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Ce naiba n-au putut să le proiecteze din fabrică corect..ce ingineri sunt ăia...trebuie să stăm cu morcovu-n dos ca dacă si cu parcă si tot noi să le meşterim...... multe motociclete au probleme cu releele astea. din ce am avut eu si mz etz-ul a avut si cb-ul de 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Salutare tuturor, Are cineva o tija de actionare a axului ambreiaj, intre cablu si ax. Piesa nr.7 din poza. Zici ca e facuta din carton, asa e de sensibila ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 (editat) O baterie Rombat am avut io, pe o comunista...si parca si pe conserva am avut cindva...si n-am avut probleme, insa durata lor de viata n-a afost prea mare, adica a fost de vreo 3 sau 4 ani. Dar diferenta de pret nu-i asa mare cum crezi tu, intreaba-l pe @Mexicanul de pe forum si vezi la ce pret iti poate aduce o Yuasa (in iarna am cumparat io de la el si fara transport si fara electrolit m-a costat vreo 160 lei, daca mi-amintesc bine). Noroc! Pana la urma mi-am luat Yuasa. Nici acum nu-mi vine sa cred cat de usor porneste motoreta (parca mi-e frica sa apas pe buton ))... Daca stiam, schimbam vechea baterie mai devreme. M-a ajuns 220lei (190 bateria + electrolit + transport)... Bafta! Editat August 4, 2013 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 A transformat cineva F650 in supermoto?Intreb deoarece parca as face o schimbare la motocicleta mea (excluzand cumpararea altui model)Treaba sta cam asa ..........o data sau de doua ori pe an fac un drum mai lung (ce depaseste 1k km),iar in rest ma fatai prin oras sau drumuri de max 40-60 km .As vrea sa o fac cat mai accesibila pt traficul de oras .Stiu ca suna putin stupid ,dar ar fi interesant (pt mine cel putin )ca sa o pot modifica dupa plac,ex la un drum mai lung o readuc la forma de enduro-touring ,iar la intoarcere o transform in supermoto. Ar implica costuri mari o asemenea operatiune?P.S.''pasagera''nu stie ca am scris acest post ,crede ca am luat motocicleta in care nu o sa-mi bag nasul ani de zile (a ramas cu sechele de la masina pe care o detin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Daia mi-am luat varianta ST si nu Funduro simplu.Mai "aproape" puţin de SM . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razwww Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Sunt diferente la prinderea parbrizului intre modelelele fabricate inainte si dupa 1997? Vreau sa stiu daca s-ar potrivi pe al meu (1994) parbrizul asta: http://www.polo-motorrad.de/en/tourenscheibe-rauchgrau-bmw-f-650-st-ab-1997.html Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Exista mari diferente si cel din imaginea ta nu se potriveste-n veci pe modelul 1993-1997! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 (editat) Mra-ul de mai sus il am eu...este ok la viteze mari doar ca ar mai trebui inca un deflector.....tot vantul vine in cască,iar in oras la bracări maxime atinge putin de oglinzi parbrizul.. Editat August 7, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Referitor la relee. Acum 4 zile, Viena, 40 de grade, ambuteiaj. Am simtit miros de plastic ars, dar am continuat. A doua zi dimineata, am pornit si la 300 de ture a inceput sa taie gazul. Am verificat si nu stiu cum si ce, dar aveam un cablu de negativ legat de la cel al releului la un altul. Cel de legatura s-a ars. Eliminata problema, am pornit in Italia. Ajuns in ialia pe remorca, dat jos, pornit si dupa 1 km de mers normal, problema se repeta. Noroc ca am luat din viena un multimetru digital si am verificat. Incarca 18 cu toti consumatorii. ConcluIzia, am comandat un releu nou (merge si pe maxiscutere Aprilia si pe pegaso, deci am gasit cu 100 de euro). Deci atentie la canicula, mufe obosite si relocarea releului. Amin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razwww Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Mersi, am comandat pana la urma un GIVI D230S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Salutare. Sunt incepator si am pus ochii pe un BMW F650, dar cum nu ma pricep la partea mecanica si electronica as vrea sa rog (sa platesc) pe cineva (un mecanic) sa mearga cu mine sa vad motocicleta si sa ma ajute sa o verific: presiune carburator, electronica, urme de accident si tot ce ar mai trebui verificat inainte sa ma gandesc sa o cumpar. As fi foarte recunoscator. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.